En zo bescheiden ook he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...more than just a pretty face
mocht je nog eens ambities als pooier hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
Laatste voyeur Greysquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Abba heeft nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo gehad.
En dat is allemaal mijn schuld
bescheidenheid wordt overschat...en zolang ik niet arrogant ben....of althans niet al té arrogantquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
ja...ze blijft maar kijken...quote:
ach, ze heeft wel smaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys is gewoon een ouwe snoeperd.
Jaloers?quote:
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?quote:
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep toch net dat Abba nog nooit zoveel vrouwen in zijn fobo had gehad?
En toen dacht ik 'Hmzzzz. Misschien jok ik dat wel'. En om dat te controleren heb ik de eerste paar bladzijdes van zijn foboreacties zitten lezen en ik had het dus mis. Ook vóór Slank had ie al een harem
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!quote:
Hihihihi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat kon je alleen maar weten als je zelf hebt gekeken!
He potver, waarom bedenk ik dat soort snappy remarks pas nádat ik me eerst uitgebreid heb zitten verklaren en verontschuldigen en verdedigen
Dat zou je niet meer doen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys, je bent geobsedeerd. Dat is niet gezond hoor!![]()
.
Nee, hoor.quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Kate erin staan. Dat is altijd goed.
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo bescheiden ook he?
Je zou zo het broertje van SHE kunnen zijn!
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Aventura!Wouw, wat zie je er prachtig uit! Wat een verschil!
IQMWat doe je hier?
En ik heb Hayden Pannetiere nog niet langs zien komen, ben je ziek ofzo?
broertje is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zou best eens een hele incestueuze affaire kunnen worden!
Het was niet bedoeld als hintquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, als jij niet naar IQM toekomt (in ShowChat), dan komt IQM wel naar jou toe.
Oh, ja, vergeten. Zie nou wel dat er zoveel mooie vrouwen zijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vooruit, in achtvoud. Gewoon, omdat het kan.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |