Je maakt een opmerking over je buik, gewoon, zomaar, omdat je een mens bent, een vrouw bent, een Nederlander bent, whatever, omdat we altijd iets te wensen moeten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzogewoon wat simpele afwisselende oefeningen.
En ja, ik mopper op mijn buik, dat kloptEn daarom doe ik ze ook
Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach jij doet ook je best om het hier gezellig te houden zie ik
maar wat doe ik nu weer fout? weer de waarheid vertellen dat hoe de meeste buikspieroefeningen doen geen effect hebben
ik vind het gemener om haar voor te houden dat ze het goed doet maarja.....im crazy
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stokenquote:Op zondag 30 december 2007 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.
Vervolgens kom jij met commentaar dat het niet goed genoeg is, dat ze alles beter had moeten uitzoeken en dergelijke, terwijl er nérgens letterlijk staat dat haar inspanning van dit moment geen effect heeft. Je hebt haar nooit bezig gezien, je weet niet of ze het fout doet, af en toe gevarieerde oefeningen klinkt in mijn oren prima.
Wat er bij mij achter zit: doe nu eens een keer positief. Mensen zetten zich in, doen hun best voor hun figuur, maar alles wat je deed was het afkraken zonder te weten wat haar inzet precies was. Doe eens een keer aardig.
(leuke opmerking die eerste, doe je zo hard je best om het ongezellig te maken dan?)
dus je maakt ook gebruik van een bankje?quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.
Samenvatting: ik doe mijn oefeningen wél goed.
Om de prangende vraag even te beantwoorden.
En hey, miss_s het is voor jou ook wel plezierig als ik het fout doe, kan je me weer inhalen
Neuh, ze zegt wat iedereen hier denkt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stoken
Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stoken
en nee niet alle buikspieren helpen, niet meteen gewoon NIET
en zijn ook nog eens slecht voor je nek en rug
maarja kennelijk is het beter om iemand dat toe te wensen dan de waarheid te vertellen en proberen te helepn
Dat dusquote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.
Samenvatting: ik doe mijn oefeningen wél goed.
Om de prangende vraag even te beantwoorden.
als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de handquote:Op zondag 30 december 2007 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?![]()
[..]
Dat dus![]()
Maar nevermind, ik hou erover op.
Ok, sorry, stomme opmerking of in ieder geval op de verkeerde manier geformuleerd. Was niet de bedoeling op deze manier. Nee, ik heb geen hekel aan je, werd alleen een beetje boosquote:Op zondag 30 december 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de hand
maar goed ik zal wel zeggen 'het spijt me'
dan kunnen we weer gewoon verder met het topic
quote:Op zondag 30 december 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hey, doe ff normaal tegen Miss_S. Ik zie niets verkeerds in haar opmerkingen, hoor. Misschien moet ze er niet zo snel vanuit gaan dat Freecell haar oefeningen wel fout zal doen, maar het is nu eenmaal wel zo dat veel mensen denken dat ze het goed doen, terwijl dat niet zo is en het is juist aardig van Miss_S dat ze dat even aan het licht brengt.
En nu weer lief doen, hoor.
buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rugquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!
Wat betreft de opmerkingen van Miss_S: ze zijn soms wat weinig onderbouwd. Ze prikkelen en stemmen tot nadenken en soms legt ze de vinger op de zere plek, maar soms ook zit ze er helemaal naast. Ik denk dat dat hier het geval is, want het is niet zo dat buikspier-oefeningen die je op de grond doet per definitie slecht zijn. Sterker nog: de meesten werken prima. Bij een vrouw is het nu eenmaal zo dat er bepaalde probleemzones zijn, bij de 1 zijn dat de heupen en bovenbenen (Miss_S) en bij de ander de buik. Het is altijd goed om je buikspieroefeningen te blijven volhouden, ook als er nog een laagje vet over zit: want met sterke buikspieren ónder je vetlaagje ziet je vet er ook steviger uit!
Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!quote:Op zondag 30 december 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rug
je hebt oefeningen waarbij je kan blijven staan of op een bankje bijvoorbeeld waarbij je hetzelfde effect hebt maar geen last van je nek en rug krijgt
en hardlopen helpt wel maar niet zoveel als we zouden willen
kloptquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!
staan zijn gewoon nog de prettigste oefeningenquote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!
En ik ben van mening dat hardlopen juist erg helpt, vooral in combinatie met de oefeningen!
Kloptquote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwakke enkels? Dan kun je ook niet schaatsen, zeker?
quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ik kan wel liggend zo omhoog komen net als met buikspier oefeningen en dan nog hoger en dan staan zonder handen
Goede vraag.quote:Op zondag 30 december 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien stom maar kan je je enkels niet gewoon steviger trainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken.En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.
![]()
Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Vannacht beroerd geslapen omdat ik met mijn hoofd nog teveel in de film zat (Butterfly effect, versie 1)He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken.En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.
![]()
Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
(maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd
).
Niet meer actief op Fok!
Tja normaal noem ik ze eigenlijk ook niet, maar ik neem aan dat 'club' jullie niets zegt.quote:Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebt(maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd
).
Sociologie afmaken, propedeuse nNgels halen, nog 5 kilo afvallenquote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
doen er hier mensen inderdaad aan goede voornemens?
Hoewel je altijd opnieuw kunt beginnen... ja!quote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
Mwa, ik heb wel goede voornemens voor het komende jaar, maar die hebben weinig met januari te maken. Gewoon dingen die ik binnen de termijn van een jaar van plan ben.quote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
welkom en succes in het nieuwe jaarquote:Op maandag 31 december 2007 11:03 schreef Aventura het volgende:
Hallo, ik kom me melden
Stond vanmorgen op de weegschaal. Die voor het eerst in mijn leven 70 kg aangaf. Voor mijn lengte (ik weet het nooit precies, ik hou het op 1,69 cm) vind ik dat echt teveel. Mijn kleding begint echt strak te zitten, ik accepteer het niet om groter dan maat 40 te kopen.
Ik woog altijd tussen de 62,5 en de 66 kilo. Sinds een vakantie in Praag begin november (los gegaan) en het weer (pakte vaker de trein dan de fiets naar werk) ben ik opeens aangekomen. Dus bij deze, ik doe mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |