absoluut waar...ik kan soms bv totaal afknappen of een accent oid...of het tegendeel...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zet een goede kaakchirurg aan het werk
Ik denk dat ik mijn bodem hou en alleen jouw vulling gebruik. Dat, of ik ga vanavond koekjes bakken. Want ik heb kerstvormpjes gekochtquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij ook
Heb je net een PM gestuurd waar je het recept en een foto kunt vinden! Hij was goddelijk in elk geval.
Die van Kim vast ook, maar ik zag in haar recept dat dat toch best een andere samenstelling had.
Ben benieuwd welke Kim het lekkerst vindt, dan ga ik die van haar ook nog maken
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je čcht een ander gezicht gevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Chicolate het volgende:
Jaaaa. En dan een paar weken/maanden met blauwe plekken/opgezwollen gezicht rondlopen en een paar weken later besluiten dat het 'voor' toch beter was
. Of er een ooglift etc achteraan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat enorm veel!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef sigme het volgende:
Lijstje
Bak overgebleven pasta met spekjessaus
Liter rode-linzensoep
minizakje chips
6 krekker boter & pindakaas
Avondeten wordt aardappelpuree + stooflapjes + sperzieboontjes. Eigengemaakte chocolade/koffie-gelatinepudding toe.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen.
Maar ik ben een fan van blondines. Kate Winslet
.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik was helemaal geschokt. Ik dacht dat het door de kou boven op dat gebouw in New York kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind hoe iemand praat echt veel toevoegen aan het pakketje hoor.
Die kwam ook uit de oven hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nietus! Die van Greys zag er ook zo uit.
Ik heb het niet helemaal bijgehouden, maar ga je volgende week beginnen met het SHE dieet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
doutzen heeft zoń schattig fries accent juist!
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Vind je?quote:
Kappen met smoezen verzinnen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn lijstje van vandaag krijgen jullie niet.ik was nog in mijn "starten" week toch?
Als dat het alleen was. Ik vond er niks Fries aan maar heel lijzig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dames, deze twee heren zijn wel een aanwinst vinden jullie niet?![]()
Ze zeggen gewoon zinnige dingen
Laten we dr maar blij mee zijn, nu kunnen ze misschien nog opgepakt wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na mijn coschap bij de kaakchirurg vroeg ik me oprecht af waarom topcriminelen in godsnaam naar de plastisch chirurg gingen om een ander gezicht te krijgen. Zo dom! Je moet een káákchirurg hebben die met je kaak en jukbeenderen en alle andere botten in je gezicht kunnen knutselen. Ze kunnen je čcht een ander gezicht geven
nou, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gewoon willekeurig McAbba naar hier had gelokt?
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomenquote:
* gaat snel in fobo kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
yup...more than just a pretty facequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kijk, eigenlijk ging het alleen om je uiterlijk, maar dat er nog iets zinnigs uitkomt is meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |