Mogguhquote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Eerste post in stadtopic van stad waar ik sinds kort op kamers zit
Eerstejaars natuurkundestudent die vlakbij de oostpoort woont reporting in.
Sowieso Beestenmarktquote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Greetings.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Is die kuttent nog niet failliet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangenquote:Op zondag 4 januari 2009 @ 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangen
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Juist ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen.quote:
Gast, je woont in DELFT!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:14 schreef XtremeNL het volgende:
Zijn er daar wel slanke geile minderjarige sletjes?
Mja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen..
Touchéquote:
Dat nog net niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat nog net niet.![]()
En volgens mij is Lorre de laatste plaats waar je dood gevonden wil worden.
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?
Jaaahaaaa, ik ben heus op tijd!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |