abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:34:52 #51
163650 Greys
pi_63863660
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes? ) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:35:12 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863674
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]



En, heeft-ie een vaste hand?
Yep
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863693
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb gemist wat de werkgever van DML voor kloothommeligs heeft gedaan?

En die hamster!! Ik wil ook weer een huisdier

En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:37:17 #54
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863732
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?
Dat is Dr.Awesome. Een panda-goudhamster.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863753
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Greys het volgende:

@Cinnamon: oh ja! Maar daar zag je op zich toch niet zoveel van?
Bailey: He is a manwhore!
Klopt, je zíet het inderdaad nooit echt. En dat hoeft ook niet wat mij betreft.
Vind dan ook niet dat er veel seks in de serie zit, maar ik vind het zo opvallend dat ze allemaal enórm seksueel actief zijn, op het absurde af. Maar dat maakt het natuurlijk allemaal wel sappig
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:18 #56
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863766
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Pak dan alsjeblieft een instrument. Zo'n hekel aan van die bedelaars. Mensen met een gitaar of desnoods iemand die op een pan trommelt verdiend tenminste wat.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863774
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes? ) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht ).
Ik bedacht het me nét op tijd
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:35 #58
331 Merel
Be here now.
pi_63863775
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.


Nouja zeg

In welke regio woon je? Ik wil wel eens rondvragen bij mijn contacten in het wereldje als je dat wilt...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:55 #59
236335 neen
schone schijn
pi_63863792
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
het lijkt niet wat het is
pi_63863794
Ik zou een triangel nemen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:39:49 #61
163650 Greys
pi_63863826
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:40:20 #62
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863854
Zou anos haar underwear al hebben want dan krijg ik foto's.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 december 2008 @ 22:40:25 #63
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863859
In Eindhoven zit in de binnenstad (in de Piazza voor de kenners) altijd een vioolspeler. Die vent speelt de héle dag door Altijd is Kortjakje Ziek
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863869
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef neen het volgende:
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
Ik zag een keer een reportage over een straatmuzikant/bedelaar. Zijn werkgebied was zo rond de Dam te Amsterdam. Mooi dattie elke nacht in het Okura sliep na er uiteraard ook een diner te hebben genuttigd
  maandag 8 december 2008 @ 22:41:27 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_63863913
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 december 2008 @ 22:41:28 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863914
Ik heb een keer anderhalf uur lang ofzo gitaar gespeeld op het station toen heb ik iets van 30 euro verdiend. Redelijk netjes.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863918
Boze broertjes !!
  maandag 8 december 2008 @ 22:42:08 #68
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863943
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Boze broertjes !!
Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863948
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week

Merel, lief van je, regio den haag.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63863970
Oh ik zie nu pas dat je die opmerking ook anders op kan vatten inderdaad
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:44:15 #71
331 Merel
Be here now.
pi_63864005
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Merel, lief van je, regio den haag.
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864020
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
ehehe... *insert een dokter phill spreuk over dat hij boos is dat hij niet meer kan profiteren en niet omdat hij het echt had willen kopen *

  maandag 8 december 2008 @ 22:44:50 #73
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864025
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:45:01 #74
163650 Greys
pi_63864032
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe

En zie je PM, zometeen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:09 #75
331 Merel
Be here now.
pi_63864035
Nog vijf kwartier!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864050
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
Jij bent ook al zo lief.
Wat een fijn groepje zijn jullie toch met z'n allen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:48 #77
331 Merel
Be here now.
pi_63864060
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Muis006 het volgende:
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Als je er een beetje goed in bent kunt je best meer vragen én ben je sneller klaar. Snel cashen is dat!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:50 #78
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864062
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe

En zie je PM, zometeen.
Hij is gewoon jaloers op McArmy.

Niks van aantrekken!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 8 december 2008 @ 22:46:12 #79
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63864075
Ja, dan lig ik al plat denk ik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 december 2008 @ 22:46:54 #80
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63864102
Vriendinlief is terug van de douche. Fijne avond en tot morgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63864117
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Nog vijf kwartier!!
En dan ben je jarig ??
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:47:38 #82
163650 Greys
pi_63864129
Muis, ik heb Adelante even het muurfilmpje gePMd.
Dan weet ie waar hij aan moet voldoen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:48:42 #83
163650 Greys
pi_63864169
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week
Juist, zó bedoelde ik die vraag idd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:48:58 #84
331 Merel
Be here now.
pi_63864180
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En dan ben je jarig ??
Uhuh. En aangezien ik alleen woon moet ik het met mezelf gezellig zien te maken, dus dat doe ik zo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:49:02 #85
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864183
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:49:10 #86
163650 Greys
pi_63864185
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En dan ben je jarig ??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63864211
Truste allemaal en DML: heel veel succes morgen!

Alvast van harte, Merel!!
  maandag 8 december 2008 @ 22:50:08 #88
331 Merel
Be here now.
pi_63864230
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864248
Ik heb een gesprek met mr ex:

zegt:
Hoest met je vriend? ( ik weet van niets, maar mijn vermoeden is dat die er niet meer is?)

dus ik
nee hoor! gaat prima!! al ruim 6 maanden
maar t is eigenlijk nog heel leuk en nog heel nieuw en zo !
raar genoeg


En ik ben zo over hem heen dat ik niet eens ga inwrijven hoe leuk mr fallus is
  maandag 8 december 2008 @ 22:51:01 #90
331 Merel
Be here now.
pi_63864255
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Ware liefde
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:51:06 #91
163650 Greys
pi_63864258
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....

Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:51:12 #92
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864261
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 8 december 2008 @ 22:52:26 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864288
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....

Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
ik heb vanochtend al gedouched en ik voel me nu beter dan vanochtend dusss no shower for me!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63864289
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Ja! Ga snel bij een vriendin logeren nu het nog kan !
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:52:41 #95
163650 Greys
pi_63864304
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63864327
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

voor alle lekkere wijven met koude (doch slanke)
voeten, neem een toffe kerst avatar en nomineer
je voor de FOK! kerst avatar wedstrijd!



[/spam]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
Fok!bejaarde
  maandag 8 december 2008 @ 22:53:44 #97
331 Merel
Be here now.
pi_63864331
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
Nou weet je, dat is misschien niet zo'n goed idee, want ik ben nogal vergeetachtig en dan zijn jullie in paniek om niks! Als ik dood ben dan laat ik dat wel even weten, OK?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864334
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
pi_63864391
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:

[..]

A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!

Hoi


  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:57:45 #100
163650 Greys
pi_63864461
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')