Gewoon jaloers dat je zo mooi slank bentquote:Op zondag 30 december 2007 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meisjes zijn trouwens ongelofelijke kutwijfen
met uitgaan 3x ruzie gezochtik werd er echt niet goed van ik dacht als ze nu niet ophouden zet ik mn muai thai skills in
en waarom.. geeeen idee
als je uitgaat wil je toch gewoon een leuke tijd hebben
ligt er net aan wat je allemaal eet en wanneer en hoeveelquote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja vocht, maar hoelang blijft dat hangen dan? Ik had verwacht dat dat vandaagwel weer pleite zou zijn, kan dat meerdere dagen opbouwen nog?
'al' sinds donderdag?quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging doen tot iets eten
Ik mis m'n vriendin, Kerst was wel leuk, maar heb haar al sinds donderdag niet gezien (en alleen gister even kort op msn gesproken), omdat ze een 'weekendje alleen wilde zijn...' bah, emo-heid en bezorgdheid
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef freecell het volgende:
Starkte Tanga!
Warme pistoletjes met tapenade
dat is inderdaad wel de beste manier om er mee om te gaanquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
Tangarine: je moet nu net doen of het je niets kan schelen, dat weekendje vrij van je vriendin, anders gaat ze dat als druk zien en zo. Dus gewoon allerlei dingen gaan ondernemen met je vrienden, haar gewoon even niet bellen en als zij dan belt heel luchtig vertellen over je leuke weekend. Weet dat het moeilijk is en dat je de neiging zal hebben om in je telefoon te gaan wonen, maar dat werkt dus niet. Succes!
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.quote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een aardappel in je keel??
![]()
![]()
Tangarine: je moet nu net doen of het je niets kan schelen, dat weekendje vrij van je vriendin, anders gaat ze dat als druk zien en zo. Dus gewoon allerlei dingen gaan ondernemen met je vrienden, haar gewoon even niet bellen en als zij dan belt heel luchtig vertellen over je leuke weekend. Weet dat het moeilijk is en dat je de neiging zal hebben om in je telefoon te gaan wonen, maar dat werkt dus niet. Succes!
@Viking: wtf betekent toch ftw, ik zie het overal staan en ik dacht: ik haal ooit nog wel een x uit de context wat het betekenen moet, maar
Heet pistoletje denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een aardappel in je keel??
![]()
![]()
@Viking: wtf betekent toch ftw, ik zie het overal staan en ik dacht: ik haal ooit nog wel een x uit de context wat het betekenen moet, maar
Dank! Weer wat geleerd!quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.
Je hebt dus ook 'for the lose'.
Komt uit de gamewereld, geloof ik, maar dat zal Tangarine beter weten(heb het van hem overgenomen
).
Ja what the fuck had ik begrepen en ik dacht eerst dat het voor de lol werd omgedraaid, dus: fuck the what.quote:Op zondag 30 december 2007 14:19 schreef Tangarine het volgende:'For the win' is idd als je iets heel goed vind of iets dergelijks, er staat vast wel een stukje over op wikipedia onder 'leetspeak'. 'Wtf' is natuurlijk 'what the fuck'
En dank jullie voor het advies, vrouwen zijn inderdaad een beetje raar
Dat laatste klopt inderdaad, ik heb het ook uit de gamewereld overgenomen, maar gebruik het niet omdat ik geen gamer ben.quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.
Je hebt dus ook 'for the lose'.
Komt uit de gamewereld, geloof ik, maar dat zal Tangarine beter weten(heb het van hem overgenomen
).
ja daarom begin ik nu ook te denken dat ik in mijn vorige relaties niet echt verliefd wasquote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Chicolate het volgende:
Zelf eigenlijk nooit de behoefte gehad om alleen te zijn. Zelfs niet na een week wintersport waarin je elkaar al 24/7 ziet. Ben gewoon een waardeloze verliefde puber.En miss S, ik zou me juist zorgen gaan maken als je nu al even alleen wil zijn, na een weekje samen, je hoort nu (zoals je bent) lekker verliefd te zijn.
aan de UvA neem ik aan?quote:Bagel schreef:
en ik ben idd 1e jaars Geschiedenis! welke 1e jaars vakken volg je allemaal? (wat grappig, had niet verwacht nog n studiegenootje tegen te komen hier!)
Ben vandaag die hele lading boeken (dat werkgroepboek kost gewoon bijna 40 euro ) aan t halen, en zo nog wat kerstcadeautjes. en dan eindelijk echt vakantie vieren
edit: zonnebanken zijn ook geweldig bij winterdepressies! (en je gaat er meteen ook lekker bruin uitzien)
ja ok, klopt wel dat 't vocht afdrijft, maar dan nog. Stond ik eerst nog op 76 kg (;'( ) sta ik nu net op de weegschaal op 73,8... Snap d'r niks van.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat je zo mooi slank bentff serieus: heb je veel alcohol gedronken de laatste tijd? Daar val ik in eerste instantie ook altijd een beetje van af, omdat alcohol enorm vochtafdrijvend is. Zelfde geldt voor xtc, daar ga je ook nog eens als een gek van dansen. Zoniet: dan zou ik het zien als kerstcadeautje!
maar doe je er ook iets aan?quote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Ok, als je 1.60 bent wel ja
Met mijn 1.75 klinkt 55 erg dun namelijk
Naar is dat hè? Ben je best goed, heb je nog steeds een flubberbuikIk ben bang dat die van mij eeuwig blijft zitten
Whehe, ja, dat herken ik. Het is bij mij ook echt de laatste plek waar vet blijft zitten, al denk ik dat als ik 55kg weeg dat hij dan weg is. Dat woog ik namelijk tot mijn 18e en toen had ik een platte strakke buik. Nu heb ik bredere heupen en dan zou mijn buik nog platter moeten zijnquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Ok, als je 1.60 bent wel ja
Met mijn 1.75 klinkt 55 erg dun namelijk
Naar is dat hè? Ben je best goed, heb je nog steeds een flubberbuikIk ben bang dat die van mij eeuwig blijft zitten
Van wintersporten val je ook helemaal niet af.quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook weer terug van de wintersport... en inderdaad wat aangekomen (1,5 kg). Ik heb inderdaad veel gegeten (bonbons!) maar ik denk niet dat 't er echt permanent aanzit. Misschien 500 gram ofzo
Merk aan mijn huid dat ik slecht gegeten heb. Heb ineens puistjes
Anyway, ik heb besloten om toch maar door te gaan voor 55 kg. Dus weer gezond doen
Ik heb geskied, maar heeeel weinig, omdat mijn enkels dan verdomd pijn doenquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van wintersporten val je ook helemaal niet af.Ik dacht het eerst van wel, maar kwam juist 5 kilo aan. En dat was helaas geen vocht of spier, maar bleef lekker zitten. Door de hele dag actief te zijn werd er een soort vreetmonster in me wakker ... ontbijt was 4x zo groot als normaal, middageten was groot bord pasta of iets in die richting, en 's avonds 2 borden vol patat enzo.
Dat sport je er echt niet zomaar meer af.
Maar het is zo leuk.Wat heb je eigenlijk gedaan, ski of boarden? ... Nog maar 2 maanden, kan niet wachten.
ow das niet zo mooiquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook 1.58 en als ik 55 kg zou wegen zou ik ook wel blij zijn, want zit tegenwoordig al op 61
Zwakke enkels? Dan kun je ook niet schaatsen, zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geskied, maar heeeel weinig, omdat mijn enkels dan verdomd pijn doen
Ja, maarja, heb ook al half jaar niet kunnen sporten he, dus dan is afvallen al moeilijker en echt letten op mn eten lukt ook niet.quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow das niet zo mooi
volgens mij heeft dit topic niet zo'n goede invloed op je
je woog toch ongeveer 55 toen je hier begon?
ja afvallen gaat dan niet echt lekkerquote:Op zondag 30 december 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maarja, heb ook al half jaar niet kunnen sporten he, dus dan is afvallen al moeilijker en echt letten op mn eten lukt ook niet.
Volgend jaar maar opnieuw proberen als ze er achter zijn wat ik heb, het behandeld wordt en ik weer kan sporten
nope, zeker niet, helemaal niet omdat het dus gewoon allemaal op mn buik zit en niet op mn armen of benen ( die vrij dun zijn)quote:Op zondag 30 december 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja afvallen gaat dan niet echt lekker
maar zoveel aankomen lijkt me ook niet zo fijn
Ik weet het, daarom loop ik normaal 3x in de week hard en doe ik om de dag buikspieroefeningen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar doe je er ook iets aan?
van afvallen word je niet strakker daar moet je zelf aan werken en dat lukt niet met minder eten
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effectquote:Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom loop ik normaal 3x in de week hard en doe ik om de dag buikspieroefeningen.
Door de bofen 2 keer buikgriep achter elkaar de afgelopen 4 weken bijna niet gelopen, maar vanaf 1 januari begin ik weer met mijn hardlopen. Ben ergens halverwege de tweede lessenserie van Evy.
Ik weet van mezelf dat ik dit keurig op schema volhoud als ik eenmaal weer in mijn ritme zit
En ik voel me weer fit, dus het kan weer!
En nee, tot nu toe heeft het nog niet echt resultaat. Maar dat komt vast nog wel
Ik doe niet zo heel lang en heel boeiend hoor, gewoon 10 minuutjes wat afwisselende oefeningen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effect
je moet het wel genoeg doen maar teveel van hetzelfde heeft weer geen zin
en boeiend?quote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe niet zo heel lang en heel boeiend hoor, gewoon 10 minuutjes wat afwisselende oefeningen.
Maar samengevat: Ja, ik doe er ook wel iets anders aan dan lijnen
Ik heb wel zin om weer te gaan hardlopen. Ik heb het van juni tot december volgehouden 3x per week en ik mis het helemaal.
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en boeiend?
jij hebt het over je flubberende buik
Dat vind ik alweer te ingewikkeld worden, dus laat maarquote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effect
je moet het wel genoeg doen maar teveel van hetzelfde heeft weer geen zin
maar je doet dus liever iets voor niets dan dat je ff uitzoekt wat effectief is?quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzogewoon wat simpele afwisselende oefeningen.
En ja, ik mopper op mijn buik, dat kloptEn daarom doe ik ze ook
ja het is ook zonde van je tijd als je het fout gaat doenquote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik alweer te ingewikkeld worden, dus laat maar. Denk altijd dat ik iets fout doe en dan vind ik het zonde van m'n tijd. Bovendien duurt het nog wel even voor ze zichtbaar zijn bij mij
.
Dat zou (na een tijdje) effect moeten hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzogewoon wat simpele afwisselende oefeningen.
En ja, ik mopper op mijn buik, dat kloptEn daarom doe ik ze ook
Je hebt ook van die buikspierbankjes in de sportschool. Volgens de instructeur zijn die ook effectiever dan matjes op de grond.quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja het is ook zonde van je tijd als je het fout gaat doen
maar ik ben wel erg tevreden met de abbootcamp dvd, zijn heel effectief (als je ze tenminste doet)
en veel gevarieerder dan andere oefeningen
ach jij doet ook je best om het hier gezellig te houden zie ikquote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik vind je stoer freecell, dat je dr zoveel inzet voor hebt, zoveel bent afgevallen en nu gewoon aardig blijft!(dat moest even)
op de grond is sowieso niet erg goed voor jequote:Op zondag 30 december 2007 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die buikspierbankjes in de sportschool. Volgens de instructeur zijn die ook effectiever dan matjes op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |