daar kom ik aleen achter door t u eerst eens echt te doen(ik beodelde met precious twenties trws. mn leeftijd,niet de kilośquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik begrijp hoe je dat redeneert, maar dan is er nog wel de twijfel/motivatie kwestie: is die nu optimaal of niet? want als dat niet zo is, kun je elke dag een oorlog gaan voeren en er uiteindelijk een paar kilo mee verliezen, maar denk ik dat het verstandiger is om nu even stabiel te blijven zonder lijnen (dus die precious 20 blijven er wel af), anders ga je je NOG rotter voelen over jezelf, om elke dag dat je het gevecht verliest.
(en ik begrijp denk ik echt heel goed hoe je je voelt, ben zelf namelijk ook niet zo gedisciplineerd als de meeste dames hier, en heb vroegah de slechtste rotstreken uitgehaald om op welke wijze dan ook in godsnaam een paar kilo te verliezen. Trust me, daar werd ik echt doodongelukkig van)
En nu ga ik ECHT slapen!
Ghehe, wij hebben een vrij andere benaderingquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
[..]
BINGO.
Maar daar trappen wij dus niet in.
En niks stabiliseren; MOVEN. Nu! Voor je godverdomme oud bent. Straks heb je je hele juegd verneukt met EN labiel zijn, EN dik, EN ongelukkig.
Ben je helemaal belazerd! En je doet het jezelf aan!.
Je zegt maar tegen die peuter dat ie je dikke ballen kan kussen en dat als ie nog 1 keer zijn muil opentrekt, je die ballen tot aan zijn huig propt, tot ie blauw aanloopt.![]()
Je bent ook helemaal gek ook, met je inferieure banketstaaf. Voedsel voor plebs!
Oh en als je aan de pil zit, dan is dit een goed moment om die ook maar ff door de plee te spoelen.
Hahaha jong belegenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer Kaas?
ach, ik heb toch geen sex....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Nou SHE, zwanger worden is ook niet echt de oplossing als je slanker wilt worden....
Verder:
Hoe poëtisch!
Misschien moet je gewoon eens een paar succesverhalen gaan lezen van lijnende mensen. Op de site van de mevrouw waar ik het Cambridge dieet gedaan heb staan er een heleboel. Niet dat ik je het Cambridge dieet aanraad, want dat hou je toch niet vol als SHE d'r schema's al te furrr gaan, maar lees gewoon eens dat mensen wél af kunnen vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:17 schreef kwakveense het volgende:
hm,ik ben 18 kilo afgevallen in een periode dat ik me nog veel kloteriger voelde over mezelf dan nu, dus ikvind wahcten een beetje zonde van mn precious twenties... ik zou graag nog een keer dun én gelukkig (wellicht os van elkaar verkregen) willen zijn voor mn dertigste...
ik weet dat t invloed heeft, maar ik denk dat ik nu moet leren het niet ook als smoes te gebruiken om het uit te stellen...
Daaromquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ach, ik heb toch geen sex....
Nee sorry. Dat interesseert me echt geen ruk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
owja over cycling gesproken: Lein's bike is af, heb ik ff gepimptwanna see piks?
Ja, doe maar....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
owja over cycling gesproken: Lein's bike is af, heb ik ff gepimptwanna see piks?
precies de reden dat ik niet aan de pil benquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom
En er komende tijd ook helemaal geen tijd voor.
Dus weg met die pil. Van de pil word je labiel en onrustig en het is troep.
Het zal je helpen om je kracht te hervinden. ( ook weer controle! )
Je moet me even helpen wat het gepimpte gedeelte nu precies is hoorquote:
stoer stuur welquote:
Oh, maar waarom kóópt ze dan een rode met gele letters als ze geen rode met gele letters wilde?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha ze was eerst zo ongeveer, maar dan rood met gele letters.
[ afbeelding ]
Roze gespoten, ander stuur, wielen, zadel en betere remmen
Hij weet het weer wel hoor....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
stoer stuur welen overgespoten, gok ik zo?
ik leef om jou te verbazenquote:
Oh ik zie het! Ik ging even Googlen op Leontien van Moorsel!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is een racefiets, die hebben altijd een stang toch?
Heeft er iemand even een emmer?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar waarom kóópt ze dan een rode met gele letters als ze geen rode met gele letters wilde?
Of is dat nou een heel onnozele vraag?
En waarom een mannenfiets idd?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat interesseert me echt geen ruk.
Grapjuh!
overdreef ik een beetje?quote:
In dat geval ben je gewoon een grote schat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest*das unisex n00b
![]()
Het was een gammel 2e hands karretje voor 30.- en ze heeft ze van mij gekregen. Alleen een paar weken geleden zag een automobilist haar over 't hoofd en toen had ze een krom wiel en een gekneusde enkel.Toen wilde ik ze repareren maar k heb meteen maar ff de rest ook gedaan met spullen van uit de roemelbak.
Tja ik ben er ook echt niet elke dag hoor en zit er ook alweer tijden in dus snap het niet zo best maargoed ben dan ook geen SportAdmin hahahaquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven haden niet elk weekend kon schrijven en toen werd mij verteld dat het schaatsseizoen niet lang duurt dus dat ik dan niet zo nuttig was. Ik vind persoonlijk van november t/m maart nog best lang om elk weekend op te offeren maar goed. Het zij zo, ik vind het best zo.
DML vroeg of je haar even een PM er over wilde sturen geloof ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook echt niet elke dag hoor en zit er ook alweer tijden in dus snap het niet zo best maargoed ben dan ook geen SportAdmin hahaha
ik kan nog wel erger hoorquote:
lastige vrouwen altijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
DML vroeg of je haar even een PM er over wilde sturen geloof ik
Dan kon ze het morgen meteen lezen. Dus even kopiëren en plakken
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
Lijstje!
O: 1 geroosterde volkoren boterham met 2 gekookte eitjes
T: niets, want bezig met een schoonmaakmarathon van een uur of 6![]()
L: idem
T: idem
T: 2 volkoren boterhammen pindakaas, 1 ministukje vlaai
D: gegrilde kip, ui, klein stukje naan, 2 happen saag paneer
T: wat cashews en 2 stukjes geitenkaas met parmaham
Zo, nu weer een jaar normaal eten
quote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot iemand iets zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |