Ben ik het mee eens! Ik ben hier zelf pas sinds september of oktober, maar het is hier leuk en heb niet het idee dat er te erg een kliekje is ofzo!quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zijn zelfs vrij toegankelijk.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
ElisaB, wilkommen hier trouwens! Als jij dat bent op je avatar heb je een lief gezicht!
Oh het leek een eigen-fotoquote:Op zondag 14 december 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is Jennifer Beals.
Ik schat zo in dat ElisaB een fan van The L Word is?.
Elisa is sexier.quote:Op zondag 14 december 2008 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh het leek een eigen-fotoIk ken dat hele L Word dan ook niet, in my defense
Dan heeft Jennifer Beals een lief gezicht!
En daar is de ultieme tip voor Kim!quote:Op zondag 14 december 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is Jennifer Beals.
Ik schat zo in dat ElisaB een fan van The L Word is?.
Iedereen, want ik had al gequotequote:Op zondag 14 december 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
Muhahahaha, ik kan je edits lezen
En je hebt gelijk hoor, zo serieus was het topic niet to begin with en de SC is gewoon toegestaan.
Tink & Clau doelden dan ook op iets anders.
Het onderwerp is idd toch een beetje gewichtsverlies, maar sc is gewoon done hier.
So very ontopicquote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verlies gewicht, ik heb alleen fruit en zachte crackers in huis
Ah joh, dit was meer een discussie toch? Ik zie er geen kwaad in in ieder gevalquote:
Ik voel me een beetje bezwaard dat Greys zich sneu voelt dat Tink & Clau problemen hebben dat de slankpiem0ls offtopic gaan.quote:Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
Een opmerking die pleit voor het posten van een foto van ElisaB!quote:
Dank je!quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
ElisaB, wilkommen hier trouwens! Als jij dat bent op je avatar heb je een lief gezicht!
Ja, inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Elisa is sexier.
Dat denk ik wel. Eigenlijk doe ik het al, zou alleen nog wat strikter moeten.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef conleche het volgende:
O Elisa, heb jij geen baat bij een lowcarb dieet?? Ik loop ook altijd te rotzooien met m'n suikerspiegel en als ik low carb doe heb ik nergens last van!
hmjah... maar ik vind zelf ook wel dat 't inmiddels meer de LIF SC ísquote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, dit was meer een discussie toch? Ik zie er geen kwaad in in ieder geval
een warm, vers ham-kaas croissantje op station Utrecht, voordat ik bij mijn werk binnen loopquote:Op zondag 14 december 2008 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik eet ze ook teveel, zoooo slecht maar ook zoooo lekker
Witbrood, kaas en te weinig groen.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:10 schreef Greys het volgende:
Bleekselderij!
respectquote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet ze nooit, ondanks dat ik ze wel lekker vind.. discipline![]()
Greysie! Wel weer terugkomen he?quote:Op zondag 14 december 2008 @ 14:40 schreef Greys het volgende:
Plank, voel je niet bezwaard, het is mijn probleem.
* Greys op oranje/roze bloemetjeslaarzen nu echt het modderige bos inholt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |