Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat warenquote:Op zondag 14 december 2008 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.
En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Dus vandaar dat ik dan liever een SC opzoek.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ga nou niet op je tenen lopen....dan ben je nl langer dan ik, en da's niet de bedoeling
Ja, graag zelfsquote:Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat waren. En de LIF SC was inderdaad niet veel aan. Klein vast groepje dat continue liep te schelden, blijf toch hier Greys
.
ach, gelukkig ben ik een man, en word ik er alleen maar knapper op....die paar verdwaalde kilootjes veranderen daar niks aanquote:Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts!![]()
Grapjuh.![]()
Van claudia weet ik 100% zeker dat ze alleen even opmerkt dat ze graag ziet dat de heren ook ontopic meeposten en niet vanaf de zijlijn gaan zitten roepen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?quote:Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Abba: zodra ik 30 gepasseerd ben zal ik je antwoord gevenNu heb ik nog 8 jaar om af te vallen zodat het gewicht er tegen die tijd op mysterieuze wijze weer bij kan komen
Misschien moet jij er ook even een carmenset in proppenquote:
...en ze lacht alweerquote:
Ik sta niet in het lijstje! Ik heb me toen ik hier kwam er niet voor opgegeven omdat ik bang was dat ik op onlogische wijze zomaar zou aankomen en dan jullie totaalscore zou vernaggelenquote:Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En superMaria. Maar wie ben jij in het lijstje? Kom, ook bijdragen aan ons enorme afvalgetal
.
Daar ben ik nooit mee gestopt hoorquote:
Ik plaag niet! Ik vind iedereen in het topic leuk, nice until proven nasty enzo! Waar ik wel aan doe, is Ongegeneerd Geiten.quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?
Ik denk dat als er LIF SC komt en wij er allemaal heen gaan er zal worden gezeken over het feit dat we dan twee topics hebbenquote:Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Zie eerdere post. Dat is in het verleden al gedaan en echt totaal misgelopen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Nou die was er dus wel, maar is gesloten, omdat er een kliekje was of zo, geen idee precies waarom eiks. Begrijp me niet verkeerd hè, ik vind SC ook heel erg gezellig, maar sommigen hebben serieus de behoefte om gewicht te verliezen, of om gewicht te blijven (daar ben ik er een van) en daar wordt gelukkig meestal nog wel op gereageerd, maar soms sneeuwt het onder en dat vind ik wat jammer. Nu is het zo dat als ik echt iets wil weten, ik het nog wel een keer gil, maar ik kan me voorstellen dat nieuwkomers of verlegen mensen dat niet durven. Nogmaals: voel je nu niet direct aangevallen en je moet ook niet wegwillen, want dat bedoel ik niet en Tink en Claudia ook niet, dat weet ik wel zeker!!quote:Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
EDIT
Nou ja. Ik voel enige irritatie opkomen, ik haat onlogische regels, dus ik ga even wat anders doen.
Tot later
quote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Greys het volgende:
En tóch he Co, is er dan dus geen plek voor gewone platte ongegeneerde slowchat hier.
En dat vind ik razend irritant. Ik voel me trouwens totaal niet aangevallen, dat zie je verkeerd, want er zijn mensen die honderd keer zoveel slowchatten als ik. Alleen laat jij dus nu ook blijken dat je vindt dat er teveel geslowchat wordt, laten we eerlijk zijn, en moet er dus WEL iets veranderen. En SHE zegt net dat er niets hoeft te veranderen (maar dan blijven die irritaties toch, of ben ik nou gek?).
Ik zal wel een zeikerd zijn die er over doorgaat, maar echt duidelijk is het niet, wat er nou wel of niet de bedoeling is. De een roept dit, de ander dat. Ik heb eerlijk gezegd vanaf het begin begrepen dat dit gewoon een slowchat topic is dat toevallig het woord Slank in de titel had. Omdat het daar ooit van afgeleid was en de slowchat hierheen was verhuisd. Als we dan hier ook weer op de slowchat moeten gaan letten...
Maar ik ga nu echt even met het hondje naar het bos, want ik zit me er mateloos over op te winden en da's zonde van mijn zondag!
Okee omdat je het vraagt danquote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Maria, jij komt niet meer aan, daar zorgen Neen, Kwak en ik wel voor. Dus kom ook in het lijstje
. Is leuk (voor ons om af te kijken of je wel echt je best doet ghehe).
Ik bedacht me van de week ... het lijkt alsof ik totaal niet meer afval, rommel een beetje rond de 63 ... maar andrehalf jaar geleden, zat ik altijd rond de 65. Ik ben gewoon permanent afgevallen. Als ik dit nou nog andehalf jaar volhou, dit ik standaard op mn streef
. Om er even een mini-succesje tegenaan te gooien.
Jullie zijn zelfs vrij toegankelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |