quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
Hehehehehe, ik heb toevallig net een nieuwe spaarrekening bij de Fortis geopend waarbij je bonusrente krijgt ofzo. 2% basis en 2% bonus bij een bedrag boven de 3000 euro. Dat is alvast beter dan de 2,5% die je idd krijgt op een internet spaarrekening.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
Jaaaa, maar ik kijk altijd samen met vriendlief en dan zorg ik eerst dat ik (lees: buurman van achterneef) een hele berg series download (Greys, Private Oractice etc) en die brand ik dan, anders is het zonde van het dvdtjequote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:29 schreef Greys het volgende:
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!
Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic![]()
Je hebt helemaal gelijk! Die woeste blik van hem, in combinatie met dat rossige haar. En je kan je gewoon voorstellen hoe hij met zijn sexy Schotse accent hete woorden in je oor fluistert (niet dat ik dat zou verstaan).quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um?![]()
) is hij gewoon niet te versmaden
OK, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
Mn yoghurt vloog bekant over mn scherm!quote:@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um?![]()
) is hij gewoon niet te versmaden
Neeeeeeeeeeee gek! Ieder ander met een beetje hart voor dieren had hetzelfde gedaanquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn![]()
Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Lekker die Sinterklaas
Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.
@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...
Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Oh dat had mij ook kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeialquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
[..]
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial![]()
[..]
Kim, je hebt wat aangericht!
volgens mij geldt dat alleen voor betaalrekeningen... ik zie er echt níks van in de voorwaarden van de spaarrekeningen (specifiek, en algemeen) bij betaalrekeningen noemen ze idd. een "vanaf" bedragquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
Hij had geen bandje om in elk geval, niets. Dus daar konden we niets mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
Greys![]()
Heeft dat hondje geen chip??
Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberenHad ik hem toch ook bijna meegenomen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial![]()
[..]
Het stukje met de luxaflex?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekekensneu he!
Vat het vooral niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik post en het is meteen weer stil hoor
De MacGillavrylaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vat het vooral niet persoonlijk op.
Ik ben dvd's aan het uitzoeken, aan het verzinnen wat ik voor zaterdag ga maken en heb al kaartjes voor de New Cool Collective geregeld en schijn ook nog te moeten werken tussendoor.
Ooit houdt het op.
Woon jij nu trouwens vlakbij een vriendin van mij in de buurt Ewelina? Die woont aan de MacGileverylaan. Ofzo.
Hehehehe, wat grappig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De MacGillavrylaan?Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Hahahaha! Wat leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me ook over gegeven aan greys en ben afleveringen aan het kijken. Het is besmettelijk als mensen er zo veel over praten!
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De MacGillavrylaan?Dat was mijn oude adres, nu ben ik dus verhuisd.
Indonesisch is veel stoofvlees en zo. Misschien gadogado nemen en dan easy on de pindasaus. Met daarbij sateetjes. Pindasaus apart vragen, dan kan je er weinig op doen. En dan nog 1 stoofgerecht, rendang ofzo. Ik zou dan de rijst en zo niet nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees dat mijn wederhelft en ik straks tegelijk klaar zijn met werken. Wat ongeveer zoveel inhoudt als dat we langs de indonees gaan met wederzijdse instemming.
Maar hoe slecht is dat eigenlijk, de pindasaus en kroepoek even buiten beschouwing latend?
Ik las MacGyverlaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Ik heb er prettig gewoond ja!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil óók in een Mac- of liever nog een McNogwatLaan wonen!
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |