en dat is ook Zweeds, en dus relevantquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf! ABBA is underrated tegenwoordig.
Ik ben iets jonger dus ik had geen elpeetjes, maar mijn eerste cassettebandje was Ace of Base met All that she wants
Die mogen in het voorprogrammaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat is ook Zweeds, en dus relevant
hij is wit,helaas...en typt zwaar kut...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo'n rose schattige?(Asus, niet peuter).
En misschien kan je het beter proberen bij stichting Martijn, dan Markplaats.
That'll teach her.
Maar dat is wel een reden waarom het dan steeds misgaat en je jezelf saboteert... Misschien moet je ook even bedenken of je motivatie NU wel hoog genoeg is, want ik krijg de indruk dat je twijfelt aan alles en misschien moet je even een tijdje niet lijnen, maar alleen stabiel blijven en genoeg motivatie opdoen en gaan oefenen met jezelf leuk en lief en mooi te gaan vinden. Ik weet namelijk nu al zeker dat je het WEL waard bent!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, dat was en is t grootste probleem, maar daar wordt aan gewerkt. beter ga ik in de tussentijd de boel echter niet erger maken maar er gewoon alvast als een imbeciel aan werken.
toch?
en nu trusten!!!
tja....doe je het omdat je het echt wil, of omdat je vindt dat je het zou moeten willen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, dat was en is t grootste probleem, maar daar wordt aan gewerkt. beter ga ik in de tussentijd de boel echter niet erger maken maar er gewoon alvast als een imbeciel aan werken.
toch?
en nu trusten!!!
Ook Robyn graagquote:
zie je op de afterpartyquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen! Tot morgen in een nieuw topic!![]()
Ik vind dat echt van die verschrikkelijke zeikliedjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind Alphabeat leuke vrolijke liedjes hebben, en dat klinkt ook alsof het al een heel oud bandje is van de jaren 80
Hoe oud was jij ook alweer Kaas?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van die verschrikkelijke zeikliedjesAlphabeat brrrr
dan hoef je niet aan jezelf te twijfelen....het enige wat je nog hoeft te doen, is het daadwerkelijk te doen....eitjequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef kwakveense het volgende:
@macabba: ik wil het nu ook wel, echt, ik wil gezond en fit zijn, ben verdorie nog steedsobees en er zit suiker, hartklachten, trombose en borstkanker in de familie.... als dat geen redenen zijn..
euh dat zeg ik toch ook?maar k wilwel eerst nog even slapen zo.... gegeten wordt er vandaag toch niet meerquote:
BINGO.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:14 schreef Vivi het volgende:
Vetjes kunnen ook fungeren als een buffer tussen jezelf en de rest van de wereld.
ja dus ben je vanaf NU op dieetquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh dat zeg ik toch ook?maar k wilwel eerst nog even slapen zo.... gegeten wordt er vandaag toch niet meer
Ik denk dat je dat een beetje overschat, Kwakkie... Geef jezelf wat tijd, eis niet het hoogste van jezelf..quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef kwakveense het volgende:
@macabba: ik wil het nu ook wel, echt, ik wil gezond en fit zijn, ben verdorie nog steedsobees en er zit suiker, hartklachten, trombose en borstkanker in de familie.... als dat geen redenen zijn...
ik blokkeer mezelf alleen, en daar kan ik best tegelijk aan werken met het afvallen zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |