Nait soezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:02 schreef Greys het volgende:
Vik
Helemáál geen druk ook zo enzo he?
Hier in Groningen heb je ze ook (maar niet nu, vziw) en ik vind het juist prachtigquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef Abbadon het volgende:
waarom komen zo rond de kerst altijd overal panfluitindianen uit alle hoeken en gaten? playbackende, over een bandje spelende panfluitindianen zelfs, met vage uitdossingen en niet al te veel talent...
blij dat ik weer thuis ben...
de Alkmaarse panfluitindianen speelden valsquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier in Groningen heb je ze ook (maar niet nu, vziw) en ik vind het juist prachtig.
ik gok op 'voor zover ik weet'quote:
Foei, dat moet jij helemaal niet drinken dat spulquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Even naar de supermarkt, brb (afkorting!) want de cola light is op.
Paniekkkkkkkkkkk!
geboren en getogen, zoals dat heet....op een korte student-periode in amsterdam na...en mijn stiekem wens om komend jaar naar utrecht te verhuizenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Kom je uit Alkmaar Abba? Daar heb ik ook gewoond.
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geboren en getogen, zoals dat heet....op een korte student-periode in amsterdam na...en mijn stiekem wens om komend jaar naar utrecht te verhuizen
Ik heb sociaal culturele wetenschappen gestudeerd...en ik werk momenteel in utrecht...en da's best een endje reizen, zo heen en weerquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?
Omdat Utrecht de allertofste stad van Nederland isquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?
Maak je geen zorgen, moppie. Als je bij de puppels bent dan lak ik alleen je teentjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...
Godsklere!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef Laureline het volgende:
De oogst vandaag: frambozen, fuji-appels, ananassen, mandarijnen, gewone peren, kweepeer, papaya (de groente dan), groene kool, broccoli, bloemkool, alle kleuren paprika's, courgettes, koriander, pompoen, avocado's, linzen, selderieknol, groene asperges, cashewnoten en amandelen.
Dat is inderdaad best een eindje. SHE kan je alles over wonen in Utrecht vertellen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb sociaal culturele wetenschappen gestudeerd...en ik werk momenteel in utrecht...en da's best een endje reizen, zo heen en weer
dank je voor de geruststelling, lieffie....en wel in een stoere, mannelijke kleur neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, moppie. Als je bij de puppels bent dan lak ik alleen je teentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |