En zo bescheiden ook he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...more than just a pretty face
mocht je nog eens ambities als pooier hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
Laatste voyeur Greysquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
bescheidenheid wordt overschat...en zolang ik niet arrogant ben....of althans niet al té arrogantquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
ja...ze blijft maar kijken...quote:
ach, ze heeft wel smaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is gewoon een ouwe snoeperd.
Jaloers?quote:
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?quote:
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?
En toen dacht ik 'Hmzzzz. Misschien jok ik dat wel'. En om dat te controleren heb ik de eerste paar bladzijdes van zijn foboreacties zitten lezen en ik had het dus mis. Ook vóór Slank had ie al een harem
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!quote:
Hihihihi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!
He potver, waarom bedenk ik dat soort snappy remarks pas nádat ik me eerst uitgebreid heb zitten verklaren en verontschuldigen en verdedigen
Dat zou je niet meer doen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!![]()
.
Nee, hoor.quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Kate erin staan. Dat is altijd goed.
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Aventura!Wouw, wat zie je er prachtig uit! Wat een verschil!
IQMWat doe je hier?
En ik heb Hayden Pannetiere nog niet langs zien komen, ben je ziek ofzo?
broertje is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
Het was niet bedoeld als hintquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[afbeelding]
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen!
Mij plagen!
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik danquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Iewquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kont kan mij ook beter bekoren, hoor.
Die is niet echt toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
HUuuu. Vorm is goed, formaat niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een platte, vormeloze reet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat is er zo lelijk aan dan?.
En waar je al niet op let.
Ja hè?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee!Lijkt voor geen meter.
Wel een leuk meisje!
![]()
Hayden lookalike? nee...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben hier een Hayden-look a like (vind ik dan): cyclechick
.
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:36 schreef Laureline het volgende:
Nu ben ik officieel een oude sok, want ik heb geen idee wie die Hayden is.
Vrouwen die ik ook leuk vind: Kate, Monica, Uma. Scarlet irriteert me dan weer.
Het is denk ik ook vaak op fok dat mensen diegene echt niet oerlelijk vinden, maar dat je totaal ongevoelig bent voor dat 'type' (of wat je je erbij voorstelt). Nu hangen er bijvoorbeeld overal in Den Haag posters van Xander de Buisonjee, of hoe je dat schrijft. Dat is voor mij dus een voorbeeld van een echt mooie man, waar mijn nekharen toch stijf van overeind gaan staan. Spontane, onverklaarbare aversie. Niet dat ik ooit iemand heb gehad die even mooi was, bij lange na niet, maar ik zou me niet kunnen laten versieren door hem
Ja, dat scheelt idd veel!! Wat vroeg!! In die kou nog wel!! Brrrrr.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je?
De dag begon om 3.45, misschien maakt dat wat goed.
Fawly Towers ftw!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik daarentegen, heb een reet met een heleboel vormHobbels, kuilen, putjes, you name it!
Shalom allemaal! Ik heb weer naar de stad gelopen en daar enkele uren rondgehobbeldKadootjes gekocht. Ook iets voor PF's lootjesfestijn (*winkwink, nudgenudge, she-looked-at-her-knowingly
En een broek in maat 40! Yay niet 42 enzo! en ik had zelfs ruimte over en geen muffintop *glee*
Oh en Aventura!! Die 5 kilo zie je goed bij jou zeg! Je ziet er goed uit! Al had je daarvoor ook al een mooi vrouwelijk figuur, nu ben je een slankerd!
en monty python, natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n stellige opmerking vraagt ook om pics.
Nope, vind hem al 10 jaar lang onsympathiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Xander vind ik ook errrrg prettig om naar te kijken.
Zou je onverklaarbare aversie niet gewoon komen door 'de verhalen' van het vreemdgaan enzo vlak voor het huwelijk met Wendy? Want zonder dat soort negatieve verhalen had je vast die aversie niet
...en hoe zit het vandaag met je toetje?quote:
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezigquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en hoe zit het vandaag met je toetje?
hmmz....ik zie het probleem niet, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
Rokjes kunnen omhoog. Of uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik een beetje liep op te scheppen (ik bedoel eigenlijk een ander woord, maar kom er even niet op) anyway, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik voor kont heb en oftie wel of niet mooi is. Nou maak ik me er ook nooit druk om, want hey, ik kan 'm toch niet zien :
![]()
Maar ik denk redelijk standaard, anders was me vast wel opgevallen dat hij heel raar of juist onwijs lekker was geweest.
Foto kan niet, heb een rokje aan, waarmee weinig valt te beoordelen aan mijn achterste
quote:want hey, ik kan 'm toch niet zien :
ik hoor het wel als je weer trek krijgt dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Een is!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef cyclechick het volgende:
Oh en ik vind scarlett heel mooi, en Angelina Joli vroeger ook, maar nu is ze veel te mager, jammerrrrr.,,
En ik vind het heel mooi als een vrouw gespierd is, maar volgens mij zijn weinig mensen het me me eens daarover..
Je liep te brallen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef cyclechick het volgende:
He verdorie, welk woord bedoelde ik nou net? Kan er zo slecht tegen, ligt op het puntje van mijntong....
Klinkt als rellen of brullen en betekent zoiets als op scheppen, zeker weten zit er een B in...
Ik vind dat niet mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Een is!
En mijn lief blijkbaar ook. Hij stuurt me weer zijn AB-spam, als subtiele hint![]()
[ afbeelding ]
*zucht*
Wodka met nootjes katjang pedis!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu pas aan mijn tussendoortje bezig
Ik vind het tof.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Alsof je me gemaakt hebtquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wodka met nootjes katjang pedis!
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het tof.
Ik heb ook in de aanloop naar zomers, maaaaanden op droog brood, yoghurt en appels geleefd voor mijn abs
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Wrom?? Ik denk niet dat Abba er problemen mee heeft hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik me nooit meer in dat fobo vertoon
een paar goede tieten compenseert een hoop...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind vrouwen met een goeie sixpack iets krachtigs uitstralen. Het is sexy. Mits er wel een paar goede tieten boven hangen natuurlijk
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Ze is 44!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit way te gespierd!! Ik vind het het mooist als je aan de zijkant wel de spieren een beetje ziet en het dan in het midden plat is.
Maar die chick uit full house ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd!!
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi.
Is dat niet die chick van Full House?
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus wij dames zonder goede tieten hoeven dit niet als streven te nemen?
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is 44!!!
En dat probeerde HE me ook duidelijk te maken geloof ik.
Het wordt weer een leuk weekend!!!![]()
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
geen plannen nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
McAbba? Heb je iets te doen vanavond? Ik ben lekker zacht!
ja, zoals branduren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Lori Loughlin.
Wanneer ga ik eens nuttige dingen onthouden?.
Hoezo ' ook ' ??quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
SHE i laf joe, jij bent van de directe aanpak en zo hoort het![]()
HE moet niet zeuren, volgens de laatste berichten was hij ook vadsig
Ik vind 'r nog steeds een leuk hoofd hebben hier, maar idd, wel wat ouderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar die foto die SHE plaatst is wel OF heel erg geshopt, of van een tijdje geleden.
Ze ziet er nu nog steeds mooi uit, maar niet meer zoals daar.
[ afbeelding ]
Grote borstjes, zacht buikje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik vind zichtbare abs met te kleine tietjes geen gezicht. Dan wordt het weer te mannelijk.
Kleine borstjes, zacht buikje
Grotere borstjes, sixpack
quote:
Ja vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
o fukkerdefuk. Ik bedoel natuurlijk net als meneer.C!!
Pjieuw, daar kwam ik nog maar net op tijd mee weg
Hij woont in Barcelonaquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Kan je dan niet met de jarige binnenkort even een borrel drinken Co?
Als ik eenmaal heb gebadderd en aan het cocoonen ben in joggingbroek ga ik me ècht niet meer omkleden en opdirken en de kou ik hoor! Tenminste, niet als ik het echt niet kan verhelpen
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen plannen nogen ik heb wel zin in iets zachts....
Er is geen man zo attent als HEquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
SHE... HE moet niet zeiken, die foto is echt niet recent als je hem vergelijkt met foto's van dit jaar.
En een kerel die mij hints ging zitten geven met foto's van sixpacks kon van mij zijn koffer gaan pakken
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is dat ik het te koud vind buiten, anders waren wij gaan hoeresloeren
*noteert McAbba als nieuw vriendje to be when HE dissapears to a galaxy far far away, by 'accident' *
Domme vraag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Wel een idee, trouwens, lekker een borreltje drinken in Barcalona. Ga je mee?
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
te koud? je krijgt het vanzelf wel weer warm hoor...
We doen het onszelf aan, da's het erge nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Er is geen man zo attent als HE
Echt, die gast verdiend een award voor zijn ongepaste, a-relaxte opmerkingen.
Gelukkig laat ik regelmatig mijn toorn over hem razen, zodat ie weer even weet wat de bedoeling is.
maar echt he..daarom was ie zo lang single
eerlijk en direct....verfrissendquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lui, maar dat vond ik niet zo charmant klinken.
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat McAbba wat meer foto's in zijn fobo moet zetten. Dan ga ik ook nog een keer kijken!
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Beter van niet....dan komt Greys helemaal nergens anders meer aan toe...
...maar je ontkent het nietquote:
En dan tegen kwakkie wat zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
And now for something completely different...
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan tegen kwakkie wat zeggen![]()
Nou als je maar genoeg slagroom eet....quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niet dat ik echt hoef af te vallen.
Dús!
Ik ga zo koekies (nofi Coquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
ik heb trek om te zoetbekken. Dus ik ga even slagroom kloppen. Met niets verder. Niet op de koffie ofzo, maar ik ga het gewoon zó opeten. Lekker puh
Ja haha ik zat te eten en ik dacht "kut! ik heb fawlty towers getypt en het moest monty python zijn"quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cyclemeisje! Bragging? Ik heb vaak dat ik dan eigenlijk een Engels woord in mn hoofd heb
Muis! Jaaaa Monty Python! (tis dus MP, niet Fawlty Towers, maar no matter! zijn allebei tof!) Say no more, say no more, tell me more!
SHE, wies da dan? Ik vind wat zachtere vormen eigenlijk mooier, maar zij heeft wel een heel lief gezicht
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als je maar genoeg slagroom eet....
![]()
Oke, dat was wel weer genoeg voor vanavond.
Luv you too Greysie
Greysie je bent zo schattigquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Klonk dat uit mijn mond al als een sneer?
Nee toch?![]()
Zo was het niet bedoeld in elk geval.
Kan dat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga zo koekies (nofi Co. ) bakken van dat cheesecake deeg
. Want ik heb kerstvormpjes
.
Like I said, luv ya babequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Dan kom ik ook maar met een bekentenisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
Het klonk enorm geïrriteerd, echt waarquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Klopt, alleen was de bodem van die cheesecake die ik gemaakt heb, van echt deeg. Geen geplette koekjesrommel. Er stond bij dat het het standaard recept was voor zandtaartkoekjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat?
Ik vind zo'n cheesecake bodem altijd een beetje kruimelig, snel uit elkaar vallerig!
Nou ja, je kunt die koekjes altijd gewoon in één keer in je mond stoppen
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar met een bekentenis:
Ik heb vandaag een doosje van die witte bolletjes van Ferrero Rocher opgegeten (met kokos erop)
O maar ik voel me zo vréselijk schuldig!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn bekentenis van de dag: mijn lunch bestond uit 3 nootkransjes
Oeh, zure mattenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeeeh! Dat eet ik alleen in de hel! Dat zijn toch die bobbels met nutella erin? En dan witte chocola, daar zit toch helemaal geen chocola in?
No offence, ik vreet ook behoorlijk wat troep waar anderen van over de nek gaan. Zure matten bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Ik weet het al: kwak steekt ons aan!.
Niet meer actief op Fok!
Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie aan het crap eten?
DOE NORMAAL!!!
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Vik! Die zijn ook zalig!
Ik zou geen heel doosje opkunnen denk ik (halverwege zou ik misselijk worden, net als na drie happen slagroom) maar ze zijn wel heel erg lekker!
En ik boerenkoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb wel heel veel sperziebonen gehad net!
Hoho!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
Dat dus!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
DOE NORMAAL!!!
jk! **quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze móesten vandaag op, want ik wil morgen met een schone lei beginnen.
Ik heb nog wel een paar rosébiertjes in de koelkast staan. Maar daar voel ik me nooit zo schuldig over op de eoa* manier.
* = één of andere, speciaal voor Greys![]()
.
Je vergeet je heerlijke bite trassiquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Even het goede voorbeeld geven in al deze duisternis
O: een bak gekookte broccoli
L: zuurdesem stokbroodje met slankie, sla en sambal
T: yoghurt
T: klein handje rijstcrackers
D: zelfgemaakte sate van de grill, met heeeerlijke nasi en zuurgoed.
Smoesjes!quote:
De afkorting jk betekent al 'just kidding'quote:
Ik woon tegenover de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze opquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen snoeperd trouwens, maar vandaag... Ik weet niet wat me bezielt. Gisteren ook al een hazelnootschuimgebakje op
.
Past lekker toch niet in een envelopquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurkquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Volgende week is het kerst, daarna is het Oud & Nieuw, daarna is er wel iemand jarig!
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenoveer de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
IAWTCSFM!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die toevoeging moet ik gelijk denken aan Karin Bloemen in de Becel reclame "Sindsdien eet ik elke dag fruit" waarop ze een aardbei pakt en er een hele dot slagroom op spuitquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!!
Ik zit bv nu aan de geroerbakte spruitjes. Kleine vitamine c bommetjes.![]()
(wel opgelekkerd met een uitgebakken speklapje in stukjes en in reuzel gebakken rode ui en een flinke eetlepel zelfgemaakte appelchutney, maar toch!!)
Ik doe niet aan vaste snaaidagen, want dan voel ik me verplicht om op m'n snaaidag te snaaien, ook al heb ik geen zin om te snaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet na O&N (:D) gewoon een week alleen crackers met rosbief en kiwi's en ik pas zo weer in mijn jurk![]()
Maar even serieus:
Je kunt wel heel obsessief met gezond eten bezig gaan en daar is niets mis mee verder, maar zélfs SHE zei dat je best 1 snaaidag in de week mag houden. En ik doe er gewoon twee. Daar groei ik niet mee dicht, dus dat hou ik lekker zo. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.
Das een afkorting (quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu mogen jullie me even uitleggen waar dat de ... van de ... van de ... van Kim de hele tijd op slaat!
Ik ben te lui om hem aan te trekkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik wil je IN de jurk zien, het liefst met Google Earth.
quote:Nou, ben weer ff langs bij de tante van de zus van de teckel d'r blindegeleiderat van Kim, later!.
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart postquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
O!! Als je mij per ongeluk hebt: dat is ook mijn lievelingstaart!!
Appel-citroenvlaai!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Appeltaart!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |