Mevrouw B.quote:Op zondag 14 december 2008 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben klaarwakker hoor
Heb alleen niets te zeggen
MrAquote:
Ik ben net een duracelkonijntje. (Hmpf, er is geen smiley met trommeltje.)quote:
Ik bedoelde meer: weer een verjaardag overleefd. Nu kan ik tenminste weer eten zoals ik gewoon ben.quote:En je lijstje is toch niet zó erg? Of bedoel je 'tot het eind van het jaar'?
Heb je een dikke bips Elisa?quote:
Besnuffelen? Werkt dat bij vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Ga je d'r dan bij thuiskomst besnuffelen op vreemde luchtjes Adelante?
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik zit Shaving Ryan's Privates te kijken.
Bloody!
Ik ben rondom / allround een beetje beter gevuldgeraaktquote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Heb je een dikke bips Elisa?
Ook zonder dikke bips mag je hier meeposten heur. Doen wij ook![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef conleche het volgende:
Nou dat is te zeggen, hij heeft samen met de bovenbuurman een bod gedaan op het huis waar hij woont (jeweetz, Da Puppelhouse) en het is geaccepteerd. Dus ik geloof dat hij een half grachtenpand heeft gekocht!! Ik weet niet precies hoe en wat en ik wist er natuurlijk wel een beetje van, maar ik dacht dat ie dat over een paar jaar of zo ging doen. Nu moet er wel eerst nog gekeken worden naar de financieen enzo, dus het is nog onder voorbehoud, maar het ziet er nu toch wel naar uit dus.......
Wat heb je al gezien?quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Geweldig!
Maar eigenlijk ook wel een beetje gek dat ie dat soort dingen toch een beetje in zijn uppie doet![]()
Nee, ik i-net op de iphone en da's niet met knippen/plakken enzo, plus dat er alleen gare foto's op staanquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
McToastje, heb je nou al een foto van jezelf voor ons?
Ow wow, wat is het toch een schitterende kat!quote:Op zondag 14 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu ik je zie móet ik gewoon even showen met Borie de asiel-Bengaal
Het gaat zó goed!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
De puppelhouse is gered!
[ afbeelding ]
De puppelhouse is saaaaaaaaaaaaaaaaveeeeed!
[ afbeelding ]
The joy!
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het vraagt; ik durfde nietquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Adelante het volgende:
Wat zijn puppelts? Of kan ik dat beter niet weten?
Greys Anatomyquote:
Nou he?quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zijn er zelf beduidend enthousiaster over
Wat spannend!quote:Op zondag 14 december 2008 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.Maar heel veel beranderd er dan niet hoor, want het is gewoon verhuurd. Alleen op termijn is het wel interessant, als de benedenburen weggaan, dan kan je dat erbijtrekken en dan wil ik er wel wonen, want dan kan ik eindelijk mijn droomkeuken hebben en is er ook een tuintje voor Koekie
Dan zou ik zeggen:quote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Ze zijn briljantquote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Dat zijn wij!!
[ afbeelding ]
En die dingen onder aan deze sokjes.(zodat je niet uitglijdt)
Ik vind politieseries stom en ik haat politiekquote:Op zondag 14 december 2008 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen:
The Wire
The Corner
West Wing
The Shield
Ben jij weer een paar weken onder de pannen
quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Doe dan Californication, doos!quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |