abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63986184

Het vorige deel: Slank met puppels #371 - Met muurtjes en zwoele blikken!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:26:28 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986197
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Niettus
Waar woon jij dan? .

En Utrecht is zó mooi ende tof .
Niet meer actief op Fok!
pi_63986201
McSteamy
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:26:49 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986206
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:26 schreef MissBliss het volgende:
McSteamy
O godver, krijgen we dat weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_63986207
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:27:45 #6
236335 neen
schone schijn
pi_63986224
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:17 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand welk (speciaal)biertje het minst schadelijk is voor de lijn? Ik hoor het al zeggen, geen biertje...Maar wijn kan ik niet drinken (ik kan er opeens niet meer tegen, krijg er veel hoofdpijn en 2 dagen later nog ziek). Sterke drank/cocktails valt ook niet altijd goed en is bovendien te duur om in een groep te drinken. Bovendien ga ik naar een biercafe
Ik gok op amstel light

Ik wilde ook naar Utrecht maar werd er niet ingeloot wat een topstad is dat zeg
het lijkt niet wat het is
pi_63986236
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? .

Voorburg maar ik ben verknocht aan de stad achter de duinah
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:28:19 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63986240
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
En sla op je reet en noem je Judy.
ok....jij gaat als eerste over de knie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:28:37 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63986246
@ Lau: Ik heb de trassi sambal, maar dat vind ik toch anders dan de droge variant.
Ik was wel een beetje uitgeschoten met de trassi in de boemboe, dus ik heb het moeten redden met surinaamse mango chutney ( pietsie ) zodat die gore vislucht wat bij zou trekken

Misschien voortaan toch maar de sambal gebruiken
Het gaat bij mij vaker mis dan goed met dat spul.

Maar mijn huis ruikt devine En de nasi wordt fab en mijn sateetjes ook. Ik steek vanavond lekker de BBQ aan. *sigh*
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:29:10 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63986257
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:26 schreef Viking84 het volgende:

utrecht

als nu die huizenprijzen nog een beetje gaan kelderen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63986264
Ik ben ook naar de markt geweest, maar daar is dan altijd vrij weinig knierterigs aan. Olijven, kaasjes, half zongedroogde tomaatjes, champignons in aioli.. en het fruit ben ik vergeten.
Wel groentes!

En in Greys spelen ook mooie vrouwen hoor Viking, moet je die gewoon gaan posten.
pi_63986270
En ik vraag me af waar Lau in godesnaam woont dat ze zoveel spul zo goedkoop in dit seizoen heeft weten te scoren
The way you rock'n'roll
pi_63986271
McSteamy?
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:29:55 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63986273
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
pi_63986301
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
Kunnen we niet gewoon terug naar de lekkere wijven?
pi_63986309
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik kon niks anders bedenken en we hadden het Goodbye beloofd maar voor mij is het ook wel klaar nu.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:33:50 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986340
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Bob. het volgende:

En in Greys spelen ook mooie vrouwen hoor Viking, moet je die gewoon gaan posten.
* Viking84 checkt cast van Grey's.

Nah, niet mijn types .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:34:22 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986353
Ik ga een filmpje kijken. Crash denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_63986374
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 checkt cast van Grey's.

Nah, niet mijn types .
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:37:53 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986410
Godver, Mark wil Crash ook zien en hij is nu aan het studeren, dus nu gaan we vanavond samen kijken. Wat moet ik nu doehoeoeoen? . Ik mis Six Feet Under .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:38:18 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986416
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Echt? . Welke dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_63986430
MCSteamy staat op mijn vreemdgaanpermissie lijstje!! Sodejukes wat een meneer.

Over koud gesproken. Ik zit hier in de galerie en ben zo'n beetje aan het vernikkelen, want ik heb de deur gewoon openstaan, anders durft er niemand naar binnen, maar mèn, wat is het koud. Ik heb de hele tijd zo'n druppel aan m'n neus hangen
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:40:41 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63986460
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!

.

Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!

Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.

Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.

zaterdag 13 december 2008 @ 15:42:33 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63986494
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!

[ afbeelding ][ afbeelding ].

Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!

Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.

Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.

Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaan
pi_63986516
Onder een spoiler want Co leest mee....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way you rock'n'roll
pi_63986531
Aventura Wat een mooi figuur en wat kan 5 kilo een verschil maken zeg!
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:44:53 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986535
. Wat een verschil.
Maar op die linkerfoto vind ik je ook niet dik, hoor. Hooguit chubby .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:45:31 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63986550
5 kilo verschil maar? Jeutje!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:45:38 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63986553
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaan
Ja, ik sta er bij als Mama Beer
pi_63986554
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik vraag me af waar Lau in godesnaam woont dat ze zoveel spul zo goedkoop in dit seizoen heeft weten te scoren
Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolen
pi_63986573
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ].

Wow knap hoor
Dat is wel weer even inspiratie voor mij
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:46:56 #32
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_63986582
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...
Iedereen is Bi, homo/heterofilie is een idéfixe..
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_63986594
Wat een verschil zeg Aventura! Je hebt nu zichtbare sleutelbenen! Enne, zelfverzekerd staan icm camera in je hand is ook gewoon moeilijk .

En Greys heeft een mooie jurk . Maar inderdaad, wanneer trek je zo'n ding verder nog aan? Zou de mijne best weer eens willen passen, maar geen idee waarom ik hem aan zou trekken .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63986595
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolen
Oh echt? Nou dan moet ik me daar ook weer eens heen begeven. Maar na elke dag in die wijk te komen was ik het wel even zat voor een tijdje.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:49:08 #35
158452 IQM
I am the one
pi_63986615
Ik zou de linker ook doen.

Hoi. Sorry. Ik zag MB en Bob. posten. Couldn't resist.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63986621
Wat een verschil Aventura! Het lijkt wel 10 kilo, raar. Waarschijnlijk precies op de goede plaatsen erafgegaan.

En wb de biertjes: blond bier met weinig alcohol, rond de 2% (Lingens blond ofzo) zal het slankste zijn denk ik. Of je neemt gewoon 2 die je echt superlekker vindt en houdt het daarbij, verder spa of tomatensap (dan zie je er niet zo braaf uit en denkt iedereen dat je Bloody Mary's drinkt * narcistmodus uit* )
pi_63986633
Wat een super figuur Aventura! En was dat echt maar 5 kilo??

Oke, nu is het officieel, ik moet echt minder gaan eten. Ik wil ook.
pi_63986634
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:

Meer mannen zijn juist welkom!
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:51:05 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63986649
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...
Iedereen is Bi, homo/heterofilie is een idéfixe..

pi_63986655
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:

IQM!
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:52:41 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63986681
Dank voor de complimentjes! En ja het scheelt 'maar' 5 kilo. Maar omdat ik zelfs met 71 nog op een gezond gewicht zit (volgens de boekjes dan) is elke kilo een gevecht. Daarom ben ik ook zo idioot blij met het resultaat. En ik heb er niet eens veel voor hoeven doen. Alleen de juiste keuzes maken, hoe klein ook. Volgens mij heeft alleen het besluit om geen kaas meer op brood te nemen, al 1 kilo gescheeld . Ik dacht altijd bij alles: van 1x word ik niet dik, dit mag wel een keer. Ja kan je doen, maar 20 keer zo'n keuze maken betekent gewoon dat je aankomt of iig niet afvalt. Dat snap ik nu eindelijk. Moeilijk voor iemand die altijd slank was en alles kon eten.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:55:36 #42
158452 IQM
I am the one
pi_63986728
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Meer mannen zijn juist welkom!
Maar is dit ook een beetje slowchat? Want ik hoef niet echt af te vallen ofzo.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef Bob. het volgende:

[..]

IQM!
Bobbie. Ik heb je al lang niet meer gezien op FOK! Maar wellicht kijk ik ook niet zo goed.
Scio Melius
Gelul.
pi_63986752
Wauw Aventura. Wat een zandloper... mooi!
pi_63986756
tvp vanuit de trein

wat fijn dat t zo lekker gaat Aventura! Gefeliciteerd met je mijlpaal!!
Ja doei.
pi_63986770
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef IQM het volgende:

[..]

Maar is dit ook een beetje slowchat? Want ik hoef niet echt af te vallen ofzo.
Dit is geloof ik vooral slowchat.
quote:
Bobbie. Ik heb je al lang niet meer gezien op FOK! Maar wellicht kijk ik ook niet zo goed.
Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:58:54 #46
158452 IQM
I am the one
pi_63986782
McSteamy/McDreamy/McEtcetera

Dit is pas een echte man :

Mancrush-alert.
Scio Melius
Gelul.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:59:53 #47
158452 IQM
I am the one
pi_63986796
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh, dan zit ik hier wel goed. Ik heb jarenlange slowchat-ervaring. En mijn slowchat-referenties zijn louter positief.
quote:
Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.
En terecht. FOK! is ook eng.
Scio Melius
Gelul.
pi_63986808
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef Bob. het volgende:

[..]

[..]
Toen deze reeks begon was het wel heel serieus
Nu nog steeds maar met momenten van veel slowchat
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:01:44 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63986821
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef Laureline het volgende:
Wat een verschil Aventura! Het lijkt wel 10 kilo, raar. Waarschijnlijk precies op de goede plaatsen erafgegaan.

En wb de biertjes: blond bier met weinig alcohol, rond de 2% (Lingens blond ofzo) zal het slankste zijn denk ik. Of je neemt gewoon 2 die je echt superlekker vindt en houdt het daarbij, verder spa of tomatensap (dan zie je er niet zo braaf uit en denkt iedereen dat je Bloody Mary's drinkt * narcistmodus uit* )
Het kan ook de pose zijn maar indd: het vet is er op veel plekken een beetje afgegaan. Vind mezelf nog wel ietsjes te rond maar dat hele ronde is nu weg. Ik merk het ook heel erg bij mijn kuiten, ritsen van laarzen glijden zo dicht. Smulrol is ook weg, vooral een buik en lovehandles maken snel mollig. Oja en het onderkinnetje is ook verdwenen .

En ja ik ga gewoon genieten zometeen. Als ik 2 Deugnietjes neem lig ik trouwens sws. bijna van mijn stoel, kans is dus groot dat ik daarna in elk geval (een paar uurtjes althans ) aan de fris ga.
pi_63986835
En het is niet eens zo zeer altijd heel bewust zoveel af willen vallen als wel door krijgen dat je qua eten ook andere en veelal gezondere keuzes hebt dan wat ik noem het voedingscentrum promoot.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')