...maar je ontkent het nietquote:
En dan tegen kwakkie wat zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
And now for something completely different...
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan tegen kwakkie wat zeggen![]()
Nou als je maar genoeg slagroom eet....quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.
Dús!
Ik ga zo koekies (nofi Coquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ja haha ik zat te eten en ik dacht "kut! ik heb fawlty towers getypt en het moest monty python zijn"quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cyclemeisje! Bragging? Ik heb vaak dat ik dan eigenlijk een Engels woord in mn hoofd heb
Muis! Jaaaa Monty Python! (tis dus MP, niet Fawlty Towers, maar no matter! zijn allebei tof!) Say no more, say no more, tell me more!
SHE, wies da dan? Ik vind wat zachtere vormen eigenlijk mooier, maar zij heeft wel een heel lief gezicht
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als je maar genoeg slagroom eet....
![]()
Oke, dat was wel weer genoeg voor vanavond.
Luv you too Greysie
Greysie je bent zo schattigquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?
Nee toch?![]()
Zo was het niet bedoeld in elk geval.
Kan dat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga zo koekies (nofi Co. ) bakken van dat cheesecake deeg
. Want ik heb kerstvormpjes
.
Like I said, luv ya babequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Dan kom ik ook maar met een bekentenisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
Het klonk enorm geïrriteerd, echt waarquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Klopt, alleen was de bodem van die cheesecake die ik gemaakt heb, van echt deeg. Geen geplette koekjesrommel. Er stond bij dat het het standaard recept was voor zandtaartkoekjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat?
Ik vind zo'n cheesecake bodem altijd een beetje kruimelig, snel uit elkaar vallerig!
Nou ja, je kunt die koekjes altijd gewoon in één keer in je mond stoppen
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
O maar ik voel me zo vréselijk schuldig!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn bekentenis van de dag: mijn lunch bestond uit 3 nootkransjes
Oeh, zure mattenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?
No offence, ik vreet ook behoorlijk wat troep waar anderen van over de nek gaan. Zure matten bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Ik weet het al: kwak steekt ons aan!.
Niet meer actief op Fok!
Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie aan het crap eten?
DOE NORMAAL!!!
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Vik! Die zijn ook zalig!
Ik zou geen heel doosje opkunnen denk ik (halverwege zou ik misselijk worden, net als na drie happen slagroom) maar ze zijn wel heel erg lekker!
En ik boerenkoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb wel heel veel sperziebonen gehad net!
Hoho!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
Dat dus!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
jk! **quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnen.
Ik heb nog wel een paar rosébiertjes in de koelkast staan. Maar daar voel ik me nooit zo schuldig over op de eoa* manier.
* = één of andere, speciaal voor Greys![]()
.
Je vergeet je heerlijke bite trassiquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Even het goede voorbeeld geven in al deze duisternis
O: een bak gekookte broccoli
L: zuurdesem stokbroodje met slankie, sla en sambal
T: yoghurt
T: klein handje rijstcrackers
D: zelfgemaakte sate van de grill, met heeeerlijke nasi en zuurgoed.
Smoesjes!quote:
De afkorting jk betekent al 'just kidding'quote:
Ik woon tegenover de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze opquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Past lekker toch niet in een envelopquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurkquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Volgende week is het kerst, daarna is het Oud & Nieuw, daarna is er wel iemand jarig!
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
IAWTCSFM!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die toevoeging moet ik gelijk denken aan Karin Bloemen in de Becel reclame "Sindsdien eet ik elke dag fruit" waarop ze een aardbei pakt en er een hele dot slagroom op spuitquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!!
Ik zit bv nu aan de geroerbakte spruitjes. Kleine vitamine c bommetjes.![]()
(wel opgelekkerd met een uitgebakken speklapje in stukjes en in reuzel gebakken rode ui en een flinke eetlepel zelfgemaakte appelchutney, maar toch!!)
Ik doe niet aan vaste snaaidagen, want dan voel ik me verplicht om op m'n snaaidag te snaaien, ook al heb ik geen zin om te snaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
Das een afkorting (quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
Ik ben te lui om hem aan te trekkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik wil je IN de jurk zien, het liefst met Google Earth.
quote:Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart postquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
O!! Als je mij per ongeluk hebt: dat is ook mijn lievelingstaart!!
Appel-citroenvlaai!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Appeltaart!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |