abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:04:05 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877894
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef kwakveense het volgende:


ik denk dat ik dus ook wel weer een vast bedrag per maand opzij zet, misschien bij een termijndeposito ergens. ik heb alleen géén 2500 als eerste inleg dus even zoeken naar een goeie bank en regeling.

ik vergeet de "toekomst" inderdaad nog weleens een beetje. en dan bedoel ik voorbij het jaar kijken idd...
Begin nu eens met bijv. ¤ 50 automatisch over te laten schrijven naar een spaarrekening. Weg is weg. Kan je daarna zoeken naar een goede rente ed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:06:17 #27
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63877948
Ik zou het trouwens ook wel kunnen op McArmy Maar met McSteamy en McDreamy zou ik ook niet echt moeite hebben hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:06:49 #28
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63877964
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het trouwens ook wel kunnen op McArmy Maar met McSteamy en McDreamy zou ik ook niet echt moeite hebben hoor
Of alledrie tegelijk!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:07:01 #29
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63877972
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63878002
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:26 schreef Esse_est het volgende:
Huuu...ik vinnum ook nks....
Tevens TVP.
Dito.
Dat zogenaamde sexy baardje...
Ga je scheren, man!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:08:47 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878020
1 keer is genoeg...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:09:08 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63878025
@ tink. ja dat is t plan. ik wil alleen graag een rekening bij een andere bank voor het sparen, want ik gebruik mn rabo internetsparen al als "potje" voor terugkerende kosten en ben bang dat t er dan toch weer ongemerkt tussen schiet... plus de rente is nogal laag op die rekening... ik overweeg sns bank
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63878097
tvp
Waarom werkt blackboard niet
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:12:47 #34
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878121
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Waarom werkt blackboard niet
Bij mij doet ie het wel! Misschien onderhoud?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63878144
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Dat zou ik ook wel willen weten.. Mijn spaarrekening staat nu bij de postbank en daar krijg ik maar 2,5% rente. Dit scheelt nog al wat.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:15:01 #36
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878179
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of alledrie tegelijk!
Hehe, ja dat zou het leukst zijn nog

[Ik ben ondertussen het vorige topic aan het bijlezen]
Viking, goed nieuws over je oortjes Hopelijk komt er goed nieuws uit de vergadering!
DML: Succes en sterkte vandaag bij de dokter
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:17:50 #37
163650 Greys
pi_63878242
Yeahhhh, McArmy is frikking darn hot!

@Co: op het eerste gezicht vind ik hem ook hélemaal niets, maar je moet hem zien acteren!
Ik zou je zo graag even een klein klein fragmentje van Youtube PM'en om te laten zien wat we bedoelen (wrhawwwwwww!) maar dat gaat dus niet
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
zum kotsen is McArmy en dat zeg ik hier in het hol van de leeuw
!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het maar saai!
Maar vind je het karakter in Greys zum kotsen, zijn hoofd in het algemeen of de acteur zelf?
Of misschien moeten we dat even in het Greys topic bespreken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63878295
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het wel! Misschien onderhoud?
Alle sites van de ru doen het bij mij niet op het moment ook handig
Dan maar weer gaan leren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:20:55 #39
163650 Greys
pi_63878318
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn

Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:22:01 #40
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878342
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Yeahhhh, McArmy is frikking darn hot!

@Co: op het eerste gezicht vind ik hem ook hélemaal niets, maar je moet hem zien acteren!
Ik zou je zo graag even een klein klein fragmentje van Youtube PM'en om te laten zien wat we bedoelen (wrhawwwwwww!) maar dat gaat dus niet
[..]

!
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het maar saai!
Maar vind je het karakter in Greys zum kotsen, zijn hoofd in het algemeen of de acteur zelf?
Of misschien moeten we dat even in het Greys topic bespreken
Ik zit in het Greys topic
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:26:45 #41
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878446
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 @ 14:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik zit in het Greys topic
Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:27:41 #42
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878480
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Is s05e09 de laatste die er geweest is? Want dan kan ik me ook in het Greystopic vervoegen
Nee episode 10 maar eps 1 en 2 was een dubbelaflevering dus het zou kunnen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:27:48 #43
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63878481
Nee, afgelopen weekend heb ik aflevering 10 gedownload.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:28:30 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63878493
Ehhh, de zuster van mijn aangetrouwde overbuurvrouw zijn achterneef dan he?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63878521
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat had IK trouwens weer hoor... net...
Klaar op het werk. Lekker naar huis. Nou, niet dus, want er liep in de (drukke) straat van mijn werk een klein wit hondje los, zonder een potentiële eigenaar in de buurt. Hij liep op de stoep en hij leek te weten wat ie aan het doen was en waar hij heen ging, dus ik dacht.... 'NIET mee bemoeien'. Ik haal me dat soort dingen altijd op de hals namelijk
Maar goed, softie als ik ben. Ik reed nog geen 500 meter verder en ben dus maar weer omgekeerd, want anders zit ik me dagenlang af te vragen hoe het met het hondje gaat. Dus ik reed terug naar het werk, springt dat hondje net de drukke weg op, de auto's konden nog maar nèt remmen of hij was plat geweest
Ok. Auto langs de kant. Hondje gelokt. Maar die wilde niet zo erg, die was bang. Toen rende hij het pad van een huis op en daar kwam net een man naar buiten en die wilde wel helpen lokken. We hebben hem zijn huis in gelokt en hij heeft hem een bakje water gegeven en zou de dierenambulance bellen. Pfieuw!
Die man zal wel blij met me zijn

Maar het hondje is gered van een wisse platheid! Olé!
En jij dacht niet. Wat een zielig en alleenzaam hondje. Die heeft een lieve mama nodig. Goh, wie in mijn vriendenkring zou perfect zijn voor een lief klein poezelig hondje? Ah, SHE!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:38 #46
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63878525
Oh, ik ben nog niet bij dus
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:40 #47
163650 Greys
pi_63878527
Aflevering 10 is ook al te kijken idd!
En nog maar even voor het gemak: HIER zijn ze te zien zonder downloaden!

Ik heb ook al even een McArmy adoratie post geplaatst in het Grey's USA topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2008 @ 14:29:40 #48
70532 loveli
N
pi_63878528
Kudo's voor Greys, redster van dieren in nood.
Vik, klinkt goed, hoop dat er snel knopen gehakt worden.
DML, ik duim voor je!

Zelfs ik vind dat McArmy iets heeft (een hele hoop iets zelfs) en ik val toch echt niet op rossige mannen.
crap in = crap out
pi_63878550
Ik ben pas bij aflevering 3, jullie maken me nieuwsgierig! Maar ik moet studeren, nee Bob., nee, je mag NIET.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:26 #50
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63878589
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Bob. het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3, jullie maken me nieuwsgierig! Maar ik moet studeren, nee Bob., nee, je mag NIET.
Van mij mag je hoor!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')