abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:45:30 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888622
Hoi. Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb

Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 20:47:06 #177
163650 Greys
pi_63888663
DML, hoe ging het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:51:30 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888749
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb

Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.

Greys, stuur mij dat filmpje nu!!!!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:51:49 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888755
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb

Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.

Greys, stuur mij dat filmpje, nu!!!!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63888779
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen )
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:53:55 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63888785
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag? .
[..]
Oh shit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:54:53 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888811
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
DML, hoe ging het?
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:55:25 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888819
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen )
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:57:12 #184
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63888856
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
Nou lijk je net tante Esselien!
Je hebt er het haar voor..
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:57:31 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888860
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen )
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam? Welkom ook enzo.

Om in stijl bij mijn haarkleur te blijven heb ik net een heleboel chocolade en ijs met chocoaldesaus gegeten. Wat is dat lekker zeg. En wat is het raar om zoveel rommel te eten na 4 maanden relatieve rust op eetgebied.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63888864
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?

Opbiechten, hop hop!
Hallo tante Es

Muis was me voor verdorie
pi_63888870
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoi. Ben je altijd zo volgzaam? Welkom ook enzo.

Was het maar waar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:59:35 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888906
Argh!

[ Bericht 97% gewijzigd door Vivi op 09-12-2008 21:39:39 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:59:35 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888907
* Ook benieuwd is naar nieuws van DML
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:00:06 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888918
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Was het maar waar
Jouw zus?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:00:45 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63888925
tralala.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:05 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888947
Speciaal voor alle slechtzienden, post Vief het gewoon twee keer.
Ook dat is een service van Slank de klotewinter in!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:54 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63888959
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:02:54 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63888960
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Vivi het volgende:
* Ook benieuwd is naar nieuws van DML
Heb je de hik? Dit is al de tweede keer dat je dubbel post. Die tip van de highlights laat ik een nachtje bezinken. Het klinkt wel grappig en ik heb ook nog spul voor highlights liggen,maar ik durf niet meer en de kapper is me even te duur op het moment En ik schaam me ook een beetje om daar met verknald haar heen te gaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63888967
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
tralala.
Last van de dubbelposteritus?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63888973
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Was het maar waar
Ik ben ook de oudste verdorie
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:03:56 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63888980
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:04:45 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889004
Ha! Ik heb het merk gevonden. Deze haarkleuring gebruikte ik altijd.


Heeft iemand nog een pak staan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:05:00 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63889014
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:

[..]

En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!


Ik zit hier in mn upje achter de pc hardop te lachen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63889029
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
Jij hebt hem eerder door dan ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')