Omg, echte cheesecake. Ws. heb ik hem ergens in de 30 draadjes hiervoor gemist, maar zou je me het recept willen pm' en? Ik wil 'm wel maken voor mijn kerstbuffet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Nog even het eindresultaat van mijn baksels van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. En vanavond eten we rauwe andijviestamppot.
Oh, nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zeg
Ik kan niet zonder zequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Computers. Soms hou je van ze, soms haat je ze. Herkenbaar.
Ik zou er best zo uitwillen zien maar eerlijk is eerlijk ze is niet zo mooi als laten we zeggen Doutzen Kroes of Scarlett.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo jij hebt de lat wel hoog liggen zeg
Monica Belluci....ik kan aan alles zien dat het een ontzettend mooie vrouw is, maar op de één of andere manier doet ze me ongeveer evenveel als een marmeren standbeeld....quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de beoordeling van normale vrouwen wel anders is hoor, bij mij wel in ieder geval. Zoals Monica Bellucci hier boven, die doet mij echt helemaal niks als ik het vergelijk met andere beroemde vrouwen. Terwijk als ik haar op straat tegen kwam tussen normale mensen ik mijn ogen vast uit zou kijken.De vergelijking is anders ofzo.
Wel een beetje krom natuurlijk.
Thanks!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dames, deze twee heren zijn wel een aanwinst vinden jullie niet?![]()
Ze zeggen gewoon zinnige dingen
Kate Winslet is nou zo'n vrouw die me wel veel doet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
Maar ik ben een fan van blondines. Kate Winslet
.
En die cheesecake van Kim ziet er helemaal niet uit als kwarktaart?.
Dit is dus cheesecake imo: [ afbeelding ]
Ja, dat wil ik wel. Hij komt van Fok trouwens, uit het Cheesecake topic. Maar ik denk dat ik vanavond nog een ander recept ga bakken wat Greys ook gemaakt heeft. Dus als je nog even geduld hebt, dan kan ik je morgen vertellen welke er beter isquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Omg, echte cheesecake. Ws. heb ik hem ergens in de 30 draadjes hiervoor gemist, maar zou je me het recept willen pm' en? Ik wil 'm wel maken voor mijn kerstbuffet.
Die van Kim is 'echte' , Amerika-style cheesecake. Gemaakt met...roomkaas!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat komt omdat ik hem gebakken heb. Dan ziet het er anders uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
J'adore Kate Winsletquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef IQM het volgende:
Kate Winslet is nou zo'n vrouw die me wel veel doet.
Wat is dan het verschil tussen die twee?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel. Hij komt van Fok trouwens, uit het Cheesecake topic. Maar ik denk dat ik vanavond nog een ander recept ga bakken wat Greys ook gemaakt heeft. Dus als je nog even geduld hebt, dan kan ik je morgen vertellen welke er beter is.
Samenstelling. Deze is met kwark, en die andere met Philadelphia. Ik heb ook al zo'n vermoeden welke lekkerder gaat zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen die twee?
Nietus! Die van Greys zag er ook zo uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem gebakken heb. Dan ziet het er anders uit.
True, ik zal ook niet zo snel iemand afkraken maar toch bestaan er best gedrochten op aarde waarbij ik met alle wil van de wereld niks moois in kan ontdekken hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind elk 'gewoon mens' meestal al iets heel moois hebben, laat staan de op aarde als mooie vrouwen en mannen bekend staande exemplaren
Oeh Doutzen is inderdaad een heel mooi meisje. Lief gezichtje en (vooral vorig jaar) mooi lichaam. [mierenneukermodus] zelfs ik vind haar nu iets te gespierd worden, het is ... hoekig [/mierenneukermodus]quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou er best zo uitwillen zien maar eerlijk is eerlijk ze is niet zo mooi als laten we zeggen Doutzen Kroes of Scarlett.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die van Kim is 'echte' , Amerika-style cheesecake. Gemaakt met...roomkaas!
Zet een goede kaakchirurg aan het werkquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Dussss. Hoe krijg je zo'n gezicht?![]()
Ja jippie, mooie vrouwen bashen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik hoorde Doutzen laatst voor het eerst praten en ik moet zeggen dat haar mond open doen het beeld niet ten goede kwam. Ze praat raar.
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:
Dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Aventure, fijn dat je zo blij bent met het resultaat! Maar ik vond je op de eerste foto ook heel erg mooi hoor
Ik vind dat zelf zelfs mooier dan heel slank. Nou ja, er kon wat buikje af en dat is gebeurd
absoluut waar...ik kan soms bv totaal afknappen of een accent oid...of het tegendeel...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zet een goede kaakchirurg aan het werk
Ik denk dat ik mijn bodem hou en alleen jouw vulling gebruik. Dat, of ik ga vanavond koekjes bakken. Want ik heb kerstvormpjes gekochtquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij ook
Heb je net een PM gestuurd waar je het recept en een foto kunt vinden! Hij was goddelijk in elk geval.
Die van Kim vast ook, maar ik zag in haar recept dat dat toch best een andere samenstelling had.
Ben benieuwd welke Kim het lekkerst vindt, dan ga ik die van haar ook nog maken
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je ècht een ander gezicht gevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Chicolate het volgende:
Jaaaa. En dan een paar weken/maanden met blauwe plekken/opgezwollen gezicht rondlopen en een paar weken later besluiten dat het 'voor' toch beter was
. Of er een ooglift etc achteraan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat enorm veel!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef sigme het volgende:
Lijstje
Bak overgebleven pasta met spekjessaus
Liter rode-linzensoep
minizakje chips
6 krekker boter & pindakaas
Avondeten wordt aardappelpuree + stooflapjes + sperzieboontjes. Eigengemaakte chocolade/koffie-gelatinepudding toe.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Die kwam ook uit de oven hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nietus! Die van Greys zag er ook zo uit.
Ik heb het niet helemaal bijgehouden, maar ga je volgende week beginnen met het SHE dieet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
doutzen heeft zoń schattig fries accent juist!
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Vind je?quote:
Kappen met smoezen verzinnen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Als dat het alleen was. Ik vond er niks Fries aan maar heel lijzig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laten we dr maar blij mee zijn, nu kunnen ze misschien nog opgepakt wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je ècht een ander gezicht geven
nou, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomenquote:
* gaat snel in fobo kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
yup...more than just a pretty facequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
En zo bescheiden ook he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...more than just a pretty face
mocht je nog eens ambities als pooier hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
Laatste voyeur Greysquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
bescheidenheid wordt overschat...en zolang ik niet arrogant ben....of althans niet al té arrogantquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
ja...ze blijft maar kijken...quote:
ach, ze heeft wel smaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is gewoon een ouwe snoeperd.
Jaloers?quote:
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?quote:
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?
En toen dacht ik 'Hmzzzz. Misschien jok ik dat wel'. En om dat te controleren heb ik de eerste paar bladzijdes van zijn foboreacties zitten lezen en ik had het dus mis. Ook vóór Slank had ie al een harem
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!quote:
Hihihihi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!
He potver, waarom bedenk ik dat soort snappy remarks pas nádat ik me eerst uitgebreid heb zitten verklaren en verontschuldigen en verdedigen
Dat zou je niet meer doen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!![]()
.
Nee, hoor.quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Kate erin staan. Dat is altijd goed.
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Aventura!Wouw, wat zie je er prachtig uit! Wat een verschil!
IQMWat doe je hier?
En ik heb Hayden Pannetiere nog niet langs zien komen, ben je ziek ofzo?
broertje is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
Het was niet bedoeld als hintquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[afbeelding]
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen!
Mij plagen!
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik danquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Iewquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kont kan mij ook beter bekoren, hoor.
Die is niet echt toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
HUuuu. Vorm is goed, formaat niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een platte, vormeloze reet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat is er zo lelijk aan dan?.
En waar je al niet op let.
Ja hè?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee!Lijkt voor geen meter.
Wel een leuk meisje!
![]()
Hayden lookalike? nee...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:36 schreef Laureline het volgende:
Nu ben ik officieel een oude sok, want ik heb geen idee wie die Hayden is.
Vrouwen die ik ook leuk vind: Kate, Monica, Uma. Scarlet irriteert me dan weer.
Het is denk ik ook vaak op fok dat mensen diegene echt niet oerlelijk vinden, maar dat je totaal ongevoelig bent voor dat 'type' (of wat je je erbij voorstelt). Nu hangen er bijvoorbeeld overal in Den Haag posters van Xander de Buisonjee, of hoe je dat schrijft. Dat is voor mij dus een voorbeeld van een echt mooie man, waar mijn nekharen toch stijf van overeind gaan staan. Spontane, onverklaarbare aversie. Niet dat ik ooit iemand heb gehad die even mooi was, bij lange na niet, maar ik zou me niet kunnen laten versieren door hem
Ja, dat scheelt idd veel!! Wat vroeg!! In die kou nog wel!! Brrrrr.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je?
De dag begon om 3.45, misschien maakt dat wat goed.
Fawly Towers ftw!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormHobbels, kuilen, putjes, you name it!
Shalom allemaal! Ik heb weer naar de stad gelopen en daar enkele uren rondgehobbeldKadootjes gekocht. Ook iets voor PF's lootjesfestijn (*winkwink, nudgenudge, she-looked-at-her-knowingly
En een broek in maat 40! Yay niet 42 enzo! en ik had zelfs ruimte over en geen muffintop *glee*
Oh en Aventura!! Die 5 kilo zie je goed bij jou zeg! Je ziet er goed uit! Al had je daarvoor ook al een mooi vrouwelijk figuur, nu ben je een slankerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |