quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...
Ja, of niet natuurlijk. Ik ben iemand die een hard werkende jongeman zn slaap wèl guntquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Weet je hoe schattig
En trouwens, hij slaapt: je kan nu ook even een foto posten van hoe het er echt uit ziet
Ja en dat blijkt dus onzin te zijn, is nog niet zo lang geleden bewezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef warrel het volgende:
Deze is ook tof, al is het geen zeehond:
Noord-Amerikaanse boskikker Rana sylvatica
Tijdens zijn winterslaap bestaat de Noord-Amerikaanse boskikker voor tweederde uit ijs. In tegenstelling tot de meeste andere levende wezens kan hij wel tegen bevriezing.
[ afbeelding ]
De Noord-Amerikaanse boskikker is bestand tegen bevriezing
Op ingenieuze wijze kan deze kikkersoort in zijn cellen een zodanige water- en suikerhuishouding regelen, dat er geen vorstschade optreedt. Essentieel daarin is dat ijsvorming alleen tussen de cellen plaatsvindt en dat door hoge suikerconcentraties te genereren de celinhoud zelf niet bevriest.
Vorstschade aan cellen ontstaat vooral omdat het water dat in de cellen zit bij bevriezen uitzet. Hierdoor scheurt de celwand en ontstaat er een lek. Bij het ontdooien van de cellen lopen ze vervolgens leeg.
Juist meisje! Om 8 uur op je werk zijn pwnd. Best gezellig hier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of niet natuurlijk. Ik ben iemand die een hard werkende jongeman zn slaap wèl gunt
Laten we het er maar niet over hebben hoe jij er soms bij ligt.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee.. Eigenlijk niet. m-kay wil er ook wel eens bij liggen als een zeehondje
Jij was echt niet om 8 uur op je werkquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef m-kay het volgende:
[..]
Juist meisje! Om 8 uur op je werk zijn pwnd. Best gezellig hier..
So true. 7.59 was het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij was echt niet om 8 uur op je werk
quote:
Nou, ik was het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wie hoorde ik dan rond een uur of kwart over 8 rondsluipen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou, ik was het in ieder geval niet.!
En als warrel het was...en als die jou dus NIET ging wakkermaken....oeiiiiiiiii![]()
7.48quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoe laat ging jij weg dan? Misschien zat ik wel in een pre-wakkerword fase
Jaajaaa, precies ja.quote:
quote:
Neen, ik ga naar collegequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef m-kay het volgende:
[..].
Ga jij nu maar weer knippen plakken lijmen. Gekke IO-er in wording.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:21 schreef mcDavid het volgende:
Die snoodaard van een dribbel schijnt ze wel te pakken gekregen te hebben!
Agenten die écht niks te doen hebben
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef m-kay het volgende:
Ga jij nu maar weer knippen plakken lijmen. Gekke IO-er in wording.
Ik was het niet hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou, ik was het in ieder geval niet.!
En als warrel het was...en als die jou dus NIET ging wakkermaken....oeiiiiiiiii![]()
Oh? Bron?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat blijkt dus onzin te zijn, is nog niet zo lang geleden bewezenHij kan door zn suikerhuishouding wel doorleven zonder hartslag, hersenfunctie en ademhaling, maar bevriezing overleeft zelfs hij niet
Dan lag Bartje weer te ijlen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik was het niet hoorIk heb vannacht heerlijk als een zeehondje liggen dromen. En zeehondje Lucifer was er ook bij
Alfa's doen niet aan bronnen, dus niet zeuren jijquote:
Dan was jij het waarschijnlijk toch en zat ik in een pre-wakker word fasequote:
Linda?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:43 schreef TheAgent het volgende:
De voorzitster van CH als Sinterklaas.![]()
![]()
Het schiet me spontaan te binnen.
Meisje met een paar fikse talenten op vrouwlijk gebied.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:01 schreef TheAgent het volgende:
Denk dat ze zo heet, ja. Tijdens de Sinterklaaslunch op 3 december was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wie ben je nou eigenlijk, ik en mkay moeten je vast wel een keer gezien hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:43 schreef TheAgent het volgende:
De voorzitster van CH als Sinterklaas.![]()
![]()
Het schiet me spontaan te binnen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wie ben je nou eigenlijk, ik en mkay moeten je vast wel een keer gezien hebben

Na de foto zegt het me nog steeds niets.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wie ben je nou eigenlijk, ik en mkay moeten je vast wel een keer gezien hebben
Delft strikes again!quote:Sint met belastingschuld moet te voet verder
Opmerkelijk - door Redactie op 05-12-2008 @ 21:56
De Delftse politie heeft vanmiddag de auto van een hulpsinterklaas afgepakt omdat hij nog een belastingschuld van vijftigduizend euro had. Omdat hij dat niet ter plaatse kon betalen werd zijn auto in beslag genomen. Dat de kindervriend nog bezoekjes had af te leggen, bracht de agenten niet op andere gedachten. De goedheiligman en twee pieten moesten hun weg te voet vervolgen.
De sint werd op de Alexander Flemingweg in Delft aangehouden tijdens een gezamenlijke actie van onder meer politie, belastingdienst en gemeente. Hij passeerde de blaastest met vlag en wimpel, maar bleek een openstaande schuld te hebben die hij niet direct kon voldoen. "Waarschijnlijk was al zijn geld al opgegaan aan de pakjes die in zijn auto lagen", zegt een politiewoordvoerder.
Ook niet zoveel nee.. Wij zijn te oudquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Na de foto zegt het me nog steeds niets.. Jou wel V.?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ook niet zoveel nee.. Wij zijn te oud
Gedurende welke bezigheid?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Volgens Renren- klink ik als een zeehond! :'D
Aha. Dan schijn ik te klinken als Steven Seagal.quote:
Kun jij ook net als Steven Seagal niezen met je ogen open?quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aha. Dan schijn ik te klinken als Steven Seagal.
Ja, maar alleen in het weekendquote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun jij ook net als Steven Seagal niezen met je ogen open?
quote:
quote:
Leer eens typenquote:
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!quote:
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik appeltje-c'de het van m-kay hoor..
Nee, daar ging het mis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?
Oenk..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Aahwquote:
Ga je een film koken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Ja! Problemen mee?!quote:
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.quote:
Bwhehehequote:
Laten we het er op houden dat de film goed was (The Shawshank Redemption) en mijn Duits wat minder.quote:Op zondag 14 december 2008 10:19 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.
Zet gewoon een hardcore nummer aan als wakker, daar slaap je onmogelijk doorheenquote:Op zondag 14 december 2008 10:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Bwhehehe
Buuuh, een nieuwe dag, lekker leren
Wil er trouwens iemand mijn reserve wekker zijn morgen? Ik sliep vanmorgen een hele minuut door: 'Good morning, good morning loooooove. It's my my faforite love song, I waited all night longgggggg.... Good morning, good morning loooooove (en zo verder)'
Mja ik heb nog nooit gesnapt wat er nou zo spannend is aan die lichtjesavond. Hier op mijn kamer is het licht zat en bovendien lekker warmquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 21:32 schreef warrel het volgende:
Lichtjesavond.. En ik mis het allemaal. Ik mag de hele avond gaan zitten studeren terwijl ik nog na zit te boeren van de gyros-cola combinatie
quote:
Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?quote:
Och Bartie, laat die duifjes toch lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?Dat jullie al tot het stadium in de relatie zijn gekomen dat jullie elkaars Fok-account mogen gebruiken? [ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Och Bartie, laat die duifjes toch lekker.
En.... rewind.... Ik lees niets over dat de voetballers van het Delftse team de scheidsrechter in elkaar slaat. Het is de tegenstander. Dus Delft =Tegenstander =
Dus, de tegenstander is slecht in het nieuws
...Dat ik te lui ben om uit te loggen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?Dat jullie al tot het stadium in de relatie zijn gekomen dat jullie elkaars Fok-account mogen gebruiken? [afbeelding]
Alsof je dat nog moest bewijzenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
...Dat ik te lui ben om uit te loggen?
Oh ja, nee, echt! Onacceptabel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:45 schreef RenRen- het volgende:
Point taken
Ontbijtspullen staan nog op tafel hier
SPAMquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Delftse Beebs
Kunnen jullie helpen met stemmen op mijn schattige poepige lieve leuke Elmo avatar en hem op de 1e plaats zetten[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Nietquote:
Ajaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieteen herinnering want jullie wilde allemaal al op mij stemmen alleen waren jullie het vergeten
daarom dit geheugensteuntje
![]()
Helaas ben je te laat want ik had al gestemdquote:Op woensdag 24 december 2008 @ 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieteen herinnering want jullie wilde allemaal al op mij stemmen alleen waren jullie het vergeten
daarom dit geheugensteuntje
![]()
quote:
Van het zelfde! Ook aan de rest!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
fijne avond allemaal schatjens
Jullie ookquote:Op woensdag 31 december 2008 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
fijne avond allemaal schatjens
Ben jij 2 januari in Delft?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie ook
[..]
Ben jij 2 januari in Delft?
Fancy a party with Ome Hans en Daan? (Zie CTTquote:
Ik zal eens kijken of het uitkomt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fancy a party with Ome Hans en Daan? (Zie CTT)
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het uitkomt..
Centraal Trance Topic (79): Stoneface & Terminalquote:Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wie zijn dat en wat voor feest is het?
Vlaardingen ligt dicht kan ik je vertellenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik hoorde dat er iemand uit Delft van plan was om naar Vlaardingen te schaatsen vandaag, dus de weg daarheen?
Meestal wel jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben ze niet bij kerkpolder een stuk grasland onder water gezet? Dat is ook natuurijs
Volgens mij is dr ook zo'n natuurijsbaan op de weg naar rijswijk! Zal ook wel open zijn dan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben ze niet bij kerkpolder een stuk grasland onder water gezet? Dat is ook natuurijs
Er zijn geen schaatsen in mijn maatquote:
Als dat dezelfde is als dat veld achter het ziekenhuis: daar zijn we geweestquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Het Kerkpolder gebied ligt wel globaal 'achter' het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Als dat dezelfde is als dat veld achter het ziekenhuis: daar zijn we geweest
We gaan straks ook weer schaatsen, maar het dooit zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
Was gister ook weer knap druk in het Delfse Hout qua schaatsers.
Mogguhquote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Eerste post in stadtopic van stad waar ik sinds kort op kamers zit
Eerstejaars natuurkundestudent die vlakbij de oostpoort woont reporting in.
Sowieso Beestenmarktquote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Greetings.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Is die kuttent nog niet failliet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangenquote:Op zondag 4 januari 2009 @ 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangen
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Juist ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen.quote:
Gast, je woont in DELFT!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:14 schreef XtremeNL het volgende:
Zijn er daar wel slanke geile minderjarige sletjes?
Mja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen..
Touchéquote:
Dat nog net niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat nog net niet.![]()
En volgens mij is Lorre de laatste plaats waar je dood gevonden wil worden.
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?
Jaaahaaaa, ik ben heus op tijd!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!
idd jahquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Meestal winkels die zich niet in Delft bevinden
maargoed wat is je smaak en hoeveel heb je te besteden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
Binnenkort nieuwe kleren kopen
Welke winkels gaan jullie altijd heen?
Gewoon naar de V&D/C&A/WE gaan; prima prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Geen idee wat m'n smaak is
Ik draag casual kleding met kleuren als beige, (licht/donker) bruin, donkerblauw, zwart, grijs, donkergroen, dat soort kleuren. Kleding die ik vaak draag zijn spijkerbroeken, truien en longsleeves.
Ik heb nog niet echt een budget vastgesteld. En ik ben nogal besluiteloos op het gebied van kleding uitzoeken, dus het duurt altijd erg lang voordat ik ook maar iets heb gekocht
Meestal ga ik naar de V&D en de C&A
Dan zit je gebakken in Delft, want die twee zitten nog geen 100 meter uit elkaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Meestal ga ik naar de V&D en de C&A
Dat dusquote:
Neeeee, van mcDavidquote:
Wat een schattig beestje was het tochquote:
Ik tentamineer helemaal niet. Maar ik heb het wel druk met de zaak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeee, van mcDavid
Ja klopt, warrel is op wintersport en de rest zit te tentamenen denk ik
Hoe gaat het met de zaak?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik tentamineer helemaal niet. Maar ik heb het wel druk met de zaak.
Ja wel redelijk eigenlijk, maar het mag altijd drukker worden natuurlijk hehe.quote:
Maar, hoe zijn de cijfers? Beetje als verwacht, beter, slechter?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ja wel redelijk eigenlijk, maar het mag altijd drukker worden natuurlijk hehe.
Ah ok, dat is in ieder geval mooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef mirelia het volgende:
Iets minder dan verwacht maar dat heeft diverse redenen.
De straat ligt al sinds mei open terwijl dat voor de bouwvak al klaar zou zijn. En dan een kredietcrisis eroverheen.
Maar we maken wel winst dus dat is dan weer positief.
Ben je al beursgenoteerd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 21:22 schreef mirelia het volgende:
Iets minder dan verwacht maar dat heeft diverse redenen.
De straat ligt al sinds mei open terwijl dat voor de bouwvak al klaar zou zijn. En dan een kredietcrisis eroverheen.
Maar we maken wel winst dus dat is dan weer positief.
Haha dat staat voor volgend jaar in de planning.....na de opening van ons 20e filiaal ;-)quote:
Is het eindelijk zo ver?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we een feli-topic openen voor Admiraal-Anaal?
Wezzlequote:
Nee, ken ik niet.quote:
Hoest nouquote:
Mooiquote:
Okquote:
Qouwettequote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiJa, bij het station ook nog steeds
Niemand!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef warrel het volgende:
Oeeeeeeh, wie heeft mijn achterband zo mooi geplakt?!![]()
![]()
Niets aan geplakt hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef warrel het volgende:
Oeeeeeeh, wie heeft mijn achterband zo mooi geplakt?!![]()
![]()
Holy shit dudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
Een paar pics ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Noodzakelijk. Ik heb achter elk oor een implantaat zitten, maar eentje zit te dicht op mijn huid zodat het veel vaker ontsteekt als de ander. Dan groeit het littekenweefsel rondom het implantaat als een gek en bedekt het ding, en dat is niet goed
Gister tijdens de operatie heeft de arts wat littekenweefsel en wat bot weggehaald (dmv. schrapen en frezen) zodat de ruimte tussen het implantaat en m'n huid groter is. Zo kan ik het ding beter schoonhouden en zal het veel minder ontsteken.
Dat witte ding gaat er volgende week af
Is het niet Koornmarkt?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Whoi
Ons allen mcDavid (hij die gebanned is) is 13 feb. jarig, dus wie zin heeft om langs te komen (Korenmarkt enzo), is van harte welkom
![]()
Bedankt, mede namens de feeschtcommissie
Nee, Korenmarkt voor intimiquote:
Nu doe jij het ook renren, pas maar op!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij over externe scripts praatte. En toen werd Danny boos.
Beter wel!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:12 schreef warrel het volgende:
Gaat hij ook trakteren op z'n verjaardag?
Horecagelegenheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
http://district8.net/port(...)-peperstraat%20.html
![]()
Doe mij maar Kobi'squote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Horecagelegenheid.Die coffeeshop.
Dat zal Alev leuk vinden: al die politie voor z'n deur. Nou kopen de mensen z'n kapsalons al helemaal niet meer.
Ja! Met jou dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef m-kay het volgende:
Kobi's grilllllllllllll!
"Heej! Alles goed?"
Dat zegt die Egyptenaar nooit!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:11 schreef warrel het volgende:
[..]
Nu doe jij het ook renren, pas maar op!
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, maar ik welen ik meen het oprecht
![]()
![]()
![]()
quote:
Shit man! Waarheen?!?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Boh, m-kay en ik gaan misschien verhuizen
Maar jullie hebben het niet van mij
Weten we nog nietquote:
Dat gaan we natuurlijk gewoon niet doen, we blijven niet bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef m-kay het volgende:
Wat zit je nou weer mensen lekker te maken voor een housewarming! Dat kost alleen maar pieken natuurlijk!!
Omdat ze ons huis gaan slopen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom gaan jullie verhuizen dan?
quote:
Ik maak karamelappeltaartquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef m-kay het volgende:
Wat zit je nou weer mensen lekker te maken voor een housewarming! Dat kost alleen maar pieken natuurlijk!!
We moeten zelf op zoekquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef TheAgent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar moeten jullie dan wel zelf op zoek naar andere woonruimte of krijgen jullie iets aangewezen?
Da's kut, lukt dat nog met het vinden van een kamer (of 2)?quote:
Oh jahoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's kut, lukt dat nog met het vinden van een kamer (of 2)?
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.quote:9 februari 2009 14:57
Waardetransport rijdt op poller in Delft
DELFT - Waardetransport auto ziet poller over het hoofd in Delft en verliest delen van zijn motor. Politie zojuist gearriveerd.
Jezus, wat een klootvioolquote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef TheAgent het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.
D'r lag maandagavond ook een auto in de gracht bij David voor.quote:Op maandag 9 februari 2009 @ 22:14 schreef TheAgent het volgende:
[afbeelding]
[..]
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.
Nee, iik ben niet zo technisch aangelegd en ik vind het ook niet interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Moet het technisch zijn? Of weet je dat ook niet?
Not mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat mannen die in Delft wonen TU studenten zijn (of zijn geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |