quote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
Maak de zak rood met groen met ijskristallen en zet je poes een kerstmuts op (haha) dan is ie perfect!quote:
Arghhhhh, nu moeten het ook nog SPECIALE spoilertags zijn!quote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
Oké, ik ben dus meer dan een seizoen achter en ik wil niks lezen en ik lees nu toch van alles en er is een speciaal topic voor. Dus pleazzzzzzz. Die spoilertags helpen alleen maar als je ervoor zet Greys-spoiler, anders kan het ook over wat anders gaan.
1000000 maal dank!!!!
Sommige mensen moeten werken PF!!quote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als conleche zich gewoon een week opsluit met haar laptop en dan weer bij is`!!!!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
Ik ben een lousy mulitasker!!quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan heus wel furfen en greys kijken!
ik kende die hele man niet en dan google je en dan snap je vrouwen helemaal niet meer:quote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Senks, ik heb de box voor kerst gevraagd! Dus daarna ben ik weer bij, tenminste bij de Nederlandse versie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kende die hele man niet en dan google je en dan snap je vrouwen helemaal niet meer:Bwahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat FILMPJE in je PM nou maar. Dan snap je het wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, geen paniek. Dit gaat nergens over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jahquote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed echt mijn best met spoilertags
Maar dat liep niet helemaal zoals gewenst
Maar je hebt seizoen 4 gevraagd voor Kerst?
Dan loop je ook al een paar eps. van seizoen 5 achter, want die worden momenteel al uitgezonden in Nederland
Beren én schaapjes. Gekkie.quote:Op maandag 8 december 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry A., ik geloof dat jij iets had met teddyberen, kan ik het zo goedmaken?
Ja jezus, jij hebt qua Greys dan helemaal een vlotheid van lik mijn youknowvestjequote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef Vivi het volgende:
Merel, van harte
Waarom antwoord niemand mij..ik ben een roepende puppel in de woestijn van vaginale droogheid.
En ik ben bij S1 van Greys
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus, jij hebt qua Greys dan helemaal een vlotheid van lik mijn youknowvestje
Greys is eeeeewwwwvil today manquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!
Schat, ik hou van je van hier tot aan het oneindigequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |