abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:15:59 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63867978
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 01:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou je uberhaupt nu al boeken voor de zomer SHE, zoals het de laatste tijd gaat?

Oh wacht zomer is nu nog niet te boeken. Het is voor binnenkort zeker?
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
pi_63868135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
Op valentijnsdag?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63868156
O jullie waren er nog. Ik was van arremoei, maar DWDD gaan kijken!


De zon klinkt mij ook heel aantrekkelijk in de oren!! Maar ik geloof dat wij weer eens gaan wintersporten. We zijn al een jaar of 3 niet geweest. Ik wil ergens waar ze ook iets van een sauna en masseer gedoe bijhebben en dan zie ik het als volgt. 10 uur opstaan, ontbijtje met warme chocomel en stokbrood, dan 2 afdalingen. Lunch. Dan weer 1 afdaling. Vooruit 2 en dan hoppa die sauna in en boekjes lezen en zoenen met de skileraar achter een berg sneeuw! Dan wat borelen, happie eten en slapen
pi_63868177
Ga jij fijn wat borelen Co

Klinkt als een goed plan. Is heer C. het ook eens met deze dagindeling?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63869112
Vakantie klinkt tof, why ruzie

Woah, vroeg opstaan ftw
pi_63869117
Ik las net dat ik in de 'dikste stad van nederland' woon Ik pas me graag aan aan mijn omgeving
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63869121
stad??
ben je verhuisd?
pi_63869129
60.000 inwoners is gewoon een stad hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63869371
Mogguh dames....
Kan jullie ff niet bijhouden!
Drukke sinterklaas gehad en nu een kind wat vannacht veel heeft moeten overgeven en nu als een vaatdoek op de bank zit ..Lekker onder een dekentje!

Positief iets, ik zit nog steeds onder de 70 kilo!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 07:55:39 #185
331 Merel
Be here now.
pi_63869456
Oh wat geweldig grappig al die plaatjes, dankjulliewel!

En ik ben dus niet, ik herhaal NIET, van de trap gevallen vanochtend

Vamp sterkte met je zieke kind! Het lukt jullie daar nooit om allemaal tegelijk 100% fit te zijn hè
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63869587
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:

- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK

Zo, next.
Kjk.... Hier heb ik wat aan....
Ben ik nu helemaal bij?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:13:05 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63869606
tvp. Over een klein uurtje eens even een tentamen schrijven...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:17:27 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63869657
Fijn dat je niet gevallen bent Merel!

En heel erg gefeliciteerd natuurlijk, en een hele fijne dag gewenst!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63869762
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....

Ik was eik op zoek naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....



[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 09-12-2008 08:55:32 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:53:23 #190
331 Merel
Be here now.
pi_63870181
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63870211
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....

Ik was eik naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....

[ afbeelding ]
Doet me aan mijn ex-schoonvader denken Hoe ik dáár nou ineens bij kom!

Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:03:40 #192
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870325
Goedemorgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:06:13 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870367
GEFELICITEERD MEREL!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63870386
Van harte gefeliciteerd Merel! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:08:09 #195
331 Merel
Be here now.
pi_63870403
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:

Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
Oh wel OK hoor, het duurde even voordat ik wist wat er ook alweer speciaal was aan vandaag Verder kwamen de eerste telefoontjes en smsjes al om 8 uur binnen (had er vannacht ook al een paar gehad), dus de dag begon goed!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63870524
Gefeliciteerd Merel!

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..

Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:24:12 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63870692
Gefeliciteerd Merel! Van mij geen plaatje,maar een verjaardagsliedje.

Hoera, hoera is de koffie nog niet klaar
hoera, hoera is de koffie nog niet klaar
Zij leve, zij leve, zij leve hoog
Honderd jaren leven, honderd jaren leven,
honderd jaren leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
Hieperdepiep, hoera!
Hieperdepiep, hoera!


Een fijne dag! En fijn dat McSex toch gevoel blijkt te hebben. Nu nog wat gevoelens voor jou ontwikkelen! Mijn "cadeautje" verstuur ik zo via mail. Hoeft vandaag niet af
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:26:46 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63870750
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Is heel normaal hoor. Komt door het gebrek aan de daglicht (en is nog een restje uit de oertijd; waarom zou je wakker zijn als er toch geen licht is? Slapen is dan handiger, kost ook geen brandhout)
Ik ga gewoon veel vroeger naar bed gedurende de wintermaanden. Een jaar of 10 geleden sliep ik van november - februari/maart gewoon 12 uur per dag. Nu kan ik het gelukkig reduceren tot 8 uur. In de zomer heb ik aan een uur of 6 genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:27:16 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63870768
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
Gefeliciteerd Merel!

zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..

Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
Eerder op bed gaan?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63870918
Van half 12 tot 8 lijkt me voldoende? Dat is 8.5u. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ik ga slapen, als ik mezelf niet dwing om eruit te gaan, slaap ik gewoon gerust 10 uur...

Maar Blij te lezen dat het normaal is, Tink! Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik in deze donkere dagen wat meer slaap nodig heb..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')