Yepquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En, heeft-ie een vaste hand?
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb gemist wat de werkgever van DML voor kloothommeligs heeft gedaan?
En die hamster!!Ik wil ook weer een huisdier
En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Dat is Dr.Awesome. Een panda-goudhamster.quote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?
Klopt, je zíet het inderdaad nooit echt. En dat hoeft ook niet wat mij betreft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
@Cinnamon: oh ja! Maar daar zag je op zich toch niet zoveel van?![]()
Bailey: He is a manwhore!
Pak dan alsjeblieft een instrument. Zo'n hekel aan van die bedelaars. Mensen met een gitaar of desnoods iemand die op een pan trommelt verdiend tenminste wat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik bedacht het me nét op tijdquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes?) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht
).
quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik zag een keer een reportage over een straatmuzikant/bedelaar. Zijn werkgebied was zo rond de Dam te Amsterdam. Mooi dattie elke nacht in het Okura sliep na er uiteraard ook een diner te hebben genuttigdquote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef neen het volgende:
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greysquote:
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per weekquote:
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrijquote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, lief van je, regio den haag.
ehehe... *insert een dokter phill spreuk over dat hij boos is dat hij niet meer kan profiteren en niet omdat hij het echt had willen kopen *quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toequote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |