abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:34:52 #51
163650 Greys
pi_63863660
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes? ) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:35:12 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863674
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]



En, heeft-ie een vaste hand?
Yep
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863693
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb gemist wat de werkgever van DML voor kloothommeligs heeft gedaan?

En die hamster!! Ik wil ook weer een huisdier

En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:37:17 #54
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863732
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?
Dat is Dr.Awesome. Een panda-goudhamster.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863753
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Greys het volgende:

@Cinnamon: oh ja! Maar daar zag je op zich toch niet zoveel van?
Bailey: He is a manwhore!
Klopt, je zíet het inderdaad nooit echt. En dat hoeft ook niet wat mij betreft.
Vind dan ook niet dat er veel seks in de serie zit, maar ik vind het zo opvallend dat ze allemaal enórm seksueel actief zijn, op het absurde af. Maar dat maakt het natuurlijk allemaal wel sappig
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:18 #56
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863766
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Pak dan alsjeblieft een instrument. Zo'n hekel aan van die bedelaars. Mensen met een gitaar of desnoods iemand die op een pan trommelt verdiend tenminste wat.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863774
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes? ) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht ).
Ik bedacht het me nét op tijd
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:35 #58
331 Merel
Be here now.
pi_63863775
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.


Nouja zeg

In welke regio woon je? Ik wil wel eens rondvragen bij mijn contacten in het wereldje als je dat wilt...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:38:55 #59
236335 neen
schone schijn
pi_63863792
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
het lijkt niet wat het is
pi_63863794
Ik zou een triangel nemen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:39:49 #61
163650 Greys
pi_63863826
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:40:20 #62
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863854
Zou anos haar underwear al hebben want dan krijg ik foto's.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 december 2008 @ 22:40:25 #63
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863859
In Eindhoven zit in de binnenstad (in de Piazza voor de kenners) altijd een vioolspeler. Die vent speelt de héle dag door Altijd is Kortjakje Ziek
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863869
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef neen het volgende:
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
Ik zag een keer een reportage over een straatmuzikant/bedelaar. Zijn werkgebied was zo rond de Dam te Amsterdam. Mooi dattie elke nacht in het Okura sliep na er uiteraard ook een diner te hebben genuttigd
  maandag 8 december 2008 @ 22:41:27 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_63863913
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 december 2008 @ 22:41:28 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63863914
Ik heb een keer anderhalf uur lang ofzo gitaar gespeeld op het station toen heb ik iets van 30 euro verdiend. Redelijk netjes.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63863918
Boze broertjes !!
  maandag 8 december 2008 @ 22:42:08 #68
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63863943
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Boze broertjes !!
Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63863948
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
DML, heb je dan tenminste wèl sex?
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week

Merel, lief van je, regio den haag.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63863970
Oh ik zie nu pas dat je die opmerking ook anders op kan vatten inderdaad
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:44:15 #71
331 Merel
Be here now.
pi_63864005
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Merel, lief van je, regio den haag.
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864020
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
ehehe... *insert een dokter phill spreuk over dat hij boos is dat hij niet meer kan profiteren en niet omdat hij het echt had willen kopen *

  maandag 8 december 2008 @ 22:44:50 #73
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864025
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:45:01 #74
163650 Greys
pi_63864032
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe

En zie je PM, zometeen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:09 #75
331 Merel
Be here now.
pi_63864035
Nog vijf kwartier!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')