Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?.
[..]
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?quote:
Wie is je zusje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Nou lijk je net tante Esselien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Hallo tante Esquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Was het maar waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?Welkom ook enzo.
quote:
Last van de dubbelposteritus?quote:
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
Jij hebt hem eerder door dan ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |