abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63882688
Ik had een afspraak met m'n scriptiebegeleider, die kwam niet opdagen (half uur zitten wachten) en toen ben ik maar gaan shoppen. Veel te veel geld uitgegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:00:10 #102
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63882745
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Ik ook
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63882802
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:04:03 #104
163650 Greys
pi_63882862
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63882900
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
pi_63882920
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Yup

En Greys, die hand pinda's valt nog wel mee hoor Ik heb vandaag een heel pak lange vingers weg zitten snaaien (1/4 deel van zo'n huge euroshopperverpakking)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63882938
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5. Zo op mijn laptop kijken is veel handiger!

Oh en Merel nog gefeliciteerd!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:08:43 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63882959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
pi_63882972
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzo En m'n lijssie was nog wel zo knap vandaag:

O: Brinta met zoetstof & kaneel
T: Vitalinea 1x
L: Sultana Hartig. Eigenlijk maar beter dan pindarotsjes
T: Mandarijn
D: Drie snee-en met kalkoenfilet
T: Twee paracetamol

Ik heb alleen nog een appel, tot 20.30 uur en dan kan ik naar huis voor m'n eitje en de noten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63882990
Vergeet ik helemaal om Merel te feliciteren! Belachelijk!

Gefeliciteerd Merel!
pi_63882998
Ik heb hier kiwi vanille yoghurt voor mijn neus staan, ligt het aan mij of is dat gewoon een vieze, vieze combinatie?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:18:35 #112
163650 Greys
pi_63883201
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63883294
Beter dan mijn toetje van gisteravond Dame Blanche pudding

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:31:25 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63883520
Beter dan een brandblusser op tafel om je walnoten te kraken?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:32:34 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883557
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hehehehe, wat grappig! Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 09-12-2008 17:38:03 ]
pi_63883586
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63883680
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:38:30 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883711
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:39:59 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883753
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan


Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:41:37 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883796
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
pi_63883920
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
pi_63883969
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Altijd fijn, zulke docenten

Ik heb een keer gehad dat er een tentamen op het rooster stond (al een half jaar) en dat de universiteit niet wist dat er toen een tentamen was. Tentamen is afgelast op die dag.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63884135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo. .

Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:58:19 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63884213
haaai dames wat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....

en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63884243


Ik ben moe, ik heb buikpijn, ik heb hoofdpijn, ik ben ongesteld EN HET IS NOG MAAR DINSDAG!!

verder alles goed heur
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63884267
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaai dames wat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....

en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
Klinkt erg vervelend!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 18:01:21 #127
163650 Greys
pi_63884288
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
!

Ik geloof dat ik daar al eens een foto van heb gezien en dat ik hem daarin ook niet sekseh vond!
Maar ga voor de zekerheid tóch even die zwager van de buurman van Kim aanspreken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63884381
Ik vind McArmy ook niet echt aantrekkelijk, maar wel een leuk personage! Geef mij McSteamy maar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63884420
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 18:13:24 #130
163650 Greys
pi_63884584
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63884945
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo. .

Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
Trade, not aid.

Tegenover de echt arme mensen heb je niks te verontschuldigen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63885231
Gefeliciteerd Merel!
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zij ziet eruit als een...scheikundige.
En bedankt . Als je maar niet denkt dat ik er zo uitzie!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63885412
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
Ah, daar ken ik 'm van! Ik moet bekennen dat ik nog nooit een aflevering van GA gezien heb (hoe is het mogelijk eigenlijk ) maar die foto kwam me zo bekend voor!

Ik heb op mijn werk geprobeerd jullie bij te houden met lezen, posten doe ik daar niet. BJ, beterschap. Ik hoop met je mee dat het niet erger wordt.

Merel gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Greys, jij hondenredster Mooi verhaal, ik zag je al helemaal achter het arme beestje aanrennen!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: mandarijn, 4 cherrytomaatjes
T: handje nootjes
D: quiche
T: vitalinea

Zo zou het best netjes zijn voor mijn doen, maar helaas: kom ik op het werk, ligt daar nog een pakje van sinterwerk, met daarin een chocoladeletter Helaas had ik weinig ruggegraat, dus die is voor meer dan de helft gedurende de dag mijn buik in verdwenen. Ongeveer 100 g, dus dat zijn 560 calorietjes Morgen nog een stukje over en dan is het echt echt echt gedaan met de chocola!!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63885414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet
Ja, zo moet het! Ik heb dan weer een kind dat zo blond is dat de achterlijk lange wimpers volslagen onzichtbaar zijn. Karma
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:46:20 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63885485
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
Oooooooh, dáár ken ik hem van! Hij kwam me al zo bekend voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63885490
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
Je moet juist van je nieuwe spulletjes genieten!
Trek het mooiste setje lingerie aan, smeer je met al je Body Shop-spulletjes in verleid je vriend.
pi_63885544
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
Ok, ok. Maar ik wilde alleen een onderbroekje kopen en ik liep de winkel uit met een compleet setje van 60 euro. . Bij de Body Shop heb ik wel het meeste uitgegeven aan een cadeau voor m'n schoonzusje trouwens, maar voor mezelf ook douchegel en body butter en een nagelvijl... Maar ja, eindelijk kan ik het betalen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:49:53 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63885562
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming

En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
pi_63885620
Lijstje!

O: 1 boterham gelderse rookworst
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen filet américain met een eitje
T: plakje ontbijtkoek
D: gebakken aardappeltjes, spinazie en een slavinkje [zonder het randje, dat vind ik vies

Gedurende de hele dag geen hongergevoel gehad, behalve misschien voor de lunch. Nu ben ik thuis en wordt het snoepmonster wakker. Gelukkig hebben we niet erg veel in huis (vriendlief heeft een zakje pepernoten van de bakker gekocht die echt overheerlijk zijn maar dat is gelukkig een klein zakje dat gedeeld moet worden )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63885653
ik heb net mn avondeten op en ik heb nog honger..

O: 2 gekookt ei + 2 boterhammen
T: yoghurt
T: 2 mandarijns
L: 2 boterhammen pindakaas
D: kipfilet met aardappeltjes en sperziebonen (stoommaaltijd ah)

ga zometeen naar het muziekgbouw aant ij.. ben aan het overdenken nog iets te eten!
pi_63885746
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming

En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
Ja, dat is nou precies het probleem hier. . Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63885752
nah. thuis

René is lekker aan het koken en ik heb even tijd voor mezelf

Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.

Conclusies:

-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen

Op zich dingen die ik al wist, maar die ik nog even wilde horen denk ik. Vooral dat het niet erg is als ik mn P niet meteen haal.

Ik kan wel heel veel willen: P in augustus, over 4 jaar vanaf nu klaar zijn, maar ik moet niet kijken naar wat ik over 4 jaar wil,maar wat ik NU kán, en dat is niet zoveel, omdat ik mezelf gewoon overwerk.

Die 12 uur die ik nu ernaast werk voor mn geld zijn gewoon nodig, maar dat kost me wel 12 uur uit mn 40-urige werkweek op de uni, en ja, dat eist zijn tol: minder ect's in één semester, tenzij de vakken over het algemeen wat minder zwaar zijn.

Heb met haar een rooster voor het tweede semester samengesteld:

Research&Developement 1 (6 punten)
Wiskunde (6 punten)

Fysieke en Digitale Bouwkunde (6 punten)
Research & Developement 2 (3 punten)
Mens en Machine-interactie (vanaf april) ( 6 punten)

Eerste zijn 1e jaars vakken, tweede zijn 2e jaars vakken.

De eerste MOET ik echt gaan halen, en van de andere twee wil ik er 2 halen. Welke dat gaan worden weet ik nog niet. Als ik het alledrie red doe ik dat, maar ik maak er geen must van.

Nou ja...

Ik zal wel blij zijn als het nieuwe jaar is begonnen, maar er valt wel een last van mijn schouders dat ik echt 'toestemming' heb om rustiger aan te doen en er langer voor uit te trekken

Binnenkort eens die studentenbalie contacten voor cursussen/begeleiding, en dan moet 't vast goedkomen het moet wel
Ja doei.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:57:54 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63885758
bedankt dames,.... jullie zijn echt lief

en ik was helemaal vergeten Merel te feliciteren. dus bij deze....

ik heb even in bad gezeten en lig nu met de laptop in bed.... voel me raaaaar....

(en mijn teamleidster verwacht dat ik morgen ziek ben....)

en dat zou maar zo eens kunnen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63885784
klinkt als een goed gesprek idd kim! MoBlo! volgens mij heb je een plan

sorry hoor, haastige spoed..
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:01:04 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63885847
en al MoBlo; fijn dat je zo;n productief gesprek hebt gehad geeft vast weer wat meer rust in je hoofd
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63885852
Lijstje vandaag:

O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:01:45 #147
163650 Greys
pi_63885857
MoBlo, sounds good!
Het geeft wat rust in je hoofd en ook wat orde, omdat je het met een 'buitenstaander' even op een rijtje hebt gezet. Goed dat je gegaan bent!

En ja BJ. Je bent morgen ziek. Dan weet je dat vast.
Want dan ga je namelijk lekker even uitrusten, weer uitgebreid badderen, tukkies doen enzo.
Dan voel je je zo weer beter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:02:03 #148
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63885865
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat is nou precies het probleem hier. . Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok. .
NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.

Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:03:34 #149
163650 Greys
pi_63885904
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje vandaag:

O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
Ik ben jaloers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 19:07:19 #150
163650 Greys
pi_63886009
Héél gek is dat... er roept iemand hier iets over chocoladetaart en ik moet spontaan heel dwangmatig weer naar het filmpje van McArmy kijken!

En nee Co, dat is totaal geen spoiler, het is alleen lekker doet me denken aan lekker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')