Havermout is goed! Je hoort er alleen positieve gevolgen van te merken, dus van goede spijsvertering tot een gezondere huid. En het ligt eraan wat voor yoghurt je gebruikt, vol of mager. Door de yoghurt krijg je eiwitten binnen en da's ook goed voor je spieren en tegen hongergevoel.quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Mag ik alsjeblieft een kopie van mijn Van Dale software naar je sturen?quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef SHE het volgende:
Havermout rocks.
Kan iemand me helpen met het vervoegen van het woord ' douchen '![]()
Wat is het voltooid deelwoord?
Ach gossie, hoe komt dat zo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:41 schreef sigme het volgende:
Uitgevoerde bezigheden: 1 merel gered, 1 wezeltje gered.
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?
"Healthy carbohydrates contained in whole grains keep your blood sugar and insulin levels from rising and may prevent the development of type 2 diabetes. Oatmeal, whole-wheat bread, and brown rice are the best source of whole-grain carbohydrates."
Bron
Inschrijven in het KAN-gebied is gratis en had je allang moeten doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
Wow, mooi figuurtje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
Heb ik voor je. Als je even je emailadres mailt (fjb (@) hetnet (punt nl), dan mail ik je zo even een scannetje.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: geroosterd brood met hummus
T/D: Stokbrood uit de oven, met zelfgemaakte tomatensaus, mozzarella en rucola
T: iets met groente
Mijn eerste slechte lijstje dus.![]()
Ik heb nooit met Evy gelopen, maar ik heb juist begrepen dat serie 1 bedoeld is om mee te beginnen en serie 2 bedoeld is voor gevorderden.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach gossie, hoe komt dat zo?
En over Evy, zijn er twee series van? Ik heb van Moblo de tweede serie overgenomen, maar ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
Ik vind het wel gezellig hoor! Kom zeg, ga nu niet doen alsof het hier ineens over slank worden gaat damesquote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
Waar is die gepretendeerde gezelligheid, dames?
Maar... Ik ben al weg. [ afbeelding ]
Vaarwel.
*insert melodramatisch violengejengel*
*fade to black*
Ik rommel ook met mijn bloedsuikerspiegel! Het schema van SHE aanhouden werkt prima voor mij. Ik moet echt elke 2 uur eten en na een uur of 14.00 of 16.00 probeer ik geen koolhydraten meer te eten. Als ik vaker moet eten dan om de 2 uur, dan doe ik dat gewoon. Als ik mijn trek negeer, dan krijg ik gegarandeerd een rothumeur en word ik duizelig en misselijk.quote:Op zondag 14 december 2008 11:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).
Ik zou zeggen: als dit voor jou werkt dan gewoon blijven doen! Vooral dat 's avonds net voor het slapen gaan nog wat eten begrijp ik goed. Je zou misschien nog kleine veranderingen door kunnen voeren. Ik heb bijvoorbeeld de aardappelen geschrapt, en ik let op wat voor soort vlees ik eet (rood vlees beperkt houden, vooral mager vlees eten, het liefst kip of vis). Ook eet ik zelf geen kaas meer, maar pindakaas of (relatief) mager vleesbeleg zoals rosbief of rauwe ham. En eitjes werken voor mij ook heel goed. Misschien zou je als vervanging voor wit brood dat witte brood kunnen kopen dat qua voedingswaarde in de buurt komt van volkoren brood (ik weet even niet meer hoe dat brood heet). Ook zou je eens op kunnen leten hoeveel uur je tussen 2 maaltijden in laat zitten.quote:Wat is bovengemiddeld: 4 juslepels (met kop) havermout (en dus met yoghurt) in de ochtend. Soms nog een klein hapje in de middag (als ik ga trillen) en 2-3 juslepels (met yoghurt) voor het slapengaan.
verder eet ik vrij normaal. Als lunch nog twee of drie boterhammetjes (meestal wit; bruin krijg ik maar heel moeilijk naar binnen) met kaas en 's avonds gewoon een prakje (heel basic; aardappels, groente en een klein stukje vlees).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |