abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:26 #51
163650 Greys
pi_63878592
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!

@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63878598
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
Hehehehehe, ik heb toevallig net een nieuwe spaarrekening bij de Fortis geopend waarbij je bonusrente krijgt ofzo. 2% basis en 2% bonus bij een bedrag boven de 3000 euro. Dat is alvast beter dan de 2,5% die je idd krijgt op een internet spaarrekening.
Maar ik ben dus ook een lapzwans op financieel gebied. Het boeit me allemaal niet genoeg en dan besteed ik er zo min mogelijk aandacht aan. En dat scheelt toch een paar honderd euro op jaarbasis!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:41 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878602
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:29 schreef Greys het volgende:
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!

Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic
Jaaaa, maar ik kijk altijd samen met vriendlief en dan zorg ik eerst dat ik (lees: buurman van achterneef) een hele berg series download (Greys, Private Oractice etc) en die brand ik dan, anders is het zonde van het dvdtje Dus ik moet nog even geduld hebben.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63878616
Ohja lijstje:
O: 2 geroosterde bammetjes met pindakaas
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas + Cupasoup
T: Aldilinea
T: Appel + kiwi
D: Spinazie ala bloep
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:14 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63878675
Greys is een heldin .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:43 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878688
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!

@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
Je hebt helemaal gelijk! Die woeste blik van hem, in combinatie met dat rossige haar. En je kan je gewoon voorstellen hoe hij met zijn sexy Schotse accent hete woorden in je oor fluistert (niet dat ik dat zou verstaan).

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63878695
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
OK, dan is het goed.
quote:
@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
Mn yoghurt vloog bekant over mn scherm!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:07 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878775
ik ga als alles op orde is er wel eentje uitkiezen. sns maxisparen en asn bank geven 4,75% met automatische inleg, moneyou (merk van abn amro en dus de nederlandse staat als eigenaar) geeft 5,1 zonder gekke voorwaarden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:50 #59
163650 Greys
pi_63878791
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Greys is een heldin .
Neeeeeeeeeeee gek! Ieder ander met een beetje hart voor dieren had hetzelfde gedaan
Het is alleen apart dat zulke dingen mij altijd lijken te overkomen
En ik spamde het niet om te patsen ofzo hoor, maar ik was er gewoon nog een beetje vol van

@Anosmie: !
Het erge is, ik lag ook hé-le-maal dubbel om mijn eigen grappie. Treurig he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:42:14 #60
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63878855
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:45:31 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63878949
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
pi_63878959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn

Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!


Goed gedaan
pi_63880227
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Fok!bejaarde
pi_63880268
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:32:22 #65
163650 Greys
pi_63880302
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!


Misschien moet je even roepen dat je bij nader inzien toch echt liever naar Eilat wilt.
Dán wordt het pas een leuk weekend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880320
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:33:08 #67
163650 Greys
pi_63880321
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:34:16 #68
163650 Greys
pi_63880355
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
Oh dat had mij ook kunnen overkomen.
Alleen bij de gedachte alleen al breekt het zweet me uit! Whaaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880365
Greys wat ben je toch schattig
pi_63880414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63880479
Wel een goeie actie met dat hondje trouwens. Als iedereen was zoals jij, zou de wereld beter zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63880493
Greys

Heeft dat hondje geen chip??

Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberen Had ik hem toch ook bijna meegenomen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:38:34 #73
163650 Greys
pi_63880503
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat ben je toch schattig
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.

Kim, je hebt wat aangericht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:41:06 #74
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63880587
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
[..]

Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
[..]


Kim, je hebt wat aangericht!
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekeken sneu he!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63880588
Ja hey, ik wil niet opeens de enige in het topic zijn die wél zelf downloadt!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:42:48 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63880640
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
volgens mij geldt dat alleen voor betaalrekeningen... ik zie er echt níks van in de voorwaarden van de spaarrekeningen (specifiek, en algemeen) bij betaalrekeningen noemen ze idd. een "vanaf" bedrag

maar ik zou me toch wel eerst laten voorlichten
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63880650
hoi

gesprek met studieadviseur gehad, wat dingen helderder, moet nog wel veel zelf doen (uiteraard), maar zal vanavond wat meer schrijven.

Ga nu eerst lekker fitnessen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:43:56 #78
163650 Greys
pi_63880686
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
Greys

Heeft dat hondje geen chip??

Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberen Had ik hem toch ook bijna meegenomen
Hij had geen bandje om in elk geval, niets. Dus daar konden we niets mee.
En aangezien ik niet standaard ben uitgerust met chipleesapparatuur (whihi!) hóóp ik dat het hondje een chippie heeft en dat hij inmiddels al weer lekker warm in zijn eigen huisje zit! Want de dierenambulance heeft die apparatuur misschien wel standaard bij zich?
Ik was wel heel blij dat die meneer van dat huis toch smolt - hij was in eerste instantie een beetje brommerig - voor het hondje en zelf met zijn vrouw voorstelde dat ie wel naar binnen mocht en dat ze gingen bellen. Anders had ik hem zelf meegenomen.

Dat hondje van jou dat voor zijn eigen huis zat te bibberen! Dan weet je ook echt een tijdje niet wat je moet doen he, of je hem nou mee moet nemen of niet! Ik ken dat gevoel. Maar bij mij gaat het véél te ver soms, want als ik uit de supermarkt kom met mijn boodschappen en er zit buiten aan het fietsenrek een hondje in de regen vastgebonden, blijf ik net zo lang wachten (bevroren boodschappen smeltend of niet) tot ik zeker weet dat de eigenaar het hondje weer meeneemt. Ik ben dan altijd bang dat er iemand snel door de regen naar huis is gegaan en dat ze de hond vergeten zijn En uiteraard komt er ALTIJD een baasje en dan zit ik verdekt opgesteld in mijn Smart en dan rij ik snel weg, schaamrood op mijn kaken en gesmolten ijs enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:44:31 #79
163650 Greys
pi_63880702
Om nog maar te zwijgen van de plastic eendjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880713
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]


Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
[..]


  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:45:11 #81
163650 Greys
pi_63880724
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekeken sneu he!
Het stukje met de luxaflex?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:54:29 #82
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63880995
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het stukje met de luxaflex?
So?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63881046
Greys, jij bent echt lief

Vik, ik begrijp dat er goed nieuws is over je oren?

En McArmy... nee dank je. Geef mij maar McDreamy of McSteamy. Al vind ik ze eigenlijk allebei te oud

En ik heb net mijn declaraties naar mijn zorgverzekeraar geregeld. Eindelijk, want ik moet nog heel veel terugkrijgen en ik ben echt blut.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63881757
Ik post en het is meteen weer stil hoor
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63881989
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik post en het is meteen weer stil hoor
Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.

Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
pi_63882036
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.

Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
De MacGillavrylaan? Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:33:48 #87
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63882038
Ik ben McArmy stukjes aan het kijken, aan het e-mailen en mijn pappa is zojuist thuisgekomen met de DVD van the Dark Knight
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63882231
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De MacGillavrylaan? Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Hehehehe, wat grappig! Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
pi_63882280
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 16:50:43 #90
163650 Greys
pi_63882473
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:53:42 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63882556
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming .

Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63882561
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hehehehe, wat grappig! Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 16:55:00 #93
163650 Greys
pi_63882589
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De MacGillavrylaan? Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:56:15 #94
331 Merel
Be here now.
pi_63882620
ToffeVerjaardagsPost
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63882622
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming .

Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
Indonesisch is veel stoofvlees en zo. Misschien gadogado nemen en dan easy on de pindasaus. Met daarbij sateetjes. Pindasaus apart vragen, dan kan je er weinig op doen. En dan nog 1 stoofgerecht, rendang ofzo. Ik zou dan de rijst en zo niet nemen.
pi_63882651
veel of zo's en en zo's. Soit.
pi_63882652
Lijstje

Brinta
Hardlopen met Evy les 5
Fruitsalade met bij gebrek aan yoghurt een beetje curstardvla
Broodje kaas/worst
10 x trap op trap af met (naar beneden) een verhuisdoos (boeken)
Haan geslacht
Soep (restjes, staafmixer erdoor)
Avondeten gaat capucijners met rijst & speklapjes worden. Stoofpeertjes toe, nu wel met een kwakje yoghurt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:57:30 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63882660
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Ik las MacGyverlaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63882666
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Ik heb er prettig gewoond ja! Al woon ik nu nog beter

Het grappige was dat degene naar wie die laan vernoemd was (Carolina MacGillavry, een Amsterdamse hoogleraar in de scheikunde) ook nog nazaten heeft rondhobbelen, waarvan er 1 een studiegenoot van mij is. Die is nog aanwezig geweest bij de opening van de straat. Hij vond dat hij als nazaat toch wel zo'n kamer had mogen krijgen daar.

Hij vond het uiteraard een hele coole straatnaam. Het grote nadeel ervan is dat je de naam altijd zes keer moet spellen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63882679
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Merel het volgende:
ToffeVerjaardagsPost
Gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')