abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:26 #51
163650 Greys
pi_63878592
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!

@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63878598
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
Hehehehehe, ik heb toevallig net een nieuwe spaarrekening bij de Fortis geopend waarbij je bonusrente krijgt ofzo. 2% basis en 2% bonus bij een bedrag boven de 3000 euro. Dat is alvast beter dan de 2,5% die je idd krijgt op een internet spaarrekening.
Maar ik ben dus ook een lapzwans op financieel gebied. Het boeit me allemaal niet genoeg en dan besteed ik er zo min mogelijk aandacht aan. En dat scheelt toch een paar honderd euro op jaarbasis!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:41 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878602
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:29 schreef Greys het volgende:
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!

Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic
Jaaaa, maar ik kijk altijd samen met vriendlief en dan zorg ik eerst dat ik (lees: buurman van achterneef) een hele berg series download (Greys, Private Oractice etc) en die brand ik dan, anders is het zonde van het dvdtje Dus ik moet nog even geduld hebben.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63878616
Ohja lijstje:
O: 2 geroosterde bammetjes met pindakaas
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas + Cupasoup
T: Aldilinea
T: Appel + kiwi
D: Spinazie ala bloep
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:14 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63878675
Greys is een heldin .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:43 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878688
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!

@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
Je hebt helemaal gelijk! Die woeste blik van hem, in combinatie met dat rossige haar. En je kan je gewoon voorstellen hoe hij met zijn sexy Schotse accent hete woorden in je oor fluistert (niet dat ik dat zou verstaan).

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63878695
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

!
Ik hoop éérst dat het hondje zijn eigen papa en mama terugvindt!
En als ie niet opgehaald wordt dan dring ik hem SHE op!
OK, dan is het goed.
quote:
@Loveli: thanks, maar het was ook eigenbelang, anders slaap ik niet vannacht
En ik vind McArmy op 'normale' Googlefoto's ook totáál niet sexy, ik val ook niet op rossige mannen. Maar dit is een Schot (streepje voor!) in het eggie en in Greys (Bwahahaha! IN Greys! Snappie um? ) is hij gewoon niet te versmaden
Mn yoghurt vloog bekant over mn scherm!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:07 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878775
ik ga als alles op orde is er wel eentje uitkiezen. sns maxisparen en asn bank geven 4,75% met automatische inleg, moneyou (merk van abn amro en dus de nederlandse staat als eigenaar) geeft 5,1 zonder gekke voorwaarden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:50 #59
163650 Greys
pi_63878791
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Greys is een heldin .
Neeeeeeeeeeee gek! Ieder ander met een beetje hart voor dieren had hetzelfde gedaan
Het is alleen apart dat zulke dingen mij altijd lijken te overkomen
En ik spamde het niet om te patsen ofzo hoor, maar ik was er gewoon nog een beetje vol van

@Anosmie: !
Het erge is, ik lag ook hé-le-maal dubbel om mijn eigen grappie. Treurig he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:42:14 #60
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63878855
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:45:31 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63878949
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
pi_63878959
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn

Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!


Goed gedaan
pi_63880227
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Lekker die Sinterklaas

Gelukkig zit ik nog op 82 kg want de week van te voren zat ik iets omhoog richting de 83 kg. Deze week druk aan de sportschool.

@ Kwakeveense, vergeet niet dat je bij SNS 2,50 per maand betaald om überhaupt een rekening te hebben
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Fok!bejaarde
pi_63880268
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:32:22 #65
163650 Greys
pi_63880302
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!


Misschien moet je even roepen dat je bij nader inzien toch echt liever naar Eilat wilt.
Dán wordt het pas een leuk weekend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880320
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:33:08 #67
163650 Greys
pi_63880321
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
McArmy?
Ik lig nu echt te ver achter met GA...

Tevens TVP. Tot nu toe een goede dag, stagelopen is goed voor de lijn!
Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:34:16 #68
163650 Greys
pi_63880355
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Met zo'n hondenreddingsactie ben ik een keer de autosleutels van de auto van de buurman kwijt geraakt...
En die auto stond dus midden op de weg vlak bij een ziekenhuis waar ook ambulances langs moesten....
Oh dat had mij ook kunnen overkomen.
Alleen bij de gedachte alleen al breekt het zweet me uit! Whaaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63880365
Greys wat ben je toch schattig
pi_63880414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval een paar Nederlandse afleveringen nog niet gezien inderdaad. Van seizoen 5
Snel, catch up!
Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63880479
Wel een goeie actie met dat hondje trouwens. Als iedereen was zoals jij, zou de wereld beter zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63880493
Greys

Heeft dat hondje geen chip??

Ik had laatst ook een hondje wat zat te bibberen op straat. (ook klein en wit) maar die had een penning om met 06 nummer. Ik de voicemail ingesproken, komt er even later een oud mensje aangesneld (had d'r telefoon niet gehoord). En die was helemaal blij, want ze was naar de super gegaan en hij was ontsnapt. Die hond zat gewoon voor z'n eigen deur te bibberen Had ik hem toch ook bijna meegenomen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 15:38:34 #73
163650 Greys
pi_63880503
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
Dus ik krijg geen hondje?
Nou fraai is dat! , het wordt weer een leuk weekend!!
Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat ben je toch schattig
Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zit nog in seizoen 4. De computer waar ze op staan (waar dus de neef van de buurvrouw van mijn achternicht ze op heeft gezet...) is stuk, dus ik kan niet verder kijken.

Kim, je hebt wat aangericht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:41:06 #74
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63880587
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en even tussen ons: Ol had met deze écht niet over straat gewild.
[..]

Welnee. Ik ben een softie en een bemoeial
[..]


Kim, je hebt wat aangericht!
Ik heb episode 1 en 2 opnieuw gekeken en 8x 1 specifiek stukje gekeken sneu he!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63880588
Ja hey, ik wil niet opeens de enige in het topic zijn die wél zelf downloadt!
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')