abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:42 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890168
Over de combinatie dun en ziek gesproken, hebben jullie het nu ook sneller koud? Met 10 kg extra spekjes op de botten had ik het echt nooit koud en tegenwoordig loop ik praktisch de hele dag te rillen. Gaat dat nog over?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:12 #277
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63890178
quote:
In de tas;

2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn .
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos

Verder nog geen plannen .
toevoeging;

4 bier
bloemkoolovenschotel met een worssie .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:43 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890193
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor

check:

en ff niet letten op makeloze zieke hoofd, no makeup, messy hear.. en foeilelijke kleurencombi
en o ja slaapkamerbril
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:47:18 #279
163650 Greys
pi_63890218
Viev! Danku!
Zeg even tegen Co dat je het filmpje van McArmy hebt gezien en ook overtuigd bent van zijn hotness!

BJ met je rode broekje!
Dit kán niet aan de hoek liggen hoor, je moet gewoon stoppen met afvallen nu!
Skinny biatchsnotteraar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:48:19 #280
331 Merel
Be here now.
pi_63890245
Ik wil Greys kijken maar die stomme video moet steeds bufferen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63890251
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor .


Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.

Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.
Bankhangen en snel slapen dus.

Trusten dames en heren.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:49:07 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890261
en isnie rooooood ... rozzzzzzze

en heb niet het idee dat mijn kont kleiner is dan die van jou
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:49:17 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890265
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor
Eh, ik wil niet lullig zijn, maar je benen zijn hier nog even slank.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:50:09 #284
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63890292
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]



Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.

Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.
Bankhangen en snel slapen dus.

Trusten dames en heren.
Volgens mij zijn er wel meer mensen die mijn foto gemist hebben maar ik zal hem morgen even sturen.
Trusten!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63890311
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:51:00 #286
163650 Greys
pi_63890317
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden wat foto's geplaatst (1, 2, 3, 4, 5, 6).
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890336
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
Jij loeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63890338
Ik heb muis ook nog niet gezien!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:51:53 #289
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63890342
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
Greys, vergeet niet te ademen he!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:53:08 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890389
hahaaaa in bikini, recht van de voorkant is niet echt fijn hoor... mijn vel is een beetje slap... als ik het strak trek ben ik best tevreden met mijn buik, maar ik baaaaaaal zo van die "lel" of 'flap'

*waarschuwt iedereen voor extreem overgewicht *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63890393
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij lMoeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!
Doe jij ook maar zo'n foto dan
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:53:26 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890394
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Greys, vergeet niet te ademen he!
Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:04 #293
163650 Greys
pi_63890415
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Greys, vergeet niet te ademen he!
Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890425
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe jij ook maar zo'n foto dan
Die heb ik niet, naturlich
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:45 #295
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63890439
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
you know it
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63890468
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die heb ik niet, naturlich
Ik heb nog wel wat leuke
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:56:12 #297
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63890473
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:56:32 #298
163650 Greys
pi_63890479
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist .
Doe eens niet zo lelijk
Die paardjes zijn leuk, maar Claudia is een beauty!

Ja ja... hap hap... enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63890505
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:55 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat leuke
Ik ook wel van jou, trut
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:57:46 #300
163650 Greys
pi_63890526
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons .
!

* Greys zwaait ook even naar die kale. Die kent me wel niet, maar boeien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')