abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64008444
oh, en zoals vrijdag beloofd een snelle wazige foto van mijn eventuele 'proudt to be faudt' outfit

denk er zwarte make-up en netpanty bij alleen de schoenen worden nog een probleem alhoewel, het is proudt to be faudt, dus kan mn allstars er vast wel onder doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:16:28 #202
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64008458
hmmm zal ik de buren bellen om te vragen of ze me een pak melk willen brengen? Dan kan ik pancakes bakken
  zondag 14 december 2008 @ 16:16:46 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008466
Oh Mo...wat vreselijk.
pi_64008475
Ja doei.
pi_64008481
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
hmmm zal ik de buren bellen om te vragen of ze me een pak melk willen brengen? Dan kan ik pancakes bakken
Dan pak je ze een pak melk af, moeten ze het ook nog zelf komen brengen! Je kan toch ook zelf even aanbellen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 december 2008 @ 16:17:58 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008492
Moblo -> geek-high-five!
Oh en dat is idd een heel faudt pakje! gifgroene net-panty met Allstars eronder en een haarband met konijneoortjes erboven zeg ik.
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn nieuwe werk is het niet zo gebruikelijk om uitgebreid tussendoortjes te gaan zitten, dus ik werk meestal snel een plakje ontbijtkoek of een mandarijntje weg. Heeft er iemand betere/andere tips?
Ehm... Een fruitsalade misschien? Of anders cup-a-soup of kippenbouillon (opkikker), dat kan je nemen zoals anderen hun koffie/thee nemen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64008496
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

Hoe kom je aan die jurk?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64008517
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn nieuwe werk is het niet zo gebruikelijk om uitgebreid tussendoortjes te gaan zitten, dus ik werk meestal snel een plakje ontbijtkoek of een mandarijntje weg. Heeft er iemand betere/andere tips?
Wortels, appel, vruchtenkwark, zo'n soort zogenaamd gezonde reep? Maar kijken ze je raar aan dan, als je dat doet, of is er gewoon helemaal geen tijd voor eten tussendoor?
pi_64008529
Zeg SHE, kipkerriesalade hoe goddelijk ik het ook vind is toch helemaal niet zo goed? Waarom prijkt er dan een 'ik kies bewust' logo op?
pi_64008530
'vroeger' pastte hij nog prima, nu is hij veel te groot

is een rok met een topje, maar die rok zit nu vast met ducttape

en ja, uit mijn wildere sm-tijdperken
Ja doei.
pi_64008537
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en zoals vrijdag beloofd een snelle wazige foto van mijn eventuele 'proudt to be faudt' outfit

denk er zwarte make-up en netpanty bij alleen de schoenen worden nog een probleem alhoewel, het is proudt to be faudt, dus kan mn allstars er vast wel onder doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

I am lost hier; jij moest toch als kerstvrouw?? Ik wacht nog steeds op die foto's!!
pi_64008543
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:13 schreef SHE het volgende:

[..]

pocheren! of als je geen tijd hebt, grillen ( maar dan wel zo goed dat alles door en door gaar is.
Pocheren in bouillion is het lekkerst, kun je ook lang bewaren. Vlees van de filet uit elkaar plukken en op een btroodje kwakken. Of gewoon zo eten, met een likje mayo of mosterd ofzo.
Heb het even opgezocht; pocheren is toch de kipfilets in kokend water leggen met een bouillionblokje, en dat 10 minuten lang? Dan is het gaar en klaar om gegeten te worden?

En bij grillen leg je de kipfilet op de grill in de oven? Hoelang moet dat ongeveer, en op welke stand? En is het dan handig de kipfilets door de helft te snijden zodat ze sneller gaar zijn?
Sorry, maar ik ben echt een n00b wat dit betreft
Smoke City - Underwater love
pi_64008552
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wortels, appel, vruchtenkwark, zo'n soort zogenaamd gezonde reep? Maar kijken ze je raar aan dan, als je dat doet, of is er gewoon helemaal geen tijd voor eten tussendoor?
Nouja, ik word niet raar aangekeken, maar bijna niemand neemt een tussendoortje! Het zijn wel voornamelijk mannen, misschien ligt het daar aan
pi_64008559

er was geen kerstvrouwenpak te vinden, en toen bedacht ik dat ik dit nog had liggen.. heb ook nog een kerstmuts die je hierbij kunt denken
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:21:33 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64008567
Ganz geil, MoBlo! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 december 2008 @ 16:21:42 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64008570
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Zeg SHE, kipkerriesalade hoe goddelijk ik het ook vind is toch helemaal niet zo goed? Waarom prijkt er dan een 'ik kies bewust' logo op?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 14 december 2008 @ 16:22:00 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008571
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

er was geen kerstvrouwenpak te vinden, en toen bedacht ik dat ik dit nog had liggen.. heb ook nog een kerstmuts die je hierbij kunt denken
Oehja! Een kerstmuts EN bunny-oren-haarband! Da's nog fouter dan mijn suggestie!
Ik ben zo trots!
pi_64008586
maar misschien skip ik het rokje bedenk ik me net en doe ik het topije gewoon aan op mn zwarte broek is ook niet zo koud
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:23:42 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008602
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:20 schreef HunnY het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht; pocheren is toch de kipfilets in kokend water leggen met een bouillionblokje, en dat 10 minuten lang? Dan is het gaar en klaar om gegeten te worden?

En bij grillen leg je de kipfilet op de grill in de oven? Hoelang moet dat ongeveer, en op welke stand? En is het dan handig de kipfilets door de helft te snijden zodat ze sneller gaar zijn?
Sorry, maar ik ben echt een n00b wat dit betreft
ja en ja!
pi_64008612
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik word niet raar aangekeken, maar bijna niemand neemt een tussendoortje! Het zijn wel voornamelijk mannen, misschien ligt het daar aan
Ja, dan moet je je aanpassen en biertjes gaan drinken ernà
Wat voor werk doe je dan dat er bijna alleen maar mannen werken? Iets in de computerhoek? Of het BankWezen?
  zondag 14 december 2008 @ 16:24:46 #221
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64008622
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien skip ik het rokje bedenk ik me net en doe ik het topije gewoon aan op mn zwarte broek is ook niet zo koud
Beter plan, die rok staat alsof je een vuilniszak hebt omgeknoopt
pi_64008623
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja echt he?! Te belachelijk voor woorden!
pi_64008635
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dan moet je je aanpassen en biertjes gaan drinken ernà
Wat voor werk doe je dan dat er bijna alleen maar mannen werken? Iets in de computerhoek? Of het BankWezen?
Oh er werken ook wel vrouwen hoor, maar in mijn hoek zitten voornamelijk mannen, da's toeval!

En bier mag ik niet van moeders.
pi_64008636
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Beter plan, die rok staat alsof je een vuilniszak hebt omgeknoopt
ja, het is een XL die nu doormiddel van ducttape vast zat en hij is gekreukeld

dus ik denk dat ik die gewoon maar sowieso skip
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:28:41 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008696
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja echt he?! Te belachelijk voor woorden!
dat kies bewust logo is zo dubieus als de pest. Negeren.
Zeker kipkerrie salade van de super heeft neits zinnigs. Als je'm zelf maakt wordt het wel interessant en dat kan vrij simpel door kip te pocheren, in kleine stukjes te scheuren, masala kerrie met suikervrije mayo mengen, evt nog beetje peper/zout, en wat mandarijntjes toevoegen of juist ananas.
YuM!
pi_64008761
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef SHE het volgende:

[..]

dat kies bewust logo is zo dubieus als de pest. Negeren.
Zeker kipkerrie salade van de super heeft neits zinnigs. Als je'm zelf maakt wordt het wel interessant en dat kan vrij simpel door kip te pocheren, in kleine stukjes te scheuren, masala kerrie met suikervrije mayo mengen, evt nog beetje peper/zout, en wat mandarijntjes toevoegen of juist ananas.
YuM!
Sounds very good! Maar waar haal ik masala kerrie?
  zondag 14 december 2008 @ 16:34:02 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008821
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masala of supers het hebben weetiknie.
pi_64008828
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

toko
Ja doei.
pi_64008844
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masala of supers het hebben weetiknie.
Ik woon in een durrep, daar hebben ze geen toko's Dus wanneer het in de super te verkrijgen is, is dat makkelijker
pi_64008864
ik kan 't zelfs anders wel ff opsturen hoor, kleine moeite
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:40:04 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008944
Zeg, moeten we met de slank-boos-kijk-ploeg* langs in het user-nominatie-topic ofzo, ze doen lelijk tegen mijn zus

* vredelievende variatie op knokploeg
  zondag 14 december 2008 @ 16:42:15 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008996
Ja, nu ben ik ineens een slet

Ik zit al ruim 3 jr onder de plak.
Stelletje jaloerse no no 's
  zondag 14 december 2008 @ 16:43:40 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64009024
Als je mandarijntjes toevoegt dan wel die uit blik! Niet de verse, die hebben fiese felletjes!
pi_64009037
ach, ik ben ook fab, geweldig en aanbidbaar, maar ik heb 1 stem ofzo
Ja doei.
pi_64009049
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan 't zelfs anders wel ff opsturen hoor, kleine moeite
Oh, dat vind ik lief van je!
pi_64009059
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
Als je mandarijntjes toevoegt dan wel die uit blik! Niet de verse, die hebben fiese felletjes!
Ik ga voor ananas denk ik!
pi_64009065
Ik zal vandeweek nog wel in de stad komen, dus dan kan ik wel even langs de toko hobbelen
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:45:46 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64009067
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik ben ook fab, geweldig en aanbidbaar, maar ik heb 1 stem ofzo
I voted for you! Nerd-galore!

*laf*
pi_64009080
ja, jij was die ene geloof ik
Ja doei.
pi_64009366
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.

Ik heb er geen problemen mee. Ben jij mal! Zoals anderen al zeiden doe ik net zo lief mee. Bovendien denk ik dat je zelf een grotere bijdrage aan het slankgehalte van dit topic levert dan je zelf vermoedt. Verander aub niets! Ik wilde alleen één heer er even op wijzen dat het wel in essentie een slankreeks is. Het is een beetje vreemd om te benadrukken dat je daar he-le-maal niets mee hebt terwijl dat wel de bindende factor is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64009640
Jeetje, één dag niet online en zoveeeeel topics verder.
Ik hoop dat ik het allemaal kan bijhouden hier :S

Mijn eetlijstje van vandaag tot nu toe:
O: niets (was pas om 11.15 uur wakker)
L: 2 boterhammen met kaas

verder nog niets
D: wordt rijst met kip en een groentemix

Toch maar proberen bij te houden hier, want zoals ik eerder zei, ik eet veel te weinig.

Nu ga ik eerst eens wat topics teruglezen
  zondag 14 december 2008 @ 17:27:47 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64009843
quote:
En KWAK, als je al wakker bent. Nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe ballen!
Maak me trots!
ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)

eten is best goed vandaag denk ik, op ontbijt en vlees bij avondeten na (maar: t is geen ongecontroleerde zooi, het is een kwestie van "aanbod" en opmaken van de vriezer)

O- twee witte boterhammen (papa had zelf brood gebakken, er was geen bruin in huis) met twee sausages en een klein plakje bacon (ze aten engels ontbijt...ik heb me ingehouden...echt ingehouden. er was verder alleen kaas in huis, en dat eet ik niet.)
T- niks
L- twee broodrolletjes met gepocheerde kipfilet, komkommer
T- beetje kipfilet, 15 amandelen, augurkjes (gierende honger, werkelijk waar)
D-boerenkool met een speklapje
T- ik denk nog een paar amandelen en wat augurkjes ofzo mocht ik nog honger krijgen

is dat een voorzetje voor een betere toekomst?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 december 2008 @ 17:28:13 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64009853
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef SHE het volgende:
@ Vief: sorry, topic was al dicht. Laatste post is nasi recept

@ Maria : niets mis met pannekoeken! mits je ze van volkorenmeel maakt Dan mag je ze net als brood goed hebben.
Ik maak ook weleens boekweit pannekoekjes, die verdraag ik beter. heerlijk met ahornsiroop en fruit o+ Ik vind dat echt een traktatie en het is nog gezond ook. Boekweit zit barstensvol mineralen en vitaminen.
oeh, lekkah! die ga ik ook weer vaker maken!! heb volkorenmeel en boekweit in huis, ik neem meestal ee verhouding 3:1 van beiden....
pi_64009863

bijlezen, dapper

ik heb net de kipfiletjes in reepjes gesneden en in de shoarma kruiden gezet.
Die ga ik zo grillen en die eten we dan met een magere-yoghurt met een soort van tzaziki-achtige dipmix van Duyvis, mn laatste zakje en dat dan in een pitabroodje!

erbij staat nu een groente/krieltjesschotel in de oven
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:34:05 #245
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64009978
jumjum Motorbloempje, klinkt lekker die ovenschotel

* zwahiel zag gisteren een vriend weer sinds lange tijd...

Eerste opmerking: Wat ben jij dik geworden!

Ook hallo! De laatste keer dat ik hem zag was idd toen ik 75 woog ja, maar zo extreem is 't ook niet, ook al weeg ik dan nu 7 kg meer. Bah!

Heeft iemand nog wat tips om uit een dipje te komen, want ik word het langzaam wel moe, nog steeds lusteloos, geen zin, geen fut terwijl ik wel dingen zou moeten doen (lees studeren en hard!) lukt het me niet om maar aan dingen te beginnen. Zelfs sporten is zo regelmatig teveel.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64010051
is niet eens de lekkerste variant want hadden voorgekookte krieltjes gehaald voor bij de hamburgers, maar die hoefden we niet meer vrijdagavond

Normaal maak ik 'm zo:

Krieltjes in schil even voorkoken
Afgieten en in partjes/door de helft snijden

In een kom gooien met allerlei groente, zoals rode ui, paprika, champignons, courgette, broccoli, etc.

Marinade maken van citroen of limoensap, wat olijfolie en verse rozemarijn en tijm en geperste knoflook

Dit eroverheen gooien, even laten staan en dan in een voorverwarmde oven op een graadje of 180
goddelijk
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:39:08 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010081
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)

eten is best goed vandaag denk ik, op ontbijt en vlees bij avondeten na (maar: t is geen ongecontroleerde zooi, het is een kwestie van "aanbod" en opmaken van de vriezer)

O- twee witte boterhammen (papa had zelf brood gebakken, er was geen bruin in huis) met twee sausages en een klein plakje bacon (ze aten engels ontbijt...ik heb me ingehouden...echt ingehouden. er was verder alleen kaas in huis, en dat eet ik niet.)
T- niks
L- twee broodrolletjes met gepocheerde kipfilet, komkommer
T- beetje kipfilet, 15 amandelen, augurkjes (gierende honger, werkelijk waar)
D-boerenkool met een speklapje
T- ik denk nog een paar amandelen en wat augurkjes ofzo mocht ik nog honger krijgen

is dat een voorzetje voor een betere toekomst?
Yes, de keuzes zijn al veel beter, maar je eet nog steeds te rijk en te gevarieerd.

oh rly? yeah rlY!

Als je die pannekoekjes toch lekker vind; ga dan voor volgende week een HELE grote berg bakken.
Zoveel je kan.
Dan ga je overdag, echt elk uur pannekoekjes zitten eten. Dan weer met een beetje ham, of met een beetje ahornsiroop etc.
Suikervrije jam mag ook.

Wat jij nodig hebt is voorspelbaarheid en regelmaat, om uit die verleidingen te komen.
Ga dus iets zoeken wat je ELKE dag kunt eten ( overdag ) en wat gezond is. Als dat pannekoekjes zijn, dan graag die pannekoekjes!

Dan hoef je ook niet te gaan zoeken naar dingen die je wel / niet mag en weet je dat je dat mag en niets anders.
Sa' vonds kun je eten wat de pot schaft, maar wel met goede keuzes!
  zondag 14 december 2008 @ 17:40:16 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010113
Oh en je ouders moeten er voortaan maar rekening mee houden dat jij mee eet.
Vertel ze maar wat je wel en niet mag. Willen ze, of kunnen ze dat niet, dan neem je mooi je eigen eten mee.
Jij bepaalt. Punt.
pi_64010126
doen jouw ouders ook Engels ontbijt Kwak?

de mijne ook elke zondag, al sinds mn geboorte

ben wel blij dat ik 't niet meer elk weekend hoef te eten... nu is het die 2 keer per jaar best leuk, afgezien van de keren dat we zelf naar Engeland gaan en daar dus zo ontbijten

Heerlijk ontbijt! Want je kunt er de hele dag op vooruit!
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:42:06 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010147
Het is helaas een ontzettend slecht begin van je dag
  zondag 14 december 2008 @ 17:43:45 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010172
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Yes, de keuzes zijn al veel beter, maar je eet nog steeds te rijk en te gevarieerd.

oh rly? yeah rlY!

Als je die pannekoekjes toch lekker vind; ga dan voor volgende week een HELE grote berg bakken.
Zoveel je kan.
Dan ga je overdag, echt elk uur pannekoekjes zitten eten. Dan weer met een beetje ham, of met een beetje ahornsiroop etc.
Suikervrije jam mag ook.

Wat jij nodig hebt is voorspelbaarheid en regelmaat, om uit die verleidingen te komen.
Ga dus iets zoeken wat je ELKE dag kunt eten ( overdag ) en wat gezond is. Als dat pannekoekjes zijn, dan graag die pannekoekjes!

Dan hoef je ook niet te gaan zoeken naar dingen die je wel / niet mag en weet je dat je dat mag en niets anders.
Sa' vonds kun je eten wat de pot schaft, maar wel met goede keuzes!
ik ben helemaal verslingerd aan de kipfilet broodrolletjes (zonder mayo, mat sla) dat wilde ik maandag nog meer gaan maken voor de rest van de week. en dan de week daarna pannenkoekjes, want na een week ben ik dingen meestal echt zat...

en tussendoor? mag dat wel amandelen en augurkjes enzo?
pi_64010175
nah, die twee weken in Schotland heb ik 't totaal niet als echt slecht ervaren.
Ja, het is vet maar vervolgens de hele dag motorrijden, pas rond 4 uur weer trek, dan ergens een klein broodje ofzo halen, 's avonds avondeten.. was na die vakantie 2kg kwijt

maar moet er niet aan denken om daar altijd mee te ontbijten

vind zo eens in de zoveel tijd goddelijk! Kijk dan ook uit naar onze twee weken Engeland komende zomer
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:46:16 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010228
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben helemaal verslingerd aan de kipfilet broodrolletjes (zonder mayo, mat sla) dat wilde ik maandag nog meer gaan maken voor de rest van de week. en dan de week daarna pannenkoekjes, want na een week ben ik dingen meestal echt zat...

en tussendoor? mag dat wel amandelen en augurkjes enzo?
Wat zit er precies in die broodrolletjes?

En dat is prima, een week lang die rolletjes ( overdag tot je avondeten! en echt elke 2 uur, geen smoesjes )
Daarna een week pannekoekjes
Week erop weer iets anders.

Truuk is de hele dag door hetzelfde te blijven eten. Je metabolisme gaat dan lekker omhoog en je geeft cheaterij geen ruimte. )
Tussendoortjes zijn prima
pi_64010304
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Het is nog wel lastig om op iedereen te reageren als je nieuw bent dus dat laat ik nu even achterwege.
pi_64010347
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:34 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel zag gisteren een vriend weer sinds lange tijd...

Eerste opmerking: Wat ben jij dik geworden!
Dat is nog niets, aan mij vraagt soms nog iemand: "Oooo, ben je zwanger?"

Volgens mijn man komt het omdat ik er best dun uitzie maar wel een buikje heb. "JA, dat is juist het contrast!"riep hij vergenoegd.
pi_64010456
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet letterlijk gehoord, maar ik weet zeker dat het af en toe van mij ook wel eens gedacht wordt.
Bij mij zitten de meeste kilo's dan ook op mijn buik...zelfs ik zelf vind dat ik af en toe zwanger lijk
pi_64010462
Wat zijn die broodrolletjes waar je het de hele tijd over hebt Kwak?

Ik ben blij dat ik ook een keer kan zeggen dat ik een ongezond iets echt niet lekker vind, want meestal vind ik dat heerlijk, maar een Engels ontbijt: l'horreur!! Echt heel vies. Ik eet rustig een restje pizza hoor, of een restje Chinees als ontbijt, dus dat is het niet. Maar die zoute vettigheid.Én worst én eieren én bacon én bonen Huu!
pi_64010487
O en Kwak: pas op met de amandelen he, ze mogen wel, maar niet de hele dag door, wegens extreem calorierijk
[/SHE]
  zondag 14 december 2008 @ 18:00:41 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010520
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat zit er precies in die broodrolletjes?

En dat is prima, een week lang die rolletjes ( overdag tot je avondeten! en echt elke 2 uur, geen smoesjes )
Daarna een week pannekoekjes
Week erop weer iets anders.

Truuk is de hele dag door hetzelfde te blijven eten. Je metabolisme gaat dan lekker omhoog en je geeft cheaterij geen ruimte. )
Tussendoortjes zijn prima
een boterham zonder korstjes, opgerold met sla en een plukje gepocheerde kip ertusen, in een stukje alufolie gerold zodat ie niet uit elkaar knalt. mayo vind ik vies, dus die gebruik ik niet. ohja, beetje peper erop ook.

ben nu een oud inulnevezelwit aan t opmaken, wordt van de week hopelijk vervangen door een mooi volkoren meergranen pitjesbrood waar een lekke korstje opzit...
  zondag 14 december 2008 @ 18:02:08 #260
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010548
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
O en Kwak: pas op met de amandelen he, ze mogen wel, maar niet de hele dag door, wegens extreem calorierijk
[/SHE]
nee, max. 10 per keer, en liefst maar 1 keer per dag. als ik werkelijk uit elkaar klap van de trek en nog niet mag koken bijvoorbeeld. goed plan?
pi_64010633
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, max. 10 per keer, en liefst maar 1 keer per dag. als ik werkelijk uit elkaar klap van de trek en nog niet mag koken bijvoorbeeld. goed plan?
Ik zou het bij 1x per dag houden en het afwisselen met gekookte eitjes. Of vind je dat vies? Het vult namelijk echt goed en het is ook warm en troostrijk voer. En het verveelt nooit. Tenminste mij niet.
  zondag 14 december 2008 @ 18:18:24 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010859
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou het bij 1x per dag houden en het afwisselen met gekookte eitjes. Of vind je dat vies? Het vult namelijk echt goed en het is ook warm en troostrijk voer. En het verveelt nooit. Tenminste mij niet.
ik lust geen ei in welke vorm dan ook, behalve als t door een baksel heen zit...

ik wissel wel af met een plakje rauwe ham of een stukje kip ofzo...
pi_64010882
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Of je neemt dan een enorme kop bouillon, wat Maria volgens mij ook al adviseerde. Mij helpt dat altijd erg goed! Ik vind sowieso dat er geen momenten in een dag moeten zitten dat je uit elkaar klapt van de honger, dat zorgt er alleen maar voor dat je het moeilijker volhoudt.

En gekookte eitjes ben ik nu ook regelmatig aan het eten, vult inderdaad prima, wel altijd met 1 geroosterde boterham Had wel een tijd 'wennen' nodig met veel roer- en gebakken ei, maar nu word ik een echte die-hard. Straks kan ik het net als Conleche zonder toast!
pi_64010891
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik lust geen ei in welke vorm dan ook, behalve als t door een baksel heen zit...

ik wissel wel af met een plakje rauwe ham of een stukje kip ofzo...
Stukjes kip: ook goed!!

Ik geloof dat ik samen met ui, ei het lekkerste voedingsmiddel vind!!
  zondag 14 december 2008 @ 18:24:19 #265
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64010961
Ik ga frieten halen
pi_64011029
Ik heb in de vriezer nog:

Röstirondjes, ovenfriet, lamsbiefstukjes, spinazie a la creme, een excellent pizza, rundvleeskroketten, broodjes, speklapjes. In de koelkast heb ik nog: puntpaprika's en een restje spruitjes van gister..

Ik denk dat ik 2 röstirondjes ga nemen en dat ik de spruitjes nog even opbak met paprika en ui en daarbij een lamsbiefstukje.

Weer geen boodschappen vandaag!! Het enige wat ik een beetje mis is de Fanta-light, maar ach, een groot glas water met ijsblokjes is ook lekker.

Morgen ga ik wel weer boodschappen doen, want dan komt de meneer thuis en die kan ik niet afschepen met
m'n vriezerinhoud.
  zondag 14 december 2008 @ 18:28:36 #267
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64011037
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens mijn man komt het omdat ik er best dun uitzie maar wel een buikje heb. "JA, dat is juist het contrast!"riep hij vergenoegd.
Lekkere opmerkingen zijn dat. Blerg!
Maar ja 't geeft ook weer een impuls om dingen te gaan doen stiekempjes. Zo maar 's een soepje klaar maken met wat verse groente erin mikken en 's kijken wat 't wordt.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 14 december 2008 @ 18:32:42 #268
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011095
Ik heb echt helemaal niets uitgevoerd vandaag.. Ja, de afwas gedaan. En dan ben ik nog trots ook . Nu maar even douchen (voor het eerst vandaag!) en dan straks weer wat gaan doen. Wel lekker, zo'n nutteloze middag. Voel me alleen niet zo lekker.

Lijstje:
O: Dubbele boterham (1 kaas, 1 pindakaas)
L: Falafelbapaobroodje .
D: Penne met bloemkool en pesto rosso.
  zondag 14 december 2008 @ 18:32:55 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011099
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

een boterham zonder korstjes, opgerold met sla en een plukje gepocheerde kip ertusen, in een stukje alufolie gerold zodat ie niet uit elkaar knalt. mayo vind ik vies, dus die gebruik ik niet. ohja, beetje peper erop ook.

ben nu een oud inulnevezelwit aan t opmaken, wordt van de week hopelijk vervangen door een mooi volkoren meergranen pitjesbrood waar een lekke korstje opzit...

Klinkt fantastisch.
En iets anders, hoe ben je opgestaan vandaag? Voel je je nog een beetje gelukkig? Heb je er zin in?
  zondag 14 december 2008 @ 18:33:37 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011117
Mijn moeder dacht 10 kg geleden dat ik zwanger was Ik had alleen een dikke buik van het brood dat ik nu niet meer eet.
Daarentegen heb ik vandaag een Adidastrainigspak cadeau gekregen van mijn man omdat hij me zo mooi vindt en trots op me is. Maat 164 en het staat geweldig

Verder wilde ik nog even melden dat ik Greys een pm geschreven heb met de vraag rap weer terug te komen
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 14-12-2008 18:48:06 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64011146
Oeh Engels ontbijt is echt zo niets voor mij. Sowieso alles wat zout/hartig is. 's Morgens blief ik alleen maar zoet (dus zoetstof door de brinta, anders moet ik het niet) en kan ik echt over mijn nek gaan van een hartige geur. Mij doe je dus ook echt geen lol met een gekookt eitje ofzo, word er 's morgens misselijk van .

Oh ja, mn PC is weer thuis en nu leer ik dus nog steeds niet voor mn tentamens ... ben al 1 hoofdstuk verder ...

Lijstje:
O: 3 bruine boterhammen met speculoospasta
T: glas cola light en kerstkransje
L: 2 tosti's met 30+ kaas (ja, 4 boterhammen)
T: glas cola light
D: Wortel/spitskool ovenschotel met zelfgemaakt puree . Toetje: chocolade-iets met slagroom

T: Fruit ofzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64011168
Tink, foto?? Zonder hoofd mag hoor!!

En bij je moeder was het misschien meer de wens dat ze nog een kleinkind zou krijgen??
  zondag 14 december 2008 @ 18:40:54 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64011229
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch.
En iets anders, hoe ben je opgestaan vandaag? Voel je je nog een beetje gelukkig? Heb je er zin in?
ik heb kut geslapen, gedroomd over nare dingen en gewoeld en onrustig, maar ben blij opgestaan. heb ook echt een hele fijne dag gehad!

morgen weer werken, kijken of t dan ook lukt om blij te zijn en goed mn werk te doen. ik vermoed van wel, want mijn taken zijn de komende weken heeeeel duidelijk.
pi_64011238
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef Tinkepink het volgende:

Daarentegen heb ik vandaag een Adidastrainigspak cadeau gekregen van mijn man omdat hij me zo mooi vind en trots op me is. Maat 164 en het staat geweldig
Wat lief! Foto?
  zondag 14 december 2008 @ 18:42:31 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011252
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:37 schreef conleche het volgende:
Tink, foto?? Zonder hoofd mag hoor!!

En bij je moeder was het misschien meer de wens dat ze nog een kleinkind zou krijgen??
Gewoon zwart, strak, witte strepen, polyester/katoen mix. Eigenlijk precies waar ik 2 maanden geleden naar op zoek was. Ik heb toen alleen niet bij de kindermaatjes gekeken. Wist ik veel. Maar de mevrouw in de sportwinkel wist me te vertellen dat zelfs de kleinste volwassenenmaten me te groot zouden zijn omdat die te breed zijn op de heupen.
Foto vind ik teveel werk

En ik geloof dat mijn moeder vindt dat ik het nu al te druk heb, dus ik denk niet dat de wens de vader van de gedachte was Of wel natuurlijk, maar dat zal ik nooit zeker weten want er komt hier ab-so-luut geen nummer 3. Ben zo blij dat ik uit de luiers ben.
  zondag 14 december 2008 @ 18:43:30 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011262
Ik heb een dt-fout gemaakt!
pi_64011288
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een dt-fout gemaakt!
Mja. Hij vind ipv hij vindt . Snel editten .
pi_64011495
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef neen het volgende:

[..]

wanneer ik met vrienden iets oplos zegt er altijd wel iemand als conclusie: "Opgelost" gevolgd door een niet te missen slotje natuurlijk

O en Co, die verzamelshizzle van de Stereophonics is echt fantastisch wat een helden zijn het ook
Nou had ik toch helemaal over deze post heengelezen!! Heb je gekocht, of via de tante van de zuster van de dochter van de oma van Kim?

Hoe heet die shizzle? (Er zíjn grenzen.) Neen, hoe heet die verzamel CD??
  zondag 14 december 2008 @ 18:57:05 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011500
Chica, wat een rommelig lijstje
pi_64011541
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper. En lief van je man!

Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.
pi_64011623
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Chica, wat een rommelig lijstje
Ja en nu kan ik natuurlijk niet met stomme excuses aankomen he . Ik was dr eigenlijk nog relatief trots op, vergeleken met mijn 'normale' zondag-lijstjes .

Morgen ga ik zoveel beter eten en vanavond gaat er ook geen troep bij mij naar binnen .
pi_64011694
Bob, die valess dingen, die zijn koud misschien ook best lekker op een boterham en daar doe je dan sla, ui en light mayo of ketchup op. Of een boterham met een gebakken eitje of omelet. Of een boterham met mayo sambal en rauwkost en/of avocado

Nu neem ik aan dat je het mee moet nemen naar je werk. Als je thuis bent is er keus te over! Salades, soepjes etc.
  zondag 14 december 2008 @ 19:09:20 #283
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011734
Valess, brrr. Ik ben als vega blij dat er nog genoeg andere vleesvervangers/alternatieven bestaan. Wat een ontzettend smerige prut is dat . Nee, geef mij maar quorn of AH huismerk.
pi_64011763
eten was lekker

Mijn lijstje eindigt hiermee definitief met:

Brunch: 3 afbakbroodjes
T: een knackebrodje
D: Gegrilde kipshoarma met parikastukjes met magereyoghurtsaus in een pita (2 stuks) en daarbij wat groente met krieltjes en wat aïoli

Verder heel veel thee op

Vanavond weer wat buikspieroefeningen doen (ja, heus!!! ) en dan vind ik 't welletjes

elk onsje dat ik nu tot 31 december kwijtraak is mooi meegenomen, het echte werk gaat op 1 januari weer beginnen
Ja doei.
pi_64011783
O die vond ik altijd wel lekker als basis! Ik bakte het dan heel krokant. Best lekker! Maar nu moet ik wel toegeven dat ik alles met een korstje al snel lekker vind
  zondag 14 december 2008 @ 19:13:27 #286
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011808
Er zijn mensen die het heerlijk vinden, maar hier komt het huis niet in . Ik ben op dit moment gek op die desblokjes van Quorn. Die lijken op kip (volgens m'n vriend) en kunnen echt in allerlei lekkere Oosterse gerechten .
  zondag 14 december 2008 @ 19:13:36 #287
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64011814
ik heb ook een achterlijk lijstje vandaag:

O: 4 boterham + confituur + zwarte koffie
T: 3 crackers met kaas
T: 8 mandarijnen + appel
T: stukkie kaas
T: stukkie kaas
D: hamburger, fritten, boontjes
T: milkshake
T: verse jus 'd orange
ik had ook helemaal geen zin om gezond te doen vandaag
pi_64011855
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper. En lief van je man!

Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.
Radijsjes op brood?
Vind ik zelf erg lekker (eventueel klein snufje zout erover)
pi_64011887
Buiten de deur eet ik eigenlijk meestal gewoon niks, ik ben echt een moeilijke eter qua koud eten. Dus het was wel meer voor thuis, daar ben ik nu tegenwoordig trouwens ook al wel aan de salades, dat bevalt goed.
Soepen is ook een goed idee trouwens! Al weet ik niet zo goed hoe ik die zelf moet maken, en pakjes soep is vast minder gezond. Even aan het uittesten gaan!

Maar eitjes kan ik inderdaad wel weer eens proberen, en avocado is ook een goede al is dat wel best vet toch?

En idd Blaatschaap, Valess is niet best. AH huismerk burgers daarentegen.
  zondag 14 december 2008 @ 19:17:00 #290
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011897
Ik heb dat probleem trouwens ook, Bob. Bij mij is het altijd kaas, pindakaas of toast met wat roomboter. Ik hoef 's ochtends en 's middags geen zoetigheid, vooral niet op m'n brood. Ik zoek gewoon iets direct smeerbaars wat lekker en vegetarisch is. Maar dan is er niet veel keus meer.
  zondag 14 december 2008 @ 19:17:16 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011905
quote:

humus; aubergine spread, tartex, slankie met sambal, komkommersalade, toffuti ( bij de reformzaak ) lijkt op roomkaas, is gemaakt van soja, pindakaas + sambal, gegrilde groenten, ei
pi_64011915
quote:

Omelet met tomaat en melk etc, evt op brood? Tonijn (evt aanmaken met mayo)? 30+ kaas .
  zondag 14 december 2008 @ 19:19:08 #293
331 Merel
Be here now.
pi_64011936
Ik vind het zo stom dat Oprah en Dr.Phil altijd gelijk hebben over hoe eten en emoties samenhangen. Ik hou er niet van om in hun hokjes te passen Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64011944
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb dat probleem trouwens ook, Bob. Bij mij is het altijd kaas, pindakaas of toast met wat roomboter. Ik hoef 's ochtends en 's middags geen zoetigheid, vooral niet op m'n brood. Ik zoek gewoon iets direct smeerbaars wat lekker en vegetarisch is. Maar dan is er niet veel keus meer.
Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.
  zondag 14 december 2008 @ 19:21:45 #295
331 Merel
Be here now.
pi_64012000
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:

Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.
Ik heb me vandaag volgevreten met bruine afbakstokbroodjes met de aller-aller-aller-lekkerste biologisch pesto van de hele wijde wereld
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 december 2008 @ 19:21:54 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64012003
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo stom dat Oprah en Dr.Phil altijd gelijk hebben over hoe eten en emoties samenhangen. Ik hou er niet van om in hun hokjes te passen Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!
Zelfs ik, het boegbeeld van ijzeren discipline, ga helemaal stuk als mijn koppie niet ok is. Zorgen of verdriet kunnen me dan helemaal uit mijn routine halen. En bij mij is het alles of niets. Ik doe OF iets perfect, OF ik gooi er met de pet naar

Gewoon genieten van december en in Januari weer met frisse moed verder.
  zondag 14 december 2008 @ 19:23:49 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64012047
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:

[..]

Als je ze zelf maakt dan kun je de schade redelijk beperken. In de supermarkt variant zit helaas een hoop onzin.
pi_64012060
En wat duurt die kerst nou helemaal? 2 dagen?? Hoeveel kan je erbij eten in 2 dagen?? Niets wat een balansdagje in de eerste week van januari niet kan verhelpen!!
  zondag 14 december 2008 @ 19:25:48 #299
331 Merel
Be here now.
pi_64012096
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:21 schreef SHE het volgende:

Gewoon genieten van december en in Januari weer met frisse moed verder.

Ik dacht dat je me zou gaan schoppen!

Want ik ben nog steeds echt heel blij met de schema's, dus ik ben niet van plan bij de pakken neer te gaan zitten, het werkt echt goed voor me. Merel 2.0 zit nog steeds in de planning
  zondag 14 december 2008 @ 19:26:54 #300
331 Merel
Be here now.
pi_64012106
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
En wat duurt die kerst nou helemaal? 2 dagen?? Hoeveel kan je erbij eten in 2 dagen?? Niets wat een balansdagje in de eerste week van januari niet kan verhelpen!!
Kerst vind ik ook minder erg dan Oud & Nieuw. Appelbeignets! En dan vooral op 1 januari, als ze al een tijdje liggen en lekker zompig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')