en monty python, natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n stellige opmerking vraagt ook om pics.
Nope, vind hem al 10 jaar lang onsympathiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Xander vind ik ook errrrg prettig om naar te kijken.
Zou je onverklaarbare aversie niet gewoon komen door 'de verhalen' van het vreemdgaan enzo vlak voor het huwelijk met Wendy? Want zonder dat soort negatieve verhalen had je vast die aversie niet
...en hoe zit het vandaag met je toetje?quote:
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezigquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en hoe zit het vandaag met je toetje?
hmmz....ik zie het probleem niet, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
Rokjes kunnen omhoog. Of uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik een beetje liep op te scheppen (ik bedoel eigenlijk een ander woord, maar kom er even niet op) anyway, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik voor kont heb en oftie wel of niet mooi is. Nou maak ik me er ook nooit druk om, want hey, ik kan 'm toch niet zien :
![]()
Maar ik denk redelijk standaard, anders was me vast wel opgevallen dat hij heel raar of juist onwijs lekker was geweest.
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
quote:want hey, ik kan 'm toch niet zien :
ik hoor het wel als je weer trek krijgt dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Een is!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef cyclechick het volgende:
Oh en ik vind scarlett heel mooi, en Angelina Joli vroeger ook, maar nu is ze veel te mager, jammerrrrr.,,
En ik vind het heel mooi als een vrouw gespierd is, maar volgens mij zijn weinig mensen het me me eens daarover..
Je liep te brallen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef cyclechick het volgende:
He verdorie, welk woord bedoelde ik nou net? Kan er zo slecht tegen, ligt op het puntje van mijntong....
Klinkt als rellen of brullen en betekent zoiets als op scheppen, zeker weten zit er een B in...
Ik vind dat niet mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Een is!
En mijn lief blijkbaar ook. Hij stuurt me weer zijn AB-spam, als subtiele hint![]()
[ afbeelding ]
*zucht*
Wodka met nootjes katjang pedis!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Ik vind het tof.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Alsof je me gemaakt hebtquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wodka met nootjes katjang pedis!
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het tof.
Ik heb ook in de aanloop naar zomers, maaaaanden op droog brood, yoghurt en appels geleefd voor mijn abs
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Wrom?? Ik denk niet dat Abba er problemen mee heeft hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik me nooit meer in dat fobo vertoon
een paar goede tieten compenseert een hoop...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Ze is 44!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit way te gespierd!! Ik vind het het mooist als je aan de zijkant wel de spieren een beetje ziet en het dan in het midden plat is.
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is 44!!!
En dat probeerde HE me ook duidelijk te maken geloof ik.
Het wordt weer een leuk weekend!!!![]()
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
geen plannen nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
ja, zoals branduren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.
Wanneer ga ik eens nuttige dingen onthouden?.
Hoezo ' ook ' ??quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort het![]()
HE moet niet zeuren, volgens de laatste berichten was hij ook vadsig
Ik vind 'r nog steeds een leuk hoofd hebben hier, maar idd, wel wat ouderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.
Ze ziet er nu nog steeds mooi uit, maar niet meer zoals daar.
[ afbeelding ]
Grote borstjes, zacht buikje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.
Kleine borstjes, zacht buikje
Grotere borstjes, sixpack
quote:
Ja vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
o fukkerdefuk. Ik bedoel natuurlijk net als meneer.C!!
Pjieuw, daar kwam ik nog maar net op tijd mee weg
Hij woont in Barcelonaquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Kan je dan niet met de jarige binnenkort even een borrel drinken Co?
Als ik eenmaal heb gebadderd en aan het cocoonen ben in joggingbroek ga ik me ècht niet meer omkleden en opdirken en de kou ik hoor! Tenminste, niet als ik het echt niet kan verhelpen
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen plannen nogen ik heb wel zin in iets zachts....
Er is geen man zo attent als HEquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
SHE... HE moet niet zeiken, die foto is echt niet recent als je hem vergelijkt met foto's van dit jaar.
En een kerel die mij hints ging zitten geven met foto's van sixpacks kon van mij zijn koffer gaan pakken
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloeren
*noteert McAbba als nieuw vriendje to be when HE dissapears to a galaxy far far away, by 'accident' *
Domme vraag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Wel een idee, trouwens, lekker een borreltje drinken in Barcalona. Ga je mee?
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...
We doen het onszelf aan, da's het erge nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Er is geen man zo attent als HE
Echt, die gast verdiend een award voor zijn ongepaste, a-relaxte opmerkingen.
Gelukkig laat ik regelmatig mijn toorn over hem razen, zodat ie weer even weet wat de bedoeling is.
maar echt he..daarom was ie zo lang single
eerlijk en direct....verfrissendquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat McAbba wat meer foto's in zijn fobo moet zetten. Dan ga ik ook nog een keer kijken!
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |