Sounds very good! Maar waar haal ik masala kerrie?quote:Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
dat kies bewust logo is zo dubieus als de pest. Negeren.
Zeker kipkerrie salade van de super heeft neits zinnigs. Als je'm zelf maakt wordt het wel interessant en dat kan vrij simpel door kip te pocheren, in kleine stukjes te scheuren, masala kerrie met suikervrije mayo mengen, evt nog beetje peper/zout, en wat mandarijntjes toevoegen of juist ananas.
YuM!
iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masalaquote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sounds very good! Maar waar haal ik masala kerrie?
tokoquote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sounds very good! Maar waar haal ik masala kerrie?
Ik woon in een durrep, daar hebben ze geen toko'squote:Op zondag 14 december 2008 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masalaof supers het hebben weetiknie.
Oh, dat vind ik lief van je!quote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan 't zelfs anders wel ff opsturen hoor, kleine moeite
Ik ga voor ananas denk ik!quote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
Als je mandarijntjes toevoegt dan wel die uit blik! Niet de verse, die hebben fiese felletjes!
I voted for you! Nerd-galore!quote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik ben ook fab, geweldig en aanbidbaar, maar ik heb 1 stem ofzo![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)quote:En KWAK, als je al wakker bent. Nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe ballen!
Maak me trots!
oeh, lekkah! die ga ik ook weer vaker maken!! heb volkorenmeel en boekweit in huis, ik neem meestal ee verhouding 3:1 van beiden....quote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef SHE het volgende:
@ Vief: sorry, topic was al dicht. Laatste post is nasi recept
@ Maria : niets mis met pannekoeken! mits je ze van volkorenmeel maaktDan mag je ze net als brood goed hebben.
Ik maak ook weleens boekweit pannekoekjes, die verdraag ik beter. heerlijk met ahornsiroop en fruit o+ Ik vind dat echt een traktatie en het is nog gezond ook. Boekweit zit barstensvol mineralen en vitaminen.
Yes, de keuzes zijn al veel beter, maar je eet nog steeds te rijk en te gevarieerd.quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)
eten is best goed vandaag denk ik, op ontbijt en vlees bij avondeten na (maar: t is geen ongecontroleerde zooi, het is een kwestie van "aanbod" en opmaken van de vriezer)
O- twee witte boterhammen (papa had zelf brood gebakken, er was geen bruin in huis) met twee sausages en een klein plakje bacon (ze aten engels ontbijt...ik heb me ingehouden...echt ingehouden. er was verder alleen kaas in huis, en dat eet ik niet.)
T- niks
L- twee broodrolletjes met gepocheerde kipfilet, komkommer
T- beetje kipfilet, 15 amandelen, augurkjes (gierende honger, werkelijk waar)
D-boerenkool met een speklapje
T- ik denk nog een paar amandelen en wat augurkjes ofzo mocht ik nog honger krijgen
is dat een voorzetje voor een betere toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |