abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64007889
Even nog mijn 2 eurocents: ik had altijd begrepen dat dit wel echt een Slank-topic was, voor ervaringen, tips en stokken achter de deur. En dat het geslowchat wel gewoon werd toegestaan, omdat het hier nu eenmaal zo gezellig was . Maar dat het een 'gewoon' slowchattopic zou zijn, onder de dekmantel van Slank, was volgens mij meer ironisch bedoeld.

Ikzelf, en volgens mij de meesten hier, doen het qua posts in de verhouding 50-50. (Slank-uithuilen over werkliefdeseriesbuurmanvanKim) En dan gaat het prima. Maar ik merk bij mezelf, dat als de insteek van iedereen hier is op gewicht komen of blijven is, het mij toch een ander gevoel geeft dan wanneer mensen puur voor de gezelligheid mee komen kletsen. Verhouding 0-100 dus.

Want dat gezamenlijk doel van die gezonde levensstijl, plaatst de R&P verhalen, de kledingproblemen, de liefdes- en werkperikelen van iedereen in een bepaalde context. Als je dat algemene 'slank' verhaal helemaal weglaat, kan je natuurlijk best alléén over dat alles posten, en dan wordt het voor veel mensen vast nog gezelliger, maar raak ik na 5 topics over ??? een beetje het spoor bijster. Maar dat is vast de leeftijd
pi_64007890
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Helpt het als ik zeg dat mijn nekharen overeind gaan staan als ik lees dat je 'eik' in een zin propt?
Eiks niet nee. Met mijn typeskills is dat een behoorlijke afkorting en dus tijdwinst!! Man, als je eens zou weten hoeveel ik denk, terwijl die kleine vingertjes als een sloom slakje over dat toetsenbord gaan. Maar goed. Als je helemaal op me afknapt wil ik wel een poging doen om het voluit te typen

Maar ik beloof niks.
pi_64007922
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef k_i_m het volgende:
*ROFL*
"Wat? moet je hoesten?"
Als je dan ROFL zegt hè, (wat betekent dat trouwens?) zeg je dan Rofful??
  zondag 14 december 2008 @ 15:48:12 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007924
Ik moet wel bekennen dat ik een kinderachtige bui ( wanneer Ollie gaat preken ) nog weleens ' kut topic, slotje! ' roep.
  zondag 14 december 2008 @ 15:49:01 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64007943
Ja dat ja! Of dat je keihard "Maar ik had toch al ge-edit! Trrrut! roept"

Of alles gaat quoten.

* Denkt *

Daar kan je iemand wel goed gek mee maken, denk ik *interessant concept vindt*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64007950
Ik denk niet dat dat werkt met sjaal Co.. but it's worth a try!

En kusje op je hand!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 december 2008 @ 15:51:31 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64007986
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Laureline het volgende:
Even nog mijn 2 eurocents: ik had altijd begrepen dat dit wel echt een Slank-topic was, voor ervaringen, tips en stokken achter de deur. En dat het geslowchat wel gewoon werd toegestaan, omdat het hier nu eenmaal zo gezellig was . Maar dat het een 'gewoon' slowchattopic zou zijn, onder de dekmantel van Slank, was volgens mij meer ironisch bedoeld.

Ikzelf, en volgens mij de meesten hier, doen het qua posts in de verhouding 50-50. (Slank-uithuilen over werkliefdeseriesbuurmanvanKim) En dan gaat het prima. Maar ik merk bij mezelf, dat als de insteek van iedereen hier is op gewicht komen of blijven is, het mij toch een ander gevoel geeft dan wanneer mensen puur voor de gezelligheid mee komen kletsen. Verhouding 0-100 dus.

Want dat gezamenlijk doel van die gezonde levensstijl, plaatst de R&P verhalen, de kledingproblemen, de liefdes- en werkperikelen van iedereen in een bepaalde context. Als je dat algemene 'slank' verhaal helemaal weglaat, kan je natuurlijk best alléén over dat alles posten, en dan wordt het voor veel mensen vast nog gezelliger, maar raak ik na 5 topics over ??? een beetje het spoor bijster. Maar dat is vast de leeftijd
Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
  zondag 14 december 2008 @ 15:51:43 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64007991
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
de lichtval is zo mooi in de kamer nu

krijg zin om een wandeling te maken buiten, maar 't is koud

Wat fijn dat je zo blij met met je huisje

En lopen in de kou is, mits goed aangekleed, best wel fijn vind ik! Vooral als je na een tijdje dan thuis komt en helemaal rozig bent van de kou en je handen en voeten tintelen van blijdschap dat ze weer binnen zijn En DAN thee maken!

Ik heb gisteren naar de stad gelopen (plus minus 50 minuten lopen) en dan daar nog een paar uur rondgebanjerd en bij mensen in winkels langs geweest (van 12.30 tot ongeveer 17.15, dus nog 4 uur en drie kwartier ofzo) en daarna nog een stuk gelopen naar huis omdat de bus pas na 20 minuten bij de stad-halte zou komen en we geen zin hadden om in de kou te wachten Toen ik thuis kwam was ik duffig, voldaan en in hang-modus
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 14 december 2008 @ 15:52:10 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64008000
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je dan ROFL zegt hè, (wat betekent dat trouwens?) zeg je dan Rofful??
Volgens mij maakt het hetzelfde geluid als een binnensmondse nies ofzo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 14 december 2008 @ 15:54:06 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64008041
Ja, Glühwein!
pi_64008062
Lekker door de stad gewandeld net. . Voel me altijd zo heerlijk gezond, als je thuiskomt met rode wangetjes en tintelende bovenbenen.

't Eten is niets vandaag:
O: Brinta
L: banaan en een klein stukje chocolade
D: we gaan iets afhalen bij Lekkel Lekkel (ja, zo heet het echt . Je kiest een basis (nasi, witte rijst, mie, enz en daar voeg je een saus aan toe. Ik neem meestal die met pangasiusfilet en vruchten. En je krijgt het in van die bakjes zoals je die in films ziet als ze take-away eten. .).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64008063
Mamsie, ROFL = rolling over (the) floor laughing
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 december 2008 @ 15:56:43 #188
236335 neen
schone schijn
pi_64008097
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik een kinderachtige bui ( wanneer Ollie gaat preken ) nog weleens ' kut topic, slotje! ' roep.
wanneer ik met vrienden iets oplos zegt er altijd wel iemand als conclusie: "Opgelost" gevolgd door een niet te missen slotje natuurlijk

O en Co, die verzamelshizzle van de Stereophonics is echt fantastisch wat een helden zijn het ook
het lijkt niet wat het is
  zondag 14 december 2008 @ 15:57:04 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008105
Overigens werd ik laatst in Utrecht bijna overreden door een labiele fietser die kennelijk haast had, en toen riep ik heel hard "SRSLY " Da's best erg eigenlijk, dat het zo erg in mn systeem zit dat het een reflex-uitroep wordt.
pi_64008174
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens werd ik laatst in Utrecht bijna overreden door een labiele fietser die kennelijk haast had, en toen riep ik heel hard "SRSLY " Da's best erg eigenlijk, dat het zo erg in mn systeem zit dat het een reflex-uitroep wordt.
Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg ja
pi_64008194
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk niet dat dat werkt met sjaal Co.. but it's worth a try!

En kusje op je hand!
IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.

Sorry voor de kapitalen. Ben ook aan het werk intussen...
  zondag 14 december 2008 @ 16:02:05 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008199
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg ja
het eerste Dat roepen we in mijn vriendengroep van geeky people namelijk wel vaker! Dat klinkt ongeveer als 'sursli"
pi_64008231
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.

Sorry voor de kapitalen. Ben ook aan het werk intussen...
Oh, sorry niet goed gelezen

Maar een kusje op je tong gaat me dan weer net iets te ver!
pi_64008241
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
In Slanke Tips mag je het echt alleen 100% over slank-eten-training hebben. Dus echt geen 1 post over groenkraagparkieten, galajurken of puppels. Dat gaat mij dan ook weer te ver.
pi_64008332
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja maar daar is geen fuck aan dat topic, heel erg saai. Ik ben het wel een beetje eens met de post van Laureline! Het is net als met koken, it's all about the verschillende ingredienten en de verhoudingen daarvan.
pi_64008352
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

het eerste Dat roepen we in mijn vriendengroep van geeky people namelijk wel vaker! Dat klinkt ongeveer als 'sursli"
\dat zeg ik ook altijd
Ja doei.
pi_64008354
@SHE;

Je had het een paar dagen geleden over een stukje kip als tussendoortje. Nu heb ik kipfiletjes in de vriezer liggen, hoe kan ik die gezond klaarmaken en evt. in de koelkast leggen voor later? En hoelang kan ik het dan bewaren? Kan ik het ook meenemen naar werk (= geen koelkast)?
Smoke City - Underwater love
pi_64008372
Weet je wat ik me voorstelde bij ROFL?? Dat iemand heel hard met z'n handen op de tafel roffelde van plezier.

Nou ja, de strékking had ik door iig!!
  zondag 14 december 2008 @ 16:13:48 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008410
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef HunnY het volgende:
@SHE;

Je had het een paar dagen geleden over een stukje kip als tussendoortje. Nu heb ik kipfiletjes in de vriezer liggen, hoe kan ik die gezond klaarmaken en evt. in de koelkast leggen voor later? En hoelang kan ik het dan bewaren? Kan ik het ook meenemen naar werk (= geen koelkast)?
pocheren! of als je geen tijd hebt, grillen ( maar dan wel zo goed dat alles door en door gaar is.
Pocheren in bouillion is het lekkerst, kun je ook lang bewaren. Vlees van de filet uit elkaar plukken en op een btroodje kwakken. Of gewoon zo eten, met een likje mayo of mosterd ofzo.
pi_64008431
Op mijn nieuwe werk is het niet zo gebruikelijk om uitgebreid tussendoortjes te gaan zitten, dus ik werk meestal snel een plakje ontbijtkoek of een mandarijntje weg. Heeft er iemand betere/andere tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')