abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:07:11 #201
236335 neen
schone schijn
pi_63889053
Ik hoop dat totziens wel een geel-blauw hart heeft dan ik zit vrijdag iig weer op de tribune in die stervende kou.

Hoi Viking trouwens

ik zal even wat gaan teruglezen hier trouwens
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:08:28 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63889090
Eetlijstje potverdorie!

O: fruitsalade
T: 2 plakjes rosbief
L: maisbrood met kipfilet
T: stukje speculaas
D: viscuisine avec sla
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:09:33 #203
163650 Greys
pi_63889118
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op )

Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889158
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op )

Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is

[ afbeelding ]
Staat je goed!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:11:58 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63889160
Wow Greys! Wat heb je een geweldig figuur!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63889164
Aángename billen, Greys!
pi_63889192
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
ik zal even wat gaan teruglezen hier trouwens
Jij ging toch een filmpje en drankje doen?

Geel-blauw valt wel mee.
Als Zwart-geel fan is het leven een stuk moeilijker momenteel.
pi_63889223
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef neen het volgende:
Ik hoop dat totziens wel een geel-blauw hart heeft dan ik zit vrijdag iig weer op de tribune in die stervende kou.

En dan ook nog eens verliezen, vervelend
pi_63889231
Oh, en hoi zusje van.

En jeetje Greys.
Dat ben jij?
Jeetje.
pi_63889233
Topbroekie!!! En kuiltjes
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:14:49 #211
236335 neen
schone schijn
pi_63889238
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jij ging toch een filmpje en drankje doen?

Geel-blauw valt wel mee.
Als Zwart-geel fan is het leven een stuk moeilijker momenteel.
Ja, maar ik heb besloten anderhalf uur te laat te komen. Ik heb een reputatie hoog te houden.... wie zijn geel-zwart eigenlijk
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Totziens het volgende:

[..]

En dan ook nog eens verliezen, vervelend
Echt niet ik voel dat je geen geel blauw hart hebt
het lijkt niet wat het is
pi_63889244
Je hebt gewoon géén lovehandles!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:16:05 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63889278
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef Esse_est het volgende:
Aángename billen, Greys!
Goeie voorgevel ook.
Niet meer actief op Fok!
pi_63889288
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.

Hij had wel gelijk, daar niet van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63889322
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, en hoi zusje van.
*kuch* ik ben drie jaar ouder
pi_63889338
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.

Hij had wel gelijk, daar niet van.
Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63889340
Oeh Greys! . Tieten en een kont op een hartstikke mooi figuur, wat wil je nog meer!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63889346
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tijdens het hardlopen kreeg ik door een Antilliaan toegeworpen dat er nog wel 5 kilo bij me af kon. Allemachtig, die horen toch juist ronde vormen te waarderen.

Hij had wel gelijk, daar niet van.

Zijn té goed geintegreerd!!


Hoeveel weeg je dan bij welke lengte??
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:18:38 #219
163650 Greys
pi_63889349
Dank, dank! Maar geloof me alsjeblieft dat ik de meest voordelige pose heb uitgezocht waardoor het veel beter lijkt dan het is!

Maar ik ben zó gelukkig dat ik eindelijk een broek heb gevonden waar ik niet persé een riem omheen hoef
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889364
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Totziens het volgende:

[..]

*kuch* ik ben drie jaar ouder
Ja, dat telt hier dus niet he
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63889387
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef neen het volgende:
wie zijn geel-zwart eigenlijk
Rechterrijtje, bijna onderaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:20:36 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63889412
nice jeans Greys ...staat je goed
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:20:54 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63889422
Claudia, denk maar dat humor verschilt over culturen

Uiteraard welkom Totziens! En succes

Oh en Greys. Ooooh. You has a good figure, yes! En een mooie broek ook! Ik ken het probleem met broeken die afstaan, ik heb ook een beheurlijke springmaarachterop en dan kan je bijna een brief bij me posten als ik geen riem om heb!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:22:27 #224
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889478
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Eetlijstje potverdorie!

O: fruitsalade
T: 2 plakjes rosbief
L: maisbrood met kipfilet
T: stukje speculaas
D: viscuisine avec sla
Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:22:37 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63889487
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Dank, dank! Maar geloof me alsjeblieft dat ik de meest voordelige pose heb uitgezocht waardoor het veel beter lijkt dan het is!
Doe niet zo onzeker, muts . Nergens voor nodig.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')