abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55658458
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzo gewoon wat simpele afwisselende oefeningen.

En ja, ik mopper op mijn buik, dat klopt En daarom doe ik ze ook
Je maakt een opmerking over je buik, gewoon, zomaar, omdat je een mens bent, een vrouw bent, een Nederlander bent, whatever, omdat we altijd iets te wensen moeten hebben.

Dat mag, dat kan, da's af en toe lekker, je zeikt verder niet door, je maakt er geen issue van, het was gewoon zomaar een opmerking. Je hoeft dus ook geen verantwoording af te leggen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55658500
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach jij doet ook je best om het hier gezellig te houden zie ik

maar wat doe ik nu weer fout? weer de waarheid vertellen dat hoe de meeste buikspieroefeningen doen geen effect hebben
ik vind het gemener om haar voor te houden dat ze het goed doet maarja.....im crazy
Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.

Vervolgens kom jij met commentaar dat het niet goed genoeg is, dat ze alles beter had moeten uitzoeken en dergelijke, terwijl er nérgens letterlijk staat dat haar inspanning van dit moment geen effect heeft. Je hebt haar nooit bezig gezien, je weet niet of ze het fout doet, af en toe gevarieerde oefeningen klinkt in mijn oren prima.

Wat er bij mij achter zit: doe nu eens een keer positief. Mensen zetten zich in, doen hun best voor hun figuur, maar alles wat je deed was het afkraken zonder te weten wat haar inzet precies was. Doe eens een keer aardig.

(leuke opmerking die eerste, doe je zo hard je best om het ongezellig te maken dan? )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55658587
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.

Vervolgens kom jij met commentaar dat het niet goed genoeg is, dat ze alles beter had moeten uitzoeken en dergelijke, terwijl er nérgens letterlijk staat dat haar inspanning van dit moment geen effect heeft. Je hebt haar nooit bezig gezien, je weet niet of ze het fout doet, af en toe gevarieerde oefeningen klinkt in mijn oren prima.

Wat er bij mij achter zit: doe nu eens een keer positief. Mensen zetten zich in, doen hun best voor hun figuur, maar alles wat je deed was het afkraken zonder te weten wat haar inzet precies was. Doe eens een keer aardig.

(leuke opmerking die eerste, doe je zo hard je best om het ongezellig te maken dan? )
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stoken

en nee niet alle buikspieren helpen, niet meteen gewoon NIET
en zijn ook nog eens slecht voor je nek en rug
maarja kennelijk is het beter om iemand dat toe te wensen dan de waarheid te vertellen en proberen te helepn
pi_55658589
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.

Samenvatting: ik doe mijn oefeningen wél goed.

Om de prangende vraag even te beantwoorden.

edit: sneer weg
pi_55658624
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.

En hey, miss_s het is voor jou ook wel plezierig als ik het fout doe, kan je me weer inhalen
dus je maakt ook gebruik van een bankje?
en waarom zou ik je willen inhalen? I like the way I look
pi_55658672
Want je zal het eens anders doen dan de immer perfecte heilige altijd haar oefeningen correct uitvoerende uitstekend geïnformeerde Miss_S. Dan ga je dood. Ofzo. Of krijg je een enge ziekte.
pi_55658705
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neuh, ze zegt wat iedereen hier denkt.

Maar de rest van de wereld is gek natuurlijk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55658732
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en nee niet alle buikspieren helpen, niet meteen gewoon NIET
en zijn ook nog eens slecht voor je nek en rug
maarja kennelijk is het beter om iemand dat toe te wensen dan de waarheid te vertellen en proberen te helepn
Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:

Dat dus

Maar nevermind, ik hou erover op.
  zondag 30 december 2007 @ 18:13:36 #159
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55658735

Gezelligheid starting from now
eigenlijk dacht ik: "ooooh, vrouwen"
Bernie en ik zijn tof.
pi_55658767
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?
[..]

Dat dus

Maar nevermind, ik hou erover op.
als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de hand
maar goed ik zal wel zeggen 'het spijt me'
dan kunnen we weer gewoon verder met het topic
pi_55658789
Vrouwen zijn lief

En ik ga eten maken
  zondag 30 december 2007 @ 18:20:34 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55658893
Hey, doe ff normaal tegen Miss_S. Ik zie niets verkeerds in haar opmerkingen, hoor. Misschien moet ze er niet zo snel vanuit gaan dat Freecell haar oefeningen wel fout zal doen, maar het is nu eenmaal wel zo dat veel mensen denken dat ze het goed doen, terwijl dat niet zo is en het is juist aardig van Miss_S dat ze dat even aan het licht brengt.
En nu weer lief doen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_55658904
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de hand
maar goed ik zal wel zeggen 'het spijt me'
dan kunnen we weer gewoon verder met het topic
Ok, sorry, stomme opmerking of in ieder geval op de verkeerde manier geformuleerd. Was niet de bedoeling op deze manier. Nee, ik heb geen hekel aan je, werd alleen een beetje boos

En ik heb niet eens mn maandelijkse periode
pi_55658944
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hey, doe ff normaal tegen Miss_S. Ik zie niets verkeerds in haar opmerkingen, hoor. Misschien moet ze er niet zo snel vanuit gaan dat Freecell haar oefeningen wel fout zal doen, maar het is nu eenmaal wel zo dat veel mensen denken dat ze het goed doen, terwijl dat niet zo is en het is juist aardig van Miss_S dat ze dat even aan het licht brengt.
En nu weer lief doen, hoor .

straks gaan ze nog rare dingen van ons denken
pi_55659060
Ik ga nu lekker met een groep jongeren film kijken, en proberen op te letten met de hoeveelheid chips

Fijne avond allemaal (en ik hoop dat ik morgen nog tijd heb om jullie allemaal een gezellig en gelukkig nieuwjaar te wensen)
pi_55659198
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!

Wat betreft de opmerkingen van Miss_S: ze zijn soms wat weinig onderbouwd. Ze prikkelen en stemmen tot nadenken en soms legt ze de vinger op de zere plek, maar soms ook zit ze er helemaal naast. Ik denk dat dat hier het geval is, want het is niet zo dat buikspier-oefeningen die je op de grond doet per definitie slecht zijn. Sterker nog: de meesten werken prima. Bij een vrouw is het nu eenmaal zo dat er bepaalde probleemzones zijn, bij de 1 zijn dat de heupen en bovenbenen (Miss_S ) en bij de ander de buik. Het is altijd goed om je buikspieroefeningen te blijven volhouden, ook als er nog een laagje vet over zit: want met sterke buikspieren ónder je vetlaagje ziet je vet er ook steviger uit!
pi_55660041
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!

Wat betreft de opmerkingen van Miss_S: ze zijn soms wat weinig onderbouwd. Ze prikkelen en stemmen tot nadenken en soms legt ze de vinger op de zere plek, maar soms ook zit ze er helemaal naast. Ik denk dat dat hier het geval is, want het is niet zo dat buikspier-oefeningen die je op de grond doet per definitie slecht zijn. Sterker nog: de meesten werken prima. Bij een vrouw is het nu eenmaal zo dat er bepaalde probleemzones zijn, bij de 1 zijn dat de heupen en bovenbenen (Miss_S ) en bij de ander de buik. Het is altijd goed om je buikspieroefeningen te blijven volhouden, ook als er nog een laagje vet over zit: want met sterke buikspieren ónder je vetlaagje ziet je vet er ook steviger uit!
buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rug
je hebt oefeningen waarbij je kan blijven staan of op een bankje bijvoorbeeld waarbij je hetzelfde effect hebt maar geen last van je nek en rug krijgt

en hardlopen helpt wel maar niet zoveel als we zouden willen
pi_55660608
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rug
je hebt oefeningen waarbij je kan blijven staan of op een bankje bijvoorbeeld waarbij je hetzelfde effect hebt maar geen last van je nek en rug krijgt

en hardlopen helpt wel maar niet zoveel als we zouden willen
Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!

En ik ben van mening dat hardlopen juist erg helpt, vooral in combinatie met de oefeningen!
  zondag 30 december 2007 @ 19:32:53 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55660641
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
klopt .
Dat merk ik dus ook. Woensdag weer beginnen en dan echt serieus door. Dan kan ik over een paar weken naar het schema voor 45 min .
Niet meer actief op Fok!
pi_55660723
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!

En ik ben van mening dat hardlopen juist erg helpt, vooral in combinatie met de oefeningen!
staan zijn gewoon nog de prettigste oefeningen

maar van hardlopen krijg je geen wasbordje :p
pi_55660917
Ik hoef ook helemaal geen wasbordje, een marathonlopersbuik (3x woordwaarde) daarentegen....

We hebben dus gewoon een verschillend doel
pi_55661026
ik wil ook geen wasbordje
pi_55661460
Ik zeg ook wel eens ftw
Kwam er achter dat ik echt mega mega buikspieren heb Geen wasbordje maar ik kan wel liggend zo omhoog komen net als met buikspier oefeningen en dan nog hoger en dan staan zonder handen
En ik hield het 't langs uit en 't snelst van alle jongens met kickboksen
En toen ze in mn buik ging slaan zeiden ze: doe ik t niet te hard en ik.. hahaha nee voelde niks die grote kerels helemaal verbaasd "je hebt stalen buikspieren "

en hoe doe je dat... uh.. geen idee ! maar bijv als je op een bankje ligt je zonder handen omhoog laten komen of op je bureau stoel je voeten achter je bureau klemmen en dan met de achterkant van je hoofd de grond proberen aan te raken en dan weer omhoog uit verveling of zo
pi_55661909
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zwakke enkels? Dan kun je ook niet schaatsen, zeker?
Klopt Met leren schaatsen hou ik het een uur uit op de baan, met kunststof gevallen verga ik binnen een half uur van de pijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_55662977
Misschien stom maar kan je je enkels niet gewoon steviger trainen?
pi_55663051
Geen idee of dat kan, ik zal er eens naar kijken
pi_55663411
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

maar ik kan wel liggend zo omhoog komen net als met buikspier oefeningen en dan nog hoger en dan staan zonder handen
Heb ff geprobeerd en dat kan ik ook!

Maar als je het niet erg vindt, laat ik het jongens-in-mijn-buik-laten-kickboksen maar aan jou over
  zondag 30 december 2007 @ 21:27:17 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55663679
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien stom maar kan je je enkels niet gewoon steviger trainen?
Goede vraag.
Ewelina, als je het antwoord weet, post je het dan even hier? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55664473
Ik had ook zulke enkels en heb ze nu niet meer, dus het kan in ieder geval overgaan!
pi_55673735
Goedemorgen
ik heb zin in het nieuwe jaar
pi_55673758
Ik heb inderdaad ook wel zin in het komende jaar
Ik vond dit jaar ook wel geslaagd trouwens!

En ik heb een pot thee
  maandag 31 december 2007 @ 09:32:56 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55673823
Goedemorgen. Op tijd wakker voor mijn doen.
Zo even douchen en eten, boodschappen doen, dan nog even naar de stad (oa oliebollen kopen, gezellig met duwende mensen in de rij staan ) en dan maar wachten tot het 0:00 uur is hè .

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling toe! .
Niet meer actief op Fok!
pi_55673893
Vannacht beroerd geslapen omdat ik met mijn hoofd nog teveel in de film zat (Butterfly effect, versie 1)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken. En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.

Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet ) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
  maandag 31 december 2007 @ 09:39:40 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55673911
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Vannacht beroerd geslapen omdat ik met mijn hoofd nog teveel in de film zat (Butterfly effect, versie 1)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken. En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.

Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet ) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebt (maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd ).
Niet meer actief op Fok!
pi_55673957
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebt (maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd ).
Tja normaal noem ik ze eigenlijk ook niet, maar ik neem aan dat 'club' jullie niets zegt. En met de christelijke jongerenvereniging, neh, dat klinkt dan meteen weer zo braaf en ... christelijk, das niet echt de sfeer. Maar het gaat ook steeds over andere mensen. Dus ik zeg lekker groep jongeren, zonder uit te leggen welke groep (en volgens mij zegt mijn oma dat echt xD, met een groep ouderen uit de kerk kopje thee drinken, of iets dergelijks)
pi_55673991
Mijn moeder zegt dat wel hoor "we gaan met de ouderen een gezellige middag doen" dat soort dingen

Club zou mij dan wel weer iets zeggen Chicolate Zeker als het de club van de kerk is

Enne, hoe bijt je je tandvlees kapot? Ik kan met mijn tanden nergens bij mijn tandvlees? (en ja, dat heb ik net zitten proberen )
pi_55674086
Goedemorgen

Alvast een gelukkig 2008 gewenst!
pi_55674122
Ik speel vals: ik heb een beugel/bijtplaat over mijn bovenkaak. Omdat ik 's nachts vaak knars, en anders mijn tanden sloop. Ondertussen zitten er scherpe randjes aan het plastic, heb ik een deel van het plastic al weggesleten. Maar wat ik vannacht deed: zo hard bijten en hem vaccuum zuigen, dat ie helemaal in mijn tandvlees sneed, en de bovenkant heeft helaas ook een scherpe rand. Nu overal overgevoelig en deels bloedend tandvlees dus

Denk niet dat veel andere mensen dat voor elkaar krijgen. (al kon ik vroeger wel bij mijn tandvlees komen met mijn tanden, kaak stond niet helemaal recht)
pi_55674202
doen er hier mensen inderdaad aan goede voornemens?
pi_55674278
Gezond gaan doen en die laatste 5 kg kwijt raken En gewoon zorgen dat 't goed gaat met mijn studies

En mijn nieuwe huisje mooi inrichten
pi_55674521
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
Sociologie afmaken, propedeuse nNgels halen, nog 5 kilo afvallen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 31 december 2007 @ 10:25:06 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55674718
quote:
Hoewel je altijd opnieuw kunt beginnen... ja!

- strijd tegen de kilo's voortzetten
- consequenter hardlopen (3 keer per week, over een paar weken al naar het schema voor 45 min)
- afstuderen
- me laten opereren (maar dat is meer noodzaak dan een voornemen)
- werk zoeken (als dat dit jaar nog lukt ivm de operatie + revalidatieperiode)
- verzameling godsdienstwetenschappelijke boeken uitbreiden + lezen .
- liever doen tegen andere mensen op Fok! (als in: 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt...')

en normaal zou ik er ook nog bij zetten:
- aan studie godsdienstwetenschap beginnen, maar dat zou wel eens pas sept 2009 kunnen worden .

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 31-12-2007 10:41:59 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_55674769
quote:
Mwa, ik heb wel goede voornemens voor het komende jaar, maar die hebben weinig met januari te maken. Gewoon dingen die ik binnen de termijn van een jaar van plan ben.
In augustus heb ik ook altijd wel een stapeltje goede voornemens Dus: ja, maar die heb ik altijd wel
pi_55675099
Wat een geruzie weer hier Ook al is het over wil ik nog even zeggen dat hardlopen wel degelijk m'n buik strakker heeft gemaakt. Buikspieroefeningen werken hier niet, simpelweg omdat ze stom, en ik ze niet herhaal en ik een klein kamertje heb waarin ze me onmogelijk lijken.

Goede voornemens heb ik ook:
- alle (her)tentamens halen
- onderzoek doen & coschappen beginnen
- vanaf januari weer gaan hardlopen (woensdag ga ik weer denk ik)
- en lief en positief doen (voor een chagrijnige cynist als ik )
Het mooi kotsende meisje.
pi_55675636
dat van tentames,hardlopen en positief doen zijn ook mijn voornemens
  maandag 31 december 2007 @ 11:03:08 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55675680
Hallo, ik kom me melden
Stond vanmorgen op de weegschaal. Die voor het eerst in mijn leven 70 kg aangaf. Voor mijn lengte (ik weet het nooit precies, ik hou het op 1,69 cm) vind ik dat echt teveel. Mijn kleding begint echt strak te zitten, ik accepteer het niet om groter dan maat 40 te kopen.
Ik woog altijd tussen de 62,5 en de 66 kilo. Sinds een vakantie in Praag begin november (los gegaan) en het weer (pakte vaker de trein dan de fiets naar werk) ben ik opeens aangekomen. Dus bij deze, ik doe mee!
pi_55676434
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:03 schreef Aventura het volgende:
Hallo, ik kom me melden
Stond vanmorgen op de weegschaal. Die voor het eerst in mijn leven 70 kg aangaf. Voor mijn lengte (ik weet het nooit precies, ik hou het op 1,69 cm) vind ik dat echt teveel. Mijn kleding begint echt strak te zitten, ik accepteer het niet om groter dan maat 40 te kopen.
Ik woog altijd tussen de 62,5 en de 66 kilo. Sinds een vakantie in Praag begin november (los gegaan) en het weer (pakte vaker de trein dan de fiets naar werk) ben ik opeens aangekomen. Dus bij deze, ik doe mee!
welkom en succes in het nieuwe jaar
pi_55676448
Hallo Aventura!
Balen dat je niet tevreden bent zo, maar gezellig dat je mee komt doen!
pi_55676513
Welkom aventura. Heb je ook een plan?
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 31 december 2007 @ 11:35:36 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55676583
Dankjewel voor het warme welkom
Ik ben niet echt heel ontevreden, ik oog veel slanker dan mijn gewicht, dat hoor ik ook altijd. Maar ik weet ook dat als ik er nu niet op let, dat het dan van kwaad tot erger wordt.
'Ze' zeggen altijd dat je stofwisseling vanaf een bepaalde leefttijd (die ik volgende maand bereik) langzamer wordt...En ook dat als je rond die leeftijd teveel weegt, dat het dan in de jaren erna stukken moeilijker wordt om nog veel af te vallen.

edit:
ik heb mijn gegevens al ingevoerd op dieet-web en Troel al gemaild.

Mijn plan:
- Ik pak de fiets naar mijn werk. Harde regen is het enige excuus om de trein te pakken. Hiermee pak ik 1 uur beweging per dag.
-Ik wil minimaal 1-2 keer per week erbij sporten. Ik denk aan hardlopen (dat doe ik bij vlagen al, heb alle spullen er al voor)
- Ik stop met dingen kopen op m'n werk. Ik haalde altijd muffins/tosti's en capuccino's als ontbijt. Ik moet dit vervangen door biogarde met muesli . 's Middags zijn er altijd luxe broodjes en ook de chocomel gemaakt met pure chocolade, was een favoriet. Ablijven dus. Wordt moeilijk, vanaf vandaag is de bedrijfskantine ook nog eens vervangen door een La Place
- 's avonds toch vaker koken in plaats van een pizza de oven in schuiven. Ik werk 9 uur per dag en het is soms pittig om na 19:00 nog boodschappen te doen en te koken maar ik zal het toch moeten gaan doen.

- al deze maatregelen zullen ook in de knip schelen (minder treingeld en vreetgeld) dus win-win situatie!

[ Bericht 9% gewijzigd door Aventura op 31-12-2007 11:43:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')