abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64004822
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.
En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Dus vandaar dat ik dan liever een SC opzoek.
Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat waren . En de LIF SC was inderdaad niet veel aan. Klein vast groepje dat continue liep te schelden, blijf toch hier Greys .

En superMaria . Maar wie ben jij in het lijstje? Kom, ook bijdragen aan ons enorme afvalgetal .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:37:41 #102
163650 Greys
pi_64004824
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ga nou niet op je tenen lopen....dan ben je nl langer dan ik, en da's niet de bedoeling

McLummel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:38:39 #103
163650 Greys
pi_64004840
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat waren . En de LIF SC was inderdaad niet veel aan. Klein vast groepje dat continue liep te schelden, blijf toch hier Greys .
Ja, graag zelfs
Maar ik vind het dan wel een beetje lullig voor degenen die er echt van balen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:39:03 #104
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004846
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

En vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts!

Grapjuh.
ach, gelukkig ben ik een man, en word ik er alleen maar knapper op....die paar verdwaalde kilootjes veranderen daar niks aan
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 14 december 2008 @ 13:39:03 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004848
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
Van claudia weet ik 100% zeker dat ze alleen even opmerkt dat ze graag ziet dat de heren ook ontopic meeposten en niet vanaf de zijlijn gaan zitten roepen.
En van Tink, weet ik 100% zeker dat ze precies hetzelfde bedoelt.
En ze hebben gewoon allebei een beetje gelijk, vind ik.
Niks aan de hand, muil houden jij en hier blijven. Je hoeft niet op je tenen te lopen.

We kunnen elkaar prima aanspreken op hetgeen ons dwars zit.
  zondag 14 december 2008 @ 13:41:29 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004906
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en Abba: zodra ik 30 gepasseerd ben zal ik je antwoord geven Nu heb ik nog 8 jaar om af te vallen zodat het gewicht er tegen die tijd op mysterieuze wijze weer bij kan komen
Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:43:00 #107
163650 Greys
pi_64004939
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:

muil houden jij
Misschien moet jij er ook even een carmenset in proppen

Can you feel the laf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64004969
Ik doe er net zo hard aan mee hoor, maar soms, heel soms vind ik het ook wel iets te off topic gaan Dat je je bijna bezwaard voelt als je je lijstje d'r ingooit Maar wat SHE zegt is wel waar: het reguleert zichzelf wel. Als het te gortig wordt is er altijd wel iemand die aan de bel trekt.
  zondag 14 december 2008 @ 13:46:01 #109
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64005000
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

McLummel
...en ze lacht alweer
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:46:15 #110
163650 Greys
pi_64005009
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:46:23 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005010
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En superMaria . Maar wie ben jij in het lijstje? Kom, ook bijdragen aan ons enorme afvalgetal .
Ik sta niet in het lijstje! Ik heb me toen ik hier kwam er niet voor opgegeven omdat ik bang was dat ik op onlogische wijze zomaar zou aankomen en dan jullie totaalscore zou vernaggelen

Maar hierbij mijn stats op dit moment, uit mn hoofd:

Lengte: 1.68
BMI: shit moet ik mn Wii voor aanzetten. 25,nogwat!
Startgewicht: ik was op een gegeven moment 74,nogwat kilo, dus dat zetten we daar maar voor neer.
Huidig gewicht: 71,nogwat. (ik dacht 71,1)
Streven: eerst onder de 70, en dan naar 65, and then, to the staaaars!

Okee ik moet mn Wii-grafiekje erop naslaan, kennelijk weet ik niet alles zo goed als ik dacht
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:47:42 #112
163650 Greys
pi_64005042
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en ze lacht alweer
Daar ben ik nooit mee gestopt hoor
Ik voel me alleen nogal snel ergens bezwaard over en er lijkt me een simpele oplossing voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:47:57 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005054
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?
Ik plaag niet! Ik vind iedereen in het topic leuk, nice until proven nasty enzo! Waar ik wel aan doe, is Ongegeneerd Geiten.
pi_64005066
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Ik denk dat als er LIF SC komt en wij er allemaal heen gaan er zal worden gezeken over het feit dat we dan twee topics hebben Maargoed, je kan het altijd voorstellen in het FB topic toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 december 2008 @ 13:49:16 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005087
Nope, is achter de schermen al besproken en gebeurt niet.
  zondag 14 december 2008 @ 13:50:28 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005122
quote:
Zie eerdere post. Dat is in het verleden al gedaan en echt totaal misgelopen.

We gaan nu neit ineens van alles op de schop gooien omdat 2 mensen een zinnige opmerking maken.
pi_64005141
Maria, jij komt niet meer aan, daar zorgen Neen, Kwak en ik wel voor . Dus kom ook in het lijstje . Is leuk (voor ons om af te kijken of je wel echt je best doet ghehe).

Ik bedacht me van de week ... het lijkt alsof ik totaal niet meer afval, rommel een beetje rond de 63 ... maar andrehalf jaar geleden, zat ik altijd rond de 65. Ik ben gewoon permanent afgevallen . Als ik dit nou nog andehalf jaar volhou, dit ik standaard op mn streef . Om er even een mini-succesje tegenaan te gooien.

En ik voel me opeens zo jong, als iedereen het heeft over 30 jaar enzo . Al vergeet ik steeds dat ik al een jaartje ouder ben geworden. Toch ... waar blijven die 17-jarigen met een eetprobleem? Ik was ook 17 toen ik hier kwam!

Easy on teh smileys Chico ...

Edit: hoe krijg ik het voor elkaar om op 2 verschillende (foute) manieren anderhalf te schrijven
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:51:26 #118
163650 Greys
pi_64005165
EDIT

Nou ja. Ik voel enige irritatie opkomen, ik haat onlogische regels, dus ik ga even wat anders doen.
Tot later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64005224
quote:
Nou die was er dus wel, maar is gesloten, omdat er een kliekje was of zo, geen idee precies waarom eiks. Begrijp me niet verkeerd hè, ik vind SC ook heel erg gezellig, maar sommigen hebben serieus de behoefte om gewicht te verliezen, of om gewicht te blijven (daar ben ik er een van) en daar wordt gelukkig meestal nog wel op gereageerd, maar soms sneeuwt het onder en dat vind ik wat jammer. Nu is het zo dat als ik echt iets wil weten, ik het nog wel een keer gil, maar ik kan me voorstellen dat nieuwkomers of verlegen mensen dat niet durven. Nogmaals: voel je nu niet direct aangevallen en je moet ook niet wegwillen, want dat bedoel ik niet en Tink en Claudia ook niet, dat weet ik wel zeker!!
  zondag 14 december 2008 @ 13:59:11 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005362
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
EDIT

Nou ja. Ik voel enige irritatie opkomen, ik haat onlogische regels, dus ik ga even wat anders doen.
Tot later

Het enige wat onlogisch is, is dat jij nu een hele grote verandering wilt doorzetten omdat iemand een opmerking maakt.
Een opmerking die al eens eerder is gemaakt.
Toen was er ook niets aan de hand, net als nu.

Je maakt er een veel groter probleem van dan het is.
We zijn volwassen mensen, en er kan heus wel normaal over gepraat worden, zonder dat er ineens allerlei rare constructies bedacht worden.

Iedereen gaat hier offtopic, ook Tink en ook Claudia. Wat ze bedoelden met die opmerkingen heb ik hierboven al uitgelegd in een andere post.
En dat begrijp ik en de heren ook wel. Iedereen weer ff wakker en klaar.

En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 14:00:48 #121
163650 Greys
pi_64005405
EDIT.

Tot later.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64005572
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Greys het volgende:
En tóch he Co, is er dan dus geen plek voor gewone platte ongegeneerde slowchat hier.
En dat vind ik razend irritant. Ik voel me trouwens totaal niet aangevallen, dat zie je verkeerd, want er zijn mensen die honderd keer zoveel slowchatten als ik. Alleen laat jij dus nu ook blijken dat je vindt dat er teveel geslowchat wordt, laten we eerlijk zijn, en moet er dus WEL iets veranderen. En SHE zegt net dat er niets hoeft te veranderen (maar dan blijven die irritaties toch, of ben ik nou gek?).
Ik zal wel een zeikerd zijn die er over doorgaat, maar echt duidelijk is het niet, wat er nou wel of niet de bedoeling is. De een roept dit, de ander dat. Ik heb eerlijk gezegd vanaf het begin begrepen dat dit gewoon een slowchat topic is dat toevallig het woord Slank in de titel had. Omdat het daar ooit van afgeleid was en de slowchat hierheen was verhuisd. Als we dan hier ook weer op de slowchat moeten gaan letten...

Maar ik ga nu echt even met het hondje naar het bos, want ik zit me er mateloos over op te winden en da's zonde van mijn zondag!

Daar wijkt mijn uitgangspunt wel af ja. Bij mij is het toch andersom. Het is een Slanktopic, waar het toevallig ook nog erg gezellig is. En dat gezellige moet ook zo blijven. Ik vind ook niet dat er teveel SC is. Ik zeg alleen dat soms de slankgerelateerde posts dreigen onder te sneeuwen. Maar dat dat zichzelf reguleert. (en meestal iets ongemerkter dan nu ). Met aangevallen bedoelde ik ook niet dat jij het meeste zou slowchatten, maar jij trekt je het wel het meeste aan en dat is toch niet nodig??
  zondag 14 december 2008 @ 14:07:38 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005583
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Maria, jij komt niet meer aan, daar zorgen Neen, Kwak en ik wel voor . Dus kom ook in het lijstje . Is leuk (voor ons om af te kijken of je wel echt je best doet ghehe).

Ik bedacht me van de week ... het lijkt alsof ik totaal niet meer afval, rommel een beetje rond de 63 ... maar andrehalf jaar geleden, zat ik altijd rond de 65. Ik ben gewoon permanent afgevallen . Als ik dit nou nog andehalf jaar volhou, dit ik standaard op mn streef . Om er even een mini-succesje tegenaan te gooien.
Okee omdat je het vraagt dan Heb me aangemeld en Troel een PM gestuurd. Heb ook gekeken op mn Wii, volgens mn graph was ik op mn zwaarst in juli, toen was ik ineens 75 kilo Dat had ik kennelijk alweer uitgeblokt Mijn huidige gewicht is 71.2 Dus ik doe er wel een half jaar over, maar dan ben ik ook wel bijna 4 kilo kwijt. Waarvan 2 in de laatste maand ofzo. *giggles*

En wat goed Chico Blijvend afvallen is de shizzle!
  zondag 14 december 2008 @ 14:09:28 #124
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64005633
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
Jullie zijn zelfs vrij toegankelijk.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64005678
O Elisa, heb jij geen baat bij een lowcarb dieet?? Ik loop ook altijd te rotzooien met m'n suikerspiegel en als ik low carb doe heb ik nergens last van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')