abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63882688
Ik had een afspraak met m'n scriptiebegeleider, die kwam niet opdagen (half uur zitten wachten) en toen ben ik maar gaan shoppen. Veel te veel geld uitgegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:00:10 #102
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63882745
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Ik ook
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63882802
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las MacGyverlaan .
Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:04:03 #104
163650 Greys
pi_63882862
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63882900
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
pi_63882920
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Yup

En Greys, die hand pinda's valt nog wel mee hoor Ik heb vandaag een heel pak lange vingers weg zitten snaaien (1/4 deel van zo'n huge euroshopperverpakking)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63882938
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5. Zo op mijn laptop kijken is veel handiger!

Oh en Merel nog gefeliciteerd!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:08:43 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63882959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
pi_63882972
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens het strijken heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzo En m'n lijssie was nog wel zo knap vandaag:

O: Brinta met zoetstof & kaneel
T: Vitalinea 1x
L: Sultana Hartig. Eigenlijk maar beter dan pindarotsjes
T: Mandarijn
D: Drie snee-en met kalkoenfilet
T: Twee paracetamol

Ik heb alleen nog een appel, tot 20.30 uur en dan kan ik naar huis voor m'n eitje en de noten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63882990
Vergeet ik helemaal om Merel te feliciteren! Belachelijk!

Gefeliciteerd Merel!
pi_63882998
Ik heb hier kiwi vanille yoghurt voor mijn neus staan, ligt het aan mij of is dat gewoon een vieze, vieze combinatie?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 17:18:35 #112
163650 Greys
pi_63883201
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.

Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63883294
Beter dan mijn toetje van gisteravond Dame Blanche pudding

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:31:25 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63883520
Beter dan een brandblusser op tafel om je walnoten te kraken?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:32:34 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883557
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hehehehe, wat grappig! Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 09-12-2008 17:38:03 ]
pi_63883586
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63883680
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:38:30 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883711
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben. .
Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:39:59 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63883753
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan


Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:41:37 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63883796
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben .
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
pi_63883920
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.

Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien .
pi_63883969
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Altijd fijn, zulke docenten

Ik heb een keer gehad dat er een tentamen op het rooster stond (al een half jaar) en dat de universiteit niet wist dat er toen een tentamen was. Tentamen is afgelast op die dag.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63884135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk .
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later .
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo. .

Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:58:19 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63884213
haaai dames wat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....

en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63884243


Ik ben moe, ik heb buikpijn, ik heb hoofdpijn, ik ben ongesteld EN HET IS NOG MAAR DINSDAG!!

verder alles goed heur
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')