Dan heb je gewoon 10 uur nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef cyclechick het volgende:
Van half 12 tot 8 lijkt me voldoende? Dat is 8.5u. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ik ga slapen, als ik mezelf niet dwing om eruit te gaan, slaap ik gewoon gerust 10 uur...
Kijk, dat is nog eens met een gierende lach wakker worden!quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:28 schreef conleche het volgende:
O jullie waren er nog. Ik was van arremoei, maar DWDD gaan kijken!
De zon klinkt mij ook heel aantrekkelijk in de oren!! Maar ik geloof dat wij weer eens gaan wintersporten. We zijn al een jaar of 3 niet geweest. Ik wil ergens waar ze ook iets van een sauna en masseer gedoe bijhebben en dan zie ik het als volgt. 10 uur opstaan, ontbijtje met warme chocomel en stokbrood, dan 2 afdalingen. Lunch. Dan weer 1 afdaling. Vooruit 2 en dan hoppa die sauna in en boekjes lezen en zoenen met de skileraar achter een berg sneeuw! Dan wat borelen, happie eten en slapen
Ik ben vaak redelijk laat thuis van het sporten en dan kan ik niet gelijk slapen, maar moet ik altijd nog even 'tot rust komen'. Half 12 is redelijk vroeg voor me, maar ik mag van mezelf nu even niet later gaan slapen ivm opstaanproblemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon 10 uur nodig.
Waarom ga je niet een uurtje eerder je bed in? Dat maakt zo'n groot verschil!
Mag toch zodra de Sint weg is?quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Zeg stadsgenoot, zou je dan niet even een fotootje van jezelf plaatsen?quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekker
Slecht plan. Henna en haarverf gaan niet goed samen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef kwakveense het volgende:
oeh dat groene komt van gebrek aan rood tinten.... missschien dat henna eroverheen helpt?
Waarom eet je dan niet gewoon pizza? Zelf maken met een dunne bodem, weinig magere kaas en verder veel groente en eventueel nog iets vettigs erop, omdat je daar schijnbaar behoefte aan hebt. En dan niet heel veel pizza eten, maar gewoon een stuk en daarbij een salade.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
D: Ik heb verschrikkelijk veel zin in pizza, maar misschien ben ik wel zo verstandig om een tabouleh te maken ofzo
misschien kan ik dan ook beter die doperwtjes daar doorheen doen en een tomaat als T nemen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....
Ga naar Dahab! Srsly, das te gekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb het weer gedaan hoor
ruzie
reden: vakantie boeken
Dus ik zo van; hey ik wil zon.
Hij zo van, hey, da's leuk.
Ik zo van; ok, eilat?
hij nee.
Ik
Hij, egypte!
Ik
Hij; kom op Sjors, is best leuk en dicht bij Eilat!
Dus ik ok, nou vooruit.
Ik zoeken, en zoeken en nog meer zoeken en steeds zeggen: kijk! da's leuk!
Elke 5 min
Dan weer een resort
Dan weer een hotel
Dan weer in het centrum van Sharm
Dan weer in de woestijn
Dan weer op een plateau
En nu, 6 uur later mag ik NIETS meer zeggen van 'm. Ik mag niet eens ' ehmmm ' zeggen. Gewoon helemaal niks!
Ik ga zo lekker alles uitprinten en die 10 kg aan papier zo op zijn bureau flikkeren , met smileys erop getekend. En alles wat IK leuk vind markeren. En zonnetjes erop tekenen.
Kloodtzak!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip! Maar ik ga het toch maar opnieuw verven. Ik vind de kleur gewoon niet zo mooi en wil "nu" wat lichters. Deze kleur maakt me wat oud, zelfs mét roodpigmenten ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
@Tinkepink:
Ik geloof dat ketchup een groene zweem over 't haar kan opheffen! Google bevestigt dit...je kan 't altijd proberen!
Ehm.... *zoekt naar juiste reactie*.... jeuj?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Dus ik mag volgend jaar tot aan mijn schouder in een koe frotten!
Leuk! Ik kan ook lammeren! Bij een koe heb ik nog nooit geholpen. Dat lijkt me ook best zwaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Merel!
Ik ga volgend jaar een kennis van mij helpen want zijn ooien en die van zijn buurman (hij woont in Devon) zijn zwanger. Dus ik mailen over lambing, krijg ik een mailtje terug: de koeien zijn ook zwanger![]()
Dus ik mag volgend jaar tot aan mijn schouder in een koe frotten!
Ik heb het echt nog nóóit gedaan maar het is voor de boeren daar ontzettend moeilijk om onbetaalde hulp te vinden. Dus ze zijn heel blij dat ik kom!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan ook lammeren! Bij een koe heb ik nog nooit geholpen. Dat lijkt me ook best zwaar.
Misschien doe ik het ook wel gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je dan niet gewoon pizza? Zelf maken met een dunne bodem, weinig magere kaas en verder veel groente en eventueel nog iets vettigs erop, omdat je daar schijnbaar behoefte aan hebt. En dan niet heel veel pizza eten, maar gewoon een stuk en daarbij een salade.
Ah, mooi dat ik je weer zie. Nog op zoek naar werk, neem ik aan? Een oud-huisgenoot van me loopt tegenwoordig stage bij een uitgeverij waar ze studenten Nederlands zoeken. Ik PM je even.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga naar Dahab! Srsly, das te gek.
En je zou dit jaar toch een tussenstop maken op Ibiza?
Nu onthoud ik ook al beloftes van andermans vriendjes..hoe irritant ben je dan, als vrouw.
Wat is er leuker aan Eilat dan aan Sharm el Sheik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is nu winter![]()
Hij heeft het beloofd voor mijn verjaardag.
Dahab leuker dan Sharm? Why? Dat is toch allemaal 1 grote zandbak?
Ik wil verdomme naar Eilat
Niet beter, wel ander: Curacao? Thailand?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
[...]
Of hebben jullie een beter idee voor winterzon?
Hoezoquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens met een gierende lach wakker worden!![]()
Thanks Co, you just made my day!
SHE, jouw post over de vakantie zou zo van PF kunnen zijn!
Mijn meneer zou overigens hetzelfde hebben gereageerd hoor. Zo van 'geef maar een gil als je er uit bent, maar ga me niet elke 3 minuten vragen om te kijken, want twee bladzijdes verder zie je weer wat anders'.
Dank u zeer. Het is aan het eind van de middag en daarna ga ik met vriendlief mee dus ik ben er morgen pas weer. Maar de uitslag duurt sowieso twee weken begreep ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef SHE het volgende:
Oh en wat ben ik een oppervlakkige trut, met mijn vakantie gezeik
Succes vandaag DML! Kom maar terug met een foefje die blinkt van trots!
Er was niets evols aan, tuttebolquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
HoezoIk Zou nooit zo evol zijn
toch?
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet hadquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was niets evols aan, tuttebol
Ik bedoelde de manier van de 'ruzie' beschrijven. Ik zo van: en hij toen weer: enz.
DML succes nogmaals!
Maar hij kan bij het naar binnen loeren neem ik aan ter plekke ook al wat zeggen of hij iets afwijkends ziet? En dat de uitslag van de biopt dan over twee weken pas komt dat snap ik, maar ik neem aan dat hij er vandaag ook wel iets over te vertellen heeft, want met het oog viel er ook wel een en ander waar te nemen?
Tuurlijk heb ik dat gelezen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet had![]()
Ik zal kijken of ik met mijn telefoon vanavond nog even kan melden wat ie te zeggen had er over, oke?
Nou weet je, ik vind het vervelend om zomaar even binnen te komen vallen om m'n eigen nieuws te spuien zonder op anderen te reageren, maar ik heb geen zin / tijd meer om het topic bij te houden in dit tempoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vikbabe, kom weer eens wat vaker langs!?
Pliez?
Vik wat een supernieuws! En dat ze over je gaan vergaderen hoeft niet altijd negatief te zijn: misschien is de meerderheid van de doktoren in het overleg wel voor implantatie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou weet je, ik vind het vervelend om zomaar even binnen te komen vallen om m'n eigen nieuws te spuien zonder op anderen te reageren, maar ik heb geen zin / tijd meer om het topic bij te houden in dit tempo. Dus ik verkeer een beetje in dubio
. Ik lurk af en toe nog wel hoor
.
En voor degenen die het interesseert (Vamp pmde me onlangs al): ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en technisch gezien zijn beide oortjes geschikt voor implantatie!. Maar ik ben nog wel een grensgeval. Ze gaan nog over me vergaderen
. Maar dit is iig goed nieuws, want nu weet ik iig dat ik geopereerd kán worden, of het nu begin volgend jaar al is of pas over een paar jaar (als m'n gehoor weer verslechterd is en ik geen grensgeval meer ben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |