Succesquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet had![]()
Ik zal kijken of ik met mijn telefoon vanavond nog even kan melden wat ie te zeggen had er over, oke?
Vergaderen is ook niet negatief, hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik wat een supernieuws! En dat ze over je gaan vergaderen hoeft niet altijd negatief te zijn: misschien is de meerderheid van de doktoren in het overleg wel voor implantatie.
En het is inderdaad een hele geruststelling dat implanteren in de toekomstplannen zit: dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken over doof worden.
Waarom dat beschaamde hoofd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef k_i_m het volgende:
In de tas;
2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn.
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos
Verder nog geen plannen.
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vergaderen is ook niet negatief, hoor. Dat doen ze namelijk altijd. Dan leggen ze alle rapporten (ook van maatschappelijk werkster, psych onderzoek etc) bij elkaar en kijken ze of ik een geschikte kandidaat ben. Ik ben iig positiever dan een paar weken geleden. Toen zat de KNO-arts zo door te drammen over een hoorapparaat op rechts, maar ze is er nu van overtuigd dat dat geen optie is. Gelukkig. Het is de bedoeling dat ik op links mijn hoorapparaat blijf dragen zoals nu (als dat kan tenminste, niet iedereen vindt dat prettig), dus nu gaan ze bespreken in hoeverre een CI op rechts meerwaarde voor mij heeft
.
En wat de jobhunting betreft: ik heb van mijn arbeidscoach het advies gekregen om even te wachten met solliciteren tot ik weet of ik geopereerd word. Want als ik geopereerd word kan ik er geen baanzoekstress bij hebben en dan heb ik het nog niet eens over de revalidatieperiode. Dan ga ik wat meer vrijwilligerswerk doen denk ik, want de muren komen inmiddels op me af. Ik hoop wel dat het doorgaat, want het zou het perfecte moment zijn en dan hoef ik in de toekomst ook niet meer bang te zijn dat mijn leven ontregeld raakt door een aanval van plotsdoofheid. En nu ik hier nog woon kan Mark mooi met mij oefenen
.
Your wish is my commandquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport
naar oostenrijk of zwitserland.
vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs
( sla mij!! )
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport
naar oostenrijk of zwitserland.
vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs
( sla mij!! )
Vitello Tonnato!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
omdat het eigenlijk tonijnsalade isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
Och jezus ja!quote:
De compagnon van Ollie woont 3 deuren verderop; die past altijd op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen![]()
) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensiefquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef Muis006 het volgende:
Over de revalidatie: ik heb geen verstand van CI-implantaties, maar mijn revalidatie duurde wel een poos. Ik ben eerst 4 maanden doof geweest omdat de wond moest genezen, toen hebben ze me aangesloten en ik denk dat ik ongeveer een jaar heel intensief heb moeten oefenen. Daarna werden de ziekenhuisbezoeken iets minder en nu, 4 jaar later, moet ik ongeveer 1x per jaar op controle komen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
En voor degenen die het interesseert (Vamp pmde me onlangs al): ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en technisch gezien zijn beide oortjes geschikt voor implantatie!. Maar ik ben nog wel een grensgeval. Ze gaan nog over me vergaderen
. Maar dit is iig goed nieuws, want nu weet ik iig dat ik geopereerd kán worden, of het nu begin volgend jaar al is of pas over een paar jaar (als m'n gehoor weer verslechterd is en ik geen grensgeval meer ben).
Dat is voor ons ook best lastig geweest. Wij hadden 3 katten waarvan er 1 een moeilijk verleden had (inmiddels is die overledenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen![]()
) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
Over het algemeen sneller dan bij iemand met een ABIquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensief. Ik heb geen idee hoe lang het allemaal gaat duren bij mij. Dat is ook niet te voorspellen.
Had ook zo een scene uit mijn leven kunnen zijn. Mijn irritatiedrempel ligt héél laag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh en toen kwam ik thuis en wilde ik m'n zeiknatte jas uitdoen, zit de rits vast. Godverdegodverrrr(heb hem uiteindelijk over m'n hoofd uit kunnen trekken
)
Ik wou net vragen of het bij iedereen sneeuwt maar bij jullie dus wel....quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, ik ben pissig, want ik ben zonet voor niks door de sneeuwstorm gefietst. Zou meedoen aan een onderzoek van Mark, maar ik kon het huis niet vinden (had m'n foon ook niet bij me) en na twee keer op en neer fietsen door de straat vond ik het wel weer leuk geweest. Ik verbeeldde me eerst dat ik pissig was op Mark, omdat hij geen goeie instructies geeft tav waar ik precies moet zijn, maar eigenlijk ben ik gewoon boos op mezelf, omdat ik nooit iets kan vinden
.
Oh en toen kwam ik thuis en wilde ik m'n zeiknatte jas uitdoen, zit de rits vast. Godverdegodverrrr(heb hem uiteindelijk over m'n hoofd uit kunnen trekken
)
Het is het lijstje van gisteren en je weet nog niet zeker wat je eetquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje
T: cracker ossenworst met rode ui
T: cracker met homemade eiersalade
L: kippen/tomatensoep
T: wodka met 33 gram light chips
D: kipcarbonades uit de oven (met ui, knof, italiaanse kruiden) Erbij iets van de pastasaus met gestoofde witlof. bloemkool
toe: GEEN magnum. Ik neem wel koffie met een twéé blokjes chocolade.
T: weet nog niet, ik denk een mandarijntje sinaasappelchoco koekje van Taillefine(=belgisch voor vitalinea)
T:groot glas Optimel drank frambozen.
Calorieen: ± 1700
Waar haal jij je ossenworst? En hoe maak je die eiersalade? Dat laatste is vast heel makkelijk zeker? Gewoon ei en mayonaise? Of doe je er bijvoorbeeld nog augurk bij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje
T: cracker ossenworst met rode ui
T: cracker met homemade eiersalade
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Had ook zo een scene uit mijn leven kunnen zijn. Mijn irritatiedrempel ligt héél laag.
Het slot van onze voordeur is vrij lastig open te krijgen. Pas was het koud buiten, kreeg ik mijn sleutel met moeite in het slot, deed ik de deur open, maar kreeg ik die klotesleutel er niet meer uit. Toen heb ik uit frustratie een been tegen de deur aan gezet en ben ik heel hard gaan trekken. Resultaat: sleutelhanger kapot.
Je hebt mij toch op MSN?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Heee hoo ladies & gents, wat is het hier stil!
Een vast bedrag om te sparen? Ik zie dat als een soort 'vaste lasten'. Ik weet dat het raar is om te sparen als mensen nog geld van je tegoed hebben, maar sparen moet dan ook een goede gewoonte worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
(huur, verzekeringen, gas.licht, water, telefoon, internet/kabel, ibg lening, bank lening, riool/gemeentelijke heffingen, inboedel en WA verzekering, contrubuties voor koren en projecten en tournees, zangles, onkosten/reparatiesparen.... dan heb ik alles toch wel??) HALP
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
jeej voor vik dr elektrische oren optie!
ik heb amn leven nog nooit zo op een rijtje gehad mensen, het is om eng van te worden. waar in godsnaam mn geld eerst naar toeverdween weet ik niet, want ook als ik nu ruim inbegroot en geld opzij zet voor al mn terugkerende kosten zou ik toch echt veel over moeten houden. weird. waarschijnlijk gaf ik het gedachtenloos uit ofzo... dat, of ik vergeet een hele grote post....
(huur, verzekeringen, gas.licht, water, telefoon, internet/kabel, ibg lening, bank lening, riool/gemeentelijke heffingen, inboedel en WA verzekering, contrubuties voor koren en projecten en tournees, zangles, onkosten/reparatiesparen.... dan heb ik alles toch wel??) HALP
Ja halloquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef SHE het volgende:
O: volkorenspaghetti met spinazie en rauwe ham
T: activia vijg
T: yoghurt + banaan
L:tomatensoep
T: mandarijntjes
D: vissalade + zuurdesemstokbrood.
Oh wat erg! Ik zit me net op mijn werk te bedenken 'wat ik vanmiddag als ik vrij ben eens zal bakken of braden'quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Kennen jullie dat? Als je moet leren/werken en je hebt geen zin, het werk compenseren met iets anders? Ik moet hier eigenlijk nodig:
- mijn administratie doen (rekeningen versturen, aangifte belasting 2007, leveringscontract gas afsluiten, subsidies aanvragen etc).
- werken (ik moet nog 40 blz vertalen, bij voorkeur vandaag klaar)
- schoonmaken
Gevolg: er staan nu 2 kilo gulash, 1 kilo runderkaneelstoofpot en 1,5 kilo orientaalsekip op het fornuis te pruttelen
Zo herkenbaar! Ik moet nog een verslag afmaken maar in plaats daarvan ben ik aan het opruimenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Kennen jullie dat? Als je moet leren/werken en je hebt geen zin, het werk compenseren met iets anders? Ik moet hier eigenlijk nodig:
- mijn administratie doen (rekeningen versturen, aangifte belasting 2007, leveringscontract gas afsluiten, subsidies aanvragen etc).
- werken (ik moet nog 40 blz vertalen, bij voorkeur vandaag klaar)
- schoonmaken
Gevolg: er staan nu 2 kilo gulash, 1 kilo runderkaneelstoofpot en 1,5 kilo orientaalsekip op het fornuis te pruttelen
Hier, een ballonquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik wil even erkenning voor de enorm goede eetdag die ik gisteren had ONDANKS het nog vinden van chocolade en het hebben van een afgeladen ijskast
.
ik wil idd. pas echt gaan sparen als die lening weg is. de rente over mn spaargeld is nl. veel lager dan wat ik betaal over mn schulden... (ik heb mn eindejaarsuitkering nodig voor mn studieverblijf in amerika) maar in principe heb ik donderdag als t goed is mn problemen opgelost met de bank... de lening waar alles onder smaen komt is een eenmalige, met vaste looptijd, die korter kan worden als ik tussendoor aflos. dat wil ik ook doen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een vast bedrag om te sparen? Ik zie dat als een soort 'vaste lasten'. Ik weet dat het raar is om te sparen als mensen nog geld van je tegoed hebben, maar sparen moet dan ook een goede gewoonte worden.
Ik reserveer trouwens minstens een maandsalaris voor onverwachte uitgaven. Verder heb ik een spaarrekening bij Credit Europe Bank waar ik van mezelf absoluut niet aan mag komen. Ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
Kun je je eindejaarsuitkering trouwens niet aanwenden om je naaste familieleden af te betalen?
die staan in mn maandbudget:quote:eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Ughquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
black wolf says: you deserve lotsa feathers, Kim Hanooki, little Godess of the thin moon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |