Hou op!quote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef Muis006 het volgende:
A fipo? For me?
First of all I would like to thank my mom. You make everything possible!
I dedicate this fipo to Owen Hunt!
Roaaaaaaar!
Moet je je ook niks van aantrekken, van die fossielen die nog de oude lay-out gebruiken, is onze eigen schuldquote:Op maandag 8 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
@Merel: kan dat niet gefixed worden dan?Of wordt daar al aan gewerkt? Want hoe kan ik nou ruiken wie welke layout gebruikt en of je dus wel of niet een spoiler kunt plaatsen?
Psies en 't is ook niet dat iedereen dat weet behalve jij....ik kwam er net pas achter dat het aan de layout ligt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet je je ook niks van aantrekken, van die fossielen die nog de oude lay-out gebruiken, is onze eigen schuldMaak je niet zo druk mens!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle lekkere wijven met koude (doch slanke)
voeten, neem een toffe kerst avatar en nomineer
je voor de FOK! kerst avatar wedstrijd!
[/spam]
Ja ik vroeg me af of BJ ons kon vertellen of dat in het echt in het ziekenhuis ook altijd zo gaatquote:
Spam is toegestaan, mits hoog Owen Hunt-gehaltequote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
Vind je het echt veel?quote:
Greysie heb je al een schone onderbroek aan?quote:Op maandag 8 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het echt veel?
Ik kan me dat helemaal niet herinneren eigenlijk in dat seizoen, terwijl het nog niet al te lang geleden is. Geloof niet dat ik het overmatig aanwezig vond. De indruk werd misschien gewekt, maar echt veul the wild thing is er niet laten zien toch? Kan me ook niet voorstellen dat ik het geblocked heb uit mijn geheugen
Ik zie ze dwars door je sp..... Oh... wacht....quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hamster update Warning, große foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af of BJ ons kon vertellen of dat in het echt in het ziekenhuis ook altijd zo gaatIk hoop eigenlijk van niet, ik hoop dat de dokters die ooit mijn leven moeten redden zich gewoon daarop concentreren en niet te laat binnen komen rennen omdat ze hun broek nog moesten ophijsen ofzo.
Te laatquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:
- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK
Zo, next.
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spam is toegestaan, mits hoog Owen Hunt-gehalte
Mijn neuroloog is geen McDreamy maar hij is wel gaafquote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Je wilt ook niet dat de arts al post-orgasmisch trillend een neurologische operatie op je uitvoert
Misschien moeten we maar gewoon in het Greys USA topic verder soppenquote:Op maandag 8 december 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie heb je al een schone onderbroek aan?
Anders wil Hunt het vast wel doen.
Helpt ie je meteen van je trauma af
Heb je rossig haar?quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekker
en kan ook zorgen voor warme voeten, maar
daar is dit topic niet voor.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het echt veel?
Ik kan me dat helemaal niet herinneren eigenlijk in dat seizoen, terwijl het nog niet al te lang geleden is. Geloof niet dat ik het overmatig aanwezig vond. De indruk werd misschien gewekt, maar echt veul the wild thing is er niet laten zien toch? Kan me ook niet voorstellen dat ik het geblocked heb uit mijn geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I could just spread him on a cracker!quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar gewoon in het Greys USA topic verder soppen
Grappig trouwens om de commentaren bij die Youtube filmpjes te lezen!![]()
He is sex on legs that man, flippin heck thats so hot!We zijn niet de enigen die er zo over denken
quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekker
en kan ook zorgen voor warme voeten, maar
daar is dit topic niet voor.
donkerbruine krullenquote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je rossig haar?
Een dierlijke uitstraling waar je "ROAARRR" tegen zegt?
Ben je bereid mij en Greys vol passie doch zachthandig tegen de muur te duwen en ons vol overgave te zoenen?
Bwahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kappen nou!quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je rossig haar?
Een dierlijke uitstraling waar je "ROAARRR" tegen zegt?
Ben je bereid mij en Greys vol passie doch zachthandig tegen de muur te duwen en ons vol overgave te zoenen?
Gelukkig een schone!quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, McDikkie hier moet zijn eigen schone onderbroekje aandoen.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn neuroloog is geen McDreamy maar hij is wel gaaf
Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?quote:Op maandag 8 december 2008 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Als Ade twee dames tegelijkertijd kan zoenen krijgt hij van mij een Twix Tomaat!
Zover zijn we nog niet!quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
donkerbruine krullen
en zoenen is voor vrouwen
even leuk, maar alleen als
ervolgt...
Yepquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En, heeft-ie een vaste hand?
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb gemist wat de werkgever van DML voor kloothommeligs heeft gedaan?
En die hamster!!Ik wil ook weer een huisdier
En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Dat is Dr.Awesome. Een panda-goudhamster.quote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?
Klopt, je zíet het inderdaad nooit echt. En dat hoeft ook niet wat mij betreft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
@Cinnamon: oh ja! Maar daar zag je op zich toch niet zoveel van?![]()
Bailey: He is a manwhore!
Pak dan alsjeblieft een instrument. Zo'n hekel aan van die bedelaars. Mensen met een gitaar of desnoods iemand die op een pan trommelt verdiend tenminste wat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik bedacht het me nét op tijdquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes?) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht
).
quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik zag een keer een reportage over een straatmuzikant/bedelaar. Zijn werkgebied was zo rond de Dam te Amsterdam. Mooi dattie elke nacht in het Okura sliep na er uiteraard ook een diner te hebben genuttigdquote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef neen het volgende:
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greysquote:
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per weekquote:
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrijquote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, lief van je, regio den haag.
ehehe... *insert een dokter phill spreuk over dat hij boos is dat hij niet meer kan profiteren en niet omdat hij het echt had willen kopen *quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toequote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
Jij bent ook al zo lief.quote:Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
Als je er een beetje goed in bent kunt je best meer vragen én ben je sneller klaar. Snel cashen is dat!quote:Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Muis006 het volgende:
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Hij is gewoon jaloers op McArmy.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe
En zie je PM, zometeen.
Juist, zó bedoelde ik die vraag idd!quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week![]()
Uhuh. En aangezien ik alleen woon moet ik het met mezelf gezellig zien te maken, dus dat doe ik zoquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan ben je jarig ??
quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan ben je jarig ??
Ware liefdequote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!
Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:
Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Mr.Muis!quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!
Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:
Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!quote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....
Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
Ja! Ga snel bij een vriendin logeren nu het nog kanquote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Oke. Let op:quote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
Nou weet je, dat is misschien niet zo'n goed idee, want ik ben nogal vergeetachtig en dan zijn jullie in paniek om niks! Als ik dood ben dan laat ik dat wel even weten, OK?quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
Hoiquote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |