Ja en?quote:
Mooi wezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doet dat speculaasje daar, muizenmeisje?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Claudia, denk maar dat humor verschilt over culturen![]()
Uiteraard welkom Totziens! En succes![]()
Oh en Greys. Ooooh. You has a good figure, yes!En een mooie broek ook! Ik ken het probleem met broeken die afstaan, ik heb ook een beheurlijke springmaarachterop en dan kan je bijna een brief bij me posten als ik geen riem om heb!
Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen er de noodzaak van inzien dat naar iemand te roepen
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Hoeveel weeg je dan bij welke lengte??
HAHAquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
SHE!
Viking84 says (9:23 PM):
Je krijgt op je donder van SHE whehehe
Muis006 says (9:23 PM):
oh even kijken
Muis006 says (9:24 PM):
ik zal haar maar niet vertellen dat ik zo wat popcorn pak
Muis006 says (9:24 PM):
haha
Ach gossie (waar is die smilie die de andere smilie over het bolletje aait? )quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Echt met van die lange uithalen heb ik gehuild!
back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaafquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed lijf inderdaad, Greys.
Mijn lijst; i'm back on track:
O: Brinta en halfvolle melk
L: 2 boterhammen met weinig roomkaas
T: plakje ontbijtkoek
T: ministukje banketstaaf (oke, dat had ik beter niet kunnen doen)
D: pasta (75 gram droog) met saus van gestoofde gegrilde aubergine, tomaat, ui en bouillon.
Er spelen zoveel ploegen in geel-zwartquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Rechterrijtje, bijna onderaan.
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoondquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, die noodzaak hebben mensen vaker dan je denkt.
Ik ben afgelopen zomer huilend thuis gekomen omdat een stel grote negers in de stad naar me riepen :
' Saaaaaaaaaaaaang! Check die ghetto booty op die sma jonge! '
Echt met van die lange uithalen heb ik gehuild!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
back on track met ontbijtkoek, roomkaas en banketstaaf
Whoooooohaaaaaaaaa!
familiekwaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
Ik heb dat ook hoor, spekkies met name aan de achterkant. Trust me. Erewoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed zo'n 73 kg bij 1.74 meter (Levi's maat 31/34). Mijn centimers zijn wel aardig (iets van 98-65-98), maar in een spijkerbroek valt wel op dat ik net onder mijn taille te veel vet heb (met name aan de achterkant, de lovehandles dus). Voor mij is 68 kg wel een mooi gewicht (maat 29). Dan zijn mijn heupen OK en verlies ik niet te veel van mijn borsten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef neen het volgende:
het is toch niet Vitesse he? Dat vind ik maar een kutclub
Ik heb nooit in Friesland gewoond maar die komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vooral vaak "Tietuuuuuuuh" gehoord. Maargoed, ik heb dan ook in Friesland gewoond
Jij deed toch niet aan msn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Ik mis duidelijk wat mensen in mijn msn-lijst.
Met name bepaalde smokkelaars, wiens naam ik niet noem, maar die Muis heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |