Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!quote:
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Yupquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.
Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Tskquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Zij ziet eruit als een...scheikundige.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben![]()
.
Altijd fijn, zulke docentenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |