Ik gok op amstel lightquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:17 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand welk (speciaal)biertje het minst schadelijk is voor de lijn? Ik hoor het al zeggen, geen biertje...Maar wijn kan ik niet drinken (ik kan er opeens niet meer tegen, krijg er veel hoofdpijn en 2 dagen later nog ziek). Sterke drank/cocktails valt ook niet altijd goed en is bovendien te duur om in een groep te drinken. Bovendien ga ik naar een biercafe
Voorburg maar ik ben verknocht aan de stad achter de duinahquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?.
En Utrecht is zó mooi ende tof.
ok....jij gaat als eerste over de knie...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
En sla op je reet en noem je Judy.
utrechtquote:
Kunnen we niet gewoon terug naar de lekkere wijven?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
Ik kon niks anders bedenken en we hadden het Goodbye beloofd maar voor mij is het ook wel klaar nu.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
* Viking84 checkt cast van Grey's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Bob. het volgende:
En in Greys spelen ook mooie vrouwen hoor Viking, moet je die gewoon gaan posten.
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 checkt cast van Grey's.
Nah, niet mijn types.
Echt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.
Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!
Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.
Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik sta er bij als Mama Beerquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaan
Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik vraag me af waar Lau in godesnaam woont dat ze zoveel spul zo goedkoop in dit seizoen heeft weten te scoren
Wow knap hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!
Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.
Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.
Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.
Oh echt? Nou dan moet ik me daar ook weer eens heen begeven. Maar na elke dag in die wijk te komen was ik het wel even zat voor een tijdje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolen
Meer mannen zijn juist welkom!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:
Ik zou de linker ook doen.![]()
Hoi. Sorry. Ik zag MB en Bob. posten. Couldn't resist.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...
Iedereen is Bi, homo/heterofilie is een idéfixe..![]()
IQM!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:
Ik zou de linker ook doen.![]()
Hoi. Sorry. Ik zag MB en Bob. posten. Couldn't resist.
Maar is dit ook een beetje slowchat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer mannen zijn juist welkom!
Bobbie.quote:
Dit is geloof ik vooral slowchat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar is dit ook een beetje slowchat?Want ik hoef niet echt af te vallen ofzo.
Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.quote:Bobbie.Ik heb je al lang niet meer gezien op FOK! Maar wellicht kijk ik ook niet zo goed.
Oh, dan zit ik hier wel goed. Ik heb jarenlange slowchat-ervaring.quote:
En terecht. FOK! is ook eng.quote:Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.
Toen deze reeks begon was het wel heel serieusquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit is geloof ik vooral slowchat.![]()
[..]
Het kan ook de pose zijn maar indd: het vet is er op veel plekken een beetje afgegaan. Vind mezelf nog wel ietsjes te rond maar dat hele ronde is nu weg. Ik merk het ook heel erg bij mijn kuiten, ritsen van laarzen glijden zo dicht. Smulrol is ook weg, vooral een buik en lovehandles maken snel mollig. Oja en het onderkinnetje is ook verdwenenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef Laureline het volgende:
Wat een verschil Aventura! Het lijkt wel 10 kilo, raar. Waarschijnlijk precies op de goede plaatsen erafgegaan.
En wb de biertjes: blond bier met weinig alcohol, rond de 2% (Lingens blond ofzo) zal het slankste zijn denk ik. Of je neemt gewoon 2 die je echt superlekker vindt en houdt het daarbij, verder spa of tomatensap (dan zie je er niet zo braaf uit en denkt iedereen dat je Bloody Mary's drinkt* narcistmodus uit* )
Ik neem aan dat het in fora als Big Brother en de Gouden Kooi nog wel harder ging met de SC reeks?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Dammit ja! We luidden 2008 in met draadje 113. Nu, in week 50, zitten we in nummer 372. Is dat een record?
Denk het wel. Over die eerste 100 hebben we/ze langer gedaan dan een halfjaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Dammit ja! We luidden 2008 in met draadje 113. Nu, in week 50, zitten we in nummer 372. Is dat een record?
Forumbreed gezien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Vind je het erg als ik zachtjes lach?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef Bob. het volgende:
Als vrouw hoor ik toch aanleg te hebben voor knopen aan naaien? Ik heb alleen nog maar die knoop er af gefruts en mijn vinger bloed als een rund omdat het halve torn mesje er in schoot.![]()
Maar oké, vol goede moed verder, deze keer gaat het me lukken om hem op de goede plek vast te zetten.
zo'n kandelaar staat ook niet iedereen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik vond nog een leuke foto van mijn buikdans lerares
http://img509.imageshack.us/img509/9987/1nupp5.jpg
Ik val gewoon op vrouwen, hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
IQM is een man en post een lekkere kerel? Interessant!![]()
Super fout in Showgirls, maar zeker lekker jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Aventura, geweldig, wat een verschil!![]()
IQM is een man en post een lekkere kerel? Interessant!![]()
Als ik lesbisch zou zijn zou ik op die ene dame uit de film Bound vallen, die met dat donkere haar.
En in Showgirls () zat ze ook.
Gina Gherson.
[ afbeelding ]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaatquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef IQM het volgende:
KLB-SC begon in juli van dit jaar en ze zitten nu bij #584.
ok...ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:17 schreef IQM het volgende:
Om ook maar even mijn heteroseksualiteit te etaleren.Ik presenteer u: Emmanuele Chriqui. De personificatie van guitigheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar hier is het vaak ook echt nodig om de boel terug te lezen zodat je op de hoogte blijft van de rode draad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaat.
Het is hier koud, ik wil mn pc terug en ik wil snowboarden zodat ik wat aan de kou heb! * stampvoet
Ik ben nieuw, dus ik kan niet teruglezen voor een rode draad, maar wat is er met je pc?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaat.
Het is hier koud, ik wil mn pc terug en ik wil snowboarden zodat ik wat aan de kou heb! * stampvoet
Niet echt een slimme jurk nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Die jurk op het plaatje rechtsonder is echt een voorbeeld van 'Hoe laat ik mijn borsten en zo lullig mogelijk uitzien in een waarschijnlijk erg dure jurk'
Ze noemen de SC aldaar niet voor niets de 'Bagger SC'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hier is het vaak ook echt nodig om de boel terug te lezen zodat je op de hoogte blijft van de rode draad.
Iets zegt me dat in KLB men anders met elkaar omgaat
Niks. Die bestaat nog steeds.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Wat is er met je voorliefde voor die Sex and the city dame gebeurd IQM?
En als het om mooie vrouwen gaat wint Scarlett nog altijd.
[ afbeelding ]
Of Isla Fisher!
[ afbeelding ]
Is dit een 'Zoek de 10 verschillen'-spelletje?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Nog even het eindresultaat van mijn baksels van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. En vanavond eten we rauwe andijviestamppot.
Scarlett is sexy, en absoluut mooi....maar niet de mooiste, naar mijn ideequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Wat is er met je voorliefde voor die Sex and the city dame gebeurd IQM?
En als het om mooie vrouwen gaat wint Scarlett nog altijd.
[ afbeelding ]
Hij is een maandje of 3 oud en was soort van kapot. Niet meer opstarten/vastlopen enzo. Dus ik Windows er opnieuw opzetten. Liep ie vast tijdens de 'essentiele updates' downloaden, kon ie msn niet installeren, startte hij een keer niet meer op ... Dus hup, pc naar vriendje en die mocht em maken. Ondertussen was de internetverbinding brak en viel zelfs de telefoon uit. PC deed het dus prima, maar alles ging mis door die internetverbindingquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, dus ik kan niet teruglezen voor een rode draad, maar wat is er met je pc?
Zij zou van dat plakspul moeten doen, dat plak je in je jurk en dan blijven je borsten eraan plakken. Nu is het net alsof ze hem ieder moment kan ophijsen. Maar sowieso, jurken met een corsetachtig topje waardoor alles mooi in vorm gedrukt wordtquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Die jurk op het plaatje rechtsonder is echt een voorbeeld van 'Hoe laat ik mijn borsten en zo lullig mogelijk uitzien in een waarschijnlijk erg dure jurk'
maak je geen zorgen....zul je mij niet horen zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat altijd een gezeur op fok over duidelijk heel erg mooie vrouwenEen 'normale' vrouw kan daar amper aan tippen en als mannen dan bij dit soort vrouwen al gaan zeggen dat ze ze niet mooi vinden
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat altijd een gezeur op fok over duidelijk heel erg mooie vrouwenEen 'normale' vrouw kan daar amper aan tippen en als mannen dan bij dit soort vrouwen al gaan zeggen dat ze ze niet mooi vinden
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
Zo bedoel ik het niet.Ik ben daar ook erg tegen. Tegen dat mierengeneuk.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind beide dames mooi. Dat staat buiten kijf. Maar tegelijkertijd doen ze me weinig. Ze trekken me niet aan, ook al vind ik ze wel aantrekkelijk.
Zo'n Kristin Davis bijvoorbeeld, is wellicht niet erg aantrekkelijk te noemen, maar zij doet me meer.
Computers. Soms hou je van ze, soms haat je ze. Herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is een maandje of 3 oud en was soort van kapot. Niet meer opstarten/vastlopen enzo. Dus ik Windows er opnieuw opzetten. Liep ie vast tijdens de 'essentiele updates' downloaden, kon ie msn niet installeren, startte hij een keer niet meer op ... Dus hup, pc naar vriendje en die mocht em maken. Ondertussen was de internetverbinding brak en viel zelfs de telefoon uit. PC deed het dus prima, maar alles ging mis door die internetverbinding. En nu staat pc nog steeds bij vriendje en zit ik op een oude, van mn pa, waar ze me steeds vanaf schoppen.
Best wel een lange samenvatting voor een onzinprobleem eigenlijk. Echte samenvatting: PC staat bij vriendje omdat ik dacht dat ie kapot was en achterop de fiets past ie niet.
Ja, ik had een typfoutje gemaakt. En toen had ik het typfoutje opgelost en toen zat er nog een typfout in de bestandsnaam, dus het is OOK nog even een kruisje geweestquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dit een 'Zoek de 10 verschillen'-spelletje?
Geen idee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat een apart gedoetje bij die (mooie!) dame op borsthoogte Muis!
Is dat een jurk?
kansloze internethelden....quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?
Ik val zelf sowieso op wat 'simpelere' vrouwen. Perfect is ook zo saai. En ik zie de schoonheid van vrouwen juist in hele kleine, soms onbeschrijfbare dingetjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?
Ik doe eiks wel hetzelfde bij mannenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zegquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Ik ben daar ook erg tegen. Tegen dat mierengeneuk.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind beide dames mooi. Dat staat buiten kijf. Maar tegelijkertijd doen ze me weinig. Ze trekken me niet aan, ook al vind ik ze wel aantrekkelijk.
Zo'n Kristin Davis bijvoorbeeld, is wellicht niet erg aantrekkelijk te noemen, maar zij doet me meer.
Maar ik denk dat de beoordeling van normale vrouwen wel anders is hoor, bij mij wel in ieder geval. Zoals Monica Bellucci hier boven, die doet mij echt helemaal niks als ik het vergelijk met andere beroemde vrouwen. Terwijk als ik haar op straat tegen kwam tussen normale mensen ik mijn ogen vast uit zou kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omg, echte cheesecake. Ws. heb ik hem ergens in de 30 draadjes hiervoor gemist, maar zou je me het recept willen pm' en? Ik wil 'm wel maken voor mijn kerstbuffet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Nog even het eindresultaat van mijn baksels van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. En vanavond eten we rauwe andijviestamppot.
Oh, nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zeg
Ik kan niet zonder zequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Computers. Soms hou je van ze, soms haat je ze. Herkenbaar.
Ik zou er best zo uitwillen zien maar eerlijk is eerlijk ze is niet zo mooi als laten we zeggen Doutzen Kroes of Scarlett.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zeg
Monica Belluci....ik kan aan alles zien dat het een ontzettend mooie vrouw is, maar op de één of andere manier doet ze me ongeveer evenveel als een marmeren standbeeld....quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de beoordeling van normale vrouwen wel anders is hoor, bij mij wel in ieder geval. Zoals Monica Bellucci hier boven, die doet mij echt helemaal niks als ik het vergelijk met andere beroemde vrouwen. Terwijk als ik haar op straat tegen kwam tussen normale mensen ik mijn ogen vast uit zou kijken.De vergelijking is anders ofzo.
Wel een beetje krom natuurlijk.
Thanks!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dames, deze twee heren zijn wel een aanwinst vinden jullie niet?![]()
Ze zeggen gewoon zinnige dingen
Kate Winslet is nou zo'n vrouw die me wel veel doet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
Maar ik ben een fan van blondines. Kate Winslet
.
En die cheesecake van Kim ziet er helemaal niet uit als kwarktaart?.
Dit is dus cheesecake imo: [ afbeelding ]
Ja, dat wil ik wel. Hij komt van Fok trouwens, uit het Cheesecake topic. Maar ik denk dat ik vanavond nog een ander recept ga bakken wat Greys ook gemaakt heeft. Dus als je nog even geduld hebt, dan kan ik je morgen vertellen welke er beter isquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Omg, echte cheesecake. Ws. heb ik hem ergens in de 30 draadjes hiervoor gemist, maar zou je me het recept willen pm' en? Ik wil 'm wel maken voor mijn kerstbuffet.
Die van Kim is 'echte' , Amerika-style cheesecake. Gemaakt met...roomkaas!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat komt omdat ik hem gebakken heb. Dan ziet het er anders uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
J'adore Kate Winsletquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef IQM het volgende:
Kate Winslet is nou zo'n vrouw die me wel veel doet.
Wat is dan het verschil tussen die twee?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel. Hij komt van Fok trouwens, uit het Cheesecake topic. Maar ik denk dat ik vanavond nog een ander recept ga bakken wat Greys ook gemaakt heeft. Dus als je nog even geduld hebt, dan kan ik je morgen vertellen welke er beter is.
Samenstelling. Deze is met kwark, en die andere met Philadelphia. Ik heb ook al zo'n vermoeden welke lekkerder gaat zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen die twee?
Nietus! Die van Greys zag er ook zo uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem gebakken heb. Dan ziet het er anders uit.
True, ik zal ook niet zo snel iemand afkraken maar toch bestaan er best gedrochten op aarde waarbij ik met alle wil van de wereld niks moois in kan ontdekken hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind elk 'gewoon mens' meestal al iets heel moois hebben, laat staan de op aarde als mooie vrouwen en mannen bekend staande exemplaren
Oeh Doutzen is inderdaad een heel mooi meisje. Lief gezichtje en (vooral vorig jaar) mooi lichaam. [mierenneukermodus] zelfs ik vind haar nu iets te gespierd worden, het is ... hoekig [/mierenneukermodus]quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou er best zo uitwillen zien maar eerlijk is eerlijk ze is niet zo mooi als laten we zeggen Doutzen Kroes of Scarlett.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die van Kim is 'echte' , Amerika-style cheesecake. Gemaakt met...roomkaas!
Zet een goede kaakchirurg aan het werkquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Dussss. Hoe krijg je zo'n gezicht?![]()
Ja jippie, mooie vrouwen bashen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik hoorde Doutzen laatst voor het eerst praten en ik moet zeggen dat haar mond open doen het beeld niet ten goede kwam. Ze praat raar.
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:
Dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Aventure, fijn dat je zo blij bent met het resultaat! Maar ik vond je op de eerste foto ook heel erg mooi hoor
Ik vind dat zelf zelfs mooier dan heel slank. Nou ja, er kon wat buikje af en dat is gebeurd
absoluut waar...ik kan soms bv totaal afknappen of een accent oid...of het tegendeel...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zet een goede kaakchirurg aan het werk
Ik denk dat ik mijn bodem hou en alleen jouw vulling gebruik. Dat, of ik ga vanavond koekjes bakken. Want ik heb kerstvormpjes gekochtquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij ook
Heb je net een PM gestuurd waar je het recept en een foto kunt vinden! Hij was goddelijk in elk geval.
Die van Kim vast ook, maar ik zag in haar recept dat dat toch best een andere samenstelling had.
Ben benieuwd welke Kim het lekkerst vindt, dan ga ik die van haar ook nog maken
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je ècht een ander gezicht gevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Chicolate het volgende:
Jaaaa. En dan een paar weken/maanden met blauwe plekken/opgezwollen gezicht rondlopen en een paar weken later besluiten dat het 'voor' toch beter was
. Of er een ooglift etc achteraan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat enorm veel!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef sigme het volgende:
Lijstje
Bak overgebleven pasta met spekjessaus
Liter rode-linzensoep
minizakje chips
6 krekker boter & pindakaas
Avondeten wordt aardappelpuree + stooflapjes + sperzieboontjes. Eigengemaakte chocolade/koffie-gelatinepudding toe.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Die kwam ook uit de oven hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nietus! Die van Greys zag er ook zo uit.
Ik heb het niet helemaal bijgehouden, maar ga je volgende week beginnen met het SHE dieet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
doutzen heeft zoń schattig fries accent juist!
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Vind je?quote:
Kappen met smoezen verzinnen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Als dat het alleen was. Ik vond er niks Fries aan maar heel lijzig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laten we dr maar blij mee zijn, nu kunnen ze misschien nog opgepakt wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je ècht een ander gezicht geven
nou, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomenquote:
* gaat snel in fobo kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
yup...more than just a pretty facequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
En zo bescheiden ook he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...more than just a pretty face
mocht je nog eens ambities als pooier hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
Laatste voyeur Greysquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
bescheidenheid wordt overschat...en zolang ik niet arrogant ben....of althans niet al té arrogantquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
ja...ze blijft maar kijken...quote:
ach, ze heeft wel smaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is gewoon een ouwe snoeperd.
Jaloers?quote:
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?quote:
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?
En toen dacht ik 'Hmzzzz. Misschien jok ik dat wel'. En om dat te controleren heb ik de eerste paar bladzijdes van zijn foboreacties zitten lezen en ik had het dus mis. Ook vóór Slank had ie al een harem
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!quote:
Hihihihi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!
He potver, waarom bedenk ik dat soort snappy remarks pas nádat ik me eerst uitgebreid heb zitten verklaren en verontschuldigen en verdedigen
Dat zou je niet meer doen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!![]()
.
Nee, hoor.quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Kate erin staan. Dat is altijd goed.
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Aventura!Wouw, wat zie je er prachtig uit! Wat een verschil!
IQMWat doe je hier?
En ik heb Hayden Pannetiere nog niet langs zien komen, ben je ziek ofzo?
broertje is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
Het was niet bedoeld als hintquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[afbeelding]
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen!
Mij plagen!
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik danquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Iewquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kont kan mij ook beter bekoren, hoor.
Die is niet echt toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
HUuuu. Vorm is goed, formaat niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een platte, vormeloze reet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat is er zo lelijk aan dan?.
En waar je al niet op let.
Ja hè?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee!Lijkt voor geen meter.
Wel een leuk meisje!
![]()
Hayden lookalike? nee...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:36 schreef Laureline het volgende:
Nu ben ik officieel een oude sok, want ik heb geen idee wie die Hayden is.
Vrouwen die ik ook leuk vind: Kate, Monica, Uma. Scarlet irriteert me dan weer.
Het is denk ik ook vaak op fok dat mensen diegene echt niet oerlelijk vinden, maar dat je totaal ongevoelig bent voor dat 'type' (of wat je je erbij voorstelt). Nu hangen er bijvoorbeeld overal in Den Haag posters van Xander de Buisonjee, of hoe je dat schrijft. Dat is voor mij dus een voorbeeld van een echt mooie man, waar mijn nekharen toch stijf van overeind gaan staan. Spontane, onverklaarbare aversie. Niet dat ik ooit iemand heb gehad die even mooi was, bij lange na niet, maar ik zou me niet kunnen laten versieren door hem
Ja, dat scheelt idd veel!! Wat vroeg!! In die kou nog wel!! Brrrrr.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je?
De dag begon om 3.45, misschien maakt dat wat goed.
Fawly Towers ftw!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormHobbels, kuilen, putjes, you name it!
Shalom allemaal! Ik heb weer naar de stad gelopen en daar enkele uren rondgehobbeldKadootjes gekocht. Ook iets voor PF's lootjesfestijn (*winkwink, nudgenudge, she-looked-at-her-knowingly
En een broek in maat 40! Yay niet 42 enzo! en ik had zelfs ruimte over en geen muffintop *glee*
Oh en Aventura!! Die 5 kilo zie je goed bij jou zeg! Je ziet er goed uit! Al had je daarvoor ook al een mooi vrouwelijk figuur, nu ben je een slankerd!
en monty python, natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n stellige opmerking vraagt ook om pics.
Nope, vind hem al 10 jaar lang onsympathiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Xander vind ik ook errrrg prettig om naar te kijken.
Zou je onverklaarbare aversie niet gewoon komen door 'de verhalen' van het vreemdgaan enzo vlak voor het huwelijk met Wendy? Want zonder dat soort negatieve verhalen had je vast die aversie niet
...en hoe zit het vandaag met je toetje?quote:
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezigquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en hoe zit het vandaag met je toetje?
hmmz....ik zie het probleem niet, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
Rokjes kunnen omhoog. Of uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik een beetje liep op te scheppen (ik bedoel eigenlijk een ander woord, maar kom er even niet op) anyway, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik voor kont heb en oftie wel of niet mooi is. Nou maak ik me er ook nooit druk om, want hey, ik kan 'm toch niet zien :
![]()
Maar ik denk redelijk standaard, anders was me vast wel opgevallen dat hij heel raar of juist onwijs lekker was geweest.
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
quote:want hey, ik kan 'm toch niet zien :
ik hoor het wel als je weer trek krijgt dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Een is!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef cyclechick het volgende:
Oh en ik vind scarlett heel mooi, en Angelina Joli vroeger ook, maar nu is ze veel te mager, jammerrrrr.,,
En ik vind het heel mooi als een vrouw gespierd is, maar volgens mij zijn weinig mensen het me me eens daarover..
Je liep te brallen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef cyclechick het volgende:
He verdorie, welk woord bedoelde ik nou net? Kan er zo slecht tegen, ligt op het puntje van mijntong....
Klinkt als rellen of brullen en betekent zoiets als op scheppen, zeker weten zit er een B in...
Ik vind dat niet mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Een is!
En mijn lief blijkbaar ook. Hij stuurt me weer zijn AB-spam, als subtiele hint![]()
[ afbeelding ]
*zucht*
Wodka met nootjes katjang pedis!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Ik vind het tof.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Alsof je me gemaakt hebtquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wodka met nootjes katjang pedis!
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het tof.
Ik heb ook in de aanloop naar zomers, maaaaanden op droog brood, yoghurt en appels geleefd voor mijn abs
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Wrom?? Ik denk niet dat Abba er problemen mee heeft hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik me nooit meer in dat fobo vertoon
een paar goede tieten compenseert een hoop...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Ze is 44!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit way te gespierd!! Ik vind het het mooist als je aan de zijkant wel de spieren een beetje ziet en het dan in het midden plat is.
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is 44!!!
En dat probeerde HE me ook duidelijk te maken geloof ik.
Het wordt weer een leuk weekend!!!![]()
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
geen plannen nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
ja, zoals branduren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.
Wanneer ga ik eens nuttige dingen onthouden?.
Hoezo ' ook ' ??quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort het![]()
HE moet niet zeuren, volgens de laatste berichten was hij ook vadsig
Ik vind 'r nog steeds een leuk hoofd hebben hier, maar idd, wel wat ouderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.
Ze ziet er nu nog steeds mooi uit, maar niet meer zoals daar.
[ afbeelding ]
Grote borstjes, zacht buikje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.
Kleine borstjes, zacht buikje
Grotere borstjes, sixpack
quote:
Ja vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
o fukkerdefuk. Ik bedoel natuurlijk net als meneer.C!!
Pjieuw, daar kwam ik nog maar net op tijd mee weg
Hij woont in Barcelonaquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Kan je dan niet met de jarige binnenkort even een borrel drinken Co?
Als ik eenmaal heb gebadderd en aan het cocoonen ben in joggingbroek ga ik me ècht niet meer omkleden en opdirken en de kou ik hoor! Tenminste, niet als ik het echt niet kan verhelpen
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen plannen nogen ik heb wel zin in iets zachts....
Er is geen man zo attent als HEquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
SHE... HE moet niet zeiken, die foto is echt niet recent als je hem vergelijkt met foto's van dit jaar.
En een kerel die mij hints ging zitten geven met foto's van sixpacks kon van mij zijn koffer gaan pakken
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloeren
*noteert McAbba als nieuw vriendje to be when HE dissapears to a galaxy far far away, by 'accident' *
Domme vraag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Wel een idee, trouwens, lekker een borreltje drinken in Barcalona. Ga je mee?
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...
We doen het onszelf aan, da's het erge nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Er is geen man zo attent als HE
Echt, die gast verdiend een award voor zijn ongepaste, a-relaxte opmerkingen.
Gelukkig laat ik regelmatig mijn toorn over hem razen, zodat ie weer even weet wat de bedoeling is.
maar echt he..daarom was ie zo lang single
eerlijk en direct....verfrissendquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat McAbba wat meer foto's in zijn fobo moet zetten. Dan ga ik ook nog een keer kijken!
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...
...maar je ontkent het nietquote:
En dan tegen kwakkie wat zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
And now for something completely different...
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan tegen kwakkie wat zeggen![]()
Nou als je maar genoeg slagroom eet....quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.
Dús!
Ik ga zo koekies (nofi Coquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ja haha ik zat te eten en ik dacht "kut! ik heb fawlty towers getypt en het moest monty python zijn"quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cyclemeisje! Bragging? Ik heb vaak dat ik dan eigenlijk een Engels woord in mn hoofd heb
Muis! Jaaaa Monty Python! (tis dus MP, niet Fawlty Towers, maar no matter! zijn allebei tof!) Say no more, say no more, tell me more!
SHE, wies da dan? Ik vind wat zachtere vormen eigenlijk mooier, maar zij heeft wel een heel lief gezicht
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als je maar genoeg slagroom eet....
![]()
Oke, dat was wel weer genoeg voor vanavond.
Luv you too Greysie
Greysie je bent zo schattigquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?
Nee toch?![]()
Zo was het niet bedoeld in elk geval.
Kan dat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga zo koekies (nofi Co. ) bakken van dat cheesecake deeg
. Want ik heb kerstvormpjes
.
Like I said, luv ya babequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Dan kom ik ook maar met een bekentenisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
Het klonk enorm geïrriteerd, echt waarquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Klopt, alleen was de bodem van die cheesecake die ik gemaakt heb, van echt deeg. Geen geplette koekjesrommel. Er stond bij dat het het standaard recept was voor zandtaartkoekjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat?
Ik vind zo'n cheesecake bodem altijd een beetje kruimelig, snel uit elkaar vallerig!
Nou ja, je kunt die koekjes altijd gewoon in één keer in je mond stoppen
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
O maar ik voel me zo vréselijk schuldig!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn bekentenis van de dag: mijn lunch bestond uit 3 nootkransjes
Oeh, zure mattenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?
No offence, ik vreet ook behoorlijk wat troep waar anderen van over de nek gaan. Zure matten bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Ik weet het al: kwak steekt ons aan!.
Niet meer actief op Fok!
Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie aan het crap eten?
DOE NORMAAL!!!
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Vik! Die zijn ook zalig!
Ik zou geen heel doosje opkunnen denk ik (halverwege zou ik misselijk worden, net als na drie happen slagroom) maar ze zijn wel heel erg lekker!
En ik boerenkoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb wel heel veel sperziebonen gehad net!
Hoho!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
Dat dus!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
jk! **quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnen.
Ik heb nog wel een paar rosébiertjes in de koelkast staan. Maar daar voel ik me nooit zo schuldig over op de eoa* manier.
* = één of andere, speciaal voor Greys![]()
.
Je vergeet je heerlijke bite trassiquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Even het goede voorbeeld geven in al deze duisternis
O: een bak gekookte broccoli
L: zuurdesem stokbroodje met slankie, sla en sambal
T: yoghurt
T: klein handje rijstcrackers
D: zelfgemaakte sate van de grill, met heeeerlijke nasi en zuurgoed.
Smoesjes!quote:
De afkorting jk betekent al 'just kidding'quote:
Ik woon tegenover de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze opquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Past lekker toch niet in een envelopquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurkquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Volgende week is het kerst, daarna is het Oud & Nieuw, daarna is er wel iemand jarig!
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
IAWTCSFM!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
Door die toevoeging moet ik gelijk denken aan Karin Bloemen in de Becel reclame "Sindsdien eet ik elke dag fruit" waarop ze een aardbei pakt en er een hele dot slagroom op spuitquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!!
Ik zit bv nu aan de geroerbakte spruitjes. Kleine vitamine c bommetjes.![]()
(wel opgelekkerd met een uitgebakken speklapje in stukjes en in reuzel gebakken rode ui en een flinke eetlepel zelfgemaakte appelchutney, maar toch!!)
Ik doe niet aan vaste snaaidagen, want dan voel ik me verplicht om op m'n snaaidag te snaaien, ook al heb ik geen zin om te snaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
Das een afkorting (quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
Ik ben te lui om hem aan te trekkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik wil je IN de jurk zien, het liefst met Google Earth.
quote:Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart postquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
O!! Als je mij per ongeluk hebt: dat is ook mijn lievelingstaart!!
Appel-citroenvlaai!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Appeltaart!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |