abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63889874
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!


HMM, ik bedenk me net dat we tegenwoordig natuurlijk heupbroeken hebben, dat zal er wel mee te maken hebben.....
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:35:47 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889900
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:

[..]

Er spelen zoveel ploegen in geel-zwart het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub

Eeeeh... She, hoe zat het ook alweer met doppinda's mag ik daar wel wat van snacken of niet want dan neem ik een zak mee
Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.
Noten zijn dan ook eerder een maaltijdvervanger dan een extraatje.

Eet je noten, dan skip je een maaltijd. ( just to be sure )
Een heel klein handje noten kan weer geen kwaad, mits de rest van je voeding goed in balans is en geen onnodige vetten bevat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 21:35:47 #253
163650 Greys
pi_63889901
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]



Mooi hoor, die Greys. Cyclegirl was ook al zo mooi, Claudia is mooi, is dit de mooie-meiden-hoek van fok?
Dankjewel!
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63889907
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.
De Puppels hebben ze bij de sleep-over vast gezien!
Alleen die zie je niet op de foto, it's magic! Misschien door het draaien voor de foto?
Nou, je rug ziet er anders behoorlijk strak uit, eerder ondanks het feit dat je draait! Die smoesjes over gunstige fotohoeken moeten gewoon verbloemen dat je een prachtlijf hebt en hier eigenlijk helemaal niet hoort!
quote:
Jij met je maat 31 jeans, da's echt hartstikke keurig toch? Ik heb maat 32 en ik kan er maar nèt in zitten
Dan heb je vast een of ander pubermeisjesmerk, want jouw maat 32 ziet er kleiner uit dan mijn maat 31!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:37:11 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63889932
mijn gemoedstoestand..... (come on, die outfit verklaart genoeg.......)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:37:22 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63889939
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jij deed toch niet aan msn? .


NU toevoegen; sodeknets@hotmail.com .

Anders vreet ik zo 6 boterhammen met kaas! Ha!
Chanterende hoerrrrrrrrrr!

Moet je ff wachten tot ik thuus ben, want ik ben nog @ werk.

Ik gebruik alleen web messenger, of skype ( liefst die laatste ) voor bepaald geneuzel, maar ik vergeet 'm altijd aan te slingeren, vandaar.
pi_63889942
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die ja! Die zocht ik.
Ik kan goed vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63889989
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.
pi_63889999
Beessie!! Je benen lijken bijna te dun!!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:39:51 #260
331 Merel
Be here now.
pi_63890010
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn gemoedstoestand..... (come on, die outfit verklaart genoeg.......)

[ afbeelding ]
Die megadunne benen !!

En inderdaad, daarom ben je ziek, geen spekkies die weerstand bieden, lekker puh
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:39:52 #261
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63890011
Wie is er lyrisch over mij dan?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:35 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63890026
nou valt mee hoor
ligt eraan welke hoek je kijkt.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:36 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63890027
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
Speciaal voor alle slechtzienden, post Vief het gewoon twee keer.
Ook dat is een service van Slank de klotewinter in!
Ja gdvrdmm! Dat kreng loopt elke keer vast met invoeren!

(En dan ga ik woest klikken uit nijd ) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:36 #264
236335 neen
schone schijn
pi_63890028
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Alle noten zijn prima, maar houd er rekening mee dat ze veel kcal leveren.
Noten zijn dan ook eerder een maaltijdvervanger dan een extraatje.

Eet je noten, dan skip je een maaltijd. ( just to be sure )
Een heel klein handje noten kan weer geen kwaad, mits de rest van je voeding goed in balans is en geen onnodige vetten bevat.
Oke bedankt! ik sla die dingen dus mooi over deze keer ;

En ik ben weg, lekker fietsen
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:40:53 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63890036
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan goed vinden.
Kan je dan ook even op zoek naar een webshop waar ze Garnier 100% color kleur 630 verkopen en die ook -tegen normale tarieven - levert in Duitsland of Nederland? Ik heb tot op heden slechts een leverancier in America gevonden, maar ben bang dat de shippingcosts te hoog zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63890039
ik want je avatar is leuk
pi_63890043
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dan niet dat de broek veel te wijd in je taille zit? Want ik heb maat 28 broek nu, maar volgens mij 68 taille of zoiets!! M'n 31 draag ik nu als baggy jeans en die is bij mij al veel te wijd in de taille, dus bij jou moet dat nog veel erger zijn!!!
Nee, daar heb ik helemaal geen last van. Ik heb nu een type broek gevonden dat perfect is voor mijn lijf (Levi's 572 Bootcut, met name de 'Frozen Blue', die er bij mij overigens anders uitziet dan op modellen). De broek is precies laag genoeg om niet wijd in de taille te vallen. Maarja, daardoor zijn die lovehandles dus ook wat pijnlijker.

Eigenlijk kan ik met mijn figuur beter jurkjes en rokjes dragen (a la Nigella). Ik ben alleen bang dat ik gigantisch aan ga komen als ik geen spijkerbroeken meer draag die me confronteren met de harde werkelijkheid dat mijn heupen te breed zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:41:27 #268
331 Merel
Be here now.
pi_63890053
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou valt mee hoor
ligt eraan welke hoek je kijkt.....
Ja dat zegt Greys ook met d'r gedraai voor de spiegel. Enge dunne wijven allemaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63890083
Nou Beesie, ik ga je in de gaten houden hoor!! Nu ben je volgens mij wel dun genoeg!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:43:23 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63890102
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat valt dus echt niet mee, een foto van je eigen kont in je nieuwe spijkerbroek maken
Meteen te aanschouwen: de kuiltjes er boven
En ja SHE, gruwel even mee over het shirt. Fouter dan fout. Tekst over den titties. Maar da's mijn huisshirt waarmee ik me niet op straat vertoon (pop porn staat er op )

Maar ik ben dus blij met die broek, omdat hij aansluit en niet een paar centimeter open staat onderaan mijn rug, zoals bij andere broeken altijd het geval is

[ afbeelding ]
Dayum! Nice ass & kuiltjes regeren!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:44:16 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890126
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En Muis heb ik ook nooit gezien en daar is iedereen lyrisch over.
Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_63890145
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel!
Maar zien jullie een fotoboek van Claudia dat ik steeds maar niet kan vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
Ik heb een tijdje geleden wat foto's geplaatst (1, 2, 3, 4, 5, 6).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:05 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63890153
Waar hangt Coldfeet uit?

Nu heeft ze toch wel lang genoeg serieus gedaan?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:16 #274
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63890157
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb Muis wel gezien, op MSN.
Stel je er niet teveel van voor .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:45:40 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63890166
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]


Ja boe!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')