Mja. Hij vind ipv hij vindtquote:
 . Snel editten
. Snel editten  .
.

Nou had ik toch helemaal over deze post heengelezen!! Heb je gekocht, of via de tante van de zuster van de dochter van de oma van Kim?quote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef neen het volgende:
[..]wanneer ik met vrienden iets oplos zegt er altijd wel iemand als conclusie: "Opgelost" gevolgd door een niet te missen slotje natuurlijk
O en Co, die verzamelshizzle van de Stereophonics is echt fantastischwat een helden zijn het ook

En lief van je man!
  En lief van je man! 

Ja en nu kan ik natuurlijk niet met stomme excuses aankomen hequote:
 . Ik was dr eigenlijk nog relatief trots op, vergeleken met mijn 'normale' zondag-lijstjes
. Ik was dr eigenlijk nog relatief trots op, vergeleken met mijn 'normale' zondag-lijstjes   .
.  .
.

Radijsjes op brood?quote:Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper.En lief van je man!
Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.

Dus het was wel meer voor thuis, daar ben ik nu tegenwoordig trouwens ook al wel aan de salades, dat bevalt goed.
 Dus het was wel meer voor thuis, daar ben ik nu tegenwoordig trouwens ook al wel aan de salades, dat bevalt goed. 
 AH huismerk burgers daarentegen.
 AH huismerk burgers daarentegen.  

humus; aubergine spread, tartex, slankie met sambal, komkommersalade, toffuti ( bij de reformzaak ) lijkt op roomkaas, is gemaakt van soja, pindakaas + sambal, gegrilde groenten, eiquote:Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper.En lief van je man!
Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.

Omelet met tomaat en melk etc, evt op brood? Tonijn (evt aanmaken met mayo)? 30+ kaasquote:Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Bob. het volgende:
 .
.

Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!
 Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!

Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb dat probleem trouwens ook, Bob. Bij mij is het altijd kaas, pindakaas of toast met wat roomboter. Ik hoef 's ochtends en 's middags geen zoetigheid, vooral niet op m'n brood. Ik zoek gewoon iets direct smeerbaars wat lekker en vegetarisch is. Maar dan is er niet veel keus meer.

Ik heb me vandaag volgevreten met bruine afbakstokbroodjes met de aller-aller-aller-lekkerste biologisch pesto van de hele wijde wereldquote:Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:
Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.

Zelfs ik, het boegbeeld van ijzeren discipline, ga helemaal stuk als mijn koppie niet ok is. Zorgen of verdriet kunnen me dan helemaal uit mijn routine halen. En bij mij is het alles of niets. Ik doe OF iets perfect, OF ik gooi er met de pet naarquote:Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo stom dat Oprah en Dr.Phil altijd gelijk hebben over hoe eten en emoties samenhangen. Ik hou er niet van om in hun hokjes te passenIk heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!

Als je ze zelf maakt dan kun je de schade redelijk beperken. In de supermarkt variant zit helaas een hoop onzin.quote:Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.

quote:Op zondag 14 december 2008 19:21 schreef SHE het volgende:
Gewoon genieten van december en in Januari weer met frisse moed verder.

Kerst vind ik ook minder erg dan Oud & Nieuw. Appelbeignets! En dan vooral op 1 januari, als ze al een tijdje liggen en lekker zompig zijnquote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
En wat duurt die kerst nou helemaal? 2 dagen?? Hoeveel kan je erbij eten in 2 dagen?? Niets wat een balansdagje in de eerste week van januari niet kan verhelpen!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |