Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is 44!!!
En dat probeerde HE me ook duidelijk te maken geloof ik.
Het wordt weer een leuk weekend!!!![]()
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
geen plannen nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
ja, zoals branduren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.
Wanneer ga ik eens nuttige dingen onthouden?.
Hoezo ' ook ' ??quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort het![]()
HE moet niet zeuren, volgens de laatste berichten was hij ook vadsig
Ik vind 'r nog steeds een leuk hoofd hebben hier, maar idd, wel wat ouderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.
Ze ziet er nu nog steeds mooi uit, maar niet meer zoals daar.
[ afbeelding ]
Grote borstjes, zacht buikje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.
Kleine borstjes, zacht buikje
Grotere borstjes, sixpack
quote:
Ja vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
o fukkerdefuk. Ik bedoel natuurlijk net als meneer.C!!
Pjieuw, daar kwam ik nog maar net op tijd mee weg
Hij woont in Barcelonaquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Kan je dan niet met de jarige binnenkort even een borrel drinken Co?
Als ik eenmaal heb gebadderd en aan het cocoonen ben in joggingbroek ga ik me ècht niet meer omkleden en opdirken en de kou ik hoor! Tenminste, niet als ik het echt niet kan verhelpen
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen plannen nogen ik heb wel zin in iets zachts....
Er is geen man zo attent als HEquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
SHE... HE moet niet zeiken, die foto is echt niet recent als je hem vergelijkt met foto's van dit jaar.
En een kerel die mij hints ging zitten geven met foto's van sixpacks kon van mij zijn koffer gaan pakken
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloeren
*noteert McAbba als nieuw vriendje to be when HE dissapears to a galaxy far far away, by 'accident' *
Domme vraag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Wel een idee, trouwens, lekker een borreltje drinken in Barcalona. Ga je mee?
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...
We doen het onszelf aan, da's het erge nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Er is geen man zo attent als HE
Echt, die gast verdiend een award voor zijn ongepaste, a-relaxte opmerkingen.
Gelukkig laat ik regelmatig mijn toorn over hem razen, zodat ie weer even weet wat de bedoeling is.
maar echt he..daarom was ie zo lang single
eerlijk en direct....verfrissendquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat McAbba wat meer foto's in zijn fobo moet zetten. Dan ga ik ook nog een keer kijken!
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |