toevoeging;quote:In de tas;
2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn.
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos
Verder nog geen plannen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor![]()
.
Eh, ik wil niet lullig zijn, maar je benen zijn hier nog even slank.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanuit andere hoek valt het reuze mee hoor
Volgens mij zijn er wel meer mensen die mijn foto gemist hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, Muis.
Volgens mij ben ik de enige hier die jouw foto nog niet gezien heeft.![]()
Misschien wil je hem PB-en?
Dan krijg je in ruil een wat minder vage foto van mij.![]()
Wordt dan wel morgen, want ik heb tóch pizza ipv tabouleh gegeten en heb nu buikpijn.![]()
Bankhangen en snel slapen dus.
Trusten dames en heren.
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!quote:
Jij loeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze nog steeds aan de dunne kant. Als je beter bent moet je maar eens een foto plaatsen in bikini zo recht van voren, dan kan ik het het beste beoordelen.
Greys, vergeet niet te ademen he!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dank je voor het nogmaals plaatsen dan, ik vind het zo leuk om er een gezicht bij te hebben!
En wat ben je leuk! En mooi! Op die foto met het witte bloesje vooral heb je echt een hele mooie mond!
De foto in het jurkje is de meest recente? Ik vind het een prachtig sexy figuur.
En de paardjes!
Doe jij ook maar zo'n foto danquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij lMoeder, dat is de ergste pose die ik me kan bedenken in bikini!![]()
Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjesquote:
Die heb ik niet, naturlichquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet alléén te ademen tijdens het bekijken van bepaalde filmpjes
Doe eens niet zo lelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze de paardjes nog 't mooist.
Ik ook wel van jou, trutquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh, El, als je meeleest; ik had weer een gevalletje verdwenen plons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |