abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:26 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63876715

Het vorige deel: Slank de klotewinter in #358, ik ZAL je eens even spoileren!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:35 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63876721
fipo?

jaaa JAHAHAHAAAA mn allereeerste fipo evah!

eh en tvp want had net effe niks meer te melden
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:50 #3
148689 Muis006
pi_63876727
Hihi
pi_63876755
zum kotsen is McArmy en dat zeg ik hier in het hol van de leeuw
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63876797
Oh, daar kijkt McArmy wel sexey.

Nu weer wiskunde!
pi_63876854
Huuu...ik vinnum ook nks....
Tevens TVP.
pi_63876908
Tvp! Straks afspraak met m'n scriptiebegeleider en ik heb niks gedaan, lalalala.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:31:55 #8
148689 Muis006
pi_63877001
Greysie waar ben je ik heb mijn mede-McArmy-aanbidster nodig!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:32:24 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877024
omg ik he trouwens ineens sinds ik op kantoor ben gaan zitten vanochtend echt afschuwelijke spierpijn van t hardlopen van gisteren... had gisteren geen last en vanochtend thuis ook niet/nauwelijks. damn. ik lijk wel een bejaarde.

morgen t lekker weer los lopen
pi_63877065
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Greysie waar ben je ik heb mijn mede-McArmy-aanbidster nodig!
Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!
The way you rock'n'roll
pi_63877075
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waar haal jij je ossenworst? En hoe maak je die eiersalade? Dat laatste is vast heel makkelijk zeker? Gewoon ei en mayonaise? Of doe je er bijvoorbeeld nog augurk bij?

Fantastisch lijstje, trouwens! Lijkt me ongelooflijk lekker allemaal.
OSSENWORST: biologisch slagertje of Appie.

Eiersalade basis: ei en light mayo en peper en zout. Gisteren had ik er ham en tomaat door (water en pitjes eerst weghalen!!) augurk is ook lekker. Een druppie ketjap ook. Of druppie ketchup. Beetje kerrie doet het ook goed. Nou ja, alles kan.

En muis: ik had mijn wannabe lijstje gekopieerd en doorgestreept wat n. meer v. t. was!

Ik ga ook vaak koken als ik eiks andere dingen moet doen. Herkenbaar dus Tink.
pi_63877094
Blijven bewegen Kwak! De manier om spierpijn dragelijk te houden.
pi_63877107
Mèn, hij moet wel heeeeel sexy acteren als jullie die rotkop geil vinden!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:37:43 #14
148689 Muis006
pi_63877189
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
Mèn, hij moet wel heeeeel sexy acteren als jullie die rotkop geil vinden!!!
Ga jij nou maar bijkijken
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:38:12 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877198
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Blijven bewegen Kwak! De manier om spierpijn dragelijk te houden.
ik zit al de hele tijd mn benen te bewegen onder mn buro niet heel comfortabel en mn kantoorgenoot denkt nu ws. dat ik spastisch ben ofzo...

hihihi
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:38:20 #16
148689 Muis006
pi_63877200
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!
Rechtermuisknop op plaatje --> afbeelding blokkeren
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:39:54 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877243
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:32 schreef kwakveense het volgende:
morgen lekker weer los lopen
Ik wist niet dat jij aangelijnd was
flauw hè?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:42:35 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877318
Mijn dagplanning:

O: magere cornflakes met melk
T: 2 eieren
T: 2 wortels
L: orientaalse kippenpoot zonder vel + bakje doperwten + beetje saus
T: halve lebkuche
T: beetje gulash/stoofschotel
D: glühwein en soep
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:43:07 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877343
oh oh, de engelse ziekte!! iemand een pilletje voor me?
pi_63877468
Hallo . Mijn computer gaat iedere dag meerdere keren dood, dus ik loop weer een compleet topic achter. Nu even naar de uni en dan vanavond 2 uur trainen en mn pc maken.

Hier nog iets bijzonders gebeurd? Ik ben gister gekomen tot dat DML dr baan kwijt is . Das echt balen zeg he, alle zooi komt tegelijk he.

En werd aangestoken door jullie goede voornemens voor het jaar, maar met mijn financien gaat het nog prima, dus verzin wel een paar andere doelen . Genoeg kan verbetering gebruiken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:49:30 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63877515
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63877600
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef kwakveense het volgende:

ik wil idd. pas echt gaan sparen als die lening weg is. de rente over mn spaargeld is nl. veel lager dan wat ik betaal over mn schulden...
Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijken ) is dat sparen meteen een onderdeel wordt van het nieuwe uitgavepatroon. Die mensen moeten vaak jarenlang hun schulden aflossen, maar ze hebben ook een buffer nodig voor als er iets onverwachts gebeurt, als ze iets groots moeten kopen of simpelweg om opzij te zetten voor de toekomst van hun kinderen. Nu lijkt dat niet zo relevant voor jou, maar je weet niet wat er in de (nabije) toekomst gebeurt. Misschien word je verliefd, wil je gaan samenwonen en zou je het liefst samen een huis kopen. Dan is het ineens verdomd handig om wat vermogen te hebben.

Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63877668
Het si stervensdruk hier op kantoor dus even een snelle TNP. Een McArmy is eerder McBorisBeckered. En natuurlijk een Vikje !!!!!!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:02:05 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877837
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijken ) is dat sparen meteen een onderdeel wordt van het nieuwe uitgavepatroon. Die mensen moeten vaak jarenlang hun schulden aflossen, maar ze hebben ook een buffer nodig voor als er iets onverwachts gebeurt, als ze iets groots moeten kopen of simpelweg om opzij te zetten voor de toekomst van hun kinderen. Nu lijkt dat niet zo relevant voor jou, maar je weet niet wat er in de (nabije) toekomst gebeurt. Misschien word je verliefd, wil je gaan samenwonen en zou je het liefst samen een huis kopen. Dan is het ineens verdomd handig om wat vermogen te hebben.

Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
daar heb je wel gelijk in. als t goed is ben ik er binnen een jaar of 3 of 4 trouwens helemaal vanaf. studieschuld is een ander verhaal maar dat is ook niet heel erg een onderdeel van de huidige malaise.

ik denk dat ik dus ook wel weer een vast bedrag per maand opzij zet, misschien bij een termijndeposito ergens. ik heb alleen géén 2500 als eerste inleg dus even zoeken naar een goeie bank en regeling.

ik vergeet de "toekomst" inderdaad nog weleens een beetje. en dan bedoel ik voorbij het jaar kijken idd...
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:03:57 #25
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63877890

Gefeliciteerd Merel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:04:05 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877894
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef kwakveense het volgende:

ik denk dat ik dus ook wel weer een vast bedrag per maand opzij zet, misschien bij een termijndeposito ergens. ik heb alleen géén 2500 als eerste inleg dus even zoeken naar een goeie bank en regeling.

ik vergeet de "toekomst" inderdaad nog weleens een beetje. en dan bedoel ik voorbij het jaar kijken idd...
Begin nu eens met bijv. ¤ 50 automatisch over te laten schrijven naar een spaarrekening. Weg is weg. Kan je daarna zoeken naar een goede rente ed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:06:17 #27
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63877948
Ik zou het trouwens ook wel kunnen op McArmy Maar met McSteamy en McDreamy zou ik ook niet echt moeite hebben hoor
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:06:49 #28
148689 Muis006
pi_63877964
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het trouwens ook wel kunnen op McArmy Maar met McSteamy en McDreamy zou ik ook niet echt moeite hebben hoor
Of alledrie tegelijk!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:07:01 #29
14746 k_i_m
pi_63877972
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
In my life
Why do I smile
pi_63878002
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:26 schreef Esse_est het volgende:
Huuu...ik vinnum ook nks....
Tevens TVP.
Dito.
Dat zogenaamde sexy baardje...
Ga je scheren, man!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:08:47 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878020
1 keer is genoeg...
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:09:08 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878025
@ tink. ja dat is t plan. ik wil alleen graag een rekening bij een andere bank voor het sparen, want ik gebruik mn rabo internetsparen al als "potje" voor terugkerende kosten en ben bang dat t er dan toch weer ongemerkt tussen schiet... plus de rente is nogal laag op die rekening... ik overweeg sns bank
pi_63878097
tvp
Waarom werkt blackboard niet
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:12:47 #34
148689 Muis006
pi_63878121
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Waarom werkt blackboard niet
Bij mij doet ie het wel! Misschien onderhoud?
pi_63878144
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:15:01 #36
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878179
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of alledrie tegelijk!
Hehe, ja dat zou het leukst zijn nog

[Ik ben ondertussen het vorige topic aan het bijlezen]
Viking, goed nieuws over je oortjes Hopelijk komt er goed nieuws uit de vergadering!
DML: Succes en sterkte vandaag bij de dokter
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:17:50 #37
163650 Greys
pi_63878242
Yeahhhh, McArmy is frikking darn hot!

@Co: op het eerste gezicht vind ik hem ook hélemaal niets, maar je moet hem zien acteren!
Ik zou je zo graag even een klein klein fragmentje van Youtube PM'en om te laten zien wat we bedoelen (wrhawwwwwww!) maar dat gaat dus niet
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
zum kotsen is McArmy en dat zeg ik hier in het hol van de leeuw
!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het maar saai!
Maar vind je het karakter in Greys zum kotsen, zijn hoofd in het algemeen of de acteur zelf?
Of misschien moeten we dat even in het Greys topic bespreken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63878295
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het wel! Misschien onderhoud?
Alle sites van de ru doen het bij mij niet op het moment ook handig
Dan maar weer gaan leren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:20:55 #39
163650 Greys
pi_63878318
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn

Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:22:01 #40
148689 Muis006
pi_63878342
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Yeahhhh, McArmy is frikking darn hot!

@Co: op het eerste gezicht vind ik hem ook hélemaal niets, maar je moet hem zien acteren!
Ik zou je zo graag even een klein klein fragmentje van Youtube PM'en om te laten zien wat we bedoelen (wrhawwwwwww!) maar dat gaat dus niet
[..]

!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het maar saai!
Maar vind je het karakter in Greys zum kotsen, zijn hoofd in het algemeen of de acteur zelf?
Of misschien moeten we dat even in het Greys topic bespreken
Ik zit in het Greys topic
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:26:45 #41
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878446
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik zit in het Greys topic
Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegen
Ziggy played guitar
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:27:41 #42
148689 Muis006
pi_63878480
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegen
Nee episode 10 maar eps 1 en 2 was een dubbelaflevering dus het zou kunnen
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:27:48 #43
14746 k_i_m
pi_63878481
Nee, afgelopen weekend heb ik aflevering 10 gedownload.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:28:30 #44
14746 k_i_m
pi_63878493
Ehhh, de zuster van mijn aangetrouwde overbuurvrouw zijn achterneef dan he?
In my life
Why do I smile
pi_63878521
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!

En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:38 #46
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878525
Oh, ik ben nog niet bij dus
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:40 #47
163650 Greys
pi_63878527
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!

Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:40 #48
70532 loveli
N
pi_63878528
Kudo's voor Greys, redster van dieren in nood.
Vik, klinkt goed, hoop dat er snel knopen gehakt worden.
DML, ik duim voor je!

Zelfs ik vind dat McArmy iets heeft (een hele hoop iets zelfs) en ik val toch echt niet op rossige mannen.
crap in = crap out
pi_63878550
Ik ben pas bij aflevering 3, jullie maken me nieuwsgierig! Maar ik moet studeren, nee Bob., nee, je mag NIET.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:26 #50
148689 Muis006
pi_63878589
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Bob. het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3, jullie maken me nieuwsgierig! Maar ik moet studeren, nee Bob., nee, je mag NIET.
Van mij mag je hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:26 #51
163650 Greys
pi_63878592
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!

@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63878598
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
Hehehehehe, ik heb toevallig net een nieuwe spaarrekening bij de Fortis geopend waarbij je bonusrente krijgt ofzo. 2% basis en 2% bonus bij een bedrag boven de 3000 euro. Dat is alvast beter dan de 2,5% die je idd krijgt op een internet spaarrekening.
Maar ik ben dus ook een lapzwans op financieel gebied. Het boeit me allemaal niet genoeg en dan besteed ik er zo min mogelijk aandacht aan. En dat scheelt toch een paar honderd euro op jaarbasis!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:41 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878602
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:29 schreef Greys het volgende:
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!

Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic
Jaaaa, maar ik kijk altijd samen met vriendlief en dan zorg ik eerst dat ik (lees: buurman van achterneef) een hele berg series download (Greys, Private Oractice etc) en die brand ik dan, anders is het zonde van het dvdtje Dus ik moet nog even geduld hebben.
Ziggy played guitar
pi_63878616
Ohja lijstje:
O: 2 geroosterde bammetjes met pindakaas
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas + Cupasoup
T: Aldilinea
T: Appel + kiwi
D: Spinazie ala bloep
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:14 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63878675
Greys is een heldin .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:43 #56
148689 Muis006
pi_63878688
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!

En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
Je hebt helemaal gelijk! Die woeste blik van hem, in combinatie met dat rossige haar. En je kan je gewoon voorstellen hoe hij met zijn sexy Schotse accent hete woorden in je oor fluistert (niet dat ik dat zou verstaan).

pi_63878695
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!
OK, dan is het goed.
quote:
Mn yoghurt vloog bekant over mn scherm!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:07 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878775
ik ga als alles op orde is er wel eentje uitkiezen. sns maxisparen en asn bank geven 4,75% met automatische inleg, moneyou (merk van abn amro en dus de nederlandse staat als eigenaar) geeft 5,1 zonder gekke voorwaarden...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:50 #59
163650 Greys
pi_63878791
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Greys is een heldin .
Neeeeeeeeeeee gek! Ieder ander met een beetje hart voor dieren had hetzelfde gedaan
Het is alleen apart dat zulke dingen mij altijd lijken te overkomen
En ik spamde het niet om te patsen ofzo hoor, maar ik was er gewoon nog een beetje vol van

@Anosmie: !
Het erge is, ik lag ook hé-le-maal dubbel om mijn eigen grappie. Treurig he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:42:14 #60
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63878855
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:45:31 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63878949
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
pi_63878959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:

Goed gedaan
pi_63880227
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Fok!bejaarde
pi_63880268
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:32:22 #65
163650 Greys
pi_63880302
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:

Misschien moet je even roepen dat je bij nader inzien toch echt liever naar Eilat wilt.
Dán wordt het pas een leuk weekend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880320
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:33:08 #67
163650 Greys
pi_63880321
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:34:16 #68
163650 Greys
pi_63880355
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
Oh dat had mij ook kunnen overkomen.
Alleen bij de gedachte alleen al breekt het zweet me uit! Whaaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880365
Greys wat ben je toch schattig
pi_63880414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.
pi_63880479
Wel een goeie actie met dat hondje trouwens. Als iedereen was zoals jij, zou de wereld beter zijn.
pi_63880493
Greys

Heeft dat hondje geen chip??

Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberen Had ik hem toch ook bijna meegenomen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:38:34 #73
163650 Greys
pi_63880503
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat ben je toch schattig
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.

Kim, je hebt wat aangericht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:41:06 #74
148689 Muis006
pi_63880587
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
[..]

[..]

Kim, je hebt wat aangericht!
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekeken sneu he!
pi_63880588
Ja hey, ik wil niet opeens de enige in het topic zijn die wél zelf downloadt!
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:42:48 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63880640
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:

volgens mij geldt dat alleen voor betaalrekeningen... ik zie er echt níks van in de voorwaarden van de spaarrekeningen (specifiek, en algemeen) bij betaalrekeningen noemen ze idd. een "vanaf" bedrag

maar ik zou me toch wel eerst laten voorlichten
pi_63880650
hoi

gesprek met studieadviseur gehad, wat dingen helderder, moet nog wel veel zelf doen (uiteraard), maar zal vanavond wat meer schrijven.

Ga nu eerst lekker fitnessen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:43:56 #78
163650 Greys
pi_63880686
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
Greys

Heeft dat hondje geen chip??

Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberen Had ik hem toch ook bijna meegenomen
Hij had geen bandje om in elk geval, niets. Dus daar konden we niets mee.
En aangezien ik niet standaard ben uitgerust met chipleesapparatuur (whihi!) hóóp ik dat het hondje een chippie heeft en dat hij inmiddels al weer lekker warm in zijn eigen huisje zit! Want de dierenambulance heeft die apparatuur misschien wel standaard bij zich?
Ik was wel heel blij dat die meneer van dat huis toch smolt - hij was in eerste instantie een beetje brommerig - voor het hondje en zelf met zijn vrouw voorstelde dat ie wel naar binnen mocht en dat ze gingen bellen. Anders had ik hem zelf meegenomen.

Dat hondje van jou dat voor zijn eigen huis zat te bibberen! Dan weet je ook echt een tijdje niet wat je moet doen he, of je hem nou mee moet nemen of niet! Ik ken dat gevoel. Maar bij mij gaat het véél te ver soms, want als ik uit de supermarkt kom met mijn boodschappen en er zit buiten aan het fietsenrek een hondje in de regen vastgebonden, blijf ik net zo lang wachten (bevroren boodschappen smeltend of niet) tot ik zeker weet dat de eigenaar het hondje weer meeneemt. Ik ben dan altijd bang dat er iemand snel door de regen naar huis is gegaan en dat ze de hond vergeten zijn En uiteraard komt er ALTIJD een baasje en dan zit ik verdekt opgesteld in mijn Smart en dan rij ik snel weg, schaamrood op mijn kaken en gesmolten ijs enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:44:31 #79
163650 Greys
pi_63880702
Om nog maar te zwijgen van de plastic eendjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880713
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:45:11 #81
163650 Greys
pi_63880724
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekeken sneu he!
Het stukje met de luxaflex?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:54:29 #82
148689 Muis006
pi_63880995
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het stukje met de luxaflex?
So?
pi_63881046
Greys, jij bent echt lief

Vik, ik begrijp dat er goed nieuws is over je oren?

En McArmy... nee dank je. Geef mij maar McDreamy of McSteamy. Al vind ik ze eigenlijk allebei te oud

En ik heb net mijn declaraties naar mijn zorgverzekeraar geregeld. Eindelijk, want ik moet nog heel veel terugkrijgen en ik ben echt blut.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63881757
Ik post en het is meteen weer stil hoor
pi_63881989
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik post en het is meteen weer stil hoor
Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.

Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
pi_63882036
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.

Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
De MacGillavrylaan? Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:33:48 #87
148689 Muis006
pi_63882038
Ik ben McArmy stukjes aan het kijken, aan het e-mailen en mijn pappa is zojuist thuisgekomen met de DVD van the Dark Knight
pi_63882231
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hehehehe, wat grappig! Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
pi_63882280
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 16:50:43 #90
163650 Greys
pi_63882473
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:53:42 #91
14746 k_i_m
pi_63882556
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming .

Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
In my life
Why do I smile
pi_63882561
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 16:55:00 #93
163650 Greys
pi_63882589
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:56:15 #94
331 Merel
Be here now.
pi_63882620
ToffeVerjaardagsPost
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63882622
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming .

Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
Indonesisch is veel stoofvlees en zo. Misschien gadogado nemen en dan easy on de pindasaus. Met daarbij sateetjes. Pindasaus apart vragen, dan kan je er weinig op doen. En dan nog 1 stoofgerecht, rendang ofzo. Ik zou dan de rijst en zo niet nemen.
pi_63882651
veel of zo's en en zo's. Soit.
pi_63882652
Lijstje

Brinta
Hardlopen met Evy les 5
Fruitsalade met bij gebrek aan yoghurt een beetje curstardvla
Broodje kaas/worst
10 x trap op trap af met (naar beneden) een verhuisdoos (boeken)
Haan geslacht
Soep (restjes, staafmixer erdoor)
Avondeten gaat capucijners met rijst & speklapjes worden. Stoofpeertjes toe, nu wel met een kwakje yoghurt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:57:30 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63882660
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63882666
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er prettig gewoond ja! Al woon ik nu nog beter

Het grappige was dat degene naar wie die laan vernoemd was (Carolina MacGillavry, een Amsterdamse hoogleraar in de scheikunde) ook nog nazaten heeft rondhobbelen, waarvan er 1 een studiegenoot van mij is. Die is nog aanwezig geweest bij de opening van de straat. Hij vond dat hij als nazaat toch wel zo'n kamer had mogen krijgen daar.

Hij vond het uiteraard een hele coole straatnaam. Het grote nadeel ervan is dat je de naam altijd zes keer moet spellen
pi_63882679
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Merel het volgende:
ToffeVerjaardagsPost
Gefeliciteerd!
pi_63882688
Ik had een afspraak met m'n scriptiebegeleider, die kwam niet opdagen (half uur zitten wachten) en toen ben ik maar gaan shoppen. Veel te veel geld uitgegeven. .
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:00:10 #102
148689 Muis006
pi_63882745
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Ik ook
pi_63882802
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:04:03 #104
163650 Greys
pi_63882862
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63882900
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
pi_63882920
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Yup

En Greys, die hand pinda's valt nog wel mee hoor Ik heb vandaag een heel pak lange vingers weg zitten snaaien (1/4 deel van zo'n huge euroshopperverpakking)
pi_63882938
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5. Zo op mijn laptop kijken is veel handiger!

Oh en Merel nog gefeliciteerd!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:08:43 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63882959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
pi_63882972
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzo En m'n lijssie was nog wel zo knap vandaag:

O: Brinta met zoetstof & kaneel
T: Vitalinea 1x
L: Sultana Hartig. Eigenlijk maar beter dan pindarotsjes
T: Mandarijn
D: Drie snee-en met kalkoenfilet
T: Twee paracetamol

Ik heb alleen nog een appel, tot 20.30 uur en dan kan ik naar huis voor m'n eitje en de noten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63882990
Vergeet ik helemaal om Merel te feliciteren! Belachelijk!

Gefeliciteerd Merel!
pi_63882998
Ik heb hier kiwi vanille yoghurt voor mijn neus staan, ligt het aan mij of is dat gewoon een vieze, vieze combinatie?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:18:35 #112
163650 Greys
pi_63883201
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63883294
Beter dan mijn toetje van gisteravond Dame Blanche pudding

dinsdag 9 december 2008 @ 17:31:25 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63883520
Beter dan een brandblusser op tafel om je walnoten te kraken?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:32:34 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883557
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 09-12-2008 17:38:03 ]
pi_63883586
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
pi_63883680
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:38:30 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883711
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:39:59 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883753
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:41:37 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883796
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
pi_63883920
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
pi_63883969
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Altijd fijn, zulke docenten

Ik heb een keer gehad dat er een tentamen op het rooster stond (al een half jaar) en dat de universiteit niet wist dat er toen een tentamen was. Tentamen is afgelast op die dag.
pi_63884135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo. .

Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:58:19 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63884213
haaai dames wat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....

en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63884243

Ik ben moe, ik heb buikpijn, ik heb hoofdpijn, ik ben ongesteld EN HET IS NOG MAAR DINSDAG!!

verder alles goed heur
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63884267
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaai dames wat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....

en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
Klinkt erg vervelend!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 18:01:21 #127
163650 Greys
pi_63884288
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
!

Ik geloof dat ik daar al eens een foto van heb gezien en dat ik hem daarin ook niet sekseh vond!
Maar ga voor de zekerheid tóch even die zwager van de buurman van Kim aanspreken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63884381
Ik vind McArmy ook niet echt aantrekkelijk, maar wel een leuk personage! Geef mij McSteamy maar
pi_63884420
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 18:13:24 #130
163650 Greys
pi_63884584
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63884945
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo. .

Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
Trade, not aid.

Tegenover de echt arme mensen heb je niks te verontschuldigen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63885231
Gefeliciteerd Merel!
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zij ziet eruit als een...scheikundige.
En bedankt . Als je maar niet denkt dat ik er zo uitzie!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63885412
quote:

Ah, daar ken ik 'm van! Ik moet bekennen dat ik nog nooit een aflevering van GA gezien heb (hoe is het mogelijk eigenlijk ) maar die foto kwam me zo bekend voor!

Ik heb op mijn werk geprobeerd jullie bij te houden met lezen, posten doe ik daar niet. BJ, beterschap. Ik hoop met je mee dat het niet erger wordt.

Merel gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Greys, jij hondenredster Mooi verhaal, ik zag je al helemaal achter het arme beestje aanrennen!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: mandarijn, 4 cherrytomaatjes
T: handje nootjes
D: quiche
T: vitalinea

Zo zou het best netjes zijn voor mijn doen, maar helaas: kom ik op het werk, ligt daar nog een pakje van sinterwerk, met daarin een chocoladeletter Helaas had ik weinig ruggegraat, dus die is voor meer dan de helft gedurende de dag mijn buik in verdwenen. Ongeveer 100 g, dus dat zijn 560 calorietjes Morgen nog een stukje over en dan is het echt echt echt gedaan met de chocola!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63885414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet
Ja, zo moet het! Ik heb dan weer een kind dat zo blond is dat de achterlijk lange wimpers volslagen onzichtbaar zijn. Karma
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:46:20 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63885485
quote:

Oooooooh, dáár ken ik hem van! Hij kwam me al zo bekend voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63885490
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet juist van je nieuwe spulletjes genieten!
Trek het mooiste setje lingerie aan, smeer je met al je Body Shop-spulletjes in verleid je vriend.
pi_63885544
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
Ok, ok. Maar ik wilde alleen een onderbroekje kopen en ik liep de winkel uit met een compleet setje van 60 euro. . Bij de Body Shop heb ik wel het meeste uitgegeven aan een cadeau voor m'n schoonzusje trouwens, maar voor mezelf ook douchegel en body butter en een nagelvijl... Maar ja, eindelijk kan ik het betalen!
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:49:53 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63885562
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming

En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
pi_63885620
Lijstje!

O: 1 boterham gelderse rookworst
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen filet américain met een eitje
T: plakje ontbijtkoek
D: gebakken aardappeltjes, spinazie en een slavinkje [zonder het randje, dat vind ik vies

Gedurende de hele dag geen hongergevoel gehad, behalve misschien voor de lunch. Nu ben ik thuis en wordt het snoepmonster wakker. Gelukkig hebben we niet erg veel in huis (vriendlief heeft een zakje pepernoten van de bakker gekocht die echt overheerlijk zijn maar dat is gelukkig een klein zakje dat gedeeld moet worden )
pi_63885653
ik heb net mn avondeten op en ik heb nog honger..

O: 2 gekookt ei + 2 boterhammen
T: yoghurt
T: 2 mandarijns
L: 2 boterhammen pindakaas
D: kipfilet met aardappeltjes en sperziebonen (stoommaaltijd ah)

ga zometeen naar het muziekgbouw aant ij.. ben aan het overdenken nog iets te eten!
pi_63885746
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming

En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
Ja, dat is nou precies het probleem hier. . Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok. .
pi_63885752
nah. thuis

René is lekker aan het koken en ik heb even tijd voor mezelf

Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.

Conclusies:

-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen

Op zich dingen die ik al wist, maar die ik nog even wilde horen denk ik. Vooral dat het niet erg is als ik mn P niet meteen haal.

Ik kan wel heel veel willen: P in augustus, over 4 jaar vanaf nu klaar zijn, maar ik moet niet kijken naar wat ik over 4 jaar wil,maar wat ik NU kán, en dat is niet zoveel, omdat ik mezelf gewoon overwerk.

Die 12 uur die ik nu ernaast werk voor mn geld zijn gewoon nodig, maar dat kost me wel 12 uur uit mn 40-urige werkweek op de uni, en ja, dat eist zijn tol: minder ect's in één semester, tenzij de vakken over het algemeen wat minder zwaar zijn.

Heb met haar een rooster voor het tweede semester samengesteld:

Research&Developement 1 (6 punten)
Wiskunde (6 punten)

Fysieke en Digitale Bouwkunde (6 punten)
Research & Developement 2 (3 punten)
Mens en Machine-interactie (vanaf april) ( 6 punten)

Eerste zijn 1e jaars vakken, tweede zijn 2e jaars vakken.

De eerste MOET ik echt gaan halen, en van de andere twee wil ik er 2 halen. Welke dat gaan worden weet ik nog niet. Als ik het alledrie red doe ik dat, maar ik maak er geen must van.

Nou ja...

Ik zal wel blij zijn als het nieuwe jaar is begonnen, maar er valt wel een last van mijn schouders dat ik echt 'toestemming' heb om rustiger aan te doen en er langer voor uit te trekken

Binnenkort eens die studentenbalie contacten voor cursussen/begeleiding, en dan moet 't vast goedkomen het moet wel
Ja doei.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:57:54 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63885758
bedankt dames,.... jullie zijn echt lief

en ik was helemaal vergeten Merel te feliciteren. dus bij deze....

ik heb even in bad gezeten en lig nu met de laptop in bed.... voel me raaaaar....

(en mijn teamleidster verwacht dat ik morgen ziek ben....)

en dat zou maar zo eens kunnen....
pi_63885784
klinkt als een goed gesprek idd kim! MoBlo! volgens mij heb je een plan

sorry hoor, haastige spoed..
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:01:04 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63885847
en al MoBlo; fijn dat je zo;n productief gesprek hebt gehad geeft vast weer wat meer rust in je hoofd
pi_63885852
Lijstje vandaag:

O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:01:45 #147
163650 Greys
pi_63885857
MoBlo, sounds good!
Het geeft wat rust in je hoofd en ook wat orde, omdat je het met een 'buitenstaander' even op een rijtje hebt gezet. Goed dat je gegaan bent!

En ja BJ. Je bent morgen ziek. Dan weet je dat vast.
Want dan ga je namelijk lekker even uitrusten, weer uitgebreid badderen, tukkies doen enzo.
Dan voel je je zo weer beter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:02:03 #148
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63885865
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat is nou precies het probleem hier. . Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok. .
NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.

Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:03:34 #149
163650 Greys
pi_63885904
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje vandaag:

O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
Ik ben jaloers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:07:19 #150
163650 Greys
pi_63886009
Héél gek is dat... er roept iemand hier iets over chocoladetaart en ik moet spontaan heel dwangmatig weer naar het filmpje van McArmy kijken!

En nee Co, dat is totaal geen spoiler, het is alleen lekker doet me denken aan lekker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:08:30 #151
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63886049
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Dat is nieuw ja... Ben d'r ook niet zo heel erg blij mee omdat dat mijn slapende nood rekening was.
Enige goeiekope is nu bij de Postbank, daar betaal je 10 euro per jaar voor alles. Voor de rest is 't overal duurder.

Nu zo eten (soepje en wat groenten) en boerenkool en daarna de sportschool in en aansluitend de Hamam
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63886057
Oh MoBlo, dat klinkt als een goed gesprek! Ik heb op een gegeven moment ook moeten besluiten om langer over m'n studie te doen, en achteraf ben ik zó blij geweest met die beslissing! Als het zo enorm moet allemaal lukt het juist niet. Hartstikke goed dus van je.
pi_63886128
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef SHE het volgende:

[..]

NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.

Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
Ik ben soms zo moeilijk met zulke dingen. . Ik heb vorige week zo een bank gekocht van enkele honderden euro's, geen probleem, maar dat is iets núttigs. Nu is het van alles wat ik helemaal niet nodig had en dan word ik boos op mezelf. Maar ik heb net bedacht dat ik me door m'n vriend ga laten insmeren met de body butter, dan word ik weer blij. .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:15:43 #154
163650 Greys
pi_63886238
DaD, ik gaf ook met pijn in mijn hart 120 euro uit afgelopen zaterdag aan een toffe jeans.
Zo'n dure jeans had ik nog nooit gehad. Maar hij staat me echt stúkken beter dan andere goedkopere jeans, dus ik heb me er bij neergelegd en ik ben er nu ook heel erg blij mee dat ik het aan mezelf heb uitgegeven.
Maar het is soms wel even wennen ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:20:59 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63886412
en een goede jeans is on-be-taaaaaal-baar haha

en ik kan ook erg blij zijn met zulke goede aanwinsten,....

en ik hooooop dat ik me morgen wat beter voel, zo niet, dan meld ik me morgenochtend ziek... maar liever niet natuurijk....
pi_63886474
Dat klinkt alsof het een heel goed gesprek is geweest MoBlo!
En nu met frisse moed er tegenaan, maar dan in je eigen tempo.
En niet vergeten om jezelf te verwennen als iets goed gaat.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:ik heb net bedacht dat ik me door m'n vriend ga laten insmeren met de body butter, dan word ik weer blij. .
Goed zo!
Jij blij en hij blij.
Enjoy.

Beterschap BJ.
pi_63886936
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Sorry, late reactie!

Je hoeft je geld niet vast te zetten bij CEB. Die 5.25% krijg je sowieso, en het overhevelen van geld is binnen een dag gebeurd.
pi_63887007
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
DaD, ik gaf ook met pijn in mijn hart 120 euro uit afgelopen zaterdag aan een toffe jeans.
Zo'n dure jeans had ik nog nooit gehad. Maar hij staat me echt stúkken beter dan andere goedkopere jeans, dus ik heb me er bij neergelegd en ik ben er nu ook heel erg blij mee dat ik het aan mezelf heb uitgegeven.
Maar het is soms wel even wennen ja
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
pi_63887036
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Welk gebouw? Ik ga daar hoogstwaarschijnlijk ook wonen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:47:06 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63887051
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 19:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit is ook al het tweede bericht dat ik erover lees, dus ik sluit me bij je aan, Co
Ziggy played guitar
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:47:18 #161
236335 neen
schone schijn
pi_63887055
Zo, mijn lijstje is ook niet zo fantastisch.... vanochtend moest ik vroeg op en me erg haasten voor de trein waardoor ik geen brood had gefixt voor op school.
O: 2 boterhammen met hagelslag (dat pak je mij niet af) en een kop koffie
T: appel und wasser
L: saucijzenbroodje (dat of frituur was de keuze)
T: wasser
A: rijst met groente en babi assar

Hoeveel kcal A is weet ik niet, de rest is 675... net uitgenodigt voor een filmpje en een drankje ik denk dat ik maar ga
het lijkt niet wat het is
pi_63887172
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:

Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.

Conclusies:

-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen
Het belangrijkste besluit is waarschijnlijk om wat langer over je studie te doen. Dat is nu misschien even vervelend, maar daar lig je over een tijdje echt niet meer wakker van. Het is veel belangrijker om nu een goed gevoel te hebben over de toekomst én het heden.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:10:32 #163
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63887737
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en een goede jeans is on-be-taaaaaal-baar haha

en ik kan ook erg blij zijn met zulke goede aanwinsten,....

en ik hooooop dat ik me morgen wat beter voel, zo niet, dan meld ik me morgenochtend ziek... maar liever niet natuurijk....
* zwahiel is dan wel een mannetje, maar kleren

Heerlijk kleren, heb echt nu teveel t-shirts die ik afgelopen zomer allemaal gekocht had (liet op een gegeven moment echt ELKE week minstens een shirt van Designed by Hümans komen, verdiende op dat moment zo belachelijk veel geld dat 't niet uitmaakte).

Nu wil ik ook weer kleren, maar ik heb geen doekoe en die rot IB-groep blijft nog moeilijk doen ook nog! Bah!
Maar kleren zijn heerlijk, die nieuwe jeans die perfect zit en waarin anderen bijvoorbeeld nog niet lopen vind ik heerlijk. Zelfde met die DBH shirts, niemand heeft die, dat is echt wel lachen en kicken, vooral als mensen komen vragen waar ik dat shirt vandaan heb omdat 't zo'n vet shirt is.

* zwahiel is into mooie dingen!
Maar de doekoe, de floes, de centen... blergh. Nu is 't opgedroogd. En met de examens voor de deur is 't niet handig om nu te gaan werken hiero, want van dat examenrooster wordt ik helemaal misselijk en kregelig van.

Trouwens, ff voor iedereen die zich ff rottig of niet zo lekker voelt: draai dit ffjes op lekker volume:
Je word er meteen vrolijk van (tenminste ik dan )

Als de iPod opgeladen is gaat 't richting sportschool om even op een nieuw toestel los te gaan, ze hebben een loopband die per been is gaat per been omhoog en omlaag. Dus zeg maar loopband, crosstrainer en stepper gecombineerd in één apparaat. Volgens een meid die er werkt val je 1kg per week af als je 't elke dag een uurtje doet. Ben dus benieuwd want vandaag wordt mijn eerste keer op dat ding. En er zit nog een tv ingebouwd in 't ding. Alleen heb je hier in België niet zo'n spetterende zenders (geen Comedy Central ) dus 't wordt lekker genieten van mijn trouwe compagnon mijn iPod.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 20:14:54 #164
163650 Greys
pi_63887845
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar daar ben ik te lui voor
Dan moet ik me omkleden en bedenken hoe ik een foto van mezelf kan maken in een spiegel met flits, dan zie je bij mij altijd alleen maar een felle lichtvlek en verder niets Hoe kan ik dat het beste doen dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63887971
Haha, dat flitsspiegelprobleem heb ik ook
pi_63888050
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef zwahiel het volgende:
Nu wil ik ook weer kleren, maar ik heb geen doekoe en die rot IB-groep blijft nog moeilijk doen ook nog! Bah!
Kop op Zwahiel!
Het is allemaal balen, maar je hebt wel fijne spijkerbroeken, prachtige t-shirts en je muziek op je iPod.

Ben je een beetje opgeknapt op de sportschool?
TV's op sporttoestellen vind ik trouwens wel een beetje té. Amerikaans enzo.
pi_63888070
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:24:09 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63888116
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik doe niet mee, sorry . Geen zin in.

trouwens. Alles goed met je? Was je vakantie tof? En nee, niet zeggen dat ik maar terug moet lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63888183
yay ik kan fokken via wifi op mijn telefoon. Ben ik eindelijk hip!
The way you rock'n'roll
pi_63888223
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Nee, geen geld (voor over).
pi_63888359
Jammer!

Mijn vakantie was leuk Vik! Samenvatting: Het weer , Duiken , Vriendje , Russen

Wil je nog vakansje foto's zien
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:35:13 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63888397
VIKING! *springt op de nek* You bist da weder! Como estas! Ik las iets over goed oor-nieuws, hoera!

Oh en supergreys, a la rescue des puppies!

En GB ik doe mee met lootjes shizzle

En BJ: *knuffel met vitamientjes*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:39:02 #173
148689 Muis006
pi_63888488
Hoi
pi_63888560
Gelukkig maar Maria!
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:42:41 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63888565
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
VIKING! *springt op de nek* You bist da weder! Como estas! Ik las iets over goed oor-nieuws, hoera!

Oh en supergreys, a la rescue des puppies!

En GB ik doe mee met lootjes shizzle

En BJ: *knuffel met vitamientjes*
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag? .
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Jammer!

Mijn vakantie was leuk Vik! Samenvatting: Het weer , Duiken , Vriendje , Russen

Wil je nog vakansje foto's zien
Van jou in bikini? . Sure .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:45:30 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888622
Hoi. Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb

Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 20:47:06 #177
163650 Greys
pi_63888663
DML, hoe ging het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:51:30 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888749
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb

Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.

Greys, stuur mij dat filmpje nu!!!!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:51:49 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888755
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.

Greys, stuur mij dat filmpje, nu!!!!!!!
pi_63888779
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen )
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:53:55 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63888785
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag? .
[..]
Oh shit!
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:54:53 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888811
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
DML, hoe ging het?
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:55:25 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888819
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen )
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:57:12 #184
148689 Muis006
pi_63888856
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
Nou lijk je net tante Esselien!
Je hebt er het haar voor..
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:57:31 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888860
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam? Welkom ook enzo.

Om in stijl bij mijn haarkleur te blijven heb ik net een heleboel chocolade en ijs met chocoaldesaus gegeten. Wat is dat lekker zeg. En wat is het raar om zoveel rommel te eten na 4 maanden relatieve rust op eetgebied.
pi_63888864
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
Hallo tante Es

Muis was me voor verdorie
pi_63888870
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoi. Ben je altijd zo volgzaam? Welkom ook enzo.

Was het maar waar
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:59:35 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888906
Argh!

[ Bericht 97% gewijzigd door Vivi op 09-12-2008 21:39:39 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:59:35 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888907
* Ook benieuwd is naar nieuws van DML
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:00:06 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888918
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Was het maar waar
Jouw zus?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:00:45 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888925
tralala.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:05 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888947
Speciaal voor alle slechtzienden, post Vief het gewoon twee keer.
Ook dat is een service van Slank de klotewinter in!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:54 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63888959
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:54 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888960
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Vivi het volgende:
* Ook benieuwd is naar nieuws van DML
Heb je de hik? Dit is al de tweede keer dat je dubbel post. Die tip van de highlights laat ik een nachtje bezinken. Het klinkt wel grappig en ik heb ook nog spul voor highlights liggen,maar ik durf niet meer en de kapper is me even te duur op het moment En ik schaam me ook een beetje om daar met verknald haar heen te gaan.
pi_63888967
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
tralala.
Last van de dubbelposteritus?
pi_63888973
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Was het maar waar
Ik ben ook de oudste verdorie
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:03:56 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888980
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:04:45 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889004
Ha! Ik heb het merk gevonden. Deze haarkleuring gebruikte ik altijd.

Heeft iemand nog een pak staan?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:05:00 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63889014
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:

[..]

En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!

Ik zit hier in mn upje achter de pc hardop te lachen
pi_63889029
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jij hebt hem eerder door dan ik
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:07:11 #201
236335 neen
schone schijn
pi_63889053
Ik hoop dat totziens wel een geel-blauw hart heeft dan ik zit vrijdag iig weer op de tribune in die stervende kou.

Hoi Viking trouwens

ik zal even wat gaan teruglezen hier trouwens
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:08:28 #202
148689 Muis006
pi_63889090
Eetlijstje potverdorie!

O: fruitsalade
T: 2 plakjes rosbief
L: maisbrood met kipfilet
T: stukje speculaas
D: viscuisine avec sla
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:09:33 #203
163650 Greys
pi_63889118
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op )

Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889158
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op )

Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is

[ afbeelding ]
Staat je goed!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:11:58 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889160
Wow Greys! Wat heb je een geweldig figuur!
pi_63889164
Aángename billen, Greys!
pi_63889192
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
ik zal even wat gaan teruglezen hier trouwens
Jij ging toch een filmpje en drankje doen?

Geel-blauw valt wel mee.
Als Zwart-geel fan is het leven een stuk moeilijker momenteel.
pi_63889223
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
Ik hoop dat totziens wel een geel-blauw hart heeft dan ik zit vrijdag iig weer op de tribune in die stervende kou.

En dan ook nog eens verliezen, vervelend
pi_63889231
Oh, en hoi zusje van.

En jeetje Greys.
Dat ben jij?
Jeetje.
pi_63889233
Topbroekie!!! En kuiltjes
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:14:49 #211
236335 neen
schone schijn
pi_63889238
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jij ging toch een filmpje en drankje doen?

Geel-blauw valt wel mee.
Als Zwart-geel fan is het leven een stuk moeilijker momenteel.
Ja, maar ik heb besloten anderhalf uur te laat te komen. Ik heb een reputatie hoog te houden.... wie zijn geel-zwart eigenlijk
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Totziens het volgende:

[..]

En dan ook nog eens verliezen, vervelend
Echt niet ik voel dat je geen geel blauw hart hebt
pi_63889244
Je hebt gewoon géén lovehandles!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:16:05 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63889278
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef Esse_est het volgende:
Aángename billen, Greys!
Goeie voorgevel ook.
Niet meer actief op Fok!
pi_63889288
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.

Hij had wel gelijk, daar niet van.
pi_63889322
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, en hoi zusje van.
*kuch* ik ben drie jaar ouder
pi_63889338
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.

Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepen
pi_63889340
Oeh Greys! . Tieten en een kont op een hartstikke mooi figuur, wat wil je nog meer!
pi_63889346
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:

Zijn té goed geintegreerd!!

Hoeveel weeg je dan bij welke lengte??
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:18:38 #219
163650 Greys
pi_63889349
Dank, dank! Maar geloof me alsjeblieft dat ik de meest voordelige pose heb uitgezocht waardoor het veel beter lijkt dan het is!

Maar ik ben zó gelukkig dat ik eindelijk een broek heb gevonden waar ik niet persé een riem omheen hoef
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889364
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ja, dat telt hier dus niet he
pi_63889387
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef neen het volgende:
wie zijn geel-zwart eigenlijk
Rechterrijtje, bijna onderaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:20:36 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63889412
nice jeans Greys ...staat je goed
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:20:54 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63889422
Claudia, denk maar dat humor verschilt over culturen

Uiteraard welkom Totziens! En succes

Oh en Greys. Ooooh. You has a good figure, yes! En een mooie broek ook! Ik ken het probleem met broeken die afstaan, ik heb ook een beheurlijke springmaarachterop en dan kan je bijna een brief bij me posten als ik geen riem om heb!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:22:27 #224
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889478
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Eetlijstje potverdorie!

O: fruitsalade
T: 2 plakjes rosbief
L: maisbrood met kipfilet
T: stukje speculaas
D: viscuisine avec sla
Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:22:37 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63889487
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Dank, dank! Maar geloof me alsjeblieft dat ik de meest voordelige pose heb uitgezocht waardoor het veel beter lijkt dan het is!
Doe niet zo onzeker, muts . Nergens voor nodig.
Niet meer actief op Fok!
pi_63889509
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Totziens het volgende:
Ja en?
Mijn zusje is 1 jaar ouder en mijn broertje een halve meter langer.
Ze blijven zusje en broertje.
Een soort lieve betutteling.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:23:45 #227
148689 Muis006
pi_63889518
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?
Mooi wezen
pi_63889522
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat telt hier dus niet he
maar ik ben veel beter in grote zus zijn

En dankjewel Maria

Wat gaat het hier snel zeg
pi_63889524
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Claudia, denk maar dat humor verschilt over culturen

Uiteraard welkom Totziens! En succes

Oh en Greys. Ooooh. You has a good figure, yes! En een mooie broek ook! Ik ken het probleem met broeken die afstaan, ik heb ook een beheurlijke springmaarachterop en dan kan je bijna een brief bij me posten als ik geen riem om heb!

Mooi hoor, die Greys. Cyclegirl was ook al zo mooi, Claudia is mooi, is dit de mooie-meiden-hoek van fok?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:24:14 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889533
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepen
Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.

Ik ben afgelopen zomer huilend thuis gekomen omdat een stel grote negers in de stad naar me riepen :

' Saaaaaaaaaaaaang! Check die ghetto booty op die sma jonge! '

Echt met van die lange uithalen heb ik gehuild!
pi_63889555
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef conleche het volgende:

Hoeveel weeg je dan bij welke lengte??
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
pi_63889559
Goed lijf inderdaad, Greys.

Mijn lijst; i'm back on track:

O: Brinta en halfvolle melk
L: 2 boterhammen met weinig roomkaas
T: ministukje banketstaaf (oke, dat had ik beter niet kunnen doen)
D: pasta (75 gram droog) met saus van gestoofde gegrilde aubergine, tomaat, ui en bouillon.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:25:49 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63889580
SHE!

Viking84 says (9:23 PM):
Je krijgt op je donder van SHE whehehe
Muis006 says (9:23 PM):
oh even kijken
Muis006 says (9:24 PM):
ik zal haar maar niet vertellen dat ik zo wat popcorn pak
haha
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:26:30 #234
148689 Muis006
pi_63889600
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
SHE!

Viking84 says (9:23 PM):
Je krijgt op je donder van SHE whehehe
Muis006 says (9:23 PM):
oh even kijken
ik zal haar maar niet vertellen dat ik zo wat popcorn pak
haha
HAHA

* Muis006 rent weg
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:26:55 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889604
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:

Ach gossie (waar is die smilie die de andere smilie over het bolletje aait? )
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:27:05 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889613
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed lijf inderdaad, Greys.

Mijn lijst; i'm back on track:

O: Brinta en halfvolle melk
L: 2 boterhammen met weinig roomkaas
T: ministukje banketstaaf (oke, dat had ik beter niet kunnen doen)
D: pasta (75 gram droog) met saus van gestoofde gegrilde aubergine, tomaat, ui en bouillon.
back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaaf

Whoooooohaaaaaaaaa!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:27:07 #237
236335 neen
schone schijn
pi_63889618
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Rechterrijtje, bijna onderaan.
Er spelen zoveel ploegen in geel-zwart het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub

Eeeeh... She, hoe zat het ook alweer met doppinda's mag ik daar wel wat van snacken of niet want dan neem ik een zak mee
pi_63889655
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.

Ik ben afgelopen zomer huilend thuis gekomen omdat een stel grote negers in de stad naar me riepen :

' Saaaaaaaaaaaaang! Check die ghetto booty op die sma jonge! '

Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
pi_63889668
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:

[..]

back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaaf

Whoooooohaaaaaaaaa!

Het is beter dan elke dag een chocoladeletter van 135 gram en een halve banketstaaf!!!!!!!!
Ik kom op 1300 kcal hiermee.
Maar inderdaad, ik moet mager beleg eten en meer fruit.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:29:00 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889674
Ik mis duidelijk wat mensen in mijn msn-lijst.

Met name bepaalde smokkelaars, wiens naam ik niet noem, maar die Muis heten.
pi_63889706
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
familiekwaal afgelopen zomer op lowlands stond ik bij de toiletten in de rij, dr wil een dronken wijf langs maar die zag niet dat ik geen cup A had dus die kwam er iets moeilijker langs en toen was het "sjezus jij hebt grooooooooooooote"

Ehrm ja
pi_63889716
Lieverds, morgen middag krijgen jullie je lootje Ik heb nu geen eigen computer beschikbaar. Dus PMen kan tot morgen ochtend ! Doe wel je adres en een verhaaltje er bij!
pi_63889721
O en fitness heute
en geen snoepjes
en wel rijsssst
goed eh
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:31:20 #244
163650 Greys
pi_63889729
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.
De Puppels hebben ze bij de sleep-over vast gezien!
Alleen die zie je niet op de foto, it's magic! Misschien door het draaien voor de foto?
Jij met je maat 31 jeans, da's echt hartstikke keurig toch? Ik heb maat 32 en ik kan er maar nèt in zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889791
pi_63889807
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:
het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub

Ik hoop dat je je na het filmpje en de drankjes door je vrienden laat overtuigen dat een frietje en een frikandel-speciaal helemaal geen kwaad kunnen.
En ook die extra berenhap niet, zeker niet met pinda ipv die stomme ketchup die ze in het noorden doen.
En dat je morgenochtend al om zes uur wakker bent om daar spijt van te hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:33:40 #247
163650 Greys
pi_63889822
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb nooit in Friesland gewoond maar die komt mij ook bekend voor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:34:16 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889841
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Die ja! Die zocht ik.
pi_63889852
Ik heb wel 120,- euro over voor een broek waarin het lijkt of ik een kleine maat 38 heb.
Helaas denk ik dat dat nooit gaat gebeuren. Zelfs met 64 kilo bij een lengte van 1.68 m heb ik nog een bolle kont, brede heupen en dikke bovenbenen
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:34:59 #250
14746 k_i_m
pi_63889873
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Ik mis duidelijk wat mensen in mijn msn-lijst.

Met name bepaalde smokkelaars, wiens naam ik niet noem, maar die Muis heten.
Jij deed toch niet aan msn? .

NU toevoegen; sodeknets@hotmail.com .

Anders vreet ik zo 6 boterhammen met kaas! Ha!
In my life
Why do I smile
pi_63889874
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!

HMM, ik bedenk me net dat we tegenwoordig natuurlijk heupbroeken hebben, dat zal er wel mee te maken hebben.....
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:35:47 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889900
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:

[..]

Er spelen zoveel ploegen in geel-zwart het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub

Eeeeh... She, hoe zat het ook alweer met doppinda's mag ik daar wel wat van snacken of niet want dan neem ik een zak mee
Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.
Noten zijn dan ook eerder een maaltijdvervanger dan een extraatje.

Eet je noten, dan skip je een maaltijd. ( just to be sure )
Een heel klein handje noten kan weer geen kwaad, mits de rest van je voeding goed in balans is en geen onnodige vetten bevat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:35:47 #253
163650 Greys
pi_63889901
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi hoor, die Greys. Cyclegirl was ook al zo mooi, Claudia is mooi, is dit de mooie-meiden-hoek van fok?
Dankjewel!
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889907
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.
De Puppels hebben ze bij de sleep-over vast gezien!
Alleen die zie je niet op de foto, it's magic! Misschien door het draaien voor de foto?
Nou, je rug ziet er anders behoorlijk strak uit, eerder ondanks het feit dat je draait! Die smoesjes over gunstige fotohoeken moeten gewoon verbloemen dat je een prachtlijf hebt en hier eigenlijk helemaal niet hoort!
quote:
Jij met je maat 31 jeans, da's echt hartstikke keurig toch? Ik heb maat 32 en ik kan er maar nèt in zitten
Dan heb je vast een of ander pubermeisjesmerk, want jouw maat 32 ziet er kleiner uit dan mijn maat 31!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:37:11 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63889932
mijn gemoedstoestand..... (come on, die outfit verklaart genoeg.......)

dinsdag 9 december 2008 @ 21:37:22 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889939
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jij deed toch niet aan msn? .

NU toevoegen; sodeknets@hotmail.com .

Anders vreet ik zo 6 boterhammen met kaas! Ha!
Chanterende hoerrrrrrrrrr!

Moet je ff wachten tot ik thuus ben, want ik ben nog @ werk.

Ik gebruik alleen web messenger, of skype ( liefst die laatste ) voor bepaald geneuzel, maar ik vergeet 'm altijd aan te slingeren, vandaar.
pi_63889942
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die ja! Die zocht ik.
Ik kan goed vinden.
pi_63889989
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.
pi_63889999
Beessie!! Je benen lijken bijna te dun!!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:39:51 #260
331 Merel
Be here now.
pi_63890010
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn gemoedstoestand..... (come on, die outfit verklaart genoeg.......)

[ afbeelding ]
Die megadunne benen !!

En inderdaad, daarom ben je ziek, geen spekkies die weerstand bieden, lekker puh
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:39:52 #261
148689 Muis006
pi_63890011
Wie is er lyrisch over mij dan?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:35 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890026
nou valt mee hoor
ligt eraan welke hoek je kijkt.....
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:36 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63890027
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
Speciaal voor alle slechtzienden, post Vief het gewoon twee keer.
Ook dat is een service van Slank de klotewinter in!
Ja gdvrdmm! Dat kreng loopt elke keer vast met invoeren!

(En dan ga ik woest klikken uit nijd ) .
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:36 #264
236335 neen
schone schijn
pi_63890028
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.
Noten zijn dan ook eerder een maaltijdvervanger dan een extraatje.

Eet je noten, dan skip je een maaltijd. ( just to be sure )
Een heel klein handje noten kan weer geen kwaad, mits de rest van je voeding goed in balans is en geen onnodige vetten bevat.
Oke bedankt! ik sla die dingen dus mooi over deze keer ;

En ik ben weg, lekker fietsen
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:53 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890036
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan goed vinden.
Kan je dan ook even op zoek naar een webshop waar ze Garnier 100% color kleur 630 verkopen en die ook -tegen normale tarieven - levert in Duitsland of Nederland? Ik heb tot op heden slechts een leverancier in America gevonden, maar ben bang dat de shippingcosts te hoog zijn.
pi_63890039
ik want je avatar is leuk
pi_63890043
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!
Nee, daar heb ik helemaal geen last van. Ik heb nu een type broek gevonden dat perfect is voor mijn lijf (Levi's 572 Bootcut, met name de 'Frozen Blue', die er bij mij overigens anders uitziet dan op modellen). De broek is precies laag genoeg om niet wijd in de taille te vallen. Maarja, daardoor zijn die lovehandles dus ook wat pijnlijker.

Eigenlijk kan ik met mijn figuur beter jurkjes en rokjes dragen (a la Nigella). Ik ben alleen bang dat ik gigantisch aan ga komen als ik geen spijkerbroeken meer draag die me confronteren met de harde werkelijkheid dat mijn heupen te breed zijn.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:41:27 #268
331 Merel
Be here now.
pi_63890053
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou valt mee hoor
ligt eraan welke hoek je kijkt.....
Ja dat zegt Greys ook met d'r gedraai voor de spiegel. Enge dunne wijven allemaal
pi_63890083
Nou Beesie, ik ga je in de gaten houden hoor!! Nu ben je volgens mij wel dun genoeg!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:43:23 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63890102
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Dayum! Nice ass & kuiltjes regeren!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:44:16 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890126
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_63890145
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel!
Ik heb een tijdje geleden wat foto's geplaatst (1, 2, 3, 4, 5, 6).
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:05 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63890153
Waar hangt Coldfeet uit?

Nu heeft ze toch wel lang genoeg serieus gedaan?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:16 #274
148689 Muis006
pi_63890157
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:40 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890166
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja boe!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:42 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890168
Over de combinatie dun en ziek gesproken, hebben jullie het nu ook sneller koud? Met 10 kg extra spekjes op de botten had ik het echt nooit koud en tegenwoordig loop ik praktisch de hele dag te rillen. Gaat dat nog over?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:12 #277
14746 k_i_m
pi_63890178
quote:
In de tas;

2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn .
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos

Verder nog geen plannen .
toevoeging;

4 bier
bloemkoolovenschotel met een worssie .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:43 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890193
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor

check:

en ff niet letten op makeloze zieke hoofd, no makeup, messy hear.. en foeilelijke kleurencombi
en o ja slaapkamerbril
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:47:18 #279
163650 Greys
pi_63890218
Viev! Danku!
Zeg even tegen Co dat je het filmpje van McArmy hebt gezien en ook overtuigd bent van zijn hotness!

BJ met je rode broekje!
Dit kán niet aan de hoek liggen hoor, je moet gewoon stoppen met afvallen nu!
Skinny biatchsnotteraar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:48:19 #280
331 Merel
Be here now.
pi_63890245
Ik wil Greys kijken maar die stomme video moet steeds bufferen
pi_63890251
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.

Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.
Bankhangen en snel slapen dus.

Trusten dames en heren.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:49:07 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890261
en isnie rooooood ... rozzzzzzze

en heb niet het idee dat mijn kont kleiner is dan die van jou
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:49:17 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890265
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor
Eh, ik wil niet lullig zijn, maar je benen zijn hier nog even slank.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:50:09 #284
148689 Muis006
pi_63890292
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.

Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.
Bankhangen en snel slapen dus.

Trusten dames en heren.
Volgens mij zijn er wel meer mensen die mijn foto gemist hebben maar ik zal hem morgen even sturen.
Trusten!
pi_63890311
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:51:00 #286
163650 Greys
pi_63890317
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden wat foto's geplaatst (1, 2, 3, 4, 5, 6).
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890336
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
Jij loeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!
pi_63890338
Ik heb muis ook nog niet gezien!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:51:53 #289
148689 Muis006
pi_63890342
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
Greys, vergeet niet te ademen he!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:53:08 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890389
hahaaaa in bikini, recht van de voorkant is niet echt fijn hoor... mijn vel is een beetje slap... als ik het strak trek ben ik best tevreden met mijn buik, maar ik baaaaaaal zo van die "lel" of 'flap'

*waarschuwt iedereen voor extreem overgewicht *
pi_63890393
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij lMoeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!
Doe jij ook maar zo'n foto dan
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:53:26 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890394
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:04 #293
163650 Greys
pi_63890415
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890425
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe jij ook maar zo'n foto dan
Die heb ik niet, naturlich
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:45 #295
148689 Muis006
pi_63890439
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
you know it
pi_63890468
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die heb ik niet, naturlich
Ik heb nog wel wat leuke
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:56:12 #297
14746 k_i_m
pi_63890473
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:56:32 #298
163650 Greys
pi_63890479
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist .
Doe eens niet zo lelijk
Die paardjes zijn leuk, maar Claudia is een beauty!

Ja ja... hap hap... enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890505
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:55 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat leuke
Ik ook wel van jou, trut
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:57:46 #300
163650 Greys
pi_63890526
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons .
!

* Greys zwaait ook even naar die kale. Die kent me wel niet, maar boeien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:58:01 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890529
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe eens niet zo lelijk
Die paardjes zijn leuk, maar Claudia is een beauty!

Ja ja... hap hap... enzo
Je hebt wel een coole ava . Zal ik Wicky ook een kerstmutsje laten geven? .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')