Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Greysie waar ben jeik heb mijn mede-McArmy-aanbidster nodig!
OSSENWORST: biologisch slagertje of Appie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar haal jij je ossenworst? En hoe maak je die eiersalade? Dat laatste is vast heel makkelijk zeker? Gewoon ei en mayonaise? Of doe je er bijvoorbeeld nog augurk bij?
Fantastisch lijstje, trouwens! Lijkt me ongelooflijk lekker allemaal.
Ga jij nou maar bijkijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
Mèn, hij moet wel heeeeel sexy acteren als jullie die rotkop geil vinden!!!
ik zit al de hele tijd mn benen te bewegen onder mn buroquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Blijven bewegen Kwak! De manier om spierpijn dragelijk te houden.
Rechtermuisknop op plaatje --> afbeelding blokkerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!
Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef kwakveense het volgende:
ik wil idd. pas echt gaan sparen als die lening weg is. de rente over mn spaargeld is nl. veel lager dan wat ik betaal over mn schulden...
daar heb je wel gelijk in. als t goed is ben ik er binnen een jaar of 3 of 4 trouwens helemaal vanaf. studieschuld is een ander verhaal maar dat is ook niet heel erg een onderdeel van de huidige malaise.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijken) is dat sparen meteen een onderdeel wordt van het nieuwe uitgavepatroon. Die mensen moeten vaak jarenlang hun schulden aflossen, maar ze hebben ook een buffer nodig voor als er iets onverwachts gebeurt, als ze iets groots moeten kopen of simpelweg om opzij te zetten voor de toekomst van hun kinderen. Nu lijkt dat niet zo relevant voor jou, maar je weet niet wat er in de (nabije) toekomst gebeurt. Misschien word je verliefd, wil je gaan samenwonen en zou je het liefst samen een huis kopen. Dan is het ineens verdomd handig om wat vermogen te hebben.
Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
Begin nu eens met bijv. ¤ 50 automatisch over te laten schrijven naar een spaarrekening. Weg is weg. Kan je daarna zoeken naar een goede rente ed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef kwakveense het volgende:
ik denk dat ik dus ook wel weer een vast bedrag per maand opzij zet, misschien bij een termijndeposito ergens. ik heb alleen géén 2500 als eerste inlegdus even zoeken naar een goeie bank en regeling.
ik vergeet de "toekomst" inderdaad nog weleens een beetje. en dan bedoel ik voorbij het jaar kijken idd...
Of alledrie tegelijk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het trouwens ook wel kunnen op McArmyMaar met McSteamy en McDreamy zou ik ook niet echt moeite hebben hoor
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
Dito.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:26 schreef Esse_est het volgende:
Huuu...ik vinnum ook nks....
Tevens TVP.
Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Hehe, ja dat zou het leukst zijn nogquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
zum kotsen is McArmy en dat zeg ik hier in het hol van de leeuw
Alle sites van de ru doen het bij mij niet op het momentquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel! Misschien onderhoud?
Ik zit in het Greys topicquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Yeahhhh, McArmy is frikking darn hot!
@Co: op het eerste gezicht vind ik hem ook hélemaal niets, maar je moet hem zien acteren!
Ik zou je zo graag even een klein klein fragmentje van Youtube PM'en om te laten zien wat we bedoelen (wrhawwwwwww!) maar dat gaat dus niet
[..]!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het maar saai!
Maar vind je het karakter in Greys zum kotsen, zijn hoofd in het algemeen of de acteur zelf?
Of misschien moeten we dat even in het Greys topic bespreken
Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegenquote:
Nee episode 10 maar eps 1 en 2 was een dubbelaflevering dus het zou kunnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegen
En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn![]()
Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
Van mij mag je hoor!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Bob. het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3, jullie maken me nieuwsgierig! Maar ik moet studeren, nee Bob., nee, je mag NIET.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
Hehehehehe, ik heb toevallig net een nieuwe spaarrekening bij de Fortis geopend waarbij je bonusrente krijgt ofzo. 2% basis en 2% bonus bij een bedrag boven de 3000 euro. Dat is alvast beter dan de 2,5% die je idd krijgt op een internet spaarrekening.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
Jaaaa, maar ik kijk altijd samen met vriendlief en dan zorg ik eerst dat ik (lees: buurman van achterneef) een hele berg series download (Greys, Private Oractice etc) en die brand ik dan, anders is het zonde van het dvdtjequote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:29 schreef Greys het volgende:
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!
Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic![]()
Je hebt helemaal gelijk! Die woeste blik van hem, in combinatie met dat rossige haar. En je kan je gewoon voorstellen hoe hij met zijn sexy Schotse accent hete woorden in je oor fluistert (niet dat ik dat zou verstaan).quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um?![]()
) is hij gewoon niet te versmaden
OK, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
Mn yoghurt vloog bekant over mn scherm!quote:@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um?![]()
) is hij gewoon niet te versmaden
Neeeeeeeeeeee gek! Ieder ander met een beetje hart voor dieren had hetzelfde gedaanquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn![]()
Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Lekker die Sinterklaas
Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.
@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...
Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Oh dat had mij ook kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeialquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
[..]
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial![]()
[..]
Kim, je hebt wat aangericht!
volgens mij geldt dat alleen voor betaalrekeningen... ik zie er echt níks van in de voorwaarden van de spaarrekeningen (specifiek, en algemeen) bij betaalrekeningen noemen ze idd. een "vanaf" bedragquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
Hij had geen bandje om in elk geval, niets. Dus daar konden we niets mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
Greys![]()
Heeft dat hondje geen chip??
Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberenHad ik hem toch ook bijna meegenomen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial![]()
[..]
Het stukje met de luxaflex?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekekensneu he!
Vat het vooral niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik post en het is meteen weer stil hoor
De MacGillavrylaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.
Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
Hehehehe, wat grappig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De MacGillavrylaan?Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Hahahaha! Wat leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De MacGillavrylaan?Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Indonesisch is veel stoofvlees en zo. Misschien gadogado nemen en dan easy on de pindasaus. Met daarbij sateetjes. Pindasaus apart vragen, dan kan je er weinig op doen. En dan nog 1 stoofgerecht, rendang ofzo. Ik zou dan de rijst en zo niet nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming.
Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
Ik las MacGyverlaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Ik heb er prettig gewoond ja!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Gefeliciteerd!quote:
Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!quote:
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Yupquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.
Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Tskquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Zij ziet eruit als een...scheikundige.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben![]()
.
Altijd fijn, zulke docentenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaai dameswat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....
en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Trade, not aid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo..
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
En bedanktquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
Ah, daar ken ik 'm van! Ik moet bekennen dat ik nog nooit een aflevering van GA gezien heb (hoe is het mogelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Ja, zo moet het! Ik heb dan weer een kind dat zo blond is dat de achterlijk lange wimpers volslagen onzichtbaar zijn. Karmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet![]()
![]()
![]()
![]()
Oooooooh, dáár ken ik hem van! Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Je moet juist van je nieuwe spulletjes genieten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
Ok, ok. Maar ik wilde alleen een onderbroekje kopen en ik liep de winkel uit met een compleet setje van 60 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!
DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
Ja, dat is nou precies het probleem hier.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming
En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
NEE.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is nou precies het probleem hier.. Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok.
.
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje vandaag:
O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
Dat is nieuw ja... Ben d'r ook niet zo heel erg blij mee omdat dat mijn slapende nood rekening was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Ik ben soms zo moeilijk met zulke dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.
Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
Goed zo!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:ik heb net bedacht dat ik me door m'n vriend ga laten insmeren met de body butter, dan word ik weer blij..
Sorry, late reactie!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
DaD, ik gaf ook met pijn in mijn hart 120 euro uit afgelopen zaterdag aan een toffe jeans.
Zo'n dure jeans had ik nog nooit gehad. Maar hij staat me echt stúkken beter dan andere goedkopere jeans, dus ik heb me er bij neergelegd en ik ben er nu ook heel erg blij mee dat ik het aan mezelf heb uitgegeven.
Maar het is soms wel even wennen ja
Welk gebouw? Ik ga daar hoogstwaarschijnlijk ook wonen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Dit is ook al het tweede bericht dat ik erover lees, dus ik sluit me bij je aan, Coquote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.
Conclusies:
-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen
* zwahiel is dan wel een mannetje, maar klerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en een goede jeans is on-be-taaaaaal-baarhaha
en ik kan ook erg blij zijn met zulke goede aanwinsten,....
en ik hooooop dat ik me morgen wat beter voel, zo niet, dan meld ik me morgenochtend ziek... maar liever niet natuurijk....
Ja maar daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
Kop op Zwahiel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef zwahiel het volgende:
Nu wil ik ook weer kleren, maar ik heb geen doekoe en die rot IB-groep blijft nog moeilijk doen ook nog! Bah!
Nee, ik doe niet mee, sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Nee, geen geld (voor over).quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
VIKING! *springt op de nek*You bist da weder! Como estas! Ik las iets over goed oor-nieuws, hoera!
Oh en supergreys, a la rescue des puppies!![]()
En GB ik doe mee met lootjes shizzle![]()
En BJ: *knuffel met vitamientjes*
Van jou in bikini?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:Jammer!
Mijn vakantie was leuk Vik! Samenvatting: Het weer, Duiken
, Vriendje
, Russen
![]()
Wil je nog vakansje foto's zien
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?.
[..]
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?quote:
Wie is je zusje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Nou lijk je net tante Esselien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Hallo tante Esquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Was het maar waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?Welkom ook enzo.
quote:
Last van de dubbelposteritus?quote:
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
Jij hebt hem eerder door dan ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
Staat je goed!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken![]()
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven![]()
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op)
Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is
[ afbeelding ]
Jij ging toch een filmpje en drankje doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
ik zal even wat gaan teruglezen hier trouwens![]()
En dan ook nog eens verliezen, vervelendquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
Ik hoop dat totziens wel een geel-blauw hart heeft danik zit vrijdag iig weer op de tribune in die stervende kou.
Ja, maar ik heb besloten anderhalf uur te laat te komen. Ik heb een reputatie hoog te houden.... wie zijn geel-zwart eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij ging toch een filmpje en drankje doen?
Geel-blauw valt wel mee.
Als Zwart-geel fan is het leven een stuk moeilijker momenteel.
Echt nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Totziens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens verliezen, vervelend
Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.![]()
Hij had wel gelijk, daar niet van.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.![]()
Hij had wel gelijk, daar niet van.
Ja, dat telt hier dus niet hequote:
Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Eetlijstje potverdorie!
O: fruitsalade
T: 2 plakjes rosbief
L: maisbrood met kipfilet
T: stukje speculaas
D: viscuisine avec sla
Doe niet zo onzeker, mutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Dank, dank!![]()
Maar geloof me alsjeblieft dat ik de meest voordelige pose heb uitgezocht waardoor het veel beter lijkt dan het is!
Ja en?quote:
Mooi wezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Claudia, denk maar dat humor verschilt over culturen![]()
Uiteraard welkom Totziens! En succes![]()
Oh en Greys. Ooooh. You has a good figure, yes!En een mooie broek ook! Ik ken het probleem met broeken die afstaan, ik heb ook een beheurlijke springmaarachterop en dan kan je bijna een brief bij me posten als ik geen riem om heb!
Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepen
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Hoeveel weeg je dan bij welke lengte??
HAHAquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
SHE!
Viking84 says (9:23 PM):
Je krijgt op je donder van SHE whehehe
Muis006 says (9:23 PM):
oh even kijken
Muis006 says (9:24 PM):
ik zal haar maar niet vertellen dat ik zo wat popcorn pak
Muis006 says (9:24 PM):
haha
Ach gossie (waar is die smilie die de andere smilie over het bolletje aait? )quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Echt met van die lange uithalen heb ik gehuild!
back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaafquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed lijf inderdaad, Greys.
Mijn lijst; i'm back on track:
O: Brinta en halfvolle melk
L: 2 boterhammen met weinig roomkaas
T: plakje ontbijtkoek
T: ministukje banketstaaf (oke, dat had ik beter niet kunnen doen)
D: pasta (75 gram droog) met saus van gestoofde gegrilde aubergine, tomaat, ui en bouillon.
Er spelen zoveel ploegen in geel-zwartquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Rechterrijtje, bijna onderaan.
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoondquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.
Ik ben afgelopen zomer huilend thuis gekomen omdat een stel grote negers in de stad naar me riepen :
' Saaaaaaaaaaaaang! Check die ghetto booty op die sma jonge! '
Echt met van die lange uithalen heb ik gehuild!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaaf
Whoooooohaaaaaaaaa!
familiekwaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:
het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub
Ik heb nooit in Friesland gewoond maar die komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
Jij deed toch niet aan msn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Ik mis duidelijk wat mensen in mijn msn-lijst.
Met name bepaalde smokkelaars, wiens naam ik niet noem, maar die Muis heten.
Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:
[..]
Er spelen zoveel ploegen in geel-zwarthet is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub
Eeeeh... She, hoe zat het ook alweer met doppinda'smag ik daar wel wat van snacken of niet
want dan neem ik een zak mee
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi hoor, die Greys. Cyclegirl was ook al zo mooi, Claudia is mooi, is dit de mooie-meiden-hoek van fok?
Nou, je rug ziet er anders behoorlijk strak uit, eerder ondanks het feit dat je draait! Die smoesjes over gunstige fotohoeken moeten gewoon verbloemen dat je een prachtlijf hebt en hier eigenlijk helemaal niet hoort!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.
De Puppels hebben ze bij de sleep-over vast gezien!
Alleen die zie je niet op de foto, it's magic!Misschien door het draaien voor de foto?
Dan heb je vast een of ander pubermeisjesmerk, want jouw maat 32 ziet er kleiner uit dan mijn maat 31!quote:Jij met je maat 31 jeans, da's echt hartstikke keurig toch? Ik heb maat 32 en ik kan er maar nèt in zitten
Chanterende hoerrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan msn?.
NU toevoegen; sodeknets@hotmail.com.
Anders vreet ik zo 6 boterhammen met kaas! Ha!
Ik kan goed vinden.quote:
En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
Die megadunne benen !!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn gemoedstoestand..... (come on, die outfit verklaart genoeg.......)
[ afbeelding ]
Ja gdvrdmm! Dat kreng loopt elke keer vast met invoeren!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
Speciaal voor alle slechtzienden, post Vief het gewoon twee keer.
Ook dat is een service van Slank de klotewinter in!
Oke bedankt! ik sla die dingen dus mooi over deze keerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.
Noten zijn dan ook eerder een maaltijdvervanger dan een extraatje.
Eet je noten, dan skip je een maaltijd. ( just to be sure )
Een heel klein handje noten kan weer geen kwaad, mits de rest van je voeding goed in balans is en geen onnodige vetten bevat.
Kan je dan ook even op zoek naar een webshop waar ze Garnier 100% color kleur 630 verkopen en die ook -tegen normale tarieven - levert in Duitsland of Nederland? Ik heb tot op heden slechts een leverancier in America gevonden, maar ben bang dat de shippingcosts te hoog zijn.quote:
Nee, daar heb ik helemaal geen last van. Ik heb nu een type broek gevonden dat perfect is voor mijn lijf (Levi's 572 Bootcut, met name de 'Frozen Blue', die er bij mij overigens anders uitziet dan op modellen). De broek is precies laag genoeg om niet wijd in de taille te vallen. Maarja, daardoor zijn die lovehandles dus ook wat pijnlijker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!
Ja dat zegt Greys ook met d'r gedraai voor de spiegel. Enge dunne wijven allemaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou valt mee hoor
ligt eraan welke hoek je kijkt.....
Dayum! Nice ass & kuiltjes regeren!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken![]()
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven![]()
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op)
Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is
[ afbeelding ]
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik heb een tijdje geleden wat foto's geplaatst (1, 2, 3, 4, 5, 6).quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toevoeging;quote:In de tas;
2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn.
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos
Verder nog geen plannen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor![]()
.
Eh, ik wil niet lullig zijn, maar je benen zijn hier nog even slank.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor
Volgens mij zijn er wel meer mensen die mijn foto gemist hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.![]()
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.![]()
Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.![]()
Bankhangen en snel slapen dus.
Trusten dames en heren.
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!quote:
Jij loeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
Greys, vergeet niet te ademen he!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
Doe jij ook maar zo'n foto danquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij lMoeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!![]()
Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjesquote:
Die heb ik niet, naturlichquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
Doe eens niet zo lelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist.
Ik ook wel van jou, trutquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons.
Je hebt wel een coole avaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lelijk![]()
Die paardjes zijn leuk, maar Claudia is een beauty!
Ja ja... hap hap... enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |