abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63864050
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
Jij bent ook al zo lief.
Wat een fijn groepje zijn jullie toch met z'n allen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:48 #77
331 Merel
Be here now.
pi_63864060
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Muis006 het volgende:
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Als je er een beetje goed in bent kunt je best meer vragen én ben je sneller klaar. Snel cashen is dat!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:45:50 #78
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864062
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe

En zie je PM, zometeen.
Hij is gewoon jaloers op McArmy.

Niks van aantrekken!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 8 december 2008 @ 22:46:12 #79
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63864075
Ja, dan lig ik al plat denk ik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 december 2008 @ 22:46:54 #80
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63864102
Vriendinlief is terug van de douche. Fijne avond en tot morgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63864117
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Nog vijf kwartier!!
En dan ben je jarig ??
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:47:38 #82
163650 Greys
pi_63864129
Muis, ik heb Adelante even het muurfilmpje gePMd.
Dan weet ie waar hij aan moet voldoen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:48:42 #83
163650 Greys
pi_63864169
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week
Juist, zó bedoelde ik die vraag idd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:48:58 #84
331 Merel
Be here now.
pi_63864180
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En dan ben je jarig ??
Uhuh. En aangezien ik alleen woon moet ik het met mezelf gezellig zien te maken, dus dat doe ik zo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 december 2008 @ 22:49:02 #85
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864183
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:49:10 #86
163650 Greys
pi_63864185
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En dan ben je jarig ??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63864211
Truste allemaal en DML: heel veel succes morgen!

Alvast van harte, Merel!!
  maandag 8 december 2008 @ 22:50:08 #88
331 Merel
Be here now.
pi_63864230
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864248
Ik heb een gesprek met mr ex:

zegt:
Hoest met je vriend? ( ik weet van niets, maar mijn vermoeden is dat die er niet meer is?)

dus ik
nee hoor! gaat prima!! al ruim 6 maanden
maar t is eigenlijk nog heel leuk en nog heel nieuw en zo !
raar genoeg


En ik ben zo over hem heen dat ik niet eens ga inwrijven hoe leuk mr fallus is
  maandag 8 december 2008 @ 22:51:01 #90
331 Merel
Be here now.
pi_63864255
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Ware liefde
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:51:06 #91
163650 Greys
pi_63864258
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!

Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:

Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....

Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 december 2008 @ 22:51:12 #92
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864261
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 8 december 2008 @ 22:52:26 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63864288
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....

Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
ik heb vanochtend al gedouched en ik voel me nu beter dan vanochtend dusss no shower for me!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63864289
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Ja! Ga snel bij een vriendin logeren nu het nog kan !
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:52:41 #95
163650 Greys
pi_63864304
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63864327
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

voor alle lekkere wijven met koude (doch slanke)
voeten, neem een toffe kerst avatar en nomineer
je voor de FOK! kerst avatar wedstrijd!



[/spam]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
Fok!bejaarde
  maandag 8 december 2008 @ 22:53:44 #97
331 Merel
Be here now.
pi_63864331
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
Nou weet je, dat is misschien niet zo'n goed idee, want ik ben nogal vergeetachtig en dan zijn jullie in paniek om niks! Als ik dood ben dan laat ik dat wel even weten, OK?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63864334
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
pi_63864391
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:

[..]

A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!

Hoi


  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 december 2008 @ 22:57:45 #100
163650 Greys
pi_63864461
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')