Toen ik mijn cakebeslag in de blender had gegooid, was het dat ook!quote:
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Woont ze toevallig in dat studentencomplex of in die toren aan het begin van de straat bij de Praxis? Of in die woningen ertussenin, die net zijn opgeleverd? Een vriendin van mij heeft daar een huis gekocht, in die net opgeleverde woningen.
Yupquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Oh nee, ik had wel allerlei losse afleveringen op tv gezien maar dat vergat ik altijd te kijken. Dus ik snap het verhaal wel zo'n beetje en begin gewoon bij 5.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat leuk!
Ben je helemaal bij het begin begonnen? Had je nog niets gezien?
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Ik was tijdens het bijlezen al aan het denken om beneden (op het werk) een warme choco te scoren. En een Balisto ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
He potver. Het ging zo goed met mijn lijstje vandaag.
Heb ik zojuist een grote hand katjangpinda's gegeten.
Da's de schuld van de tv-programma's die ik tijdens hetstrijken
heb gekeken:
- Wie is de Chef
- Cooking it
Daar kreeg ik lekkere trek van
Noten ja. Maar ook katjangs? Met zo'n krokanterig laagje eromheen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Noten zijn altijd een gezonde keuze.
Beter dan die andere troep die je doorgaans sneakt, kapsalonnetje!
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, wat grappig!Nou, dan ben ik vanavond in de buurt bij je oude huis.
Het is ook net een dorp dat Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Tskquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dan de chocoladetaart die ik nu aan het bakken ben..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, daar fiets ik dagelijks langs, langs die Praxis dus. Ik vind het mooie woningen trouwens. Wel een beetje afgelegen. En het is Carolina MacGillavrylaan
Zij ziet eruit als een...scheikundige.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gezellige dame. Kun je vast lol mee hebben![]()
.
Altijd fijn, zulke docentenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk.
Was 't trouwens Bart R. die niet kwam opdagen? Hij kwam bij ons een keer niet opdagen toen we een tentamen hadden. Was 'ie 't vergeten en begon het een half uur ofzo later.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaai dameswat gaan jullie weer snel! ik kan het niet meer volgen hoor.....
en ik heb geen stem meer.... na het kotsen zondag, zit ik nu helemaal dicht (holtes) en heb ik onwijs veel last van mij keel... en dus stemloos... erg lastig...
hoop niet dat het zich nog verder doorzet en ik me echt doodziek ga voelen.....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Trade, not aid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb al heel wat vaker op 'm zitten wachten, maar eigenlijk nooit langer dan een kwartier. Hij heeft ook altijd dubbele afspraken en zo..
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
En bedanktquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zij ziet eruit als een...scheikundige.
Ah, daar ken ik 'm van! Ik moet bekennen dat ik nog nooit een aflevering van GA gezien heb (hoe is het mogelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Die MacArmy kan mij ook niet zo bekoren. Ik kan er niet tegen als je de wimpers niet ziet door vergevorderde blond/rossigheid.
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Ja, zo moet het! Ik heb dan weer een kind dat zo blond is dat de achterlijk lange wimpers volslagen onzichtbaar zijn. Karmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh ik heb trouwens een soort van rossige man waarbij je wimpers en wenkbrauwen wel gewoon goed ziet![]()
![]()
![]()
![]()
Oooooooh, dáár ken ik hem van! Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Laureline het volgende:
Maar voor de liefhebbers: hij speelde een paar jaar geleden in de HBO-serie ROME een hoofdrol, als legionnair. Als je de broer van de zwager van de buurman van Kim lief aankijkt, kan je hem straks in een rokje zien.
Je moet juist van je nieuwe spulletjes genieten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb lingerie gekocht en ben losgegaan in de Body Shop, en nu voel ik me een verwend nest en wil ik me verontschuldigen tegenover alle arme mensen..
Ok, ok. Maar ik wilde alleen een onderbroekje kopen en ik liep de winkel uit met een compleet setje van 60 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
BJ, beterschap meissie! Hoop dat je je snel weer beter voelt!
DaD, ben je helemaal belazerd, met je schuldig voelen?
Als je het kan betalen moet je jezelf soms verwennen. Dat ben je aan jezelf verplicht.
Ja, dat is nou precies het probleem hier.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
BJ; sterkte meis. Krijg je ervan he, als je een skinny bitch bent! Nauwelijks spek ter bescherming
En ik voel me nooit schuldig als ik mezelf verwen. Because I'm worth it.
NEE.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is nou precies het probleem hier.. Maar als jullie allemaal zeggen dat het ok is, is het ok.
.
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje vandaag:
O: Brinta
L: 2 crackers met brie, 1 sinaasappel, 1 gekookt eitje
T: 3 chocopepernoten en de beslagkom van m'n chocoladetaart uitgelikt
D: gaat frittata worden met paprika en courgette
T: stukje chocoladetaart
Dat is nieuw ja... Ben d'r ook niet zo heel erg blij mee omdat dat mijn slapende nood rekening was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Ik heb een SNS rekening (al 100 jaar) en ik moet wel pinpasksoten betalen, maar moet dat nu ook voor je rekening?
Zijn er ook banken waar je gratis een rekening kan openen? Ik ben de SNS toch zat.
Ik ben soms zo moeilijk met zulke dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE.
Jij moet het ok vinden. Je geniet er anders niet echt van.
Baden in weelde is geen straf hoor, en die 10 geboden zijn ook zooooo 50 na christus.
Vanity rocks!
Goed zo!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:ik heb net bedacht dat ik me door m'n vriend ga laten insmeren met de body butter, dan word ik weer blij..
Sorry, late reactie!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant! Ik spaar nu elke maand op mijn Rabobank rekening, maar ik wil van de hele Rabobank af eigenlijk. Móet je geld vastzetten als je wil sparen bij de Credit Europe Bank, of is dat ook voor flexibel sparen? (ik ga zo zelf wel even Googelen als ik meer tijd heb)
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
DaD, ik gaf ook met pijn in mijn hart 120 euro uit afgelopen zaterdag aan een toffe jeans.
Zo'n dure jeans had ik nog nooit gehad. Maar hij staat me echt stúkken beter dan andere goedkopere jeans, dus ik heb me er bij neergelegd en ik ben er nu ook heel erg blij mee dat ik het aan mezelf heb uitgegeven.
Maar het is soms wel even wennen ja
Welk gebouw? Ik ga daar hoogstwaarschijnlijk ook wonen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement wat net is opgeleverd. Op de bovenste verdieping. Erg cool.
Maar dan wonen onze vriendinnen waarschijnlijk in hetzelfde gebouw!
Dit is ook al het tweede bericht dat ik erover lees, dus ik sluit me bij je aan, Coquote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gesprek met de studiebegeleider was wel fijn.
Conclusies:
-Stoppen met programmeren is een goede keuze
-Meerdere vakken niet halen is geen ramp: ik moet besluiten langer over mn studie te gaan doen
-Langs studentenbalie voor eventuele motivatiecursussen
-Elk semester proberen vanaf nu de vroegste vakken te halen. Nu dus eerste jaars vakken af ronden, en dan volgend jaar op dit tijdstip de tweedejaarsvakken afronden. Ik loop scheef, blijf scheef lopen en moet mezelf daarom wat extra tijd geven omdat ik wat voorkennis mis soms voor vakken.
-Niet teveel hooi op mn vork nemen, leren te plannen
* zwahiel is dan wel een mannetje, maar klerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en een goede jeans is on-be-taaaaaal-baarhaha
en ik kan ook erg blij zijn met zulke goede aanwinsten,....
en ik hooooop dat ik me morgen wat beter voel, zo niet, dan meld ik me morgenochtend ziek... maar liever niet natuurijk....
Ja maar daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eindelijk een foto van jou in je jeans!!!!!
Kop op Zwahiel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef zwahiel het volgende:
Nu wil ik ook weer kleren, maar ik heb geen doekoe en die rot IB-groep blijft nog moeilijk doen ook nog! Bah!
Nee, ik doe niet mee, sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Nee, geen geld (voor over).quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Gaat iedereen wel mee doen met de lootjes shizzle?
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
VIKING! *springt op de nek*You bist da weder! Como estas! Ik las iets over goed oor-nieuws, hoera!
Oh en supergreys, a la rescue des puppies!![]()
En GB ik doe mee met lootjes shizzle![]()
En BJ: *knuffel met vitamientjes*
Van jou in bikini?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:Jammer!
Mijn vakantie was leuk Vik! Samenvatting: Het weer, Duiken
, Vriendje
, Russen
![]()
Wil je nog vakansje foto's zien
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Tink, ik zou er als ik jou was heel veel lichte highlights in (laten) zetten. Dan krijg je een leuk effect, met een chocobruine ondergrond! En dan een goed masker kopen en er voorlopig vanaf blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Hoi.
Hoe vaak en hoe snel achter elkaar kun je je haar verven voor het kapot gaat? Ben wederom slecht geadviseerd in de winkel en in plaats van goudblond heb ik nu chocoladebruin haar. En dat is niet zo mooi als je naturlijke haarkleur lichtblond is
En bruine kleding staat nu ook raar, net nu ik heel veel bruin gekocht heb
![]()
Verder: dat klinkt als een goed gesprek moblo. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt en de knop hebt omgezet.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je pilletje wel ingenomen vandaag?.
[..]
Dat wou ik dus ook net vragen. Zie je het weer een beetje positiever in, cq. heb je kans op een baan?quote:
Wie is je zusje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Nou lijk je net tante Esselien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Totziens het volgende:
Zo, ik moest hier posten van mijn zusje want het schijnt hier gezellig te zijn (en itt haar moet ik wel lijnen)
Hallo tante Esquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie is je zusje?
Wie is je vader?
Wie is je moeder?
Opbiechten, hop hop!
Was het maar waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi. Ben je altijd zo volgzaam?Welkom ook enzo.
quote:
Last van de dubbelposteritus?quote:
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En haar nichterige neef heet dan Toedeloeee!
Jij hebt hem eerder door dan ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye en Totziens, it makes sense! Binnenkort meldt de buurman van d'r neef z'n opa zich aan en die heet dan AufWiedersehen. Of gewoon Chao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |