Zeg, dochtertje lief. (ik hoop wel dat Greyysie terugkomt, want anders zit ik ineens met een éénouderschap en dat is me wat te zwaar) Wat doe jij eigenlijk aan sport??quote:
Zeg mini puppel, wat is dit nou weer voor kut lijstje?quote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje van gister![]()
O: boterham met hagelslag
T: een appel en een mandarijntje
L: popcorn![]()
T: een kerstkransje
D: burritos![]()
T: een apfelstrudeltje. machtig spul
Daar schijnen meer mensen last van te hebben, die ademhaling bij kou! Ik heb weleens gelezen dat je dan met een dunne sjaal om zou moeten rennen, maar daar kan ik me eerlijk gezegd ook niet direct een voorstelling bij maken.quote:Op zondag 14 december 2008 15:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee, ik doe toch niet voor niets eenHet is natuurlijk een zeer belabberd lijstje.
En sport, tsja, géén op dit moment. Sportscholen in mijn woonplaats hebben absurd dure abonnementen, maar ik zit toch te overwegen dat maar te gaan doen. Daarnaast zat ik te twijfelen over Curves in Utrecht, maar ik heb geen idee of dat een beetje leuk is en werkt. Hardlopen vind ik heerlijk, maar niet met deze kou! Dat voelt heel onprettig met mijn ademhaling..
Omdat we family breakfast hadden. 9 van de 10 zondagen moet mijn wederhelft werken en vandaag dus niet. En daarom had ie ze bij de bakker gehaald gisterenquote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Waarom croissantjes?
Ik stel me dit soort situaties altijd graag irl voor. Dat je ergens zit te borrelen en dat iemand dan dan ineens keihard "Maar dat is haske offtopic!" begint te roepen en kwaad weglooptquote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat onlogisch is, is dat jij nu een hele grote verandering wilt doorzetten omdat iemand een opmerking maakt.
Een opmerking die al eens eerder is gemaakt.
Toen was er ook niets aan de hand, net als nu.
Je maakt er een veel groter probleem van dan het is.
We zijn volwassen mensen, en er kan heus wel normaal over gepraat worden, zonder dat er ineens allerlei rare constructies bedacht worden.
Iedereen gaat hier offtopic, ook Tink en ook Claudia. Wat ze bedoelden met die opmerkingen heb ik hierboven al uitgelegd in een andere post.
En dat begrijp ik en de heren ook wel. Iedereen weer ff wakker en klaar.
En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
Da's liefquote:Op zondag 14 december 2008 15:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat we family breakfast hadden. 9 van de 10 zondagen moet mijn wederhelft werken en vandaag dus niet. En daarom had ie ze bij de bakker gehaald gisteren.
Helpt het als ik zeg dat mijn nekharen overeind gaan staan als ik lees dat je 'eik' in een zin propt?quote:Op zondag 14 december 2008 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik zeg alleen nog maar haske en niemand zegt er wat van
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 14 december 2008 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik zeg alleen nog maar haske en niemand zegt er wat van
" jonguuuhh!!! de sc-bar is even verderop hoor!!! "quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik stel me dit soort situaties altijd graag irl voor. Dat je ergens zit te borrelen en dat iemand dan dan ineens keihard "Maar dat is haske offtopic!" begint te roepen en kwaad wegloopt.
Eiks niet nee.quote:Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat mijn nekharen overeind gaan staan als ik lees dat je 'eik' in een zin propt?
Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?quote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Laureline het volgende:
Even nog mijn 2 eurocents: ik had altijd begrepen dat dit wel echt een Slank-topic was, voor ervaringen, tips en stokken achter de deur. En dat het geslowchat wel gewoon werd toegestaan, omdat het hier nu eenmaal zo gezellig was. Maar dat het een 'gewoon' slowchattopic zou zijn, onder de dekmantel van Slank, was volgens mij meer ironisch bedoeld.
Ikzelf, en volgens mij de meesten hier, doen het qua posts in de verhouding 50-50. (Slank-uithuilen over werkliefdeseriesbuurmanvanKim) En dan gaat het prima. Maar ik merk bij mezelf, dat als de insteek van iedereen hier is op gewicht komen of blijven is, het mij toch een ander gevoel geeft dan wanneer mensen puur voor de gezelligheid mee komen kletsen. Verhouding 0-100 dus.
Want dat gezamenlijk doel van die gezonde levensstijl, plaatst de R&P verhalen, de kledingproblemen, de liefdes- en werkperikelen van iedereen in een bepaalde context. Als je dat algemene 'slank' verhaal helemaal weglaat, kan je natuurlijk best alléén over dat alles posten, en dan wordt het voor veel mensen vast nog gezelliger, maar raak ik na 5 topics over ??? een beetje het spoor bijster. Maar dat is vast de leeftijd![]()
Wat fijn dat je zo blij met met je huisjequote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:de lichtval is zo mooi in de kamer nu
krijg zin om een wandeling te maken buiten, maar 't is koud
Volgens mij maakt het hetzelfde geluid als een binnensmondse nies ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je dan ROFL zegt hč, (wat betekent dat trouwens?) zeg je dan Rofful??
quote:Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik een kinderachtige bui ( wanneer Ollie gaat preken ) nog weleens ' kut topic, slotje! ' roep.
Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg jaquote:Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens werd ik laatst in Utrecht bijna overreden door een labiele fietser die kennelijk haast had, en toen riep ik heel hard "SRSLY"
Da's best erg eigenlijk, dat het zo erg in mn systeem zit dat het een reflex-uitroep wordt.
IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.quote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk niet dat dat werkt met sjaal Co.. but it's worth a try!
En kusje op je hand!
het eerstequote:Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg ja
Oh, sorry niet goed gelezenquote:Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.
Sorry voor de kapitalen. Ben ook aan het werk intussen...
In Slanke Tips mag je het echt alleen 100% over slank-eten-training hebben. Dus echt geen 1 post over groenkraagparkieten, galajurken of puppels. Dat gaat mij dan ook weer te ver.quote:Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
Ja maar daar is geen fuck aan dat topic, heel erg saai. Ik ben het wel een beetje eens met de post van Laureline! Het is net als met koken, it's all about the verschillende ingredienten en de verhoudingen daarvan.quote:Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
\dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
het eersteDat roepen we in mijn vriendengroep van geeky people namelijk wel vaker! Dat klinkt ongeveer als 'sursli"
pocheren! of als je geen tijd hebt, grillen ( maar dan wel zo goed dat alles door en door gaar is.quote:Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef HunnY het volgende:
@SHE;
Je had het een paar dagen geleden over een stukje kip als tussendoortje. Nu heb ik kipfiletjes in de vriezer liggen, hoe kan ik die gezond klaarmaken en evt. in de koelkast leggen voor later? En hoelang kan ik het dan bewaren? Kan ik het ook meenemen naar werk (= geen koelkast)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |