Ik moet steeds bijkomen van dat geslisquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schat, ik hou van je van hier tot aan het oneindige
Je bent m'n Puppel!
Maar een vlotje ben je niet, qua Greys A. dan
SSHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Spoiler!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet steeds bijkomen van dat geslis.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
SSHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Spoiler!
Oh nee wacht, Co heeft Seizoen 1 wel gezien. Pfieuw!
Miss you![]()
quote:
Gelukkig had je 'm nog bewaard, da was anders een flink eind typen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]Nu heb ik hem nog een keer verzonden, ik dacht al dat mijn PM stuk was
.
Door mijn schaarse aanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door mijn schaarse afaanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.
Overdrijven is ook een vak damequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien moet je het eens op een andere tijd dan 03:00 door de weeks proberen
Ik had al ge-edit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is altijd hetzelfde dan ga ik er eindelijk voor liggen, gaat iedereen slapen!
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou je uberhaupt nu al boeken voor de zomer SHE, zoals het de laatste tijd gaat?![]()
Oh wacht zomer is nu nog niet te boeken. Het is voor binnenkort zeker?
Op valentijnsdag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
Kjk.... Hier heb ik wat aan....quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:
- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK
Zo, next.
Doet me aan mijn ex-schoonvader denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....
Ik was eik naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....
[ afbeelding ]
Oh wel OK hoor, het duurde even voordat ik wist wat er ook alweer speciaal was aan vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Eerder op bed gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
Gefeliciteerd Merel!
zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |