Ik gok op amstel lightquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:17 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand welk (speciaal)biertje het minst schadelijk is voor de lijn? Ik hoor het al zeggen, geen biertje...Maar wijn kan ik niet drinken (ik kan er opeens niet meer tegen, krijg er veel hoofdpijn en 2 dagen later nog ziek). Sterke drank/cocktails valt ook niet altijd goed en is bovendien te duur om in een groep te drinken. Bovendien ga ik naar een biercafe
Voorburg maar ik ben verknocht aan de stad achter de duinahquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?.
En Utrecht is zó mooi ende tof.
ok....jij gaat als eerste over de knie...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
En sla op je reet en noem je Judy.
utrechtquote:
Kunnen we niet gewoon terug naar de lekkere wijven?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
Ik kon niks anders bedenken en we hadden het Goodbye beloofd maar voor mij is het ook wel klaar nu.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik begin ook een beeeeetje jeuk te krijgen van die Mcsteamy. En Mcarmy mag van mij nu ook wel doodvallen.
* Viking84 checkt cast van Grey's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Bob. het volgende:
En in Greys spelen ook mooie vrouwen hoor Viking, moet je die gewoon gaan posten.
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 checkt cast van Grey's.
Nah, niet mijn types.
Echt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.
Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!
Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.
Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik sta er bij als Mama Beerquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou goed hoor maarre, ik vind je op die linkerfoto er een stuk zelfverzekerder bijstaan
Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik vraag me af waar Lau in godesnaam woont dat ze zoveel spul zo goedkoop in dit seizoen heeft weten te scoren
Wow knap hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Mensen, even zwaar on topic. Ik wil even aan jullie vertellen dat het geleuter in deze reeks geen tijdsverspilling is geweest voor mij. Jullie hebben me, vrij ongemerkt voor mezelf eigenlijk, gemotiveerd om anders met eten om te gaan. Vaak klaag ik dat ik geen gram afval, en dat het vet aan me vastgeklonken lijkt te zitten. Mijn excuus is vaak de leeftijd. 'Na m'n 30ste'...Nu is dat deels waar maar...de pondjes komen er toch echt aan door wat je bewust of onbewust naar binnen schuift. Zo kon het gebeuren dat ik vanaf medio 2007 'opeens' 71 kilo woog. En...door bewuster te gaan eten kan het dan net zo makkelijk gebeuren dat je dan 'ineens' weer 66 kg ziet staan. 5 hele kilo's. Niets vergeleken bij wat sommigen eraf hebben gekregen, maar voor mij echt een grote mijlpaal. Het scheelt een kledingmaat en is bij mij echt het verschil tussen ronduit chubby en slank. Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Zelfde outfit. Foto 1 is gemaakt op 31 december vorig jaar. Op weg naar een feestje waar ik champie en oliebollen ging nassen, terwijl ik al haast uit mijn broek knapte. En check die pens!
Foto 2 is vandaag. Ik zie een beetje Slobber bij mijn buik; mijn smulrol is helemaal weg.
Nu wil ik door voor de 60. Dan zal er nog wel wat van de dijen, heupen en (hoopt vurig) bovenarmen afgaan.
Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En er zijn er nog wel een paar lesbisch of op zijn minst bi.
Oh echt? Nou dan moet ik me daar ook weer eens heen begeven. Maar na elke dag in die wijk te komen was ik het wel even zat voor een tijdje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Duh Haooogh! Met de grootste markt van Nederland! En de goedkoopste! Nouja, ik verbaas me altijd wel over de prijzen als ik op de Albert Cuyp ben. Veel hoger! En al het spul wordt hier ook gewoon geïmporteerd hoor: frambozen uit Spanje, avocado's uit Israel, etc. Behalve de bloemkolen
Meer mannen zijn juist welkom!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:
Ik zou de linker ook doen.![]()
Hoi. Sorry. Ik zag MB en Bob. posten. Couldn't resist.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Off-topic, maar als ik dit soort opmerkingen lees, dan jeuken mijn vingers...
Iedereen is Bi, homo/heterofilie is een idéfixe..![]()
IQM!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef IQM het volgende:
Ik zou de linker ook doen.![]()
Hoi. Sorry. Ik zag MB en Bob. posten. Couldn't resist.
Maar is dit ook een beetje slowchat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer mannen zijn juist welkom!
Bobbie.quote:
Dit is geloof ik vooral slowchat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar is dit ook een beetje slowchat?Want ik hoef niet echt af te vallen ofzo.
Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.quote:Bobbie.Ik heb je al lang niet meer gezien op FOK! Maar wellicht kijk ik ook niet zo goed.
Oh, dan zit ik hier wel goed. Ik heb jarenlange slowchat-ervaring.quote:
En terecht. FOK! is ook eng.quote:Ik heb me een beetje verstopt in het Groningen topic en hier. Verder vind ik posten een beetje eng.
Toen deze reeks begon was het wel heel serieusquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit is geloof ik vooral slowchat.![]()
[..]
Het kan ook de pose zijn maar indd: het vet is er op veel plekken een beetje afgegaan. Vind mezelf nog wel ietsjes te rond maar dat hele ronde is nu weg. Ik merk het ook heel erg bij mijn kuiten, ritsen van laarzen glijden zo dicht. Smulrol is ook weg, vooral een buik en lovehandles maken snel mollig. Oja en het onderkinnetje is ook verdwenenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef Laureline het volgende:
Wat een verschil Aventura! Het lijkt wel 10 kilo, raar. Waarschijnlijk precies op de goede plaatsen erafgegaan.
En wb de biertjes: blond bier met weinig alcohol, rond de 2% (Lingens blond ofzo) zal het slankste zijn denk ik. Of je neemt gewoon 2 die je echt superlekker vindt en houdt het daarbij, verder spa of tomatensap (dan zie je er niet zo braaf uit en denkt iedereen dat je Bloody Mary's drinkt* narcistmodus uit* )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |