Ik neem aan dat het in fora als Big Brother en de Gouden Kooi nog wel harder ging met de SC reeks?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Dammit ja! We luidden 2008 in met draadje 113. Nu, in week 50, zitten we in nummer 372. Is dat een record?
Denk het wel. Over die eerste 100 hebben we/ze langer gedaan dan een halfjaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Dammit ja! We luidden 2008 in met draadje 113. Nu, in week 50, zitten we in nummer 372. Is dat een record?
Forumbreed gezien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef Aventura het volgende:
Vind je het erg als ik zachtjes lach?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef Bob. het volgende:
Als vrouw hoor ik toch aanleg te hebben voor knopen aan naaien? Ik heb alleen nog maar die knoop er af gefruts en mijn vinger bloed als een rund omdat het halve torn mesje er in schoot.![]()
Maar oké, vol goede moed verder, deze keer gaat het me lukken om hem op de goede plek vast te zetten.
zo'n kandelaar staat ook niet iedereen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik vond nog een leuke foto van mijn buikdans lerares
http://img509.imageshack.us/img509/9987/1nupp5.jpg
Ik val gewoon op vrouwen, hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
IQM is een man en post een lekkere kerel? Interessant!![]()
Super fout in Showgirls, maar zeker lekker jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Aventura, geweldig, wat een verschil!![]()
IQM is een man en post een lekkere kerel? Interessant!![]()
Als ik lesbisch zou zijn zou ik op die ene dame uit de film Bound vallen, die met dat donkere haar.
En in Showgirls () zat ze ook.
Gina Gherson.
[ afbeelding ]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaatquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef IQM het volgende:
KLB-SC begon in juli van dit jaar en ze zitten nu bij #584.
ok...ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:17 schreef IQM het volgende:
Om ook maar even mijn heteroseksualiteit te etaleren.Ik presenteer u: Emmanuele Chriqui. De personificatie van guitigheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar hier is het vaak ook echt nodig om de boel terug te lezen zodat je op de hoogte blijft van de rode draad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaat.
Het is hier koud, ik wil mn pc terug en ik wil snowboarden zodat ik wat aan de kou heb! * stampvoet
Ik ben nieuw, dus ik kan niet teruglezen voor een rode draad, maar wat is er met je pc?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan zeuren wij/ik hier dat het zo snel gaat.
Het is hier koud, ik wil mn pc terug en ik wil snowboarden zodat ik wat aan de kou heb! * stampvoet
Niet echt een slimme jurk nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Die jurk op het plaatje rechtsonder is echt een voorbeeld van 'Hoe laat ik mijn borsten en zo lullig mogelijk uitzien in een waarschijnlijk erg dure jurk'
Ze noemen de SC aldaar niet voor niets de 'Bagger SC'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hier is het vaak ook echt nodig om de boel terug te lezen zodat je op de hoogte blijft van de rode draad.
Iets zegt me dat in KLB men anders met elkaar omgaat
Niks. Die bestaat nog steeds.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Wat is er met je voorliefde voor die Sex and the city dame gebeurd IQM?
En als het om mooie vrouwen gaat wint Scarlett nog altijd.
[ afbeelding ]
Of Isla Fisher!
[ afbeelding ]
Is dit een 'Zoek de 10 verschillen'-spelletje?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Nog even het eindresultaat van mijn baksels van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. En vanavond eten we rauwe andijviestamppot.
Scarlett is sexy, en absoluut mooi....maar niet de mooiste, naar mijn ideequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Wat is er met je voorliefde voor die Sex and the city dame gebeurd IQM?
En als het om mooie vrouwen gaat wint Scarlett nog altijd.
[ afbeelding ]
Hij is een maandje of 3 oud en was soort van kapot. Niet meer opstarten/vastlopen enzo. Dus ik Windows er opnieuw opzetten. Liep ie vast tijdens de 'essentiele updates' downloaden, kon ie msn niet installeren, startte hij een keer niet meer op ... Dus hup, pc naar vriendje en die mocht em maken. Ondertussen was de internetverbinding brak en viel zelfs de telefoon uit. PC deed het dus prima, maar alles ging mis door die internetverbindingquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, dus ik kan niet teruglezen voor een rode draad, maar wat is er met je pc?
Zij zou van dat plakspul moeten doen, dat plak je in je jurk en dan blijven je borsten eraan plakken. Nu is het net alsof ze hem ieder moment kan ophijsen. Maar sowieso, jurken met een corsetachtig topje waardoor alles mooi in vorm gedrukt wordtquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Die jurk op het plaatje rechtsonder is echt een voorbeeld van 'Hoe laat ik mijn borsten en zo lullig mogelijk uitzien in een waarschijnlijk erg dure jurk'
maak je geen zorgen....zul je mij niet horen zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat altijd een gezeur op fok over duidelijk heel erg mooie vrouwenEen 'normale' vrouw kan daar amper aan tippen en als mannen dan bij dit soort vrouwen al gaan zeggen dat ze ze niet mooi vinden
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat altijd een gezeur op fok over duidelijk heel erg mooie vrouwenEen 'normale' vrouw kan daar amper aan tippen en als mannen dan bij dit soort vrouwen al gaan zeggen dat ze ze niet mooi vinden
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
Zo bedoel ik het niet.Ik ben daar ook erg tegen. Tegen dat mierengeneuk.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind beide dames mooi. Dat staat buiten kijf. Maar tegelijkertijd doen ze me weinig. Ze trekken me niet aan, ook al vind ik ze wel aantrekkelijk.
Zo'n Kristin Davis bijvoorbeeld, is wellicht niet erg aantrekkelijk te noemen, maar zij doet me meer.
Computers. Soms hou je van ze, soms haat je ze. Herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is een maandje of 3 oud en was soort van kapot. Niet meer opstarten/vastlopen enzo. Dus ik Windows er opnieuw opzetten. Liep ie vast tijdens de 'essentiele updates' downloaden, kon ie msn niet installeren, startte hij een keer niet meer op ... Dus hup, pc naar vriendje en die mocht em maken. Ondertussen was de internetverbinding brak en viel zelfs de telefoon uit. PC deed het dus prima, maar alles ging mis door die internetverbinding. En nu staat pc nog steeds bij vriendje en zit ik op een oude, van mn pa, waar ze me steeds vanaf schoppen.
Best wel een lange samenvatting voor een onzinprobleem eigenlijk. Echte samenvatting: PC staat bij vriendje omdat ik dacht dat ie kapot was en achterop de fiets past ie niet.
Ja, ik had een typfoutje gemaakt. En toen had ik het typfoutje opgelost en toen zat er nog een typfout in de bestandsnaam, dus het is OOK nog even een kruisje geweestquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dit een 'Zoek de 10 verschillen'-spelletje?
Geen idee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat een apart gedoetje bij die (mooie!) dame op borsthoogte Muis!
Is dat een jurk?
kansloze internethelden....quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?
Ik val zelf sowieso op wat 'simpelere' vrouwen. Perfect is ook zo saai. En ik zie de schoonheid van vrouwen juist in hele kleine, soms onbeschrijfbare dingetjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok nou, goed, maar zie heel vaak op fok dat echt beeldschone vrouwen worden afgekraakt en dan denk ik altijd: en wat voor topmodel heb jij dan thuis op de bank zitten dat dit niet mooi is?
Ik doe eiks wel hetzelfde bij mannenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zegquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Ik ben daar ook erg tegen. Tegen dat mierengeneuk.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind beide dames mooi. Dat staat buiten kijf. Maar tegelijkertijd doen ze me weinig. Ze trekken me niet aan, ook al vind ik ze wel aantrekkelijk.
Zo'n Kristin Davis bijvoorbeeld, is wellicht niet erg aantrekkelijk te noemen, maar zij doet me meer.
Maar ik denk dat de beoordeling van normale vrouwen wel anders is hoor, bij mij wel in ieder geval. Zoals Monica Bellucci hier boven, die doet mij echt helemaal niks als ik het vergelijk met andere beroemde vrouwen. Terwijk als ik haar op straat tegen kwam tussen normale mensen ik mijn ogen vast uit zou kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |