Dat is nieuw ja... Ben d'r ook niet zo heel erg blij mee omdat dat mijn slapende nood rekening was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Ik ben soms zo moeilijk met zulke dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.
Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
Goed zo!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:ik heb net bedacht dat ik me door m'n vriend ga laten insmeren met de body butter, dan word ik weer blij..
Sorry, late reactie!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
DaD, ik gaf ook met pijn in mijn hart 120 euro uit afgelopen zaterdag aan een toffe jeans.
Zo'n dure jeans had ik nog nooit gehad. Maar hij staat me echt stúkken beter dan andere goedkopere jeans, dus ik heb me er bij neergelegd en ik ben er nu ook heel erg blij mee dat ik het aan mezelf heb uitgegeven.
Maar het is soms wel even wennen ja
Welk gebouw? Ik ga daar hoogstwaarschijnlijk ook wonen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Dit is ook al het tweede bericht dat ik erover lees, dus ik sluit me bij je aan, Coquote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.
Conclusies:
-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen
* zwahiel is dan wel een mannetje, maar klerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en een goede jeans is on-be-taaaaaal-baarhaha
en ik kan ook erg blij zijn met zulke goede aanwinsten,....
en ik hooooop dat ik me morgen wat beter voel, zo niet, dan meld ik me morgenochtend ziek... maar liever niet natuurijk....
Ja maar daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
Kop op Zwahiel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef zwahiel het volgende:
Nu wil ik ook weer kleren, maar ik heb geen doekoe en die rot IB-groep blijft nog moeilijk doen ook nog! Bah!
Nee, ik doe niet mee, sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Nee, geen geld (voor over).quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
VIKING! *springt op de nek*You bist da weder! Como estas! Ik las iets over goed oor-nieuws, hoera!
Oh en supergreys, a la rescue des puppies!![]()
En GB ik doe mee met lootjes shizzle![]()
En BJ: *knuffel met vitamientjes*
Van jou in bikini?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:Jammer!
Mijn vakantie was leuk Vik! Samenvatting: Het weer, Duiken
, Vriendje
, Russen
![]()
Wil je nog vakansje foto's zien
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?.
[..]
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?quote:
Wie is je zusje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Nou lijk je net tante Esselien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Hallo tante Esquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Was het maar waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?Welkom ook enzo.
quote:
Last van de dubbelposteritus?quote:
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
Jij hebt hem eerder door dan ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |