Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!quote:
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Yupquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.
Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Tskquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Zij ziet eruit als een...scheikundige.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben![]()
.
Altijd fijn, zulke docentenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaai dameswat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....
en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Trade, not aid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo..
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
En bedanktquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
Ah, daar ken ik 'm van! Ik moet bekennen dat ik nog nooit een aflevering van GA gezien heb (hoe is het mogelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Ja, zo moet het! Ik heb dan weer een kind dat zo blond is dat de achterlijk lange wimpers volslagen onzichtbaar zijn. Karmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet![]()
![]()
![]()
![]()
Oooooooh, dáár ken ik hem van! Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Je moet juist van je nieuwe spulletjes genieten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
Ok, ok. Maar ik wilde alleen een onderbroekje kopen en ik liep de winkel uit met een compleet setje van 60 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!
DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
Ja, dat is nou precies het probleem hier.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming
En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
NEE.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is nou precies het probleem hier.. Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok.
.
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje vandaag:
O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |