abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63867056
Waarom heb je mij niet gepmd dan????
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:22:43 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867067
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:22 schreef conleche het volgende:
Waarom heb je mij niet gepmd dan????
Wellus!?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63867085
O je bedoelde die ouwe
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:24:49 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867099
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:23 schreef conleche het volgende:
O je bedoelde die ouwe
Nu heb ik hem nog een keer verzonden, ik dacht al dat mijn PM stuk was .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63867149
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nu heb ik hem nog een keer verzonden, ik dacht al dat mijn PM stuk was .
Gelukkig had je 'm nog bewaard, da was anders een flink eind typen!
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:27:04 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867156
Ik ga maar eens slapen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63867180
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:27 schreef Vivi het volgende:
Ik ga maar eens slapen .
Ah nee, je bent er net pas!!
pi_63867186
Slaap lekker. Ik moet ook slapen !
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:29:16 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867212
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ah nee, je bent er net pas!!
Door mijn schaarse aanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:29:40 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867221
Truste puppeldrolleschetekontjes .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63867247
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Door mijn schaarse afaanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.

Das waar. Maar het is altijd hetzelfde dan ga ik er eindelijk voor liggen, gaat iedereen slapen!
pi_63867259
Truste!
pi_63867261
Misschien moet je het eens op een andere tijd dan 03:00 door de weeks proberen
pi_63867282
Oh morgen toch maar sporten met vriendje En als beloning mag ik daarna onder de zonnebank
pi_63867300
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien moet je het eens op een andere tijd dan 03:00 door de weeks proberen
Overdrijven is ook een vak dame
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:33:50 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867310
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Das waar. Maar het is altijd hetzelfde dan ga ik er eindelijk voor liggen, gaat iedereen slapen!
Ik had al ge-edit!

Wat klinkt dat trouwens dubbelzinnig.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:02:02 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63867806
Ik heb het weer gedaan hoor

ruzie

reden: vakantie boeken


Dus ik zo van; hey ik wil zon.
Hij zo van, hey, da's leuk.

Ik zo van; ok, eilat?
hij nee.
Ik
Hij, egypte!
Ik
Hij; kom op Sjors, is best leuk en dicht bij Eilat!

Dus ik ok, nou vooruit.
Ik zoeken, en zoeken en nog meer zoeken en steeds zeggen: kijk! da's leuk!
Elke 5 min
Dan weer een resort
Dan weer een hotel
Dan weer in het centrum van Sharm
Dan weer in de woestijn
Dan weer op een plateau

En nu, 6 uur later mag ik NIETS meer zeggen van 'm. Ik mag niet eens ' ehmmm ' zeggen. Gewoon helemaal niks!


Ik ga zo lekker alles uitprinten en die 10 kg aan papier zo op zijn bureau flikkeren , met smileys erop getekend. En alles wat IK leuk vind markeren. En zonnetjes erop tekenen.

Kloodtzak!!
pi_63867830
Zou je uberhaupt nu al boeken voor de zomer SHE, zoals het de laatste tijd gaat?

Oh wacht zomer is nu nog niet te boeken. Het is voor binnenkort zeker?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:15:09 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63867964


Feli Katje
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:15:59 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63867978
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 01:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou je uberhaupt nu al boeken voor de zomer SHE, zoals het de laatste tijd gaat?

Oh wacht zomer is nu nog niet te boeken. Het is voor binnenkort zeker?
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
pi_63868135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
Op valentijnsdag?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63868156
O jullie waren er nog. Ik was van arremoei, maar DWDD gaan kijken!


De zon klinkt mij ook heel aantrekkelijk in de oren!! Maar ik geloof dat wij weer eens gaan wintersporten. We zijn al een jaar of 3 niet geweest. Ik wil ergens waar ze ook iets van een sauna en masseer gedoe bijhebben en dan zie ik het als volgt. 10 uur opstaan, ontbijtje met warme chocomel en stokbrood, dan 2 afdalingen. Lunch. Dan weer 1 afdaling. Vooruit 2 en dan hoppa die sauna in en boekjes lezen en zoenen met de skileraar achter een berg sneeuw! Dan wat borelen, happie eten en slapen
pi_63868177
Ga jij fijn wat borelen Co

Klinkt als een goed plan. Is heer C. het ook eens met deze dagindeling?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63869112
Vakantie klinkt tof, why ruzie

Woah, vroeg opstaan ftw
pi_63869117
Ik las net dat ik in de 'dikste stad van nederland' woon Ik pas me graag aan aan mijn omgeving
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63869121
stad??
ben je verhuisd?
pi_63869129
60.000 inwoners is gewoon een stad hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63869371
Mogguh dames....
Kan jullie ff niet bijhouden!
Drukke sinterklaas gehad en nu een kind wat vannacht veel heeft moeten overgeven en nu als een vaatdoek op de bank zit ..Lekker onder een dekentje!

Positief iets, ik zit nog steeds onder de 70 kilo!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 07:55:39 #185
331 Merel
Be here now.
pi_63869456
Oh wat geweldig grappig al die plaatjes, dankjulliewel!

En ik ben dus niet, ik herhaal NIET, van de trap gevallen vanochtend

Vamp sterkte met je zieke kind! Het lukt jullie daar nooit om allemaal tegelijk 100% fit te zijn hè
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63869587
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:

- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK

Zo, next.
Kjk.... Hier heb ik wat aan....
Ben ik nu helemaal bij?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:13:05 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63869606
tvp. Over een klein uurtje eens even een tentamen schrijven...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:17:27 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63869657
Fijn dat je niet gevallen bent Merel!

En heel erg gefeliciteerd natuurlijk, en een hele fijne dag gewenst!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63869762
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....

Ik was eik op zoek naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....



[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 09-12-2008 08:55:32 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:53:23 #190
331 Merel
Be here now.
pi_63870181
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63870211
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....

Ik was eik naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....

[ afbeelding ]
Doet me aan mijn ex-schoonvader denken Hoe ik dáár nou ineens bij kom!

Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:03:40 #192
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870325
Goedemorgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:06:13 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870367
GEFELICITEERD MEREL!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63870386
Van harte gefeliciteerd Merel! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:08:09 #195
331 Merel
Be here now.
pi_63870403
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:

Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
Oh wel OK hoor, het duurde even voordat ik wist wat er ook alweer speciaal was aan vandaag Verder kwamen de eerste telefoontjes en smsjes al om 8 uur binnen (had er vannacht ook al een paar gehad), dus de dag begon goed!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63870524
Gefeliciteerd Merel!

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..

Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:24:12 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63870692
Gefeliciteerd Merel! Van mij geen plaatje,maar een verjaardagsliedje.

Hoera, hoera is de koffie nog niet klaar
hoera, hoera is de koffie nog niet klaar
Zij leve, zij leve, zij leve hoog
Honderd jaren leven, honderd jaren leven,
honderd jaren leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
Hieperdepiep, hoera!
Hieperdepiep, hoera!


Een fijne dag! En fijn dat McSex toch gevoel blijkt te hebben. Nu nog wat gevoelens voor jou ontwikkelen! Mijn "cadeautje" verstuur ik zo via mail. Hoeft vandaag niet af
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:26:46 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63870750
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Is heel normaal hoor. Komt door het gebrek aan de daglicht (en is nog een restje uit de oertijd; waarom zou je wakker zijn als er toch geen licht is? Slapen is dan handiger, kost ook geen brandhout)
Ik ga gewoon veel vroeger naar bed gedurende de wintermaanden. Een jaar of 10 geleden sliep ik van november - februari/maart gewoon 12 uur per dag. Nu kan ik het gelukkig reduceren tot 8 uur. In de zomer heb ik aan een uur of 6 genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:27:16 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870768
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
Gefeliciteerd Merel!

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..

Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
Eerder op bed gaan?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63870918
Van half 12 tot 8 lijkt me voldoende? Dat is 8.5u. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ik ga slapen, als ik mezelf niet dwing om eruit te gaan, slaap ik gewoon gerust 10 uur...

Maar Blij te lezen dat het normaal is, Tink! Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik in deze donkere dagen wat meer slaap nodig heb..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:34:44 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63870943
Gefeliciteerd Merel!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:35:20 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63870964
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef cyclechick het volgende:
Van half 12 tot 8 lijkt me voldoende? Dat is 8.5u. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ik ga slapen, als ik mezelf niet dwing om eruit te gaan, slaap ik gewoon gerust 10 uur...
Dan heb je gewoon 10 uur nodig.
Waarom ga je niet een uurtje eerder je bed in? Dat maakt zo'n groot verschil!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 09:37:29 #203
163650 Greys
pi_63871022
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 01:28 schreef conleche het volgende:
O jullie waren er nog. Ik was van arremoei, maar DWDD gaan kijken!


De zon klinkt mij ook heel aantrekkelijk in de oren!! Maar ik geloof dat wij weer eens gaan wintersporten. We zijn al een jaar of 3 niet geweest. Ik wil ergens waar ze ook iets van een sauna en masseer gedoe bijhebben en dan zie ik het als volgt. 10 uur opstaan, ontbijtje met warme chocomel en stokbrood, dan 2 afdalingen. Lunch. Dan weer 1 afdaling. Vooruit 2 en dan hoppa die sauna in en boekjes lezen en zoenen met de skileraar achter een berg sneeuw! Dan wat borelen, happie eten en slapen
Kijk, dat is nog eens met een gierende lach wakker worden!
Thanks Co, you just made my day!

SHE, jouw post over de vakantie zou zo van PF kunnen zijn!
Mijn meneer zou overigens hetzelfde hebben gereageerd hoor. Zo van 'geef maar een gil als je er uit bent, maar ga me niet elke 3 minuten vragen om te kijken, want twee bladzijdes verder zie je weer wat anders'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63871127
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon 10 uur nodig.
Waarom ga je niet een uurtje eerder je bed in? Dat maakt zo'n groot verschil!
Ik ben vaak redelijk laat thuis van het sporten en dan kan ik niet gelijk slapen, maar moet ik altijd nog even 'tot rust komen'. Half 12 is redelijk vroeg voor me, maar ik mag van mezelf nu even niet later gaan slapen ivm opstaanproblemen

Maar normaal heb ik nooit zoveel slaap nodig en is 8u voldoende. Soms word ik ook wel gewoon wakker, maar dan is het zo koud/donker dan wil ik er nog niet uit, en val ik gewoon weer opnieuw in slaap, dat gebeurt ook best vaak.
Ik leg nu mijn wekker/telefoon verder van mijn bed weg, dan moet ik er wel uit om die herrie uit te zetten. De uitdaging is om er dan ook uit te bljiven en niet gauw weer erin te springen.

Hmpf, van mij mag het wel weer zomer en lichter worden enzo
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63871205
Goedemorgen

Gefeliciteerd Merel

en ik ga niet teruglezen ivm spoilers! Vandaag lange dag, met oa. het gesprek met de studieadviseur, ben zeer benieuwd. Gisteren nog even naar een jazzkroeg met live muziek geweest en biertjes gedronken, al met al om half 2 thuis ofzo?

-edit- lama -editi-

en verder nou ja... gewicht nog steeds op 68,0, maar dat gaat vast binnenkort veranderen, naar beneden

[ Bericht 65% gewijzigd door motorbloempje op 09-12-2008 09:54:28 ]
Ja doei.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:46:42 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63871241
ik nam vanochtend mn wekker, die afging in de vensterbank, vrolijk mee terug mn bed in, stopte m onder mn kussen en versliep me tot 9 uur. oeps.

en nu zit ik op fok. ook een slecht idee. zo maar even douchen, even werken, en dan vanavond concert gaaf

Gefeliciteeeeerd merel!!
mde namens deze niet zo slim ogende blote kerel

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:47:08 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63871255
Oh,niet dat het jullie wat interesseert waarschijnlijk,maar de haarverf waarmee ik gisteren mijn haar heb gekleurd is inderdaad niet de juiste kleur voor mij. Mijn haar heeft nu de kleur van verbrande suiker donker, weinig glans en met een groene zweem, in plaats van de glanzende karamelkleur die ik graag zou hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:48:04 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63871279
oeh dat groene komt van gebrek aan rood tinten.... missschien dat henna eroverheen helpt?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')