abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63873478
Goed nieuws Vik!
Gefeli.
pi_63873487
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet had
Ik zal kijken of ik met mijn telefoon vanavond nog even kan melden wat ie te zeggen had er over, oke?
Succes

En Vik fijn dat je oren geschikt zijn , gisteren ging er nog een college bij mij over die implantaten en moest toen nog aan je denken
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:17:32 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63873561
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Vik wat een supernieuws! En dat ze over je gaan vergaderen hoeft niet altijd negatief te zijn: misschien is de meerderheid van de doktoren in het overleg wel voor implantatie.

En het is inderdaad een hele geruststelling dat implanteren in de toekomstplannen zit: dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken over doof worden.
Vergaderen is ook niet negatief, hoor . Dat doen ze namelijk altijd. Dan leggen ze alle rapporten (ook van maatschappelijk werkster, psych onderzoek etc) bij elkaar en kijken ze of ik een geschikte kandidaat ben. Ik ben iig positiever dan een paar weken geleden. Toen zat de KNO-arts zo door te drammen over een hoorapparaat op rechts, maar ze is er nu van overtuigd dat dat geen optie is. Gelukkig. Het is de bedoeling dat ik op links mijn hoorapparaat blijf dragen zoals nu (als dat kan tenminste, niet iedereen vindt dat prettig), dus nu gaan ze bespreken in hoeverre een CI op rechts meerwaarde voor mij heeft .

En wat de jobhunting betreft: ik heb van mijn arbeidscoach het advies gekregen om even te wachten met solliciteren tot ik weet of ik geopereerd word. Want als ik geopereerd word kan ik er geen baanzoekstress bij hebben en dan heb ik het nog niet eens over de revalidatieperiode. Dan ga ik wat meer vrijwilligerswerk doen denk ik, want de muren komen inmiddels op me af . Ik hoop wel dat het doorgaat, want het zou het perfecte moment zijn en dan hoef ik in de toekomst ook niet meer bang te zijn dat mijn leven ontregeld raakt door een aanval van plotsdoofheid. En nu ik hier nog woon kan Mark mooi met mij oefenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63873634
DML succes!!

Greys, vik, anderen, doen jullie mee met de lootjes ?

Ik ga naar college
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 11:21:00 #255
163650 Greys
pi_63873664
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef k_i_m het volgende:
In de tas;

2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn .
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos

Verder nog geen plannen .
Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:21:27 #256
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63873683
Merel, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:23:18 #257
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63873722
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vergaderen is ook niet negatief, hoor . Dat doen ze namelijk altijd. Dan leggen ze alle rapporten (ook van maatschappelijk werkster, psych onderzoek etc) bij elkaar en kijken ze of ik een geschikte kandidaat ben. Ik ben iig positiever dan een paar weken geleden. Toen zat de KNO-arts zo door te drammen over een hoorapparaat op rechts, maar ze is er nu van overtuigd dat dat geen optie is. Gelukkig. Het is de bedoeling dat ik op links mijn hoorapparaat blijf dragen zoals nu (als dat kan tenminste, niet iedereen vindt dat prettig), dus nu gaan ze bespreken in hoeverre een CI op rechts meerwaarde voor mij heeft .

En wat de jobhunting betreft: ik heb van mijn arbeidscoach het advies gekregen om even te wachten met solliciteren tot ik weet of ik geopereerd word. Want als ik geopereerd word kan ik er geen baanzoekstress bij hebben en dan heb ik het nog niet eens over de revalidatieperiode. Dan ga ik wat meer vrijwilligerswerk doen denk ik, want de muren komen inmiddels op me af . Ik hoop wel dat het doorgaat, want het zou het perfecte moment zijn en dan hoef ik in de toekomst ook niet meer bang te zijn dat mijn leven ontregeld raakt door een aanval van plotsdoofheid. En nu ik hier nog woon kan Mark mooi met mij oefenen .
Ja ik ken het dat overleg hebben ze bij mij ook gedaan, in Engeland. En fijn dat de KNO-arts is bijgedraaid, die kunnen soms zo koppig zijn en ook al hebben zij het papiertje, jij weet nog altijd het beste wat je hoort en of je dat prettig vindt of niet.

Over de revalidatie: ik heb geen verstand van CI-implantaties, maar mijn revalidatie duurde wel een poos. Ik ben eerst 4 maanden doof geweest omdat de wond moest genezen, toen hebben ze me aangesloten en ik denk dat ik ongeveer een jaar heel intensief heb moeten oefenen. Daarna werden de ziekenhuisbezoeken iets minder en nu, 4 jaar later, moet ik ongeveer 1x per jaar op controle komen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63873780
Vik ken je het boek, het meisje dat uit de stilte kwam van Fiona Bollag?
Het is het verhaal van een doof duits meisje dat uiteindelijk ook een CI krijgt. Ik vond het zeer interessant om te lezen over het afstellen van het CI e.d.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:28:15 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63873826
We gaan toch op wintersport

naar oostenrijk of zwitserland.

vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs

( sla mij!! )
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:28:59 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63873845
En de echte reden dat ik stiekem niet naar de zon wil is omdat ik gewoon niet bikini-proof ben
pi_63873870
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport

naar oostenrijk of zwitserland.

vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs

( sla mij!! )
Your wish is my command
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63873911
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport

naar oostenrijk of zwitserland.

vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs

( sla mij!! )


Dus wel een beetje zin in?
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:35:59 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63874009
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit nu pas. Zooo mijn humor

Ik heb er keihard om gelachen
pi_63874059
Vik.... Goed nieuws joh!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63874085
* vamperotica wil ook op vakantie!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 11:41:51 #266
163650 Greys
pi_63874183
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen ) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:44:14 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63874233
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
Vitello Tonnato! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:49:51 #268
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63874360
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
omdat het eigenlijk tonijnsalade is .

Ja, is lekker. Als je ooit nog eens bij Delifrance komt, moet je de doucette Fricandeau proberen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 11:50:42 #269
163650 Greys
pi_63874381
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Vitello Tonnato! .
Och jezus ja! Dat eten we regelmatig als we hapjes bij de Italiaanse traiteur halen.
Ik sta er nooit bij stil dat dat fricandeau is

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:54:27 #270
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63874473
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen ) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
De compagnon van Ollie woont 3 deuren verderop; die past altijd op.
En als we lang weg zijn dan trekt mijn broertje altijd in voor een paar weken met zijn vriendin.

Altijd oppas
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:07:49 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63874787
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef Muis006 het volgende:
Over de revalidatie: ik heb geen verstand van CI-implantaties, maar mijn revalidatie duurde wel een poos. Ik ben eerst 4 maanden doof geweest omdat de wond moest genezen, toen hebben ze me aangesloten en ik denk dat ik ongeveer een jaar heel intensief heb moeten oefenen. Daarna werden de ziekenhuisbezoeken iets minder en nu, 4 jaar later, moet ik ongeveer 1x per jaar op controle komen.
Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensief . Ik heb geen idee hoe lang het allemaal gaat duren bij mij. Dat is ook niet te voorspellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_63874793
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
En voor degenen die het interesseert (Vamp pmde me onlangs al): ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en technisch gezien zijn beide oortjes geschikt voor implantatie! . Maar ik ben nog wel een grensgeval. Ze gaan nog over me vergaderen . Maar dit is iig goed nieuws, want nu weet ik iig dat ik geopereerd kán worden, of het nu begin volgend jaar al is of pas over een paar jaar (als m'n gehoor weer verslechterd is en ik geen grensgeval meer ben).
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen ) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
Dat is voor ons ook best lastig geweest. Wij hadden 3 katten waarvan er 1 een moeilijk verleden had (inmiddels is die overleden ). Onze oplossing was helaas: nooit langer dan een kleine week weggaan. Onze benedenburen waren heel lief, en die gingen dan meermalen per dag even met de katten knuffelen, kletsen en wat eten geven. Zelf hadden ze ook een kat.

Maarja, twee weken of langer op vakantie gaan was voor ons dus uitgesloten. Nu we 2 katten hebben brengen we ze gewoon voor die periode naar mijn schoonouders. Dat gaat heel goed; ze wennen snel. Mijn eigen kat heb ik vanaf het begin al geďntroduceerd met het fenomeen logeren. De andere kat is ouder en die was voorheen extreem bang voor reismandjes en reizen. Ik heb hem langzaam daaraan laten wennen door van het reismandje zijn vaste mandje te maken. Het reizen vindt hij nog steeds niet echt leuk, maar het gaat echt een stuk beter! En als hij eenmaal elders is, gaat dat ook prima. De enige zorg die we hebben is dat ze uit nervositeit elders gaan plassen of aan de bank gaan krabben ofzo. Dat zou heel vervelend zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:08:24 #273
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63874806
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensief . Ik heb geen idee hoe lang het allemaal gaat duren bij mij. Dat is ook niet te voorspellen.
Over het algemeen sneller dan bij iemand met een ABI dus goed je best doen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63874882
Lijstje!

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: klein bakje magere yoghurt
T: 2,5 kilometer hardlopen
T: 1 appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: handje amandelen
T: 1 appel, waarschijnlijk met nog een grote bak magere yoghurt
D: weet ik nog niet

Ik denk dat ik ga proberen toe te werken naar een regime waarin ik tweemaal per week 5 km loop en in het weekeinde eenmaal 10 km. Dat lijkt me een haalbaar plan. Krachttraining stel ik nog even uit tot ik in mijn appartementencomplex woon met inpandig fitnesscentrum.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:13:12 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63874918
Godverdomme, ik ben pissig, want ik ben zonet voor niks door de sneeuwstorm gefietst. Zou meedoen aan een onderzoek van Mark, maar ik kon het huis niet vinden (had m'n foon ook niet bij me) en na twee keer op en neer fietsen door de straat vond ik het wel weer leuk geweest . Ik verbeeldde me eerst dat ik pissig was op Mark, omdat hij geen goeie instructies geeft tav waar ik precies moet zijn, maar eigenlijk ben ik gewoon boos op mezelf, omdat ik nooit iets kan vinden .

Oh en toen kwam ik thuis en wilde ik m'n zeiknatte jas uitdoen, zit de rits vast. Godverdegodverrrr (heb hem uiteindelijk over m'n hoofd uit kunnen trekken )
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')